Har du ønsker til fremtidige Sims pakker?
3 deltagere
Side 1 af 1
Sv: Har du ønsker til fremtidige Sims pakker?
Spændende undersøgelse. Jeg har valgt årstider, forældre og kæledyr som det jeg mest ønsker forbedringer til
Gæst- Gæst
Jeg tror søreme jeg har svaret hele to gange uden at blive stoppet. Måske kan man svare alle de gange man vil? Fremtidige pakker eller bare forbedringer til pakker??? Jeg forstår ikke rigtig konceptet. Men hvis de har tænkt sig at opdatere gratis, er det da helt i orden med mig.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg har valgt Stranger ville, Granite falls og arbejdspakken..som dem jeg gerne vil have udvikling til!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Jeg valgte også Granite Falls og Selvadorada…. og så kan jeg ikke huske den sidste.
NB: Det ser ud som de har et vinter feriested i tankerne og det bliver nok ikke gratis. Men skøjteløb på søerne lyder da sjovt og så ville jeg ønske at Simmerne kun svømme i f.eks. Brindleton Bay
NB: Det ser ud som de har et vinter feriested i tankerne og det bliver nok ikke gratis. Men skøjteløb på søerne lyder da sjovt og så ville jeg ønske at Simmerne kun svømme i f.eks. Brindleton Bay
» Genstart Sims 4 - for at downloade pakker
» Glæden ved nye pakker
» Ønsker du dig nye nabolag?
» slå spil pakker fra?
» Genstart Sims 4 - for at downloade pakker
» Glæden ved nye pakker
» Ønsker du dig nye nabolag?
» slå spil pakker fra?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum