Hvad er dette?
2 deltagere
Side 1 af 1
Hvad er dette?
Nu har jeg flere gange fået beskeder som disse.
Poul Kredsløb sad stille og roligt og lavede lektier.
Hvor kommer de fra? Jeg tænker, de kunne have relation til grundudfordringen Uhyggejæger, men kunne ikke se, der skete noget uhyggeligt. Det skulle da lige være en simmer, der tog et stykke slik fra den uhyggelige slikskål.
Poul Kredsløb sad stille og roligt og lavede lektier.
Hvor kommer de fra? Jeg tænker, de kunne have relation til grundudfordringen Uhyggejæger, men kunne ikke se, der skete noget uhyggeligt. Det skulle da lige være en simmer, der tog et stykke slik fra den uhyggelige slikskål.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
Hvad er dette? Muligt svar
For nylig fandt jeg et muligt svar på mit spørgsmål. Det var antydet i beskrivelsen af den grundudfordring, der kom med Venner med Døden.
Der stod direkte, at den ville få andre simmere til at besøge grunden for at finde uhygge. Jeg formoder, beskederne kom fra disse besøgende. Der var bare intet særligt uhyggeligt på grunden.
Der stod direkte, at den ville få andre simmere til at besøge grunden for at finde uhygge. Jeg formoder, beskederne kom fra disse besøgende. Der var bare intet særligt uhyggeligt på grunden.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
simsister synes godt om
Sv: Hvad er dette?
Nej, det har jeg også lagt mærke til, og det er egentlig heller ikke specielt morsomt: Tak for uhyggen, men det skyldes nok bare den nye grundindstilling. I dag fik mine simmere en Lær-at-fiske bog nummer 3. Det sparer da en smule penge, hvis de gerne vil dygtiggøre sig.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum