Life & Death Expansion Pack
+3
simsister
VinceDjansen
MonaSolstraale
7 deltagere
Side 1 af 4
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Life & Death Expansion Pack
Trailer til næste pakke kan ses 3. oktober kl 17:00 dansk tid.
Sidst rettet af MonaSolstraale Fre 4 Okt 2024 - 0:21, rettet 1 gang
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale synes godt om
Sv: Life & Death Expansion Pack
Videoen gjorde mig faktisk lidt nysgerrig. Her er lidt flere detaljer fra Sims.community.info
The Sims 4 Life and Death features
The first piece of Sims 4 Life and Death Lore is here!
The Sims 4 Life and Death features
The first piece of Sims 4 Life and Death Lore is here!
Joe deee er måske liiige rigeligt til den mørke side for mig, som hele tiden har ønsket mig engle og feer. Det lyder da spændende men skal helt sikkert overvejes nøje.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Indtil videre er jeg ret nysgerrig og så kan jeg godt lide eventyrelementet og ravnen på pinden. Gad vide om der vil være andre fugle?
- Og så gør det da heller ikke noget, at vi endelig får muligheden for en ordentlig simmer-begravelse.
Faktisk kan jeg også godt lide den nye skægtype og talerstolen - og sikkert også andre gammelt udseende genstande.
Så bortset fra alt det spøwelse-stof, som helt sikkert vil tiltale nogen, så tegner det da til at være en fornuftig pakke, man sikkert også kan spille på en mere realistisk måde.
Jeg krydser fingre for, at alt det spooky med verdensdelen kan slås fra i indstillinger.
- Og så gør det da heller ikke noget, at vi endelig får muligheden for en ordentlig simmer-begravelse.
Faktisk kan jeg også godt lide den nye skægtype og talerstolen - og sikkert også andre gammelt udseende genstande.
Så bortset fra alt det spøwelse-stof, som helt sikkert vil tiltale nogen, så tegner det da til at være en fornuftig pakke, man sikkert også kan spille på en mere realistisk måde.
Jeg krydser fingre for, at alt det spooky med verdensdelen kan slås fra i indstillinger.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
sims4ever synes godt om
En ordentlig begravelse??! Så må man da ikke håbe det går ligesom med "det ordentlige bryllup" som blev lavet som pakke!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
simsister synes godt om
SatcsOnSims har ret positive hans forventninger.
Så vidt jeg kan se, har en del af det været lavet før, men ikke så udpræget. Jeg kan bl.a. huske, at min Aziraphale var spøgelsesjæger i Sims 3. Måske slipper vi for de tilfælde af "gøren hinanden kede af det ved at tale om døden?", hvilket er virkelig overdrevent i mit spil i øjeblikket, men jeg er bare bange for, at det bliver overdrevet endnu mere. Som ham her understreger, er det klart godt, hvis vi får noget mere at foretage sig for de ældre simmere, selv om der kom en del med Growing Together. Dog gruer jeg for den såkaldte "opdatering" før udgivelsen.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ha ha, men man BURDE jo IKKE sidde og grue for en opdatering Men jeg kan sagtens følge dig Simsister.
Det burde vel være en god ting at rettelser og patches nu for alvor bliver prioriteret, men jeg kan følge dit dilemma @simsister.
Jeg vil lige citere caerfinon der er medlem af det engelske Sim Creatives. Han skriver et Samuel Beckett (1906–1989) citat:
Ever tried.
Ever failed.
No matter.
Try again.
Fail again.
Fail better.
Her er lidt mere om Grim Reaper karrieren. Det ser lidt fjollet ud synes jeg.
Jeg vil lige citere caerfinon der er medlem af det engelske Sim Creatives. Han skriver et Samuel Beckett (1906–1989) citat:
Ever tried.
Ever failed.
No matter.
Try again.
Fail again.
Fail better.
Her er lidt mere om Grim Reaper karrieren. Det ser lidt fjollet ud synes jeg.
Direkte tåbeligt i mine øjne.
I lære som døden er da helt ude på overdrevet - som om programmørerne lige skal "spænde buen" en lille tand mere på fjolle-skalaen.
- Men nogen MÅ jo have ønsket dette scenarie.
HAR vi fået en oversigt over de nye genstande, som følger med denne pakke?
Dem er jeg lidt spændt på, for der kan godt være nogle interessante ting imellem i gammel stil.
I lære som døden er da helt ude på overdrevet - som om programmørerne lige skal "spænde buen" en lille tand mere på fjolle-skalaen.
- Men nogen MÅ jo have ønsket dette scenarie.
HAR vi fået en oversigt over de nye genstande, som følger med denne pakke?
Dem er jeg lidt spændt på, for der kan godt være nogle interessante ting imellem i gammel stil.
Se den officieller gameplay trailer den 17 oktober kl 16:58
Der er mange der har ønsket sig en Grim Reaper karriere, som ser frem til denne udvidelse.VinceDjansen skrev:- Men nogen MÅ jo have ønsket dette scenarie.
Jeg har endnu ikke set en oversigt og indholdet i CAS og Build, men går ud fra vi snart bliver klogere.
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg har set traileren to gange og dette tilføjer spillet en ekstra dimension. Se feks hvad der sker når din simmer dør....
Genfødsel
Genfødsel
Ja, mange tak. Nu er jeg da helt "kureret". Det bliver nejtak herfra. Det var dog sindssygt efter min mening.
sims4ever synes godt om
Det bliver en pakke der virkelig kommer til at skille folk. Der er mange der er vildt begejstrede.
Det lader til at EA også blander sig i NDEs, eller sku man sige "har ladet sig inspirerer" af NDEs. Jeg kunne ikke kalde det mere ugudeligt. EA skal overhovedet ikke bryde sig om at blande sims og vores efterliv sammen og gøre sig tanker på vores bekostning om hvordan det måtte blive. Det finder jeg forkasteligt.
Dermed ikke sagt at der nok vil komme spil i fremtiden som vil forsøge sig på dette område. Men så håber jeg fanme at de er blevet bedre inspireret af kilden og evt. jesus!
Vor herre bevares...hvis EA ikke har "crossed a line" før, så har de så sandelig nu! Somom der ikke er nok ugudelighed i verden p.t.!!!
Dermed ikke sagt at der nok vil komme spil i fremtiden som vil forsøge sig på dette område. Men så håber jeg fanme at de er blevet bedre inspireret af kilden og evt. jesus!
Vor herre bevares...hvis EA ikke har "crossed a line" før, så har de så sandelig nu! Somom der ikke er nok ugudelighed i verden p.t.!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
simsister og sims4ever synes godt om
Hvor har du ret Anbodil. Der skal være frit spil til fantasien og troen.
Anbodil og sims4ever synes godt om
Jeg ved desværre ikke hvad NDEs betyder. Google giver mig intet udover nogle firmaer og henvisninger til network-device-enrollment-service og Norddeutscher Rundfunk. Jeg er tabt bag en vogn.
Jeg er måske et ugudeligt menneske selv om jeg beder bønnen om sindsro hver dag.
Jeg er måske et ugudeligt menneske selv om jeg beder bønnen om sindsro hver dag.
NDE's betyder - nærdøds oplevelser eller på engelsk near - death experience
Og jeg er enig med Anbodil og simsister - at EA ikke skal blande sådanne ting ind i et spil som mange unge jo spiller - det er simpelt hen gået helt over stregen nu. Ved ikke hvad de tænker på
Det er i hver fald et rungende NEJ TAK fra min side.
Og jeg er enig med Anbodil og simsister - at EA ikke skal blande sådanne ting ind i et spil som mange unge jo spiller - det er simpelt hen gået helt over stregen nu. Ved ikke hvad de tænker på
Det er i hver fald et rungende NEJ TAK fra min side.
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Jeg tænker, at der er SÅ mange positive emner, som EA kunne have satset på, istedet for denne "flirten med døden", som heller ikke giver mening for mig. (lige bortset fra en ordentlig begravelsesceremoni måske?)
Som jeg også har skrevet tidligere, synes jeg personligt, at der er masser af overnaturlige genstande og handlinger allerede - at spillet allerede indeholder rigeligt spooky stuff.
Så jeg forstår slet ikke EA's prioriteringer, som endnu engang giver spillet en drejning mod det mere okkulte/overnaturlige.
Modsat KAN man jo naturligvis også vælge at tro på, at der med denne efter-livs-pakke vitterligt ikke BURDE være mere at tilføje spillet i den kategori - at alle overnaturlige emner nu er udtømt.
Lad os nu få noget mere indhold fra den virkelige verden, for der er stadig nok at tage fat på.
Som jeg også har skrevet tidligere, synes jeg personligt, at der er masser af overnaturlige genstande og handlinger allerede - at spillet allerede indeholder rigeligt spooky stuff.
Så jeg forstår slet ikke EA's prioriteringer, som endnu engang giver spillet en drejning mod det mere okkulte/overnaturlige.
Modsat KAN man jo naturligvis også vælge at tro på, at der med denne efter-livs-pakke vitterligt ikke BURDE være mere at tilføje spillet i den kategori - at alle overnaturlige emner nu er udtømt.
Lad os nu få noget mere indhold fra den virkelige verden, for der er stadig nok at tage fat på.
Sidst rettet af VinceDjansen Søn 20 Okt 2024 - 22:07, rettet 1 gang
Anbodil synes godt om
Jeg er nok stærkt under indflydelse på at jeg dagligt kommer i et sims forum hvor medlemmerne er langt mere positive overfor det okkulte end i dette forum.
Har jeg ønsket mig denne pakke? Nej. Jeg kan dog ikke undgå at bemærke at den har rigtig mange tilhængere og det gør mig måske lidt mere åben for deres motivation.
Det er ikke til at se bort fra at vi alle sammen skal dø. Hvor jeg før tænkte hvor mon jeg er om 20 år, tænker jeg nu at jeg sandsynligvis ikke har min plads i livet mere. Døden er uundgåelig og en svær ting at forstille sig, selv efter at været vidne til både min mor, far og svigerfars sidste rejse.
Gennem tiden er døden blevet behandlet i religion, litteratur, malerier, teaterstykker, film og andre ritualer, som feks halloween fejringer. For mig er et spil bare et andet redskab til at håndtere tanken om det uundgåelige. Det kan absolut føles ubehageligt men er det ene redskab mere helligt end det andet?
Har jeg ønsket mig denne pakke? Nej. Jeg kan dog ikke undgå at bemærke at den har rigtig mange tilhængere og det gør mig måske lidt mere åben for deres motivation.
Det er ikke til at se bort fra at vi alle sammen skal dø. Hvor jeg før tænkte hvor mon jeg er om 20 år, tænker jeg nu at jeg sandsynligvis ikke har min plads i livet mere. Døden er uundgåelig og en svær ting at forstille sig, selv efter at været vidne til både min mor, far og svigerfars sidste rejse.
Gennem tiden er døden blevet behandlet i religion, litteratur, malerier, teaterstykker, film og andre ritualer, som feks halloween fejringer. For mig er et spil bare et andet redskab til at håndtere tanken om det uundgåelige. Det kan absolut føles ubehageligt men er det ene redskab mere helligt end det andet?
Sidst rettet af MonaSolstraale Man 21 Okt 2024 - 15:48, rettet 1 gang
Nu er der rigtig mange amerikanere på det forum, du sikkert er på Mona, så det er ikke så mærkeligt at der er mere omkring det okkulte, men man skal altså ikke flirte med det okkulte, noget som nok foregår en del mere i US end i DK. Og det kan både ses og registreres af amerikanske NDEs og de flere you Tube videoer som handler om at chokere, skræmme eller ryste folk. Væsener er der nok af i US og de er bestemt ikke alle af det gode.
Man kan godt være åben over for "verden imellem" men bør så absolut have respekt for den, ja måske endda ærefrygt!!
Hvad folk tror på eller ikke er jeg faktisk ligeglad med. Jeg ved at livet er evigt, men kun som sjæl. Når vores krop er udtjent forlader vi den gudskelov, men vi dør ikke. Hvor vi så havner ( i lyset eller i The Void) afhænger af os selv og det liv vi har levet. Der er adskillelige videnskabelige beviser på, at noget seriøst sker, når sjælen forlader kroppen.
Man har bl.a. målt hjernebølger/aktivitet hos hjernedøde, og ja der sker ligesom ikke så meget, men kort efter de udånder opstår en voldsom aktivitet i hjernen...som varer omkring +-1 min. og så dør aktiviteten langsomt ud.
Der er kameraer som har taget billeder af sjæle der forlader kroppen, og hospitalspersonalet kan fortælle mange historier, som understøtter dette. Så vil man vide mere, så findes der altså en del materiale på nettet.
Nær død oplevelser har en masse tilfælles, men opleves naturligvis forskelligt afhængig af hvad vi har med os i bagagen, men det der gør at folk kan komme tilbage og fortælle om det er naturligvis at det ikke var deres tid endnu, at de stadig havde noget at gøre på jorden via deres krop. Vi har alle en kontrakt med os fra source som vi stræber på at opfylde, bevidst eller ubevidst. Og vil man vide mere, så kan jeg anbefale at man selv søger oplysninger. Der er rigtig meget på you tube, men også en del falsk og krap. Det bedste er at følge sine fornemmelser for hvad der lyder eller føles rigtigt, for det er den forbindelse vi har med source. Vores fornemmelser/ 6 sans.
Nu du nævner at det kunne være en måde for unge mennesker at forholde sig til "døden" via simspakken, så kan jeg ikke give dig ret. Der er i forvejen så mange fortvivlede unge mennesker som kæmper med deres mentale tilstand, hvilket ofte fører til selvmord, og ja de får somregel besked på at vende tilbage. Men sims er bare ikke det rette forum da dem der laver det ikke har fakta på plads.
EA har efter min mening overhoved ikke mandat til at blade sig på det felt...de som gør grin med alting!!
Man kan godt være åben over for "verden imellem" men bør så absolut have respekt for den, ja måske endda ærefrygt!!
Hvad folk tror på eller ikke er jeg faktisk ligeglad med. Jeg ved at livet er evigt, men kun som sjæl. Når vores krop er udtjent forlader vi den gudskelov, men vi dør ikke. Hvor vi så havner ( i lyset eller i The Void) afhænger af os selv og det liv vi har levet. Der er adskillelige videnskabelige beviser på, at noget seriøst sker, når sjælen forlader kroppen.
Man har bl.a. målt hjernebølger/aktivitet hos hjernedøde, og ja der sker ligesom ikke så meget, men kort efter de udånder opstår en voldsom aktivitet i hjernen...som varer omkring +-1 min. og så dør aktiviteten langsomt ud.
Der er kameraer som har taget billeder af sjæle der forlader kroppen, og hospitalspersonalet kan fortælle mange historier, som understøtter dette. Så vil man vide mere, så findes der altså en del materiale på nettet.
Nær død oplevelser har en masse tilfælles, men opleves naturligvis forskelligt afhængig af hvad vi har med os i bagagen, men det der gør at folk kan komme tilbage og fortælle om det er naturligvis at det ikke var deres tid endnu, at de stadig havde noget at gøre på jorden via deres krop. Vi har alle en kontrakt med os fra source som vi stræber på at opfylde, bevidst eller ubevidst. Og vil man vide mere, så kan jeg anbefale at man selv søger oplysninger. Der er rigtig meget på you tube, men også en del falsk og krap. Det bedste er at følge sine fornemmelser for hvad der lyder eller føles rigtigt, for det er den forbindelse vi har med source. Vores fornemmelser/ 6 sans.
Nu du nævner at det kunne være en måde for unge mennesker at forholde sig til "døden" via simspakken, så kan jeg ikke give dig ret. Der er i forvejen så mange fortvivlede unge mennesker som kæmper med deres mentale tilstand, hvilket ofte fører til selvmord, og ja de får somregel besked på at vende tilbage. Men sims er bare ikke det rette forum da dem der laver det ikke har fakta på plads.
EA har efter min mening overhoved ikke mandat til at blade sig på det felt...de som gør grin med alting!!
simsister synes godt om
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Lignende emner
» Sims in real life
» Drømmehjem Game Pack
» Varulve Game Pack
» For Rent Expension pack
» Home Cheff Stuff Pack
» Drømmehjem Game Pack
» Varulve Game Pack