slå spil pakker fra?
3 deltagere
Side 1 af 1
slå spil pakker fra?
Jeg er ny herinde - men ikke ny udi Sims .
Jeg har længe ledt efter en funktion til om man kan slå nogle af sine spil pakker fra hvis ikke man ønsker at spille med dem. Nogen der ved det?
I sims 3 er muligheden for at kunne gøre det på en nem måde.
Jeg har længe ledt efter en funktion til om man kan slå nogle af sine spil pakker fra hvis ikke man ønsker at spille med dem. Nogen der ved det?
I sims 3 er muligheden for at kunne gøre det på en nem måde.
Gæst- Gæst
Sv: slå spil pakker fra?
Hmmm så vidt jeg ved kan man ikke slå de pakker fra man har købt og som origen har registreret, og jeg tænker heller ikke det blir muligt fremover.
I sims 3 valgte EA at gøre det som nødløsning, fordi det skulle gøre belastningen af ens computer mindre..sims 3 er et ret krævende spil for en PCer og daværende grafikkort.
Sims 4 derimod skulle ikke belast så meget, og har man en mindre computer som ikke kan trække nær så meget, så kan man jo slå den "bærbare" knap til i indstillinger...det skulle hjælpe en hel del.
Men om det så er lykkedes EA at holde spillets krav til en computers ydeevne nede...aner jeg ikke..men man kan undre sig over at de nu i forbindelse med den ventede udvidelse her i nov. ændre på filformatet eller hvad det nu er de laver om. Noget sker der i al fald...mere kan jeg ikke sige..desværre!!
I sims 3 valgte EA at gøre det som nødløsning, fordi det skulle gøre belastningen af ens computer mindre..sims 3 er et ret krævende spil for en PCer og daværende grafikkort.
Sims 4 derimod skulle ikke belast så meget, og har man en mindre computer som ikke kan trække nær så meget, så kan man jo slå den "bærbare" knap til i indstillinger...det skulle hjælpe en hel del.
Men om det så er lykkedes EA at holde spillets krav til en computers ydeevne nede...aner jeg ikke..men man kan undre sig over at de nu i forbindelse med den ventede udvidelse her i nov. ændre på filformatet eller hvad det nu er de laver om. Noget sker der i al fald...mere kan jeg ikke sige..desværre!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Man skal ikke som sådan slå dem fra. Man skal undersøge Game/Stuff og udvidelsepakkernes nummer og slette dem inde fra Local disk C/Programmer 86/Origin Games/The Sims 4.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Hej Sims4ever og velkommen
Sim Supply har lavet en beskrivelse af, hvordan man fravælger pakker i Sims4. Se den her How to Disable Packs
Her er linket til det "værktøj" han bruger: disablepacks
Sim Supply har lavet en beskrivelse af, hvordan man fravælger pakker i Sims4. Se den her How to Disable Packs
Tusind tak det vil jeg se på - nu ligger mine spil så på D drev - men det er jo den samme fremgangs måde - kan se det er noget lignende Monasolstråle foreslår
Gæst- Gæst
MonaSolstraale skrev:Hej Sims4ever og velkommen
tak for velkomsten
Og tak for links - det vil jeg straks gå i gang med - det virker da som en overkommelig ting
Gæst- Gæst
Det er smart...og nemt...tænk jeg kan slet ikke huske vi har skrevet om det før...høhø
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Ja jeg havde jo glemt denne tråd - men dog benyttet mig af at kunne slå vampyr pakken fra dengang.
Nu har jeg igen slået flere spilpakker fra fordi jeg ville se om det fjernede nogle af de fejl der har været.
Indtil videre ser det positivt ud - dog udover at min simmer mistede sit hår men det kunne jo ordnes med en ny frisure. Det eneste jeg lige har bidt mærke i er at når hun var ude på cafe/park og skulle have mad og drikke så forsvandt kop og tallerken i den blå luft. Når hun er hjemme kan hun stadig vaske det brugte op.
Nu har jeg igen slået flere spilpakker fra fordi jeg ville se om det fjernede nogle af de fejl der har været.
Indtil videre ser det positivt ud - dog udover at min simmer mistede sit hår men det kunne jo ordnes med en ny frisure. Det eneste jeg lige har bidt mærke i er at når hun var ude på cafe/park og skulle have mad og drikke så forsvandt kop og tallerken i den blå luft. Når hun er hjemme kan hun stadig vaske det brugte op.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Sims spil kontra andre spil
» De pakker vi ikke har.....!!!!!
» Glæden ved nye pakker
» Har du ønsker til fremtidige Sims pakker?
» Genstart Sims 4 - for at downloade pakker
» De pakker vi ikke har.....!!!!!
» Glæden ved nye pakker
» Har du ønsker til fremtidige Sims pakker?
» Genstart Sims 4 - for at downloade pakker
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum