Sims 4 - 10 år (24)
2 deltagere
Side 1 af 1
Sims 4 - 10 år (24)
Jeg spiller med Bob Ross (ham med malerierne) og har gjort det løbene siden pandemien. Han har flyttet noget rundt og oplevet en masse i mine historier.
Lige nu spiller jeg ham igen og han er nu helt uddannet indenfor malekarrieren og arbejder derfor kun 3 dage i ugen.
Jeg flyttede ham til Brindleton Bay denne gang og ind i dette hus - som er det allerførste hus jeg nogensinde har bygget til Sims 4
Huset hedder Stone Cottage og har nu 10 år på bagen.
Jeg har løbene brugt dette hus - om møbleret og pyntet til og fra i mine historier - men selve rammen er den originale jeg lavede dengang i 2014
Lige nu spiller jeg ham igen og han er nu helt uddannet indenfor malekarrieren og arbejder derfor kun 3 dage i ugen.
Jeg flyttede ham til Brindleton Bay denne gang og ind i dette hus - som er det allerførste hus jeg nogensinde har bygget til Sims 4
Huset hedder Stone Cottage og har nu 10 år på bagen.
Jeg har løbene brugt dette hus - om møbleret og pyntet til og fra i mine historier - men selve rammen er den originale jeg lavede dengang i 2014
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Sv: Sims 4 - 10 år (24)
Jamen så må man da godt nok også sige, at du er trofast mod dit gamle byggeri og simmer.
Sejt, at du forbliver i det gamle hus - og blot ombygger/-møblerer.
Som jeg husker det, er malerkarrieren en fornuftig levevej med en god løn og afkast af salg af malerier, ikke sandt?
Har du så det nye artist studio kit?
Et af mine første byggerier var en sådan nogenlunde fri-fantasi-kopi af Schackenborg Slot, som jeg byggede i starten af Sims4.
Jeg har flere gange tænkt på, hvordan det byggeri ville se ud her i 2024, hvor det jo er muligt at bygge vinkeltrapper og lave kældre.
Sejt, at du forbliver i det gamle hus - og blot ombygger/-møblerer.
Som jeg husker det, er malerkarrieren en fornuftig levevej med en god løn og afkast af salg af malerier, ikke sandt?
Har du så det nye artist studio kit?
Et af mine første byggerier var en sådan nogenlunde fri-fantasi-kopi af Schackenborg Slot, som jeg byggede i starten af Sims4.
Jeg har flere gange tænkt på, hvordan det byggeri ville se ud her i 2024, hvor det jo er muligt at bygge vinkeltrapper og lave kældre.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og sims4ever synes godt om
Sv: Sims 4 - 10 år (24)
Jeg har flere favorit huse jeg løbene bruger og laver lidt om på hen af vejen både udvendigt som indvendigt - men selve rammen beholder jeg.
Her er yderligere to jeg også bruger meget. Det første er mit julehus fra 23 og nr 2 fra en tidligere historie i 22. Begge huse er blevet smykket om flere gange. Og især nr 2 har været populært på min galleri side.
Her er yderligere to jeg også bruger meget. Det første er mit julehus fra 23 og nr 2 fra en tidligere historie i 22. Begge huse er blevet smykket om flere gange. Og især nr 2 har været populært på min galleri side.
MonaSolstraale synes godt om
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum