DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Glæden ved nye pakker

3 deltagere

Go down

Glæden ved nye pakker Empty Glæden ved nye pakker

Indlæg af VinceDjansen Tirs 2 Feb 2021 - 11:04

Jeg tænkte blot, at jeg ville starte en tråd omkring forventninger til nye pakker - og hvad I så foretager jer, når pakken er installeret.

Jeg synes, at jeg engang imellem oplever, at visse gamere hurtigt kommer ind i alle pakkernes muligheder - mens andre måske nøjes med at prøve de mest tilgængelige funktioner, som er beskrevet i de forudgående oplæg til spillene.
Naturligvis vil folk som James Turner, Carls Sims guide og lignende jo nok altid have gennemtestet pakkerne, inden de laver spil-gennemgange på video for andre gamere, men hvordan tager I selv hul på nyinstallerede pakker?

Tanken er affødt af, at jeg netop har kigget på mine installerede pakker - og opdager (hvad jeg egentligt godt vidste), at jeg faktisk kun sporadisk har været på jungleeventyr - kun sporadisk har spillet med de 3 karrierer i Get to work, ikke har opklaret Strangerville mysteriet, ikke har prøvet vampyrmulighederne (og heller ikke kommer til det), ikke har optrænet en hund, ikke har boet ret meget i en lejlighed i byen eller været på festivaller, ikke har dykket særligt meget i Sulani, ikke har haft en skuespillerkarriere eller er blevet berømt, ikke har levet samfundsøkonomisk, ikke har lavet mine egne mærkedage, ikke har været i Batuu eller lavet magi osv osv.
- eller med andre ord: Der er rimeligt meget, som jeg ikke har prøvet endnu - og iøvrigt heller ikke har savnet at få prøvet.

Så kunne man jo passende spørge, hvad jeg SÅ har lavet med alle disse indkøbte pakker.
For mit vedkommende har fokus været på genstandene og de muligheder, som de hver især har givet i spillet.
Og så er der nok gået mere tid med fortællinger og historier - eks med historien om de unge musikere i universitetspakken, hvor jeg trods alt fik gennemført en enkelt studietid indenfor robotteknologi.
- og senest hvor jeg måtte købe to pakker, for at få grunden med den flyvende hollænder ordentligt ind i mit spil.

Dermed kan jeg jo også konkludere, at jeg har pænt meget i spillet, som jeg IKKE har prøvet ordentligt - eller slet ikke.
Men hvad med jer - hvor grundige er I, når en ny pakke er klar - og hvad gør pakken mest interessant for jer?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Glæden ved nye pakker Empty Sv: Glæden ved nye pakker

Indlæg af Gæst Tirs 2 Feb 2021 - 11:30

Embarassed Embarassed Hmm jeg er jo lidt i samme båd. Jeg er mest gået efter de ting pakken har med sig i stedet for selve spille mulighederne. Jeg har dog spillet en del i Sulani - men så opstod der en del fejl med nogle opdateringer som gjorde at mine simmere frøs fast på havoverfladen, cyklede på bunden af havet eller brugte deres tablets mens de løb på bunden af havet - nogle af dem frøs også fast i deres køleskab - og så gik interessen jo fløjten.
Strangerville har jeg aldrig haft åbnet Shocked men den løber jo heller ingen steder Laughing

Lige nu prøver jeg at gennemspille Wakaba (snedrømme) hvor jeg har sat en simmer til at spille for galleriet - og så kunne jeg jo håbe på at jeg på den måde med tiden får prøvet de forskellige muligheder af.
Sådan spiller jeg også sims 3 lige nu - hvor jeg prøver kræfter med alle de karriere muligheder der er - spillene er jo som bekendt ikke forældede og de byder hver i sær på masser af spil muligheder.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Glæden ved nye pakker Empty Sv: Glæden ved nye pakker

Indlæg af VinceDjansen Tirs 2 Feb 2021 - 11:40

- og egentligt er det jo meget sjovt med Strangerville pakken, som vel er den eneste med en decideret mission eller et mysterium, som kan/skal løses.
Dermed skiller den sig vel lidt ud fra de andre pakker.
- og dermed KUNNE det godt blive den næste pakke, som jeg skulle kigge lidt nærmere på.

Devon Bumpkin har også et par grunde, hvor han har ombygget netop i det område - "Let's build the worlds".

VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Glæden ved nye pakker Empty Sv: Glæden ved nye pakker

Indlæg af Anbodil Tirs 2 Feb 2021 - 12:34

Jeg elsker Stranger ville..og som nogen sikkert husker, så var det en pakke, som jeg ret hurtigt spillede igennem, og måtte gøre mig mine erfaringer. Det er stadig et ønske at spille mysteriet igennem igen, men det har jeg så mulighed for nu med mit nye spil.

Jeg har nok prøvet det meste af det man kan i expansions pakkerne minus snedrømme.. og det meste af det man kan i gamepacks minus Batuu..men stuffpackerne..kniber det med, og det er sikkert fordi..jeg sjældent eller aldrig spiller noget helt i top. FX var en af mine simmere skuespiller, men jeg stoppede med at spille ham inden han røg til tops..Jeg har spillet vampyrer men aldrig nået toppen i mulighederne..o.s.v. Og det var først på et langt senere tidspunkt at mit fokus faldt på at gennemføre stræbener...og hvordan man gør det smart...

Men sims 4 er det simsspil som jeg helt klart har spillet mest i med simmere...lange forløb, korte forløb o.s.v. Men jeg er elendig til at få en ordentlig slutning på de forløb...i RL ender det jo altid med døden...og så er det liv slut, men sådan kan jeg slet ikke spille i sims 4. Noget der fortæller en hel del er fx at jeg endnu ikke har spillet med en simmer, som er blevet gammel,...mens jeg spillede..og aldring er ikke sat i stå..bare lang levetid....

Da jeg vendte tilbage til sims 3 var min historie ligesom din overnævnte. Jeg byggede så meget...også nabolag..at jeg slet ikke havde tid eller gad at spille...så der var mange uopdagede muligheder i sims 3. Alligevel vendte jeg mig mod de muligheder jeg elskede...så som rejserne til Kina og Ægypten. Smile Så det er nok bare sådan vi er Vince..noget taler helt vildt til en og andet gør bare ikke.
Og der har da være muligheder nok for at opdage ens nye pakker...jeg har da lavet opgaver, man bare kunne deltage i. Men taler det ikke til en...så er det jo sådan det er!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Glæden ved nye pakker Empty Sv: Glæden ved nye pakker

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 2 Feb 2021 - 16:32

Jeg syntes jeg har prøvet det meste undtagen rejsen til Batuu.

Jeg har ikke gennemført skuespille karrieren endnu og mangler også at færdiggøre troldmands karrieren.
Jeg har gennemført alle tre karriere, jungleeventyr og Strangerville i forbindelser med opgaver og historier. Det her været rigtig sjovt.
Jeg havde aldrig troet at jeg ville spille med vampyrer men der tog jeg fejl.

Lige nu er jeg i gang med snepakken og har gennemført den ene aspiration, men mangler stadig at bestige bjerget.

Jeg nyder især de flotte naturscener og vejret i spillet.

NB: Jeg har lige købt spøgelsespakken og spillet lidt med en af mine troldmandsaspiranter.
Det er smart at han kunne bruge skrubberubbe formularen når han bliver for skræmt til at fjerne slim på almindelig vis.
Desværre har han fået fjernet sin tumling af myndighederne, på grund af forsømmelse. Derfor kan jeg ikke anbefale tumlinger i besatte huse.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Glæden ved nye pakker Empty Sv: Glæden ved nye pakker

Indlæg af Anbodil Tirs 2 Feb 2021 - 19:08

bange Kan de stadig miste deres børn....uha..
Gad vide hvad der vil ske, hvis man bliv uvenner med spøgelset Gidrie eller hvad han nu hedder.. Udspekuleret
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Glæden ved nye pakker Empty Sv: Glæden ved nye pakker

Indlæg af VinceDjansen Man 15 Feb 2021 - 16:01

Ha ha Sims4ever: frøs fast i køleskabet - sjov vending Laughing - men sikkert en træls oplevelse for den fastfrosne.

Jeg havde faktisk lige nøjagtig tænkt på dine oplevelser med Strangerville-opgaven, da jeg tænkte på den pakke, Anbodil, for jeg husker, at jeg dengang tænkte, at jeg da altid kunne vende tilbage til din historie, hvis jeg nogensinde skulle give mig i kast med løsningen af den gåde/opgave.
Så det vil da kun være fint, hvis du kaster dig over endnu en løsningsmulighed - og iøvrigt også deler den med os andre - tøhø Rolling Eyes

Jeg har det også lidt svært med selve døden i dette spil (og da også generelt i RL).
Udover et plejehjem, som jeg indrettede på en af mine første grunde, husker jeg ikke, at jeg har "slået nogen ihjel" undervejs - medmindre det var strængt påkrævet for historiens skyld.
Jeg spiller derfor også uden ældning, og lader en sjælden fødselsdag eller en snydkode ændre alderen på simmerne.

Sjovt med rejserne i Sims3, for jeg havde absolut størst glæde af det franske univers, som blev udnyttet til en større vinproduktion og -fabrik dengang. Ja, simmeren endte med at bosætte sig i den verdensdel - og levede lykkeligt som stor-vinbonde.
Derimod sagde Kina og Ægypten mig intet.

Jeg tror såmænd også, at jeg ender med at bestige bjerget på et tidspunkt - specielt da jeg har fundet en spændende grund på galleriet, som jeg gerne vil have placeret på bjergets top.

Jo jo, jeg har forsøgt at opdrage tumlinge to gange sådan list små-useriøst - og mistet dem begge gange, fordi mit fokus allligevel endte med at være et andet sted.
Så det har man stadig hængende over simmerhovedet som dårlig forælder.

Glæder mig til at høre, om der går helt Ghost-busters i den med den nye pakke og den tilknyttede karriere.

- og netop jeres svar tilbage tyder jo på lige nøjagtig på meget forskellige "indgange" til spillet og pakkerne - og naturligvis også med variationer, for jeg bygger eks heller ikke altid.
Tak for jeres svar.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Glæden ved nye pakker Empty Sv: Glæden ved nye pakker

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum