Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial
2 deltagere
Side 1 af 1
Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial
Hvis du som jeg hader at skulle afbryde en fødselsdagsfest, med en pause i CAS, fordi din fødselsdags Simmer levitere til sin nye levealder (tumling, barn eller teenager) i det værst tænkelige townie outfit...så er denne tutorial genial.
Det kræver MCCC og lidt forarbejde inden festen.
Fremgangsmåden er delt af Ella på Twitter (Eller X, som en selvhøjtidelig rigmand har omdøbt platformen til...fordi han er genial )
Jeg har lagt alle billeder under spoileren.
Jeg har netop holdt fødselsdag for Alice og Allans/Rasmus søn og det fungerede perfekt uden afbrydelser i festen
Det kræver MCCC og lidt forarbejde inden festen.
Fremgangsmåden er delt af Ella på Twitter (Eller X, som en selvhøjtidelig rigmand har omdøbt platformen til...fordi han er genial )
Jeg har lagt alle billeder under spoileren.
- Se fremgangsmåde HER:
Jeg har netop holdt fødselsdag for Alice og Allans/Rasmus søn og det fungerede perfekt uden afbrydelser i festen
Ja der er da ikke så tosset. Jeg husker mere irritationen over outfits, når man spillede i det der skisportsnabolag...og simmere troppede op i sommertøj eller badetøj. Så blev de hurtige blå og ofte døde de af kulde. Så jeg havde altid travlt med at klikke på de uheldige, for at skifte deres tøj til vinterovertøj...så de ikke lignede forstadiet til aliens og døde..det kunne jeg sg da ikke ha. Men det er måske blevet rettet. (jeg har ikke tjekket)
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale synes godt om
Sv: Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial
Jeg tror det er blevet rettet, men det er længe siden at jeg har spillet med andre årstider end sommer.
Jeg kan se at townies automatisk vælger sommertøj i meget varmt vejr. Det er som regel også noget rædselsfuldt outfit
Jeg kan se at townies automatisk vælger sommertøj i meget varmt vejr. Det er som regel også noget rædselsfuldt outfit
» Nye omgivelser til mine simmere.
» Simmere i samspil / Growing Together
» Mange spillede simmere
» Et kig på gamle spil, grunde og simmere
» Simsisters regnbue simmere.
» Simmere i samspil / Growing Together
» Mange spillede simmere
» Et kig på gamle spil, grunde og simmere
» Simsisters regnbue simmere.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum