DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial

2 deltagere

Go down

Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial Empty Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial

Indlæg af MonaSolstraale Tors 27 Jul 2023 - 20:53

Hvis du som jeg hader at skulle afbryde en fødselsdagsfest, med en pause i CAS, fordi din fødselsdags Simmer levitere til sin nye levealder (tumling, barn eller teenager) i det værst tænkelige townie outfit...så er denne tutorial genial.
Det kræver MCCC og lidt forarbejde inden festen.

Fremgangsmåden er delt af Ella på Twitter (Eller X, som en selvhøjtidelig rigmand har omdøbt platformen til...fordi han er genial 🙄)
Jeg har lagt alle billeder under spoileren.



Se fremgangsmåde HER:

Jeg har netop holdt fødselsdag for Alice og Allans/Rasmus søn og det fungerede perfekt uden afbrydelser i festen 😊

Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial 27_07_10

Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial 27_07_11

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial Empty Sv: Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial

Indlæg af Anbodil Lør 29 Jul 2023 - 3:22

Ja der er da ikke så tosset. Jeg husker mere irritationen over outfits, når man spillede i det der skisportsnabolag...og simmere troppede op i sommertøj eller badetøj. Så blev de hurtige blå og ofte døde de af kulde. Så jeg havde altid travlt med at klikke på de uheldige, for at skifte deres tøj til vinterovertøj...så de ikke lignede forstadiet til aliens og døde..det kunne jeg sg da ikke ha.  Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial 1f623  Men det er måske blevet rettet. (jeg har ikke tjekket)
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial Empty Sv: Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial

Indlæg af MonaSolstraale Lør 29 Jul 2023 - 8:58

Jeg tror det er blevet rettet, men det er længe siden at jeg har spillet med andre årstider end sommer.
Jeg kan se at townies automatisk vælger sommertøj i meget varmt vejr. Det er som regel også noget rædselsfuldt outfit 😅

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial Empty Sv: Aldrig mere dårlig klædte fødselsdags simmere -En MCCC Tutorial

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum