Fejl og forsvundne objekter.
4 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Fejl og forsvundne objekter.
Har nogen opdaget at opslagstavlen er væk fra objektsbiblioteket????
Jeg ville lave en fællesskabsgrund.. den der kan ændres til 3 andre grunde/4 ialt. Og den første grund kræver jo kun en opslags/afstemningstavle. Men øhh den var da bare pist væk!! Den fandtes heller ikke i nogle af debug katalogerne. Jeg troede jeg var ved at blive vanvittig....
Så vil I please lige tjekke i jeres spil, ved at lave en fællesskabsgrund og se om I evt. har opslags/afstemningstavlen????
Jeg ville lave en fællesskabsgrund.. den der kan ændres til 3 andre grunde/4 ialt. Og den første grund kræver jo kun en opslags/afstemningstavle. Men øhh den var da bare pist væk!! Den fandtes heller ikke i nogle af debug katalogerne. Jeg troede jeg var ved at blive vanvittig....
Så vil I please lige tjekke i jeres spil, ved at lave en fællesskabsgrund og se om I evt. har opslags/afstemningstavlen????
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Hej Anbodil.
Jeg har lige tjekket i mit spil og jeg mangler den også.
Da jeg gik ind på Answers HQ får at melde fejlen, kan jeg se at fejlen allerede er oprettet.
Jeg vil opfordre dig til at gå ind på linket og trykke på me too i bunden af det første indlæg.
Jo flere der melder fejlen, jo højere prioritet.
Jeg har lige tjekket i mit spil og jeg mangler den også.
Da jeg gik ind på Answers HQ får at melde fejlen, kan jeg se at fejlen allerede er oprettet.
Jeg vil opfordre dig til at gå ind på linket og trykke på me too i bunden af det første indlæg.
Jo flere der melder fejlen, jo højere prioritet.
_________________
Mona Solstraale
Anbodil synes godt om
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Tak Mona....det burde af sig selv have en høj prioritet, eftersom hele pakken er bygget op omkring den tavle!!
Jeg løste det selv ved at gå ind på en af grundene fra eco pakken, lave et lille rum placere tavlen i rummet og så gemme på mit galleri.
Men det kan jo ikke være meningen at man skal sno sig på den måde, bare for at kunne benytte muligheder man har betalt for!!!
Jeg løste det selv ved at gå ind på en af grundene fra eco pakken, lave et lille rum placere tavlen i rummet og så gemme på mit galleri.
Men det kan jo ikke være meningen at man skal sno sig på den måde, bare for at kunne benytte muligheder man har betalt for!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Nej det er bestemt ikke meningen, men din løsning er alligevel smart tænkt
_________________
Mona Solstraale
Anbodil synes godt om
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Jeg er ikke umiddelbart stødt på andre manglende genstande, men undrer mig over, at man ikke kan grille de fisk, som man fanger.
Der skal måske et vist niveau af kogekunst til?
Der skal måske et vist niveau af kogekunst til?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Var det ikke kun i begyndelsen af sims 4 man kunne grille fisk på grillen?? Eller blander jeg sims 3 og 4 sammen?
For i sims 3 kan man både grille fisk over bål og grill.....hmmm
For i sims 3 kan man både grille fisk over bål og grill.....hmmm
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Jeg ved ikke om det beror på skills men i kap. 9 griller Tusnelda de fisk hun fanger i skoven. Hun har maximeret sin evner i madlavning.
Jeg skal prøve at lave en test når jeg kommer ind i mit spil igen.
Jeg skal prøve at lave en test når jeg kommer ind i mit spil igen.
_________________
Mona Solstraale
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Jo, det havde lige nøjagtig noget med skills at gøre.
På level 10 i Homestylecooking kan simmeren i hvert tilfælde stege fangede fisk. (og åbenbart også sætte op til 6 fiskefælder op!)
Men tak for jeres kommentarer alligevel - og undskyld for at spoile dette indlæg, som jo retmæssigt drejer sig om noget andet.
På level 10 i Homestylecooking kan simmeren i hvert tilfælde stege fangede fisk. (og åbenbart også sætte op til 6 fiskefælder op!)
Men tak for jeres kommentarer alligevel - og undskyld for at spoile dette indlæg, som jo retmæssigt drejer sig om noget andet.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Jeg har oplevet en kæmpe fejl i spillet, som gør at temmelig mange af mine bygninger slet ikke kan virke ordentlig mere. Det handler om trapperne og hvordan vi bygger dem. Alt over grundplan gir problemer, hvis man fjerner flere felter end hvad en trappe normalt selv fjerner..og det gør vi jo temmelig mange steder!
Fx har jeg lige bygget en salon, som skulle være det næste store sted, men simmerne vil ikke være i stand til at komme op på første sal via trapperne, fordi jeg har åbnet op, og lavet balkon;
Det kan ses her. Det eneste som stadig virker når man laver det sådan er stiger.
Det er virkelig en kæmpe fejl fra EAs side og jeg håber så sandelig at den blir rettet inden længe...for som man kan se her, hvor jeg spiller, så er det altså ikke sjovt at skulle fjerne trapper hver gang min simmer skal bruge hvad der er på første sal, for så at sætte en stige....suk.
Fx her på mit bibliotek...Hvem fanden bryder sig om at skulle bruge en stige for at kunne læse bøger på biblioteket???
Det var her jeg prøvede at regne ud hvad der var galt, for det var nu anden gang at jeg måtte skifte en trappe ud med en stige i en af mine bygninger!!
Jeg prøvede så at sætte trappe igen, men UDEN at fjerne den der tern som jeg normalt ville ha fjernet...
Og så virkede trappen....
Men altså, det vil sige at mange af mine simmere ikke kan komme i seng på første sal...fordi man jo ikke ville lave en trappe sådan normalt. Og før har det jo ikke givet problemer.
Jeg læste også om en anden som havde oplevet dette problem, men hun anede ikke hvordan hun skulle få sin simmer til at gå op eller ned...
Det er bare ikke i orden, med sådan en major fejl!!!
Fx har jeg lige bygget en salon, som skulle være det næste store sted, men simmerne vil ikke være i stand til at komme op på første sal via trapperne, fordi jeg har åbnet op, og lavet balkon;
Det kan ses her. Det eneste som stadig virker når man laver det sådan er stiger.
Det er virkelig en kæmpe fejl fra EAs side og jeg håber så sandelig at den blir rettet inden længe...for som man kan se her, hvor jeg spiller, så er det altså ikke sjovt at skulle fjerne trapper hver gang min simmer skal bruge hvad der er på første sal, for så at sætte en stige....suk.
Fx her på mit bibliotek...Hvem fanden bryder sig om at skulle bruge en stige for at kunne læse bøger på biblioteket???
Det var her jeg prøvede at regne ud hvad der var galt, for det var nu anden gang at jeg måtte skifte en trappe ud med en stige i en af mine bygninger!!
Jeg prøvede så at sætte trappe igen, men UDEN at fjerne den der tern som jeg normalt ville ha fjernet...
Og så virkede trappen....
Men altså, det vil sige at mange af mine simmere ikke kan komme i seng på første sal...fordi man jo ikke ville lave en trappe sådan normalt. Og før har det jo ikke givet problemer.
Jeg læste også om en anden som havde oplevet dette problem, men hun anede ikke hvordan hun skulle få sin simmer til at gå op eller ned...
Det er bare ikke i orden, med sådan en major fejl!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Det er en fejl der er opstået efter platformene er kommet.
Jeg har set at Devon Bumpkin og James Turner har om talt den. Det er noget med at det åbne rum danner en usynlig væg foran trappesatsen.
Jeg tror nok man skal slette "væggen"
Det er de trapper der er omringet af luft der får fejlen.
Jeg har set at Devon Bumpkin og James Turner har om talt den. Det er noget med at det åbne rum danner en usynlig væg foran trappesatsen.
Jeg tror nok man skal slette "væggen"
Det er de trapper der er omringet af luft der får fejlen.
_________________
Mona Solstraale
Anbodil synes godt om
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Men det er da stadigvæk noget øv, at tingene ikke er ordentligt gennemtestet - selv når man frigiver en ellers smart lille feature med disse fine platforme.
- og lige den her bummert synes jeg da, at programmørerne BURDE have opdaget, inden platformene blev sluppet løs.
- og lige den her bummert synes jeg da, at programmørerne BURDE have opdaget, inden platformene blev sluppet løs.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Anbodil synes godt om
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Vi kan ikke være mere enige om den sag. Ja jeg fandt også ud af at den usynlige mur som dannes var årsagen til at trappen ikke kunne bruges...men det spøjse er at den samme usynlige mur dannes i kanten af en platform...og den kan simmerne jo godt ignorere...
Som her fx:
Jeg bøvlede virkelig med mine trapper til de to nye unibygninger, for de duede naturligvis heller ikke..
SÅ man kan se måtte jeg sno mig, og desværre kunne jeg ikke se mig ud af de to gulvfliser som blev tilbage...
For at sige det rent ud...så er det noget fuck....ja det passer mig ikke at det måtte ende med at se sådan ud...
Som her fx:
Jeg bøvlede virkelig med mine trapper til de to nye unibygninger, for de duede naturligvis heller ikke..
SÅ man kan se måtte jeg sno mig, og desværre kunne jeg ikke se mig ud af de to gulvfliser som blev tilbage...
For at sige det rent ud...så er det noget fuck....ja det passer mig ikke at det måtte ende med at se sådan ud...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Det midterste gelænder ned igennem den øverste del af trappen med dobbelt brede giver heller ingen mening - og burde ikke være der i mine øjne.
Du har vist allerede nævnt det Anbodil, men det giver jo heller ikke logisk mening, at placeringen af en platform op mod en eksisterende væg, automatisk fjerner denne væg - og slet ikke, når væggen bare kan sættes igen lige bagefter.
Du har vist allerede nævnt det Anbodil, men det giver jo heller ikke logisk mening, at placeringen af en platform op mod en eksisterende væg, automatisk fjerner denne væg - og slet ikke, når væggen bare kan sættes igen lige bagefter.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Programmering er vist ikke så ligetil
Desto mere imponeret bliver man når man tænker på at det lige er lykkedes at lande et køretøj på Mars
NB: Fejlen med trapperne er beskrevet her: Open staircase cause routing failures
Der står at 455 personer har meldt fejlen.
Tryk Mee to
Desto mere imponeret bliver man når man tænker på at det lige er lykkedes at lande et køretøj på Mars
NB: Fejlen med trapperne er beskrevet her: Open staircase cause routing failures
Der står at 455 personer har meldt fejlen.
Tryk Mee to
_________________
Mona Solstraale
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Tak Mona...det vil jeg benytte mig af...
Ja nu du nævner det Vince...så kikkede jeg James Turner efter i kortene, for hans vægge forsvinder ikke når han laver platform.
Altså; Hvis man ønsker platform inde i sit hus...skal man slet ikke bruge platformsværktøjet. men afgrænse det område med fx de der stribede gulvmarkeringer i hegnsværktøjet. Og det gør man ud til fx væggen. Så har man faktisk et afgrænset område man kan klikke på og derefter hæve til den ønskede højde. Bagefter fjerner man afgrænsningen igen.
Altså da jeg fandt ud af det, blev mit liv meget lettere
Noget andet som jeg har fundet ud af er; Nu vi kan lave leje/ferie boliger i alle nabolag..ville jeg så lige se om man så kunne bo i Granite falls og Selvadorada....og det kan man... Men altså kun hvis man ønsker at bo i et hjemsøgt hus. Desværre ikke i et alm hus eller minihus!
Men man kan spørge sig selv hvorfor de ene pludseligt er muligt, når det andet ikke er????
Ja nu du nævner det Vince...så kikkede jeg James Turner efter i kortene, for hans vægge forsvinder ikke når han laver platform.
Altså; Hvis man ønsker platform inde i sit hus...skal man slet ikke bruge platformsværktøjet. men afgrænse det område med fx de der stribede gulvmarkeringer i hegnsværktøjet. Og det gør man ud til fx væggen. Så har man faktisk et afgrænset område man kan klikke på og derefter hæve til den ønskede højde. Bagefter fjerner man afgrænsningen igen.
Altså da jeg fandt ud af det, blev mit liv meget lettere
Noget andet som jeg har fundet ud af er; Nu vi kan lave leje/ferie boliger i alle nabolag..ville jeg så lige se om man så kunne bo i Granite falls og Selvadorada....og det kan man... Men altså kun hvis man ønsker at bo i et hjemsøgt hus. Desværre ikke i et alm hus eller minihus!
Men man kan spørge sig selv hvorfor de ene pludseligt er muligt, når det andet ikke er????
Sidst rettet af Anbodil Fre 19 Feb 2021 - 17:50, rettet 1 gang
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Så du listen af løsninger?
Oversat med Google ser de sådan ud:
# 1 Slet hegn på et sted. Slet derefter grå fliser, der vises. Tilføj derefter hegn igen. Bemærk: denne løsning forårsager slettet loft, fordi åbent rum ikke længere er et rum, men dine sims vil være i stand til at bruge trapper, så læg ovenpå et andet rum for at skabe loft.
# 2 Tilføj gulv på åbent rum. De mest enkle løsninger. Bemærk: grå fliser vil være synlige, men dine sims kan bruge trapper.
# 3 Tilføj stige ved siden af trappen. Bemærk: småbørn, katte og hunde bruger det ikke.
# 4 Aktiver testcheats on og teleporter dine sims, når du har brug for det. Bemærk: Du bliver nødt til at teleportere på begge måder, så det kan være irriterende.
# 5 Slet hegn på et sted og lad det være på den måde. Bemærk: det ser ikke sikkert ud, men sims kan ikke falde ned (af denne årsag).
# 6 Tilføj hegn (fra Strangerville, Bliv berømt eller spa-dag - de er de laveste) omkring åbent rum og slet derefter gulvet. Bemærk: hegn vil være synligt, men sims vil være i stand til at bruge trapper.
Oversat med Google ser de sådan ud:
# 1 Slet hegn på et sted. Slet derefter grå fliser, der vises. Tilføj derefter hegn igen. Bemærk: denne løsning forårsager slettet loft, fordi åbent rum ikke længere er et rum, men dine sims vil være i stand til at bruge trapper, så læg ovenpå et andet rum for at skabe loft.
# 2 Tilføj gulv på åbent rum. De mest enkle løsninger. Bemærk: grå fliser vil være synlige, men dine sims kan bruge trapper.
# 3 Tilføj stige ved siden af trappen. Bemærk: småbørn, katte og hunde bruger det ikke.
# 4 Aktiver testcheats on og teleporter dine sims, når du har brug for det. Bemærk: Du bliver nødt til at teleportere på begge måder, så det kan være irriterende.
# 5 Slet hegn på et sted og lad det være på den måde. Bemærk: det ser ikke sikkert ud, men sims kan ikke falde ned (af denne årsag).
# 6 Tilføj hegn (fra Strangerville, Bliv berømt eller spa-dag - de er de laveste) omkring åbent rum og slet derefter gulvet. Bemærk: hegn vil være synligt, men sims vil være i stand til at bruge trapper.
- Engelsk tekst:
- #1 Delete fence in one spot. Then delete gray tiles that show up. Then add fence again. Note: this fix causing delating ceiling because open space is no longer a room but your sims will be able to use stairs so put on top of it another room to create ceiling.
#2 Add floor on open space. The most simple solutions. Note: gray tiles will be visible but your sims can use stairs.
#3 Add ladder next to the stairs. Note: toddlers, cats and dogs won't use it.
#4 Enable testingcheats true and teleport your sims when you need to. Note: you will have to teleport then in both ways so it might be annoying.
#5 Delate fence in one spot and leave it that way. Note: it won't look safety but sims cannot fall down (in this cause).
#6 Add fence (from Strangerville, Get Famous or Spa Day - they're the lowest) around open space and then delate floor. Note: fence will be visible but sims will be able to use stairs.
Sidst rettet af MonaSolstraale Lør 20 Feb 2021 - 16:18, rettet 1 gang
_________________
Mona Solstraale
Anbodil synes godt om
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Ha ha..ja de prøver vist at være morsomme!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Anbodil skrev: Altså; Hvis man ønsker platform inde i sit hus...skal man slet ikke bruge platformsværktøjet. men afgrænse det område med fx de der stribede gulvmarkeringer i hegnsværktøjet. Og det gør man ud til fx væggen. Så har man faktisk et afgrænset område man kan klikke på og derefter hæve til den ønskede højde. Bagefter fjerner man afgrænsningen igen.
Altså da jeg fandt ud af det, blev mit liv meget lettere
:
Har du tilfældigvis stadigvæk linket til denne beskrivelse Anbodil, for det kunne jeg da godt tænke mig at se også?
Er der også en god forklaring på disse lejebolig-muligheder?
- og måske hører dette reelt ikke til i denne tråd, men måske nærmere den kreative?!
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Vince..James gav inden beskrivelse...han bygger bare..men jeg lurede hans metode.
Jeg har lagt en beskrivelse Her i en anden tråd Du skal bare scrolle ned til sidste indslag, for at se hvordan platforme fungere!!!
Hvad lejeboliger angår, så er jeg ikke helt klar over hvad du mener. Man ændre bare en grund til lejemål...og lejen fastsættes ud fra grundens pris og alt det du har tilføjet. Når man så vil leje huset/grunden, så gør man det samme som når man tager på ferie..og finder grunden over telefonen.
Jeg har lagt en beskrivelse Her i en anden tråd Du skal bare scrolle ned til sidste indslag, for at se hvordan platforme fungere!!!
Hvad lejeboliger angår, så er jeg ikke helt klar over hvad du mener. Man ændre bare en grund til lejemål...og lejen fastsættes ud fra grundens pris og alt det du har tilføjet. Når man så vil leje huset/grunden, så gør man det samme som når man tager på ferie..og finder grunden over telefonen.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Tak - tænkte nok, at det var på denne måde.
Men der skal vel ikke være ALT for mange lejemål i et område, for så bor der vel ingen simmere i lejemålene i forvejen?
- og tak for linket - super anvendeligt
Men der skal vel ikke være ALT for mange lejemål i et område, for så bor der vel ingen simmere i lejemålene i forvejen?
- og tak for linket - super anvendeligt
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Nåh, jeg vidste ikke lige, hvor jeg ellers skulle gøre af dette spørgsmål, men her og nu synes jeg ikke rigtigt, at jeg kan få celledørene til at virke.
Andre med den slags fængslende problemer?
Andre med den slags fængslende problemer?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Jeg har spillet en del med celledørene. Jeg skal tjekke, når jeg spiller senere i dag.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Join date : 31/07/18
Age : 76
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Her er en oversigt over alle de Bugs der er anmeldt i spillet.
Jeg har gennemset listen over fejl tilknyttet "Get to work" og jeg kan ikke se nogen rapport vedrørende celledøren.
Det er ret let at melde en fejl ved at trykke på links og trykke på "Me to"
Find hele oversigten: HER
Det er straks lidt mere kompliceret hvis man skal melde en ny fejl, men der er en guide på siden.
Jeg har gennemset listen over fejl tilknyttet "Get to work" og jeg kan ikke se nogen rapport vedrørende celledøren.
Det er ret let at melde en fejl ved at trykke på links og trykke på "Me to"
Find hele oversigten: HER
Det er straks lidt mere kompliceret hvis man skal melde en ny fejl, men der er en guide på siden.
_________________
Mona Solstraale
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Tak MonaSolstraale.
Jeg har valgt at forholde mig rimeligt neutralt til disse skiftende fejl i spillet - kompleksiteten taget i betragtning efterhånden.
Så jeg kommer nok ikke til at supplere med nogen fejlmeddelelser.
Istedet ombyggede jeg bare mine celler - og må så prøve at bygge en fængselscelle på en anden grund, når jeg på et tidspunkt genstarter spillet.
Men tak anyway.
Jeg har valgt at forholde mig rimeligt neutralt til disse skiftende fejl i spillet - kompleksiteten taget i betragtning efterhånden.
Så jeg kommer nok ikke til at supplere med nogen fejlmeddelelser.
Istedet ombyggede jeg bare mine celler - og må så prøve at bygge en fængselscelle på en anden grund, når jeg på et tidspunkt genstarter spillet.
Men tak anyway.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Fejl og forsvundne objekter.
Jeg har tjekket dem ud i mit spil. Der er det sådan, at de virker som de skal på selve politistationen, men når jeg prøver at sætte dem op i andet byggeri, kan jeg heller ikke få dem til at virke. De skulle jo gerne kunne låses, ellers er der ikke så meget fidus ved celledøre. Jeg kan se, at i private huse/fangekældre har jeg i stedet sat andre døre ind, så de kan låses.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Join date : 31/07/18
Age : 76
Geografisk sted : Nordsjælland
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Akut fejl 22.5.24- EA app says that a game has been removed from my library
» Grunde med brug af de gemte objekter.
» Er dette en fejl?
» EA fejl eller...
» De mange fejl i spillet.
» Grunde med brug af de gemte objekter.
» Er dette en fejl?
» EA fejl eller...
» De mange fejl i spillet.
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum