DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nye omgivelser til mine simmere.

+2
VinceDjansen
simsister
6 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Fre 26 Okt 2018 - 10:14

Grine smiley Ja Mona...jeg skal nok...hihi jeg havde faktisk ikke tænkt på det..igen igen,,,altså. Vanvittig Og mange tak for roserne. Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Sighubert Fre 26 Okt 2018 - 15:09


Imponerende som du kan. Jeg havde nok opgivet hvis det var mig.
Da jeg selv lige har fået kæledyrs pakken kan jeg sikkert godt få brug for nogle at husene.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Fre 26 Okt 2018 - 18:02

Mange tak Sighubert. Smile
Jeg prøver selv at finde huse inde på galleriet, men jeg vil have DANSKE huse og dem er der ikke mange af. Så jeg ender med selv at gå igang. Nu skrev jeg med Vince om 80erne så jeg håber jeg kan få lavet mine nabolag mere eller mindre i den ånd. En helt masse byggestile blandet sammen hvor de færreste bygninger er moderne. Og så fandt jeg ud af at jeg vil ha en masse handel i byerne, så jeg bygger butikker. Her er en gammel patricia ejendom som har fået en butik med brugskunst og smarte møbler...
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 26_10_10

Og når man tale om min ungdom, så kommer man IKKE udenom Daells Varehus...så jeg gik igang med en beskåret udgave af varehuset...efter fotos og hukommelse. Daells Varehus gennemgik jo jævnligt modernisering, så det er ikke helt nemt...Men jeg kan huske at jeg har spist i deres kantine...helt højt oppe ved tagene....der var en fabelagtig udsigt der oppe fra... Very Happy
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 26_10_11

Ingen af grundene er færdige, men det begynder at tage form, som Mads Skjern sagde!... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af simsister Lør 27 Okt 2018 - 2:22

Ja, det er søreme rigtig flot. applaus herfra.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Lør 27 Okt 2018 - 15:09

Mange tak! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af VinceDjansen Lør 27 Okt 2018 - 15:22

Fantastisk god stil Bodil - og sikke da en imponerende kreativitet med grundene.
Rasende fint med museet med de to glassale og formen - og ikke mindst indhold + dartklubben, som også er godt tænkt.
Jeg synes også, at din børnehave var rigtig godt lavet - og jo netop lignende sådan en ganske almindelig børnehave i dansk stil.
Du må have nogle pakker, som jeg ikke råder over, siden du kunne fylde baghaven/legepladsen så godt op.
Fint, at du kunne få plads til Skippergade. (der er en ny på vej!)

Super ærgerligt, at dine gamle byggerier er forsvundet.
Jeg har prøvet lidt det samme - ikke i helt samme omfang, men netop glemt at gemme grundene, og fejlagtigt slettet et spil i en oprydning, så det hele forsvandt. Så jeg kender godt følelsen - til dels.

Hvad er det for en mod, hvor man kan bo på en erhvervsgrund?
DEN kunne jeg vist godt få fornøjelse af i Skippergade Cool og historien om sømændene.
(Synes generelt, at jeg er dårlig til mods, når jeg tænker på, hvad I andre benytter jer af)
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Lør 27 Okt 2018 - 15:48

Tak for roserne Vince. Tja... der er jo det ved Mods, hvis de er rigtig gode og hjælper en i spillet, så blir man afhængig af dem. Jeg har kun få, men med de to store såsom Wicked Wims og MCCC så er næsten alle behov dækket.
Det mod jeg benytter mig af til at bo på butiksgrunden er et Sighubert anbefalede  sidste år. Jeg skal prøve at finde ud af hvor det ligger henne på nettet.
Jeg tror faktisk at rigtig mange simsspillere benytter sig af det, for det er ikke svært at finde butikker, barer, restauranter og mange andre grunde på galleriet med en lille tilhørende bolig. En af fordelene er at du bestemmer suverænt, hvem der skal passe butikken. Den version jeg hentede havde altså også kategorien Dagpleje og kan indstillet til: Bo i dagpleje...så jeg har ikke opgivet at få rekonstrueret en Børnehave og så få den op at køre..
Jeg er også rigtig glad for dine små bygninger Vince.Du kan jo se Rottehullet på billedet. Men jeg vil nok lige redigere grunden lidt, og så få et lidt mere slidt look frem, for i 80 erne var den slags bygninger jo ikke nye... Rolling Eyes Smile

Jeg ved ikke hvilke pakker du ikke har Vince, men jeg anbefalede vampyrpakken på et tidspunkt, fordi den bla. kan få husene til at se slidte ud + den havde mange gode alm. og bygge-ting.
Jeg selv har alle pakker på nær den anden petsudstyrspakke. Den gad jeg simpelthen ikke investere i.

Lige nu er jeg pisse ærgelig over at jeg simpelthen ikke kan få fingrene i en elevator til Daells varehus. Det er sg da underligt at de kun kan fås frem på specielle grunde i San Myshuno. Det kunne EA godt ændre på. De ligger jo i spillet og er købt med storbyen, så hvorfor skulle jeg så ikke ha lov til at bygge med dem hvor jeg vil???? Virkelig noget skod!!! Mad
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Sighubert Lør 27 Okt 2018 - 16:38

Jeg kan da lige komme med linket.
https://littlemssam.tumblr.com/
Det er til LittleMsSam. Hun har lavet et snart utal af små mods til forskellige forbedringer til spillet.
I øjeblikket bruger jeg selv kun Mccc + Drugmod og littleMsSam. Min bærebare kan ikke helt trække mere.
Til gengæld har jeg vist 30-35 af hendes mods.
Så kan kun anbefale at kigge på hendes side.


PS. Hun har også et mod med elevatorer i alle bygninger. Har ikke afprøvet det men det er måske det du mangler. Smile
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 27 Okt 2018 - 17:42

Men man kan da bo på en erhvervsgrund uden mods. Det har jeg gjort flere gange.
Det kræver bare at man har en lille "bopælsgrund". Der behøver hverken være hus eller møbler på.
I virkelighed bruger man erhvervsgrunden som bopæl.

Jeg kan godt lide Daells Varehus. Det er rigtig godt ramt Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Lør 27 Okt 2018 - 19:06

Jeg ved godt at man kan bo i sin butik uden Mods Mona, men jeg synes der er frås at simmerne ska lhave en grund ved siden af,...så mange små grunde er der heller ikke, og så vidt jeg husker kan de ikke sælge hjemme grunden...øv!
Jeg huskede også forkert med mine mods for jeg kan ikke bo i min butik men i alle mulige andre erhverv, så måske er det et mods for sig...det må jeg lige tjekke.
Det er ikke et problem med varehuse og havecentre,  og større virksomheder, her må simmerne hjertens gerne bo "hjemme", men små butikker synes jeg altså er frås med to grunde.

Den elevator mods må jeg lige tjekke ud... tak Sighubert. Men er der ikke noget med at EA laver hele molevitten om så at alle modder får travlt med at ændre på deres Mods, så de igen kan bruges???

Nu har jeg fået møbleret lejligheden til Brugskunst Butikken JANUS, og har valgt at lejligheden blir holdt i en lidt ældre stil end det sidste skrig i småmøbler og hylder simmeren skal sælge...men igen har jeg glemt noget, så er kun næsten færdig... tongue

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 27_10_10
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 27_10_11
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Lør 27 Okt 2018 - 19:22

Jeg fik forresten også lave en dansk Villa 30x20, og den er indflytningsklar. Her er som I kan se kun lige køkken og badeværelse...resten må I selv indrette.
Jeg kan ligge den i skyen hvis nogen er interesseret, men jeg kan se nogle af gulvene er CC så den er altså modificeret... Neutral

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 27_10_12
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 27_10_13
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Sighubert Lør 27 Okt 2018 - 19:54

Du har ret i flere ting Bodil. Der er et specielt mod til de mere forretnings lignende ting.
https://littlemssam.tumblr.com/post/175385330458/more-buyable-venues-and-new-venue-types-this

Det er meget omfangsrigt. Men du kan tjene penge på barer/cafeer, Du kan have motel/hotel.
Eller eje dit eget museum eller fitnescenter hvor de besøgende betaler ved indgangen og meget mere. Det var bla. det jeg brugte i min historie om sømanden Niels til natklubben med spil og lette damer.

Men du har desværre ret. Vi bliver nok nød til at væbne os med tålmodighed når den næste pach kommer. Der vil gå lidt tid inden alle script mods er opdaterede.

PS. jeg er interesseret i alt hvad der minder om dansk byggestil.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Søn 28 Okt 2018 - 4:47

Okej, så skal jeg nok ligge den op. Det næste jeg vil bygge er en patricia villa, eller det man også kalder en muremester villa...tror jeg nok. scratch

Og tak for info!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Søn 28 Okt 2018 - 18:09

Så har jeg fået lavet min Muremester villa som ligger på en sidegade som skal fremstå typisk dansk, før typehusenes indtog..eller deromkring.. Wink
Jeg Har lagt den i skyen til dem som måtte være interesseret og den har ingen CC. Stuen må I selv indrette...hehe.

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_10
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_11
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_12
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_13

Jeg fik også lagt mit Jernbane hotel fra Matador ned, og har ligeledes lagt den i skyen til interesseret. Men den har vist gulve som CC, så husk fluebenet!
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_16
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_15
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_14

Og her er stambordet...eller det som skal ligne ihvertfald... Wink

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_17


Sidst rettet af Anbodil Søn 28 Okt 2018 - 19:01, rettet 1 gang
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Søn 28 Okt 2018 - 18:12

Jeg er altså ikke helt tilfreds med den der brune grimmert fra Jernbanehotellet, men måske I selv kan finde på noget bedre...uf den passer bare SÅ dårligt... Rolling Eyes

Jeg glæder mig godt nok til de nye jordværktøjer, for så vil jeg kaste mig ud i at bygge de berømt engelske rækkehuse fra Klampenborg. Jeg har altid synes de var så flotte.... Very Happy
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29821710
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Dsc00710
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af simsister Søn 28 Okt 2018 - 21:46

Tommel op Det er nu alligevel rigtig flot.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Man 29 Okt 2018 - 10:27

Tark simSister! Cool
Så fik jeg lavet en villa mere og et hus af ældre dato.
Villaen er en murstenvilla og jeg tror bare det hedder en stor muremestervilla
Jeg ligger den i skyen, men husk at hakke flueben af, for selvom jeg moderere mig, så har jeg altså nogle CC vægge og gulve, jeg ind i mellem kommer til at bruge. Embarassed
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_18
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_19

Og igen er der mulighed for selv at indrette noget af det og plads til at tilføje beskæftigelse og den slags.

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_21
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 28_10_20

Det ældre danske hus egner sig til et ældre ægtepar eller ihvertfald en ældre dame..også her kan man selv sætte sit præg...

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29_10_10
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29_10_11

Haven er ikke stor men udmærket, og grunden kan man altid nedsætte på en større, hvis man ønsker mere have:

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29_10_12
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29_10_13

En ting der kan ærgre mig nu jeg bygger danske huse, er at de gule nuancer vi ofte foretrækker at male husene med i DK, mangler i spillet. Jeg fandt falktisk to brugbare med en kant forneden, men ak hva så med gavlene...altså ingen murfarve uden kant...det er lidt øv..Men måske vi får nogle med den nye pakke... sunny Man har da lov, naivt at håbe... Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af VinceDjansen Man 29 Okt 2018 - 14:30

Hvor er du fantastisk til mansardtage, så tagetagen udnyttes bedst muligt, og den gode danske byggestil.
Dit gule hus er jo klar til den gamle bydel i Skagen.
- og murstenvillaen har jeg da set flere steder i "bybilledet"

Jeg kan også VIRKELIG ærgre mig over farve-valg-mulighederne - eller mangel på samme.
Mange ældre skibe havde sort skrog. Den farve kan jeg heller ikke finde i den rene sorte form - kun nogle fesne afarter, som alligevel ikke er helt sorte.
- Og så er der jo den evindelige sang om vinduer og døre, som ikke findes i alle farvekombinationer.

Er der noget nyt historie på vej, siden du er gået helt amok med det danske?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Man 29 Okt 2018 - 19:01

Hva...er du ved at lave Skagen Vince?? Shocked
Tak skal du ha...det er som om det endelig gik op for mig, hvordan jeg bedst kunne konstruere forskellige tage, men har nu også været en tur på nette for at kikke huse ud. Very Happy
Jeg prøver også at få sat murfremspringende så de enten kan bruge som pynt eller tagrender....hehe. Nu du nævner farven sort...så har jeg også ledt efter den flere gange i vægge, men ak...ingen sort. Vildt underligt No
Når man kaster sig over at lave SÅ mange huse som jeg har gjort, så har jeg bestræbt mig på at bruge vægge og gulve, jeg ikke før har valgt...det lærer jeg faktisk af...og opdager nogen jeg ikke havde set før...haha Rolling Eyes Ja det er godt gjort....!!

Meningen med mit store arbejde  er jo at det på et tidspunkt gerne skulle kaste en historie af sig,.. men aner ikke hvad p.t.
Jeg går da også og tænker på om vi ikke skal ha en juleopgave i år, selv om jeg p.t. er tom for ideer...hmmm scratch geek
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Man 29 Okt 2018 - 19:09

Så fik jeg bygget lidt igen og her er det et byhus med 3 små værelser og et stort, ganske pænt med plads til hoppyer og et dejligt stort køkken/spisestue;

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29_10_14
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29_10_15
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29_10_17
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 29_10_16
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af MonaSolstraale Man 29 Okt 2018 - 19:25

Jeg syntes dine huse er fantastiske Tommel op Jeg er også ret vild med dit hus med mansardtag. Som jeg husker det fra min mormor og morfars hus.

Det kunne være hyggeligt med en juleopgave. Jeg syntes opgaven fra sidste år var rigtig sjov. Den kunne måske godt gentages i en eller anden form, for udfaldet kan ikke blive det samme, når man slår med terningerne.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Man 29 Okt 2018 - 21:02

Tja...jeg kunne da godt bygge en ny grund med nye muligheder, hvis det kan friste. Så behøver jeg ikke at vride hjernen SÅ meget igen... Laughing

Tak Mona...jamen så er det jo bare at hente huset... Wink . Jeg har nu planer om at bygge et nyt bibliotek..med tanke på det som Hellerup fik i tidernes morgen, og så er en FONA butik også i baghovedet. bounce
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Fre 2 Nov 2018 - 15:28

Her er så dan lille grund i Windenburg som jeg nu har lavet til ældre bydel med butikker.

Her ses grundens gård med en mere moderne reklame for den Fona butik jeg vil lave på et tidspunkt.....hehe

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_11

Hjørnebutikken gir sig selv...en veludstyret blomsterbutik som indehaveren af grunden kan betjene kunderne i..
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_10
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_12

Og ved siden af en gammeldags Kiosk/købmand..som indehaveren kan ansætte en til at passe...
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_14
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_13

På den anden side af blomsterbutikken, klemt ind mellem den og en lille ydmyg bolig ligger.... mon I kan gætte det?
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_17
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_16
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_15

Rigtigt det kan kun være en bedemand...sådan en kan simmerne sikker få brug for på et tidspunkt.

Alt i alt synes jeg grunden passer fint til sine omgivelser. Very Happy
Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 01_11_18
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 2 Nov 2018 - 15:38

Hold da op en skabertrang Smile Bedemand..... Hvor får du det fra?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Sighubert Fre 2 Nov 2018 - 16:32

Tommel op

Den bliver vel lagt op på et tidspunkt?
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 2 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum