For Rent Expension pack
+4
VinceDjansen
Nøddehaven
simsister
MonaSolstraale
8 deltagere
Side 3 af 5
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: For Rent Expension pack
Jamen så tager jeg sandsynligvis også fejl.
Jamen så bliver Windenburg endnu engang vores redning - en verdensdel, som jeg iøvrigt temmelig ofte "færdes i"
Jamen så bliver Windenburg endnu engang vores redning - en verdensdel, som jeg iøvrigt temmelig ofte "færdes i"
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Så er der 26 timer til The Sims 4 For Rent Developer Gameplay Walkthrough
NB: Windenburg og dens indbyggere er en af mine ynglings nabolag
- og så er det så nysseligt - lige udover midtbyen, som jeg finder lidt FOR moderne i forhold til resten.
Jeg har tit tænkt på, hvilken verdensdel, det mon skal ligne.
Sorry, det skal vi vist snakke om i en anden tråd
- og så er det så nysseligt - lige udover midtbyen, som jeg finder lidt FOR moderne i forhold til resten.
Jeg har tit tænkt på, hvilken verdensdel, det mon skal ligne.
Sorry, det skal vi vist snakke om i en anden tråd
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Her er en video hvor Anchesenamon prøver spillet som landlord
En anden gammel kending. James Turner har bygget et hotel
Hmm med alle de regler der efterhånden er i sims 4, er det så ikke svært at røre sig efterhånden. Jeg kom til at tænke på hvis James turner kan blive sagsøgt for at styre hans hotel..så kan hans ven DR. Gluon da slet ikke foretage sig andet end at betale omkostninger for sagsanlæg, når han kører sine hotelhistorier. Det er der da ikke meget sjov ved.
Hvordan kan man snart spille et frit spil, hvor fantasien bestemmer udfaldet og ikke spillet...???
Hvordan kan man snart spille et frit spil, hvor fantasien bestemmer udfaldet og ikke spillet...???
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
hvornår udkommer den i dansk tid
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
Jeg har læst mig til, at det bliver den 7. december.
det lyder godt... tak for svar..
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil skrev:Hvordan kan man snart spille et frit spil, hvor fantasien bestemmer udfaldet og ikke spillet...???
Helt enig. Og så glad jeg er for at bestemme selv, er det da helt sikket slet ikke noget for mig. Men der er da andre, der er meget opsat på denne udvidelse, så de skal jo også have lov at glæde sig. Men som sagt før bliver det nejtak herfra.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Anbodil skrev:Hmm med alle de regler der efterhånden er i sims 4, er det så ikke svært at røre sig efterhånden. Jeg kom til at tænke på hvis James turner kan blive sagsøgt for at styre hans hotel..så kan hans ven DR. Gluon da slet ikke foretage sig andet end at betale omkostninger for sagsanlæg, når han kører sine hotelhistorier. Det er der da ikke meget sjov ved.
Jeg tænker at begge gennemspilninger viser at det ikke er enkelt at være bolighaj, for ikke at sige særdeles farligt
James er altid ret underholdenden da han ikke forsøger at være god. Hans figurer er oftest på kanten af det ondskabsfulde, men han servere det så legende at det bliver sjovt. Det er vel noget han har tilfælles med Dr. Gluon.
Anchesenamon har en helt anden spillestil, men jeg elsker hendes bygninger, farvekoordinerede indretning og skæve karakterer.
Jeg vil sige at jeg har fravalgt langt de fleste nye tiltag i spillet som Storyprogression og hændelser indbygget i spillet. Det kan heldigvis godt lade sig gøre.
Der er mange spillere der har efterspurgt Storyprogression længe, men jeg synes generelt det er forstyrrende og dræbende for min fantasi.
Nu ved jeg ikke, hvor længe han har været om at lave dette indlæg, men jeg synes godt nok, at der er mange strømsvigt og mug i motionsrummet.
Heldigvis kan mug jo vist fravælges, men han vælger naturligvis - på ægte James Turner-facon - at udfordre spillet på nogle af de negative indstillingsmuligheder, som godt nok giver nogle udfordringer efterfølgende.
Jeg havde faktisk netop glædet mig til de små strøm-installationer og ikke mindst vandbeholderen, men hvis det samtidig betyder, at simmeren - i dette tilfælde hotelindehaveren - nærmest er fuldt optaget af reparationer, så falder min interesse også voldsomt.
Jeg ser heller ikke, at man selv kan styre, hvem der ønsker at leje en lejlighed, men det MÅ da være muligt.
Er der nogen indikation på, hvor længe man kan udleje en lejlighed?
Nu ved jeg ikke, hvor længe han har været om at lave dette indlæg, men jeg synes godt nok, at der er mange strømsvigt og mug i motionsrummet.
Heldigvis kan mug jo vist fravælges, men han vælger naturligvis - på ægte James Turner-facon - at udfordre spillet på nogle af de negative indstillingsmuligheder, som godt nok giver nogle udfordringer efterfølgende.
Jeg havde faktisk netop glædet mig til de små strøm-installationer og ikke mindst vandbeholderen, men hvis det samtidig betyder, at simmeren - i dette tilfælde hotelindehaveren - nærmest er fuldt optaget af reparationer, så falder min interesse også voldsomt.
Jeg ser heller ikke, at man selv kan styre, hvem der ønsker at leje en lejlighed, men det MÅ da være muligt.
Ja det er rart at man ikke er tvungen til at tage alle de stressende udfordringer på sig. Jeg blev da helt svedt af at se videoen.
Men når det er sagt så har den mange rigtige gode build/buy ting. Og kombineret med det der er i forvejen, kan jeg se mig selv bygge et udenlandsk slumkvarter fx med de der skod toiletter og jordklinede gulve, og hvor de bor så tæt at man får myrekryb. Men rækkehuse er nok mit foretrukne. Og så er det jeg ikke kan forstå hvorfor grundene er SÅ små, det er jo helt uhørt, Man kan jo ikke bygge minisamfund på den måde eller større makeder blandet med boliger...som i RL. Mærkeligt!
Men det glæder mig da at EA endelig har sørget for at simmerne aldrig mere behøver at vaske op i badeværelseshåndvasken!
Men når det er sagt så har den mange rigtige gode build/buy ting. Og kombineret med det der er i forvejen, kan jeg se mig selv bygge et udenlandsk slumkvarter fx med de der skod toiletter og jordklinede gulve, og hvor de bor så tæt at man får myrekryb. Men rækkehuse er nok mit foretrukne. Og så er det jeg ikke kan forstå hvorfor grundene er SÅ små, det er jo helt uhørt, Man kan jo ikke bygge minisamfund på den måde eller større makeder blandet med boliger...som i RL. Mærkeligt!
Men det glæder mig da at EA endelig har sørget for at simmerne aldrig mere behøver at vaske op i badeværelseshåndvasken!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale synes godt om
VinceDjansen skrev:
Jeg tænker man selv bestemmer, men hvis man har bøvl med at inddrive lejen, så blir man vel hurtigt træt af de lejere og smider dem ud...!!
Desværre kan man vist ikke slev bestemme hvem som skal flytte ind," jeg tænker på det at vælge fra husspanden", for det ser ud til at fam. blir genereret til formålet.
Vi mangler stadig at se det fra lejerens perspektiv. Hvis de selv kan vælge at flytte ind som lejere i en vilkårlig lejlighed kommer man vel udenom det.
I San Myshuno kan man jo smide en beboer på gaden hvis man ønsker at overtage en lejlighed. Jeg vil gerne vide om det samme gælder her.
I San Myshuno kan man jo smide en beboer på gaden hvis man ønsker at overtage en lejlighed. Jeg vil gerne vide om det samme gælder her.
Her er det Jessicapie, der er tidligt ude med hendes bud på apartments:
Her er det Jessicapie, der er tidligt ude med hendes bud på apartments:
MonaSolstraale skrev:Vi mangler stadig at se det fra lejerens perspektiv. Hvis de selv kan vælge at flytte ind som lejere i en vilkårlig lejlighed kommer man vel udenom det.
Præcist.
Her håber jeg jo så inderligt på, at gamerne selv kan have kontrol over, hvem der flytter ind - og ikke kun udlejer-retten.
I praksis KUNNE det måske lade sig gøre, hvis man først vælger at spille med den ene familie, som gerne vil flytte ind i et lejlighedskompleks/på en grund.
Derefter kan man forhåbentlig skifte til udlejer-familien - og så blot vælge at lade denne familie flytte ind.
Men det er jo stadig usikkert, om man overhovedet kommer til at kunne styre den del af spillet.
Jeg håber som sagt, at vi også får en lejer-/indflytter-vinkel også.
Så fandt jeg lige denne video om den nye pakke.
I den fortælles bl.a., at spilleren ikke behøver være udlejer, og almindelige grunde også kan opdeles, så et relativt stort hus kan opdeles i flere boliger. Det er lidt interessant. Der er sat en grænse på seks boliger pr. grund og i alt 99 lejemål i spillet.
Det er muligt at skifte mellem de forskellige boliger i et boligkompleks.
Tilføjelse: I slutningen af videoen bliver gjort opmærksom på en mulig fejl: Udlejerne får aldrig lejeindtægter.
I den fortælles bl.a., at spilleren ikke behøver være udlejer, og almindelige grunde også kan opdeles, så et relativt stort hus kan opdeles i flere boliger. Det er lidt interessant. Der er sat en grænse på seks boliger pr. grund og i alt 99 lejemål i spillet.
Det er muligt at skifte mellem de forskellige boliger i et boligkompleks.
Tilføjelse: I slutningen af videoen bliver gjort opmærksom på en mulig fejl: Udlejerne får aldrig lejeindtægter.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Jeg synes nu nok, at spil-gennemgangen viser, at der godt kan lejes flere lejligheder/boliger ud end de 6.
Måske skal der bruges en snydekode, men jeg husker da, at guruerne oprettede 8 lejligheder - blot for at vise, at det kunne lade sig gøre.
Eller er det bare mig, der ikke forstår forskellen på boliger og lejemål?
Selvom han skulle vente længe på det, fik James da udbetalt sit lejebeløb ved ugens udgang - 8.600 så vidt jeg husker fra hans video. Så er da et eller andet, som Lilsimsie har forkert fat i.
Jeg er nu iøvrigt også både for og imod, at lejere automatisk ender som relationer hos udlejer.
Det KAN da blive fuldstændig uoverskueligt, hvis man netop spiller "Hotel-modellen" med nye udlejere hver dag - som James jo gør i videoen.
Jeg synes, at der allerede ER rigeligt med kaos i relationsmappen, hvor en af mine simmere eksempelvis har en relation til 18 høns.
Som løsning BURDE man kunne rydde op i disse relationer - selv bestemme, om de skal bibeholdes eller blot fjernes.
På samme måde skulle de FORBLIVE som relation, indtil man selv fjernede dem.
Bare en tanke.
Måske skal der bruges en snydekode, men jeg husker da, at guruerne oprettede 8 lejligheder - blot for at vise, at det kunne lade sig gøre.
Eller er det bare mig, der ikke forstår forskellen på boliger og lejemål?
Selvom han skulle vente længe på det, fik James da udbetalt sit lejebeløb ved ugens udgang - 8.600 så vidt jeg husker fra hans video. Så er da et eller andet, som Lilsimsie har forkert fat i.
Jeg er nu iøvrigt også både for og imod, at lejere automatisk ender som relationer hos udlejer.
Det KAN da blive fuldstændig uoverskueligt, hvis man netop spiller "Hotel-modellen" med nye udlejere hver dag - som James jo gør i videoen.
Jeg synes, at der allerede ER rigeligt med kaos i relationsmappen, hvor en af mine simmere eksempelvis har en relation til 18 høns.
Som løsning BURDE man kunne rydde op i disse relationer - selv bestemme, om de skal bibeholdes eller blot fjernes.
På samme måde skulle de FORBLIVE som relation, indtil man selv fjernede dem.
Bare en tanke.
Du kan bruge MCCC til at glemme/slette relationer. Man kan også oprette nye relationer med MCCC. Det er ganske vist ikke en del af spillet, men temmelig nyttigt.
Find den her: Q&A: For Rent
Der findes bla. svar på hvordan man flytter simmere ind i en lejlighed og hvad man kan finde i nabolaget og meget, meget mere.
Alt er gemt som spoilere, så det er muligt at vælge hvad man har lyst til at få afsløret på forhånd og hvad man ønsker forbliver en hemmelighed.
Find den her: Q&A: For Rent
Der findes bla. svar på hvordan man flytter simmere ind i en lejlighed og hvad man kan finde i nabolaget og meget, meget mere.
Alt er gemt som spoilere, så det er muligt at vælge hvad man har lyst til at få afsløret på forhånd og hvad man ønsker forbliver en hemmelighed.
så fik jeg købt . og hold da ferie det er noget forvirrende . og jeg har prøvet nu med et par videoer på youtube. men det er jo sindsygt hurtig .. jeg lagde mærke til at når man skal spille så er vægge og døre fremme .. ville gerne have dem skjult som i de andre spil jeg spiller. men det er meget anderledes... håber man bliver glad for det.
Foreløbig prøver jeg bare at besøge de husholdninger, der kom med pakken, før de forsvinder.
Dernæst har jeg placeret et observatorium og to staffelier i parken, og prøver at komme i tanker om, hvor mine offentlige vaskerier er.
Dernæst har jeg placeret et observatorium og to staffelier i parken, og prøver at komme i tanker om, hvor mine offentlige vaskerier er.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg er spændt på at høre, om jeres erfaringer med den nye pakke. Jeg har ikke købt endnu, tager til Nuuk på 3 ugers julebesøg, så jeg vil vente, og høre jeres erfaringer. Jeg kan se på answers hq, at det vist volder en del problemer.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
MonaSolstraale synes godt om
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Lignende emner
» Drømmehjem Game Pack
» Varulve Game Pack
» Home Cheff Stuff Pack
» Crystal Creations Stuff Pack
» Life & Death Expansion Pack
» Varulve Game Pack
» Home Cheff Stuff Pack