EA fejl eller...
+2
simsister
Nøddehaven
6 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: EA fejl eller...
Det var lige præcis den funktion jeg fik en mistanke til. Det må kunne lade sig gøre at slette den funktion igen.
Jeg fandt hele serien af James Turners Sims4 Tutorials. Måske siger han noget i videoen der kan gøre dig klogere. Om ikke andet, så hvordan du søger mere målrettet.
Jeg har set videoen igennem og han roder rundt med en masse koder bagom spillet som jeg nok vil være ret nervøs for. Jeg kan se at den første kommentar efter videoen handler om IKKE at bruge 9 og 0 tasten, da de bruges når man bygger.
NB: Du kan evt. kontakte James via hans hjemmeside https://jamesturner.yt/
Jeg fandt hele serien af James Turners Sims4 Tutorials. Måske siger han noget i videoen der kan gøre dig klogere. Om ikke andet, så hvordan du søger mere målrettet.
Jeg har set videoen igennem og han roder rundt med en masse koder bagom spillet som jeg nok vil være ret nervøs for. Jeg kan se at den første kommentar efter videoen handler om IKKE at bruge 9 og 0 tasten, da de bruges når man bygger.
NB: Du kan evt. kontakte James via hans hjemmeside https://jamesturner.yt/
Nu er det altså ikke noget jeg har gjort med vilje, men på et tidspunkt må jeg ha kodet tasten 9 ved en fejltagelse. Jeg skal ikke bruge den slags kodninger til noget alligevel.
Nu er det altså ikke noget jeg har gjort med vilje, men på et tidspunkt må jeg ha kodet tasten 9 ved en fejltagelse. Jeg skal ikke bruge den slags kodninger til noget alligevel.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale synes godt om
Jeg kan godt tænke at det er et uheld. Jeg kan ikke forestille mig hvad man skal bruge det til med mindre at man laver film
Desværre havde James ikke tilføjet hvad man så gør når man ønskede at slette/nulstille alle de kamerakodede vinkler, men nu vidste jeg i det mindste hvad jeg skulle spørge Google om. Og altså...det var såre enkelt. Slet den fil som ligger i mappen VideoCameraStates.
Hvem ku vide at det var SÅ enkelt....suk. Men det er gjort og nu virker det helt som det skal, så jeg er lettet og lidt klogere fremadrettet...
Hvem ku vide at det var SÅ enkelt....suk. Men det er gjort og nu virker det helt som det skal, så jeg er lettet og lidt klogere fremadrettet...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale og simsister synes godt om
Nej hvor er det godt. Jeg er glad for du fandt en løsning. Så ved vi hvem vi skal spørge næste gang en får problemet
Det minder mig om en gang en af vores katte havde ændret min mands skærmbilleder til sort/hvid ved at jokke på hans tastatur. Der var gode råd svære at finde. En anden gang sad mit skærmbillede pludselig på tværs. Google er fantastisk i de situationer.
Det minder mig om en gang en af vores katte havde ændret min mands skærmbilleder til sort/hvid ved at jokke på hans tastatur. Der var gode råd svære at finde. En anden gang sad mit skærmbillede pludselig på tværs. Google er fantastisk i de situationer.
Jeg ved I ikke er de store EA Forum elskere her, siden EA kvalte det danske Forum.
Hvis der alligevel er nogen der forsøger at logge på TheSims4 Forum så har dette været mere eller mindre umuligt i den seneste uge. Fejlen er nu oprettet på Answers HQ
Unable to Sign In to The Sims Forums since Nov. 2
Hvis der alligevel er nogen der forsøger at logge på TheSims4 Forum så har dette været mere eller mindre umuligt i den seneste uge. Fejlen er nu oprettet på Answers HQ
Unable to Sign In to The Sims Forums since Nov. 2
Nej, jeg kommer der kun i nødstilfælde og meget sjældent. Det ser ud til at være et problem, der er opstået på grund af nogen ændringer. Man skal først godkende deres ændring, og så kommer den der sure besked. Men Galleriet fungerer som før, og derfra kan man så logge af, hvis man synes. Man kan også komme direkte derfra, altså fra Galleriet og ind på forummet. Man kan læse poster, men man kan ikke logge ind. Før skulle man ikke logge ind, hvis man allerede var logget ind på Galleriet. De RODER!
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Skulle der så ikke ha stået: UNDSKYLD VI RODER...... I stedet??? Og så kunne de prøve at være mere realistiske med deres tidshorisont
MonaSolstraale synes godt om
Kommer der ALDRIG - og får aldrig brug for det, så længe vi har vores eget lille forum - og I sørger for at holde os andre opdaterede. På den herlige måde fungerer alting fint.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Er dette en fejl?
» De mange fejl i spillet.
» Fejl og forsvundne objekter.
» Akut fejl 22.5.24- EA app says that a game has been removed from my library
» De mange fejl i spillet.
» Fejl og forsvundne objekter.
» Akut fejl 22.5.24- EA app says that a game has been removed from my library