Historisk inspiration til sims
3 deltagere
Side 1 af 1
Historisk inspiration til sims
Jeg faldt over denne skønne kanal på You Tube, hvor man har taget gamle film optagelser og remastered dem så de er værd at se idag. Her ligger bl.a. 3 filmoptagelser fra Danmark, fra dengang vi kun var ca. 1 million indbyggere.
Vivid History
Så kan man da bygge mere akkurat..hvis det er det man ønsker. Eller bare prøve at gætte, hvor man er henne i DK
Vivid History
Så kan man da bygge mere akkurat..hvis det er det man ønsker. Eller bare prøve at gætte, hvor man er henne i DK
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
simsister synes godt om
Sv: Historisk inspiration til sims
Hej Anbodil - og tak for linket.
Det er faktisk ganske fint remastered og giver - som du jo nævner - et godt indblik i en svunden tid.
I videoen om Danmark i 1920 genkender jeg den gamle Limfjordsbro af pontoner mellem Aalborg og Nørresundby ca 17.43 inde i videoen.
Jeg kan genkende det fantastisk flotte hvide hus på Nørresundby-siden, som faktisk står der endnu og idag er hotel.
Det er faktisk ganske fint remastered og giver - som du jo nævner - et godt indblik i en svunden tid.
I videoen om Danmark i 1920 genkender jeg den gamle Limfjordsbro af pontoner mellem Aalborg og Nørresundby ca 17.43 inde i videoen.
Jeg kan genkende det fantastisk flotte hvide hus på Nørresundby-siden, som faktisk står der endnu og idag er hotel.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Anbodil synes godt om
Ja, det er flot. Jeg har bl.a. lige været til årets vikingespil på Kalvøen i Frederikssund. Tænk, hvis man kunne have vikinger i spillet, men så bliver det nok for meget "medieval".
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Anbodil synes godt om
Øhh kan man ha for meget Middelalder?? Det mener jeg bestemt ikke
Når du nu er så god til dine broer Vince...hva er det så for en drejebro som figurere i 2 af dk filmene?? Jeg synes jo man genkender Knippelsbro og langebro placeringerne..men hva er hva?
Når du nu er så god til dine broer Vince...hva er det så for en drejebro som figurere i 2 af dk filmene?? Jeg synes jo man genkender Knippelsbro og langebro placeringerne..men hva er hva?
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Her er et studie ud i vores adfærd i trafikken i 1920ernes KBH. Det lader til at cyklen var det middel man hurtigst kom frem med.
Se filmen
Se filmen
Dengang vores forbrug og vores antal svarede til hvad moder jord kunne honorere...tænker jeg.
Mon ikke der er sådan vi helst vil "huske" Danmark...også selvom det var før vores tid!
Se filmen
Mon ikke der er sådan vi helst vil "huske" Danmark...også selvom det var før vores tid!
Se filmen
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum