DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

5 deltagere

Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Tirs 8 Aug 2023 - 21:34

Jeg elsker den byggestil som opstod efter de stråtækte bondehuse. Især tagene er jeg vild med. Så naturligvis skulle jeg bygge et sådant hus. Jeg har kun lavet køkken og badeværelser, resten kan folk selv fylde ud med al den skrammel de nu synes simmerne skal ha,.. cheers

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 08_08_10

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 08_08_11

Og inden i dette rummelig hus:

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 08_08_12

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 08_08_13

Hus/grund 30x30 kan hentes på galleriet på min side.





Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Tors 10 Aug 2023 - 17:50

Så har jeg lavet endnu et dansk hus, denne gang knyttet til 2 kostalde og naturligvis grøntsagshave.
Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 10_08_12

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 10_08_11

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 10_08_10
Og naturligvis hører der en lade til. Og en sø. Jeg har denne gang prøvet at kæle for detaljerne udenfor.

Som vanligt har jeg kun møbleret med køkken og bad/toiletter, så man selv kan indrette resten.
Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 10_08_14

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 10_08_15

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 10_08_13
Grund med hus kan hentes på min side i Galleriet. UPS jeg ser nu at jeg har glemt skraldespand og postkasse...men det må man så selv lige huske! geek
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

simsister og Sighubert synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 11 Aug 2023 - 0:01

Du er virkelig god til at lave traditionelle danske huse og jeg elsker at de ikke er overfyldte med møbler 😍

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Fre 11 Aug 2023 - 13:58

Mange tak Mona.  Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f60a Ja jeg erfarede jo sidst jeg spillede/byggede, at de huse jeg lagde tomme op i Galleriet var de mest populære. Men det gir nu også mening, synes jeg.
Herhjemme er vi ikke vandt til at flytte ind i et møbleret hus, og da simmere har mulighed for at flytte med deres møbler, så skal der også være plads til dem. Og så kan folk selv sætte deres præg. Det er i alle tilfælde tidsbesparende at man ikke først skal bygge huset!! I love you

På en måde synes jeg at EA skulle ha lavet spillet sådan, at man ikke kunne flytte med køkken og badeværses møbler, men med alt det andet. Så kunne et køkken eller Bad/toilet kun blive opdateret når en simmer der boede i hus/lejlighed, havde råd til at gøre det. Det havde i al fald været mere realistisk...for nu at nævne det. Jeg mener at sims 2 var sådan...men også sims 1....Køkken elementerne var på plads, men du måtte selv købe de hårde hvidevarer.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Fre 11 Aug 2023 - 16:56

Så er endnu et dansk hus klar. Denne gang et lidt mindre, men med romantisk have til....selvfølgelig!! Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f609

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 11_08_10

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 11_08_11

Igen er der plads til selv at vælge møbler eller ha dem med fra en andet hus.
Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 11_08_13

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 11_08_12

Håber da i får fornøjelse af dem!  Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f604

Åhhh for pokker, jeg er ved at blive gammel. Jeg har denne gang glemt at sætte toilet på første sal. Der er jo plads til det.....suk. Men jeg HAR huske postkasse og skraldespand denne gang! Vanvittig
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Fre 11 Aug 2023 - 22:26

A pro pos Tusnelda, så kunne jeg ikke lade være med at lave et parcelhus som minder om det jeg engang lavede til hende. Jeg har desværre ikke gemt originalen. Men her er så et etplans....
Og jeg har hverken glemt toilet, skraldespand eller brevkasse... Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f604
Og så er her et bryggers med vaskesøjle! Og garage til hobbyprojekter!

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 11_08_15

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 11_08_16

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 11_08_14
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 12 Aug 2023 - 0:10

Ja det hus minder virkelig meget om en moderne udgave af Tusneldas hus. Jeg har det stadig i mit spil. Det er faktisk rigtig godt bygget efter hukommelsen.

NB: Hvis du vil gense originalen finder du flere billeder i kap 25 og 26 i Tusneldas historie.
Der er absolut ingen læse tvang 😅

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af simsister Lør 12 Aug 2023 - 13:09

MonaSolstraale skrev:Du er virkelig god til at lave traditionelle danske huse og jeg elsker at de ikke er overfyldte med møbler 😍

Ja, jeg må indrømme, at jeg har det lige modsat. Måske kan folk generelt bedst lide huse uden så mange møbler, men jeg kan godt lide, at der er nogen, og at jeg så kan skifte ud, hvor jeg synes. De huse, jeg har bygget indtil videre er også lagt op - fuldt indrettede - på Galleriet, nogen under specielt indhold, hvis man henter dem inde fra spillet. Efter jeg startede på familie historien er der også flere gammeldags danske huse og parcelhuse. Bruger er den samme som her: simsister.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Lør 12 Aug 2023 - 16:14

Jamen jeg har skam også huse med møbler, og dem jeg ligger ud har altid køkken og bad møbleret som et minimum. Men da jeg ikke har alle pakker; kits og deslige er det nok smartest at folk selv møblere stue og værelser. Antallet af børn og voksne har jo også noget at sige ang. møbleringen. Og så finder jeg det ærligtalt åndsvagt at jeg skal bruge SÅ megen tid på at møblere noget som somregel alligevel blir lavet om.. Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f60a
Så vil jeg hellere gøre noget ud af hus og have! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Man 14 Aug 2023 - 17:17

Men som sagt jeg kan godt fuldt møblere.. Og inspireret at et stort hjem jeg kom i jævnligt i min ungdom, byggede jeg en efterligning. Huset rummede en hjemmegående travl mor med 5 børn og en udearbejdende mand...ofte i udlandet. 4 piger og den yngste var en dreng. En smart bil til manden og den praktiske til konen og børnene... Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f606

Og her var kælder med plads til at boltre sig på..så 3 etager i alt+garage og ja de er møbleret på nær fællesrummet som er bedst at indrette efter den her boende fam, så værsgo.

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 14_08_31

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 14_08_32

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 14_08_30

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 14_08_35

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 14_08_34

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 14_08_33
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Ons 16 Aug 2023 - 12:54

Nu ved jeg ikke om folk helt er holdt op med at tage på ferie i Granite Falls, men skulle man ha lyst, så har jeg lavet et prisbilligt tilbud for en hytteferie.
Hytten kan rumme op til 6 voksne og børn + en tumling for kun 282 kr pr. dag. Hytten har alt hvad man har brug for og en smule mere.
Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 16_08_21

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 16_08_20

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 16_08_19

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 16_08_24

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 16_08_22

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 16_08_23

Hytten er kategoriseret med fred og ro...altså en rigtig afslapper ferie. Men da nabolaget kan være lidt tamt i sig selv især til børn...så vil lave en off. grund også og Storeskoven får også lige et ansigtsløft, så ens ferieoplevelse kan blive en succes...forhåbentlig.
Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 16_08_25
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Ons 16 Aug 2023 - 23:52

Uhhh altså, jeg fortryder næsten at jeg slettede alle mine spil, når jeg kikker rundt i nabolagene. Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f625
Suk alle de dejlige bygninger som forsvandt og som er blevet bygget op over år. Jeg er altså ikke vild med EAs huse. Og nej jeg har ikke gemt alt...men det jeg HAR gemt kan jeg da bruge og gør det også.  Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f60a

Men alligevel...... gammel
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af MonaSolstraale Tors 17 Aug 2023 - 0:30

Jeg synes det er herligt at du har fået lyst til at bygge igen 😊
Når jeg tænker på hvordan jeg har udviklet mig siden EA slettede vores Forum (og historier) vil jeg sige du ikke skal græde over spildt mælk. Jeg er sikker på at du har nogle erfaringer der bare gør dig endnu bedre.

Jeg var ret optaget af at bygge huse i Sims3. Jeg kan huske hvordan jeg kiggede på bygninger og arkitektur med helt nye opmærksomme øjne, mens jeg overvejede hvordan jeg kunne bygge det i Sims3. Jeg havde en liste af koder og tricks, der hjalp mig til at forkorte vægge og lave kældervinduer.  
Nu vil jeg sige det er en periode der er gennemlevet. Det optager mig ikke rigtig mere, selv om jeg stadig elsker at ombygge og nyindrette spillets huse. Få dem til at se ud som der bliver levet et liv i dem.
Fordelen ved de grimme EA huse er at man bare kan slette dem og ændre dem uden at ryste på hånden. (Det er ligesom de grimme townies 😂)

Senest har jeg kastet min kærlighed over at lave malerier, postkort og plakater til spillet ved hjælp ag Gimp, Paint 3D og Sims4Studio. Det sker også ofte at jeg bruger programmerne når jeg efterbehandler billeder til kapitler i min historie. Jeg elsker at rode med sådan nogle udfordringer der kræver lidt hjernearbejde og kreativitet.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Tors 17 Aug 2023 - 13:22

Mange tak for din kommentar. Tja...jeg kan også bedst lide huse som ser beboet ud og ikke er så ski.... stilrene a la Bo Bedre og så amerikanske at jeg får hjemve! Og jeg kan lide at eksperimenter. Og jeg oplever da også at nogle henter husene. Det hjælper da på motivationen.(ak, at man er sådan indrettet)  Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f60f

Du ender da med at blive helt ferm til billedbehandling og den slags Mona. Måske er det dine youtube videoer jeg skal følge i fremtiden....det ku da være fedt....hehe!  Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f60d

Jeg får den ide, at du kunne frembringe et koncept på you tube, som er meget lidt brugt, nemlig fortælle til billeder som glider over i hinanden på forskellig vis, og ind i mellem så kæde det sammen med en live scene du har optaget, hvor din simmer faktisk gør, hvad der passer til historien. Det vigtigste er at finde en mikrofon, som kan fremhæve en stemme som blød og melodiøs..det er det behageligste at høre på. Hvem ved, måske kunne du ligefrem tjene lidt penge på dit arbejde.. Wink
Jeg ved at for mit vedkommende, vil jeg hellere følge en historie som blir "læst op" krydret med billeder end selv at læse en hel masse tekst, og scrolle mellem en masse billeder.....tja!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Bedste Tors 17 Aug 2023 - 16:07

Hej Anbodil. Jeg er imponeret over dine fine huse, men har altid bygget selv. Vil dog gerne hare din fine bondehus. Har ikke kunnet finde dig i galeriet, måske fordi, jeg ikke har forstand på at søge! Kan du hjælpe mig?
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Tors 17 Aug 2023 - 18:29

Øhmm jo hvordan er det nu lige... Hvis du søger på IDkonto skal du skrive anbodil og det SKAL være i galleriet du får adgang til mens du er i spillet! Jeg husker at der førhen i al fald var forskel på dette galleri og det fra galleriets hjemmeside.

Det skulle være nok, men du kan måske også finde mig ved at skrive i søgefeltet under genstandsnavn: Older Danish Cowfarm. Dukker den op kan du klikke på mit navn og derved finde mig. Og tredie mulighed er at søge hastag...her kan du skrive Danish...så kan det være du kan finde mig i den kategori.
Held og lykke!
Hvis det ikke lykkedes kan jeg måske bedre finde dig..så skriv lige!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Bedste Tors 17 Aug 2023 - 18:42

Tusind tak, du er fundet. Har nu en ny følger.
Bedste
Bedste
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd

Antal indlæg : 98
Join date : 10/06/23
Age : 73
Geografisk sted : Nær Horsens

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af VinceDjansen Søn 27 Aug 2023 - 11:52

Jeg synes nu også, at dine gode gammeldaws danske huse er rigtigt fine - kan lige forestille mig den lille landlige by, hvor disse huse ligger side om side.
Engang imellem kigger jeg lige tilbage på mit gamle spil, hvor jeg havde en hel verdensdel med danske stråtækte gårde.
Det er ganske nydeligt, når man sådan nogenlunde kam ramme stilen - som eksempelvis din lade med traktor.

Jeg kan også godt lade mig inspirere, når der er brugt ekstra energi på det udvendige - som på de grunde, som du præsenterer her Anbodil. Det udvendige er ofte en forsømt ting, hvis man kigger på galleriet. Så kan huset og indretningen være nok så fin, men det udvendige omkring huset være forsømt/ikke udnyttet.

For mit vedkommende vælges den mest dovne vej til indretning og grunde, hvor Galleriet trods alt stadig er et overflødighedshorn af gode og velindrettede grunde - specielt når man gennem tiden har fundet frem til disse super kreative grund-byggere, som der heldigvis findes en del af rundt omkring.
Her skal de helst være fuldt møbleret, for jeg orker ikke at fylde dem op selv - og ender ofte i noget farve-roderi som farveblind.

Til gengæld har jeg så meget fornøjelse af at sætte mit eget præg på grundene, når de først er fundet og downloadet fra Galleriet. Så skal der altid liiige bygges et eller andet om. Nogle ganger ender det med ret store om-, og tilbygninger, så det oprindelige layout nærmest er ændret på alle parametre.

Jeg kunne faktisk godt ønske mig, at man kunne gemme sine downloads i forskellige mapper, som man selv oprettede, for jeg har snart 200 gemte grunde - nogle med et tema, som jeg er faldet over og så alligevel stadig ikke har fået kigget på eller hentet ind i mine spil. Så var det fint, hvis man kunne kategorisere sine downloads.
Jeg har eksempelvis rigtigt mange flotte 64 x64 slotte, som jeg har hentet på Galleriet - men endnu ikke har kigget nærmere på. Så kunne de jo fint ligge i en undermappe og vente på, at jeg fik tid og lyst til at kigge nærmere på dem. Her og nu fylder de blot i den samme oversigt som alle andre grunde.
Blot en tanke.

Kan du løfte lidt af sløret for, hvad du bruger Sims4studio til MonaSolstraale?
Mine evner rækker kun til at finde noget af det skjulte tøj. (Der er vist endda et mod for dette tøj nu om stunder).
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Anbodil Fre 15 Sep 2023 - 0:49

Mange tak Vince. Ja jeg ser først din skrivelse nu..aner ikke hvorfor! Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f60a
Simsister kan også bedst li at husene er fyldt, men jeg er desværre så praktisk anlagt at de ikke dur for mig.

Nu har jeg fx lavet et storfam. hus og her er det jo ikke til at vide på forhånd HVAD den storfamilie består af. Det kan være en eller to bedsteforældre, og eller skolebørn el. teenagere. Men en ting er dog sikkert...og det er et forældre soveværelse og et babyrum, toiletter, stue og køkken. Hvad man heller ikke ved er hvad simmerne interesserer sig for på forhånd og hvad de kan få brug for at aktiviteter andet end et skrivebord, computer og fjernsyn. Så der skulle så gerne være plads til de ting også. Så et fuldt møbleret hus er bare ikke mig...men det er derhen ad.

Dette hus er hverken gammelt eller sprit moderne, men jeg har forsøgt at gi det charme. Som beskrevet er det heller ikke helt møbleret, men fuldt ud beboeligt fra start.
I haven er der plads til legeredskaber eller en pool eller hvad man nu vil ha.
Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 15_09_25

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 15_09_26

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 15_09_28
En garage er altid god at have til div. aktiviteter og hobbyes
Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 15_09_27

Huset hedder Villa Kulla og kan hentes på min side.  Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. 1f60e
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet. Empty Sv: Bygninger/grunde som kan hentes på min side i galleriet.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum