DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nye omgivelser til mine simmere.

+2
VinceDjansen
simsister
6 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af VinceDjansen Tirs 20 Nov 2018 - 23:03

En anden flyvsk tanke - nu vi har fået terrænværktøjet og de 4 kælderniveauer:
Jeg var ved at fortælle min søn om den nye opdatering her til aften.
Da vi nåede til de 4 kælderniveauer, snakkede vi om, at det måske kunne være en sjov udfordring at bygge en "tyskerbunker" - måske lidt Atlantvolden-lookalike - med alle fornødenheder gemt under jorden.
- og jeg kan da ikke afvise, at det havde lidt med genudsendelsen af Olsen Banden i Jylland forleden - og det faktum, at vi bor meget tæt på Vestkysten, hvor man jo stadig finder de tyske stillinger og bunkers.

Vi blev dog enige om, at den nye kanon var FOR fesen til en kanonstilling - og at udvalget i uniformer ikke var tilstrækkeligt.
Men tanken var da sjov Wink
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Ons 21 Nov 2018 - 0:27

Grine smiley Helt enig, selvom jeg kender for lidt til indretningen af en bunker til at opføre en.
Men du behøver da ikke en kanon for at vise en bunker frem i din historie eller,...?? Jaja du skal nok få nogle gode ideer, det tvivler jeg ikke om!!

Jeg er blevet ret begejstret for alle kulisserne, for nu kan jeg sikkert bygge noget som er endnu mere fremtidsrettet end min tidligere rumraket. Jeg har ellers for ca. 2 mdr siden bygget et større rumfartøj under jorden, meen det skal nok blive sjovt at se hvad jeg kan få ud af det nye....på et tidspunkt.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af VinceDjansen Fre 23 Nov 2018 - 22:54

Du skal nok få tryllet nogle rum-kulisser ind på et tidspunkt, Anbodil.

- og nej, kanonen i spillet er da totalt piratskibs-model, og ikke egnet til en tysk bunker.
Jeg tænkte blot sådan lidt bunker, hvor simmerlivet fortrinsvist blev levet på de 4 niveauer under jorden - og alligevel indfriede simmernes behov - måske mest sådan lidt fremtids-scenarie, hvor livet over jordoverfladen er blevet umuligt (totalt fremtidsfilm).
Jeg havde i øvrigt hellere set 2 etager mere over jorden.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af VinceDjansen Fre 23 Nov 2018 - 22:54

- og undskyld for at spamme din tråd
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Fre 23 Nov 2018 - 23:47

Det kan jeg godt følge dig i Vince. Jeg ville også gerne have flere etager over jorden, og så frigivet elevatoren til alm. brug og ikke kun i San Myshino. Så kunne man også brugen den ned i jorden...som en anden mineskakt... Very Happy Jeg er virkelig træt af de fuck.... trapper! Evil or Very Mad
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Fre 19 Feb 2021 - 21:27

Meget sjovt at læse at jeg tidligere har været ret træt af trapperne. Men hvor er jeg glad for al det billedmateriale jeg har lagt ind af mine danske huse og ruminddelingen. For jeg har kun 2 tilbage af dem alle sammen, men nu har jeg bluprints... Very Happy

Men nu var det altså noget andet jeg ledte efter. På et tidspunkt lade Mona link ind til en der lavede fantastiske "møbelpakker" til sims 4 og der var bl.a. et rigtig godt køkken...men dælme om jeg kan finde det??? Mad
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af VinceDjansen Fre 19 Feb 2021 - 23:16

Sjovt, at du tager denne godt 2 år gamle tråd op igen.
Dengang gjorde jeg mig åbenbart nogle tanker om en bunker - senere bygget i forbindelse med de gamle engelske veteraner-historien.
Men jeg tænker da, at der kunne komme en ret sej (space-)bunker ud af det med alle genstandene fra Batuu-pakken.
(Jeg må altså se at få besøgt den verdensdel!)

Og idag er der jo et fint mod til det med elevatorerne i et eller andet omfang.

Ærgerligt med alle dine mistede data.
Jeg tjekkede mit private galleri over egne og downloadede grunde og familier her forleden.
Det indeholder et ganske ENORMT antal grunde - over 200.
Alene det seneste store træskib er gemt i 14 forskellige versioner undervejs i byggeriet - alene for at kunne vende tilbage til en tidligere version, hvis noget skulle gå galt. Det har jeg vist bare aldrig nogensinde gjort. Så det er ren spild af harddiskplads.

Jeg håber, at du finder, det du søger Anbodil, men jeg kan ikke hjælpe.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 19 Feb 2021 - 23:37

@Anbodil Kan det måske være Simkea pakken af illogicalsims du efterlyser?
Det er vist den eneste CC møbelpakke jeg har haft lyst til at downloade... selv om det ikke blev til noget dengang.

En anden mulighed kan være Harrie som Devon Bumpkin ofte roser. Jeg er lidt i tvivl om hvor mange af hendes pakker der er gratis

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Anbodil Lør 20 Feb 2021 - 12:06

Tak Mona det var simkea pakken, som jeg endelig fandt i mine gemmere. Jeg ville bare se om han havde opdateret dem, for der er ingen energi forbrug indikeret. Men det har han ikke. Hvis du går i gang med at bygge lejligheder, som man alligevel ikke rigtig uploader til galleriet...så er den pakke med Ikea-tingene..altså fantastisk, og det var lejlighederne jeg skulle bruge den til. Der er et enkelt kvadratisk bord som er større end dem EA har lavet...og det er meget anvendeligt. Det er mig en gåde at EA ikke har fanget den. Suspect
Jeg kan også se at han har lavet en hel serie af den størrelse borde som noget af det seneste. Spisebordet har nogenlunde samme størrelse som de kvadratiske sofaborde.
Nåh, men det finder du selv ud af, hvis du prøver hans ting af på et tidspunkt. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Nye omgivelser til mine simmere. - Page 5 Empty Sv: Nye omgivelser til mine simmere.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum