Spil Korsbæk.
3 deltagere
Side 1 af 1
Spil Korsbæk.
Spil livet i Korsbæk. Jeg har bygget mit i Willow Creek. Har lige lagt samtlige bygninger og personer ud i Galleriet. Det er under logoet"birti67" God fornøjelse, hvis i har lyst.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Sv: Spil Korsbæk.
Lyder rigtig sjovt, det må jeg kigge på. Selv om jeg ikke får tid foreløbig på grund af mine egne udfordringer.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
Ser først dit indlæg nu - men fine bygninger og personer fra Matador.
Du må kende den serie ret godt.
Super-ærgerligt, at vi ikke selv kan placere grundene frit, så du kunne genskabe Korsbæk med de rette placeringer.
Super-ærgerligt, at vi ikke selv kan placere grundene frit, så du kunne genskabe Korsbæk med de rette placeringer.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Bedste synes godt om
Hvis de lægges på de anbefalede grunde, er det egentlig meget nøjagtig, og ligner Korsbæk en del.
VinceDjansen skrev:Ser først dit indlæg nu - men fine bygninger og personer fra Matador.
Bedste- Første PostDu har lavet din første post i en trådMedlem 1 årDu har været medlem af forummet i 1 år
- Antal indlæg : 101
Geografisk sted : Nær Horsens
simsister synes godt om
Det er en rigtig sjov idé, men efter min nuværende kamp og erfaring med at få noget til at ligne virkeligheden eller andet som f.eks. en TV serie, melder jeg blankt fra. Ikke mindst fordi jeg slet ikke kender Korsbæk godt nok. Jeg har set serien én gang, og undskyld udtrykket mener, det vil blive for kedeligt at se det flere gange. Det lyder som at du er meget bedre inde i det, og det skal man være for at spille sådan noget. Men jeg vil glæde mig til at se din historie fra Korsbæk, hvis du laver sådan en.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Måske en Matador 2 - efterfølgeren. Hvordan det gik personerne sidenhen?!
- og jeg er slet heller ikke skarp i den serie, men husker godt, at den fangede manges interesse, da den blev vist første gang.
Jeg har ikke set den siden.
- og jeg er slet heller ikke skarp i den serie, men husker godt, at den fangede manges interesse, da den blev vist første gang.
Jeg har ikke set den siden.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum