Mine egne simsdyr.
2 deltagere
Side 1 af 1
Mine egne simsdyr.
Jeg har haft sjov med at fremstille (male) en arktisk ræv her i eftermiddag. Se den smukke virkelige ræv og sammenlign. Jeg lægger gerne link, hvis nogen synes, de kan have fornøjelse af sådan en "kat".
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Mine egne simsdyr.
Min helt egen øjesten, lille skønne Benny - ja, I læste rigtigt. Benny er en gadehund fra Bosnien, nærmere betegnet Sarajevo. Jeg elsker ham bare af hele mit hjerte og tænker, at andre måske vil elske at få sådan en lille guldklump i deres spil.
Har lagt et billede ved af ham selv som hvalp (hvor jeg ikke ejede ham endnu.) Han er blevet mørkere med alderen.
Link til download: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/B90F1F46B3A911E88BEA6995527B6279?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Har lagt et billede ved af ham selv som hvalp (hvor jeg ikke ejede ham endnu.) Han er blevet mørkere med alderen.
Link til download: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/B90F1F46B3A911E88BEA6995527B6279?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Fine genskabninger, Simsister.
Du er god til at fostre vellignende modeller.
Jeg mindes også at have set en leopard/gepard et sted på et forum.
Du er god til at fostre vellignende modeller.
Jeg mindes også at have set en leopard/gepard et sted på et forum.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Mange tak, Vince. Der er faktisk en kat med leopard mønster i pelsen i spillet allerede, men jeg tror, den har en ejer.
Lignende emner
» To af mine højtider
» Nye omgivelser til mine simmere.
» Små fortællinger fra mine nye lande.
» Tanker om mine spil
» Præsentation af mine forskellige familier.
» Nye omgivelser til mine simmere.
» Små fortællinger fra mine nye lande.
» Tanker om mine spil
» Præsentation af mine forskellige familier.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum