Brugere i dette forum
3 deltagere
Side 1 af 1
Brugere i dette forum
Blot lige en positiv observation:
Nogle brugere er naturligvis mere aktive end andre, men jeg blev alligevel overrasket over, at der var 14 af dette forums tilmeldte brugere, som havde logget på her i 2022.
Det tyder da på, at der trods alt stadig er en del, som følger med - hurra for det
Nogle brugere er naturligvis mere aktive end andre, men jeg blev alligevel overrasket over, at der var 14 af dette forums tilmeldte brugere, som havde logget på her i 2022.
Det tyder da på, at der trods alt stadig er en del, som følger med - hurra for det
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale, simsister, Anbodil og Nøddehaven synes godt om
Sv: Brugere i dette forum
Jeg er herinde af og til. Er totalt kørt død i Sims men elsker at følge med i hvad I laver. Håber jeg får lysten igen for det har været en lang pause. I forsøg på at få inspiration prøvede jeg lige at se hvor mange karrierer der var (incl. grene). Jeg blev overrasket. 49! Der er sørme mange jeg ikke har prøvet. Så måske vil jeg prøve en. Men dejligt der stadig er en del, der følger med herinde
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Da jeg nu alligevel futtede rundt i lidt statistik herinde på forummet - og bemærkede de fine nye ikoner, glæder det mig da meget, at der har været 13 medlemmer inde på sitet siden starten af maj måned.
Jeg troede faktisk, at vi efterhånden kun var en meget lille kreds af aktive medlemmer tilbage.
Men åbenbart har vi heldigvis stadigvæk besøg af gamle kendinge herinde - også udover indlægsholderne.
Det er da superherligt. - tak for det.
Jeg troede faktisk, at vi efterhånden kun var en meget lille kreds af aktive medlemmer tilbage.
Men åbenbart har vi heldigvis stadigvæk besøg af gamle kendinge herinde - også udover indlægsholderne.
Det er da superherligt. - tak for det.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og Nøddehaven synes godt om
VinceDjansen skrev: og bemærkede de fine nye ikoner, .
Hehe, jeg var spændt på hvor længe der gid inden det blev bemærket
Jeg er her af og til, men mest på en 'kigger'... jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst åbnede for sims 4 og spiller det jo så nærmest ikke mere (hører måske med at det aldrig rigtig har fanget mig, og jeg derfor ikke har investeret i særlig mange udvidelser), men kører lige pt. legacy i sims 3 (og hold nu ferie hvor jeg eeeeelsker World adventures) og så er mit Sims 2 også stadig igang, men dog mere i dvale pt.
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Jeg spiller godt nok ikke så meget sims 4 mere - men er jævnligt i Sims 3. Dog må jeg jo "besøge" "min" Bob Ross figur i sims 4 ind i mellem - Den spil figur har jeg virkelig udsat for mange ting - så den virkelige Bob Ross ville nok rotere i sin grav hvis han vidste det
Jeg spiller mest på Steam og bygge og strategispil er mine foretrukne. Jeg følger dog med herinde ind i mellem også for inspiration
Jeg lagde mærke til de nye ikoner ret hurtigt og syntes de er gode
Jeg spiller mest på Steam og bygge og strategispil er mine foretrukne. Jeg følger dog med herinde ind i mellem også for inspiration
Jeg lagde mærke til de nye ikoner ret hurtigt og syntes de er gode
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Hvad er dette?
» Er dette en fejl?
» Det nye EA Sims Forum
» Et andet Sims 4 forum
» Mon spillets forum egentlig lukker?
» Er dette en fejl?
» Det nye EA Sims Forum
» Et andet Sims 4 forum
» Mon spillets forum egentlig lukker?