DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De mange fejl i spillet.

+2
MonaSolstraale
Anbodil
6 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

De mange fejl i spillet. Empty De mange fejl i spillet.

Indlæg af Anbodil Ons 4 Dec 2019 - 13:26

Det er dælme svært at lave muffinkonkurrencen, men alle de fejl der efterhånden viser sig i vores spil.
Man skal simpelthen ikke placere friske ingredienser i køleskabet, til senere brug for de forsvinder sporløst. Citroner, pærer, kartofler, løg o.s.v. pist væk...jeg ved ikke med fiskene med det ved andre måske...

Det er helt vildt så mange fejl der efter hånden er...i alle kategorier...store og små mellem hinanden...sikke en fadæce fra EAs side...og vi fik overnikøbet den store fejlrettelse lige op til Uni men vi fik aldrig tjekket om den egentlig virkede, før uni kom...og nu er det bare en rodebunke...det er bare ikke iorden...øv øv ØV!!! Evil or Very Mad
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Gæst Ons 4 Dec 2019 - 15:51

ja det er virkelig træls Shocked Det er som om der opstår flere og flere efterhånden som man spiller. Nej det er bare ikke i orden. Jeg har opgivet nu og holder en pause. Jeg har bygget mit julehus 2019 og lagt op - men der går en tid nu før jeg kaster mig ud i nyt.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Anbodil Ons 4 Dec 2019 - 16:50

Helt enig..det er som om fejlene akkumulere sig selv...og så mister man lysten til at spille. Heldigvis er det at bygge ikke påvirket endnu.,,..så vidt jeg ved... Neutral
Men jeg oplever også at jeg fx spiller en simmer som besøger en off. grund. Hvis hun tager hjem, ryger min markering automatisk over på den første simmer i husholdningen..men det var ikke ham jeg spillede.....pisse træls...det sker hele tiden.. Evil or Very Mad
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 4 Dec 2019 - 18:08

Jeg kan se at der er rigtig mange der henviser til fejlen med grøntsager der forsvinder i: Anwers HQ
Jeg kan kun anbefale at man markere Me too.
Jo flere tilbagemeldinger, jo større chance er der for at det bliver rettet hurtigt.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Anbodil Ons 4 Dec 2019 - 19:45

Jeg kunne ikke finde præcis den fejl rapport scratch ...der er godt nok mange rapporter, men det er kun for folk uden Mods...så jeg kan ikke være med, selvom mit MCCC nok ikke er den der laver ballade....

Jeg var inde på You Tube for at se om nogle af de faste videomagere, havde noget at sige om fejlene..men jeg fandt intet. hmm Så nu spekulere jeg på om de overhovedet spiller med et fuldt spil, når de laver videoer...???? Jeg tror det næsten ikke... Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 4 Dec 2019 - 19:59


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Anbodil Ons 4 Dec 2019 - 20:49

Taj Mona..det lader til at være ret omfattende det problem...man må håbe det blir rettet. hele opsætningen af hvad simmerne kan i spillet blir jo ramt af disse problemer. Det er helt vanvittigt...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af VinceDjansen Tors 5 Dec 2019 - 11:40

- og det er jo nok svært at holde en muffindyst uden grøntsager og lignende i køleskabet?!
Så jeg forstår din frustration, Anbodil.

Jeg synes nu også, at man oplever en tiltagende mængde af småfejl, uden at jeg helt har et overblik over det - nøjagtig som i Sims3 på nogenlunde dette tidspunkt af spillets levetid.

Man skulle jo mene, at så stor en organisation som EA havde lært af sine tidligere bommerter, og havde en bedre dokumentation af sine programmeringer i en ny version af spillet.
Det synes ikke at være tilfældet, og DET er skræmmende - specielt hvis Sims4 skal fortsætte et stykke tid fremover.

- og det er da endnu mere ærgerligt, hvis nogle af gamerne her på forummet begynder at holde pause eller lægge spillet tilside.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af simsister Tors 5 Dec 2019 - 12:33

For at undersøge, hvorvidt de fejl I nævner opstår i mit spil, spillede jeg lidt i aftes. Og nej, jeg har ingen fejl. Alt, både frugter og grøntsager bliver i køleskabet, og jeg har heller ikke andre fejl.

Så enten skyldes det universitetspakken, som jeg ikke har, eller mods, der ikke er opdateret, og som jeg heller ikke har. så jeg kan nok ikke være til større hjælp her. Bare glæde mig over, at mit spil kører uden problemer.

PS Jeg har dog ikke fået undersøgt, om frugter og grøntsager stadig falder ud af tumlingernes "lommer", en fejl som kom med Øliv.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af VinceDjansen Tors 5 Dec 2019 - 13:18

- og måske ER MCCC heller ikke helt uden skyld?! Rolling Eyes
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Anbodil Tors 5 Dec 2019 - 15:13

Det er der kun en måde at finde ud af på...nemlig spille uden MCCC for en stund... Wink Men jeg har læst flere steder at folk mener det er den store opdatering der er skyld i misæren med køleskabet...

Simsister har du prøvet at forlade grunden med din simmer og så komme tilbage og tjekke køleskabet??? Folk mener det har noget med loadningen at gøre..

Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre oplever at din sims markering flytter sig ved loadninger?? Altså du spiller med Kjeld fx og så vil han hjem på grunden hvor der er andre, som står foran ham på listen forneden og vupti..er du hjemme og din markering er på den første sim på listen og ikke Kjeld mere. Hvis man spiller med 8 simmere, så er det godt nok totalt fustrerende... pale
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af simsister Tors 5 Dec 2019 - 15:24

Anbodil skrev:Simsister har du prøvet at forlade grunden med din simmer og så komme tilbage og tjekke køleskabet??? Folk mener det har noget med loadningen at gøre..

Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre oplever at din sims markering flytter sig ved loadninger?? Altså du spiller med Kjeld fx og så vil han hjem på grunden hvor der er andre, som står foran ham på listen forneden og vupti..er du hjemme og din markering er på den første sim på listen og ikke Kjeld mere. Hvis man spiller med 8 simmere, så er det godt nok totalt fustrerende... pale

Ja, det har jeg prøvet, og der er stadig frugt og grønt i køleskabet, også fisk, hvis jeg har lagt det i. Den med markeringen havde jeg også, før den seneste opdatering, og den har jeg heller ikke mere.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Sighubert Tors 5 Dec 2019 - 21:45

Jeg kan heller ikke finde de fejl i her snakker om. Eneste jeg har lidt problemer med er at simmeren kan fryse i et par sekunder for så i lyntempo at fortsætte til det sted hvor simmeren skulle gøre et eller andet. Dette sker dog ikke så tit.

Det har ikke noget med mods at gøre medmindre I ikke har fået alle opdateret efter unipakken er kommet.
Jeg har i øjeblikket 120 mods af forskellig størrelse + flere cc og animations filer og har som sagt ikke de problemer.

Selvfølgelig har jeg også de små problemer med at simmeren kan gå igennem nogle møbler og andre ting, men det lever jeg med.

Dette gælder også med universitetspakken som jeg iøvrigt har fået i dag.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af VinceDjansen Fre 6 Dec 2019 - 14:53

Sighubert skrev:Selvfølgelig har jeg også de små problemer med at simmeren kan gå igennem nogle møbler og andre ting, men det lever jeg med.

- svarende til, når simmerne går IGENNEM hinanden på smalle trapper, istedet for at vente på hinanden, eller står oveni hinanden.
Den lever jeg også fint med - og er vel netop et spørgsmål om at holde flow i simmeren/spillet.

Velkommen på uni Sighubert bounce
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af VinceDjansen Lør 25 Jul 2020 - 9:46

Måske skulle vi samle de nuværende oplevelser i denne tråd, som jeg har fundet et stykke nede på listen.
(Så slipper I også for alle mine utilfredse kommentarer i alle andre tråde!!)
Men den er jo højaktuel igen, når vi vistnok er flere, der pt døjer med for mange hvide kager, fremtidskuber, lerklumper, falske dårlige nyheder, afbrudte interaktioner og lignende.

Jeg fornemmer, at vi er flere - måske os alle, der pt er ramt af dette - i større eller mindre grad.
Eller er der nogen af os i dette forum, som IKKE har nogen form for ovenstående problemer?

Jeg kan også forstå, at I HAR prøvet at slå den nye eco-pakke fra, men at det heller ikke hjalp.
Dermed er vi jo tilbage ved grundspillet og de løbende opdateringer.

Det ærgrer mig VIRKELIG meget, for jeg er midt i en historiefortælling, som jeg faktisk havde glædet mig til. Men hele oplevelsen er voldsomt ramt af, at simmerne i historien ikke udfører de handlinger, som de bliver bedt om, og istedet giver sig til at lave hvid kage som det værste.
Jeg bruger ualmindelig lang tid på at fjerne halvfærdige kager, som flyder overalt på grunden. Det er VIRKELIG dræbende for fortællelysten.
Som andre er jeg derfor også på kanten af at opgive Sims for en (længere) periode - og det er en skam.

Men hvad tænker I - hvad er jeres oplevelser?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 25 Jul 2020 - 10:11

Jeg syntes det er en god ide at samle debat om fejl i denne tråd, for at samle overblik Smile
Jeg har selv spammet alverdens tråde med links til AnswersHQ  Embarassed
Det er svært at finde dem igen.

Hvid kage problemet er desværre meget udbredt Evil or Very Mad
Jeg har læst at en stuepige afhjælper problemet med oprydning.

Jeg kommer til at tænke på om det kan knytte sig til grundens egenskab scratch
I mit spil afbryder de hele tiden handlinger for at spille på instrumenter og jeg har netop en form for kreativ egenskab på min grund.
Hvis du har "Kokkenes køkken" egenskaben er det er da værd at afprøve om det hjælper hvis man sletter den.

Jeg har slet ikke åbnet mit spil efter at Simsister beskrev helt nye fejl  Shocked
Efter den seneste Patch måtte jeg kassere en hel fil fordi spillet gik ned når jeg forsøgte at gå ind i en familie.
Heldigvis gemmer jeg ofte (læs meget tit) spillet under et nyt navn, så jeg kunne heldigvis gå tilbage til en tidligere version af spillet.


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af simsister Lør 25 Jul 2020 - 12:26

Ja, irriterende er det, i hvert fald, når man spiller sådan som jeg gør og flipper totalt grøn, når ting, der fungerede fra grundspillet af, pludselig er ødelagt: Simmere der går i seng sent om aftenen for automatisk at stå op, efter kort tid (på den igen), og så den forb. koplante og de andre planter, der enten bliver til små "frø" eller simpelthen en jordbunke. Og nogen af grundene er pludselig ikke beboelse længere.

Jeg har foreløbig fået rådet at lægge mods ud på skrivebordet, slette cache filerne og reparere spillet inde fra Origin. (Er desværre prøvet mange gange før uden synderligt resultat). Netop nu får jeg en besked på Facebook om at prøve at flytte koplanten. Det skulle hjælpe, og jeg gjorde det faktisk i går, men så prøver jeg da igen. SUK! skal skrive tilbage, hvis det hjælper.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 25 Jul 2020 - 12:31

Jeg havde en bug med tørretumbleren der ikke kunne tørre tøj og selv om der stod at tøjet var tørt, var det sjask vådt.
Her hjalp det at lægge den i inventaret i "byg" og herefter flytte den på plads igen.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Gæst Lør 25 Jul 2020 - 14:48

Jeg har haft problemer med at vasketøjet ikke ville tørre men blev ved at være vådt. Via eco pakken kunne min simmer ikke gå på rov i containerne - det kunne hun kun hvis der ikke havde været nogen der før hende. Regn opsamleren gik i stykker hele tiden - så den røg ud. Hun fik beskeder hele tiden om at hun skulle passe på dette og hint uden der dog skete noget. Jeg havde slettet Vlad (vampyr) fordi jeg var træt af at han rendte rundt over det hele - efter den første opdatering kom han tilbage igen. Nu her med anden opdateringen er alle mine spillede husholdninger væk - der er kun en tilbage og det er som om jeg aldrig har spillet Shocked . Familierne findes godt nok under mine husholdninger.

Så jeg er altså grumme træt af det hele lige nu - æv æv No No
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af simsister Lør 25 Jul 2020 - 15:15

Så er jeg ekstra glad for, at jeg ikke købte Eco living. Jeg har lige prøvet at flytte koplanten, og det hjælper den faktisk tilbage til normal. Den virker noget apatisk lige i starten, men bliver den samme livlige ka'rl som før efterhånden. til gengæld har jeg så flyvende mad alle vegne i luften i øjeblikket.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af VinceDjansen Lør 25 Jul 2020 - 16:10

Hmmm, jeg bruger bo i cafe som grund-egenskab i mit nuværende spil, men ellers kun god jord og hjemlig hygge.
Det kan jeg da prøve at ændre.
Andre grunde med andre egenskaber har dog nogenlunde samme "symptomer".

Men ellers har jeg tidligere skrevet, at besøget af stuepigen hjælper - men kun lidt desværre.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 25 Jul 2020 - 20:57

Øv sims4ever Shocked
Det lyder rigtig surt... især det med husholdningerne No

I det engelske netværk skriver de at fejlene kan afhjælpes når man slår NPC mulighed for at stemme på nabolagens egenskaber, fra i indstillingerne.
Jeg har ikke prøvet det endnu, men det skal prøves.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af simsister Lør 25 Jul 2020 - 23:12

simsister skrev:Ja, irriterende er det, i hvert fald, når man spiller sådan som jeg gør og flipper totalt grøn, når ting, der fungerede fra grundspillet af, pludselig er ødelagt: Simmere der går i seng sent om aftenen for automatisk at stå op, efter kort tid (på den igen), og så den forb. koplante og de andre planter, der enten bliver til små "frø" eller simpelthen en jordbunke. Og nogen af grundene er pludselig ikke beboelse længere.

Jeg har foreløbig fået rådet at lægge mods ud på skrivebordet, slette cache filerne og reparere spillet inde fra Origin. (Er desværre prøvet mange gange før uden synderligt resultat). Netop nu får jeg en besked på Facebook om at prøve at flytte koplanten. Det skulle hjælpe, og jeg gjorde det faktisk i går, men så prøver jeg da igen. SUK! skal skrive tilbage, hvis det hjælper.

Jo, det hjalp, da jeg flyttede på koplanterne. Nu virker de normalt igen.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Gæst Søn 26 Jul 2020 - 14:30

Det er "sjovt" som vi oplever fejlene så forskelligt.

Kom lige til at tænke at min sidst spillede Sim lavede is hele tiden på ismaskinen - mest almindelig vanilje is - som så kunne ligge i inventarlisten og blive fordærvet Rolling Eyes
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Anbodil Søn 26 Jul 2020 - 14:45

Ja det er trist for Jer med alle de fejl. På You Tube handler det næsten ikke om andet...og opdateringen, hjælper altså ikke alle..ja nogle får bare andre og flere fejl. Pixelade har helt opgivet og spille, og en anden gamechanger, som investerede i en kraftfuld computer oplever at spillet er blevet langsomt. Ja listen af fejl er uendelig og jeg synes det er skade at ecopakken skulle ha lov til at smadre spillet så meget, også for dem som ikke købte pakken. For mange af den taler også om fejl fra ecopakken, selvom de slet ikke har den.

Det kunne været rart at spiludbydere som laver den slags spil, hvor de bare pøser på over år, enten fandt en anden måde at programmere på som ligesom hindrede at programmeringerne rodede sammen, eller an bedre måde at læse scriptene på så de ikke roder sammen. eller også lærte at alle spil har altså sine begrænsninger...og stoppe mens legen er god. Det ville være mere fair over for os som har købt og betalt undervejs..og måske godt kunne tænke sig at vende tilbage engang i fremtiden. Men hvem gider vende tilbage til en ødelagt spil???

Vi ved alle at i sims 3 gik det rigtig galt med Paradisøen...og alligevel kom der flere pakker. Heldigvis lavede de det efterfølgende sådan at man nemt kan vælge hvilke pakker man vil spille med, og på den måde begrænse fejlene.

Nu er sims 4 ødelagt og jeg tvivler på at EA kan formå at rette så meget op på spillet at det blir tåleligt og man ikke skal snyde sig igennem karriere og alle de andre spillemuligheder, bare for at kunne komme videre. Når først simmere ikke gør som de forventes at gøre...så er den rigtig gal...for simmerne er grundpillen i hele spillet. Og alligevel kommer der endnu en pakke...og hvem ved, måske endnu en.

Jeg kan næste ikke lade være med at sammenligne, det med de ægteskaber, som kører på pumperne, og derfor blir gravide, fordi de tror at et barn kan redde stumperne....suk.

Jeg har i al fald gjort op med mig selv at hvis og når jeg får trang til igen at lave historier, så blir det med parafolks og aldrig mere sims. EA får ikke så meget som en bukket femører af mig længere.

Det er dælme godt at der findes indiespil. Her er man da garanteret dedikerede spilskabere som har kælet for detaljerne og kun ønsker at glæde deres spiller på bedste måde! Cool
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

De mange fejl i spillet. Empty Sv: De mange fejl i spillet.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum