DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et andet Sims 4 forum

4 deltagere

Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Lør 8 Aug 2020 - 22:44

Jeg fandt lige et andet Sims 4 forum på http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=25&t=17067&start=180 Kender I det? Så vidt jeg kan se er der ingen af jer, der har deltaget i debatten derovre?
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af simsister Lør 8 Aug 2020 - 22:58

Joe da, tak for kigget. For mig virker det ikke som et forum, mere som en lang "diskussion". Ikke rigtig noget for mig.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Lør 8 Aug 2020 - 23:07

simsister skrev:Joe da, tak for kigget. For mig virker det ikke som et forum, mere som en lang "diskussion". Ikke rigtig noget for mig.
OK. Men det virker jo heller ikke som om, at dem derovre kender dette forum. Så måske skulle I prøve at lokke nogle af dem herover?
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2020 - 23:32

Erpe skrev:
simsister skrev:Joe da, tak for kigget. For mig virker det ikke som et forum, mere som en lang "diskussion". Ikke rigtig noget for mig.
OK. Men det virker jo heller ikke som om, at dem derovre kender dette forum. Så måske skulle I prøve at lokke nogle af dem herover?


Efter min mening skal man ikke lokke med sådan en ting. Folk må vel selv bestemme hvor de befinder sig bedst. Jeg har haft forum i mange år, under min sims4ever side - men bruger ikke at lokke - mange ved hvem jeg er og hvad jeg står for - generelt tror jeg ikke forums er så meget oppe i tiden mere. Folk bruger facebook og andre lign.i stedet
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Søn 9 Aug 2020 - 5:16

sims4ever skrev:
Erpe skrev:
simsister skrev:Joe da, tak for kigget. For mig virker det ikke som et forum, mere som en lang "diskussion". Ikke rigtig noget for mig.
OK. Men det virker jo heller ikke som om, at dem derovre kender dette forum. Så måske skulle I prøve at lokke nogle af dem herover?


Efter min mening skal man ikke lokke med sådan en ting. Folk må vel selv bestemme hvor de befinder sig bedst. Jeg har haft forum i mange år, under min sims4ever side - men bruger ikke at lokke - mange ved hvem jeg er og hvad jeg står for - generelt tror jeg ikke forums er så meget oppe i tiden mere. Folk bruger facebook og andre lign.i stedet
Folk kommer ikke herover, hvis de ikke ved, at dette forum findes.

De, der er derovre, er sikkert lidt yngre end de fleste her. Men de deltager flittigt i en masse diskussioner derovre om alt muligt. F. eks. parforhold, kærester og alle livets problemer. Desuden har de så lavet en tråd til at diskutere alt muligt vedrørende Sims 4, som de jo også spiller. Tråden om Sims 4 er særdeles aktiv. Men de ved tilsyneladende ikke, at der også findes et helt forum om Sims 4 og endog på dansk.

I er derimod her, fordi I tilsyneladende kun er interesserede i Sims 4 og ikke i et forum, hvor man også diskuterer alt muligt andet.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Sighubert Søn 9 Aug 2020 - 8:27


Det er jo nok også der at forskellen er. Vi er et Snakke sammen /hygge /venneforum, ikke et diskussions forum hvor alt skal vendes og drejes.

Hermed ikke ment at vi ikke kan have forskellige meninger, men at man kan dele dem i al venskabelighed.
Jeg har den erfaring at diskussions forum ofte ender i mudderkastning.

Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Søn 9 Aug 2020 - 9:03

Sighubert skrev:
Det er jo nok også der at forskellen er. Vi er et Snakke sammen /hygge /venneforum, ikke et diskussions forum hvor alt skal vendes og drejes.

Hermed ikke ment at vi ikke kan have forskellige meninger, men at man kan dele dem i al venskabelighed.
Jeg har den erfaring at diskussions forum ofte ender i mudderkastning.
Det gør det nu ikke derovre. De diskuterer ikke så meget deres måde at spille på som spillets muligheder og, hvordan man løse forskellige problemer. Samt hvor man eventuelt kan købe pakkerne billigere end direkte fra EA.

Jeg ville selv deltage i diskussionen derovre, hvis jeg stadig spillede Sims 4. Men jeg er ikke engang kommet igang med Sims Freeplay igen efter min hjerteoperation i januar 2019 og har i stedet spillet andre spil. Desuden har jeg ikke en PC mere, men bruger i stedet min iPad.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Sighubert Søn 9 Aug 2020 - 9:09


Jeg har lige været inde og læse lidt på det forum du henviser til Erpe og jeg give r dig ret. Det kunne være en udvidelse til vores lille forum.

Det jeg mente med mudderkastning var mere når folk begynder at blande tingene sammen og får viklet alt muligt sammen i en tråd. Er alle så ikke enige ender det tit med at blive personlige ting der bliver kastet i hovedet på deltagerne.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2020 - 9:32

Ok - det andet "sims 4" forum er sat op efter princippet at dele alt mellem himmel og jord - det vil sige som jeg læser det som en masse privatlivs snak som ligger offentlig tilgængelig?  Med andre ord et debat forum.
Der er jo allerede et "ikke sims relateret" forum herinde hvor man kan diskutere forskellige ting i - så jeg ser ikke nogen mangel for nu at bruge det udtryk. Udover det er forummet her jo sat op til netop at handle om Sims - som jo er det brugerne herinde har efterspurgt.

For mit eget vedkommende har jeg ikke brug for at sidde og diskutere hvilken farve tapet mine vægge skal have - eller hvordan jeg laver kødsovs på den helt rigtige måde - bare eksempler - den del er forpasset for mit vedkommende.

Jeg tror man gør ret i at beholde forummet her som det er nu og ikke ændre på det.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Søn 9 Aug 2020 - 9:55

Ja, forummet derovre indeholder et hav af diskussioner om alt muligt. Sammenlignet med Facebook og Twitter er fordelen, at man kan diskutere private ting anonymt. Også for mig er langt de fleste tråde derovre uinteressante. Men det handler normalt ikke om farven på ens tapet.

Trådene er meget forskellige. Nogle er meget personlige og andre handler mere om humor. Tråden ‘Os, der spiller The Sims 4” ligger i underområdet “Computere, Spil og Internet”, der igen er et underområde under området “Underholdning

Forummet derovre er meget stort og uoverkommeligt, hvis man vil læse med overalt. Men der er vel også nogle herinde, der godt ville mere om, hvilke spilcomputere, der anbefales, eller, hvilke andre spil, folk spiller?

Er der slet ingen af jer, der f. eks. har en mening om, hvilken spilcomputer I kan anbefale en mor at købe til en 10-årig?

Man skal bare vælge, hvad der interesserer en, og så ignorere resten.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2020 - 11:08

Altså nu var det med tapetet kun et eksempel. Og nej jeg, ville ingen anbefalinger have til en PC til en 10 årig. Google er opfundet og her er masser af råd man kan følge.
Sims 4 forummet "derovre" virker mere som debatter omkring pakkerne generelt, hvor de kan købes, hvad der dur osv. Og så skal man være medlem for at kunne "læse" det hele eller se billeder - hmm

Kæledyrs området kunne måske interessere mig - men her bruger jeg jo i forvejen, facebook eller hunde forum.

Og så syntes jeg tråden her ligger forkert - men burde ligge under - det er ikke er Sims relateret.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Søn 9 Aug 2020 - 13:37

sims4ever skrev:Sims 4 forummet "derovre" virker mere som debatter omkring pakkerne generelt, hvor de kan købes, hvad der dur osv. Og så skal man være medlem for at kunne "læse" det hele eller se billeder - hmm
Dette skyldes noget helt andet. De har haft problemer derovre med personer, der ikke vil overholde forumreglerne og i stedet saboterer trådene. For nogle dage siden måtte de smide en person ud, der især var aktiv i tråden om Corona, og han blev bare ved med at oprette en ny bruger. Så de gjorde to ting:
1. De flyttede Corona tråden fra underforummet og helbred og over i lukket forum, der kun kan læses af brugere, der har været aktive i et stykke tid.
2. Da andre brugere, der var smidt ud, også oprettede nye brugere, gjorde de det umuligt at oprette en ny bruger, når ingen af de tre moderatorer var online.

Men eller er det lige som her. Man skal bare oprette en bruger for at få adgang til at skrive indlæg.

Kæledyrs området kunne måske interessere mig - men her bruger jeg jo  i forvejen, facebook eller hunde forum.

Og så syntes jeg tråden her ligger forkert - men burde ligge under - det er ikke er Sims relateret.
Jeg lagde indlægget her, fordi jeg forventede, at det var tråden om Sims 4, der først og fremmest ville interessere jer.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af VinceDjansen Søn 9 Aug 2020 - 16:32

Som udgangspunkt tror jeg ikke, at jeg kommer til at benytte andre forums end dette sobre og hyggelige mødested - måske ganske rigtigt for et lidt "ældre" publikum, det er der nok noget om - og netop et af styrkerne ved dette sted, for så er vi jo ligesom ligesindede.

Jeg kommer heller ikke til at diskutere andre ting i et forum - udover de små ting, som vi jo netop HAR åbnet for her.
- og Facebook, Twitter og lignende bliver heller ikke en del af min hverdag med computer-spil, er jeg igen ret sikker på - vel vidende, at jeg dermed mister informationer og viden, men det lever jeg så uden - eller får kendskab til via de andre medlemmer herinde, som er flinke til at dele de væsentligste nyheder fra Sims-verdenen.

Men det afføder da en tanke om, hvorvidt der er mange andre danske fora, som man ikke har kendskab til - og HVOR mange danskere, som spiller Sims for tiden.

Det var godt nok ved at være længe siden, at du sidst har lavet indlæg herinde Erpe - og af naturlige årsager kan jeg forstå. Føj for pokker da.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Søn 9 Aug 2020 - 17:41

VinceDjansen skrev:Det var godt nok ved at være længe siden, at du sidst har lavet indlæg herinde Erpe - og af naturlige årsager kan jeg forstå. Føj for pokker da.
Tak Vince!
Jeg havde det nu fint både før og efter min operation, og det har jeg stadig. Det var langt værre for min datter og hendes mor, der sad udenfor under min 11 timer lange operation og (som jeg senere har fået fortalt) fik at vide, at de var meget i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet ville komme igennem operationen. Men jeg var jo i narkose og mærkede intet. Det gjorde jeg heller ikke de to efterfølgende dage, hvor jeg blev holdt i kunstig koma.

Da jeg så endelig fik lov til at vågne, havde jeg det også fint. Men i den første uge på intensiv skiftede jeg døgnet rundt mellem at sove og være halvvejs vågen. Jeg kunne drømme med åbne øjne og havde søde drømme, der alle havde noget med Sims Freeplay at gøre. For jeg var inde i spillet og kunne gå rundt mellem simmerne. Jeg troede først, at det var virkeligt og, at jeg havde fået en Virtual Reality udgave af spillet, der gjorde dette muligt. Drømmene var utroligt realistiske, men så behagelige, at jeg overhovedet ikke havde lyst til at vågne, selvom jeg dog fandt det underligt, at jeg havde så svært ved at komme ud af spillet. Muligvis er dette måske årsagen til, at jeg ikke kom igang med Sims Freeplay igen efter min operation. For drømmene om Sims Freeplay slog jo den officielle udgave af spillet med flere kilometer. Smile

Jeg har intet at klage over. For jeg har det fint. Jeg får dog en masse tabletter dagligt (13 stk). Strengt nødvendige er de ikke. For de er i stedet bare forebyggende og skal bare forhindre, at jeg igen får kalkaflejringer i blodårerne. (Jeg fik en dobbelt bypass, hvor de flyttede en vene op, så blodet til hjertet nu løber uden om de to tilstoppede kranspulsårer.) Det eneste, jeg mærker, er lidt svimmelhed, hvis jeg rejser mig for hurtigt op de første par timer efter, at jeg har taget min medicin. Men denne svimmelhed er bare en bivirkning fra medicinen. Især fra Ramipril, der blokerer for de hormoner, der får blodkarrene til at trække sig sammen.

Jeg spiller andre spil i stedet for Sims. Så det er ikke, fordi jeg ikke kan spille. Sims 4 fangede mig bare aldrig rigtigt, og jeg fandt pakkerne alt for dyre i forhold til deres indhold, som jeg ikke syntes forbedrede spillet nok til, at jeg ville blive ved med at købe dem. Men smag og behag. Smile
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af VinceDjansen Fre 21 Aug 2020 - 10:51

Det ser iøvrigt ud til, at det også er en begrænset gruppe af gamere, som holder det andet forum kørende.
- og sådan findes der måske endda endnu flere små grupper/forums rundt omkring, efter at EA trak tæppet væk under os alle sammen.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af simsister Fre 21 Aug 2020 - 12:42

Erpe skrev:
Sims 4 fangede mig bare aldrig rigtigt, og jeg fandt pakkerne alt for dyre i forhold til deres indhold, som jeg ikke syntes forbedrede spillet nok til, at jeg ville blive ved med at købe dem. Men smag og behag. Smile

Undskyld hvis det her er ude af kontekst. Men du antyder at du har købt og spillet Sims 4, ligesom du har antydet før, at du har spillet Sims 2 og 3. Men er sandheden ikke bare, at du aldrig har spillet andet end det gratis Sims Freeplay? scratch
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Lør 22 Aug 2020 - 9:34

simsister skrev:
Erpe skrev:
Sims 4 fangede mig bare aldrig rigtigt, og jeg fandt pakkerne alt for dyre i forhold til deres indhold, som jeg ikke syntes forbedrede spillet nok til, at jeg ville blive ved med at købe dem. Men smag og behag. Smile

Undskyld hvis det her er ude af kontekst. Men du antyder at du har købt og spillet Sims 4, ligesom du har antydet før, at du har spillet Sims 2 og 3. Men er sandheden ikke bare, at du aldrig har spillet andet end det gratis Sims Freeplay? scratch
Nej, jeg købte Sims 4 og også den første udvidelse.

Tidligere købte jeg Sims 2 grundspillet og de fem første udvidelsespakker.
Jeg købte også Sims 3 grundspillet og de første udvidelser.

Sims 2 var jeg meget bidt af og spillede det ustandseligt i over to år. Men dels gik det op for mig, at det især var grundspillet, som jeg kunne lide. Og dels syntes jeg udvidelsespakkerne gav for lidt nyt for pengene. Da EA så begyndte at forsyne udvidelserne med Securom, holdt jeg op med at købe dem.

Sims 3 blev jeg aldrig helt så bidt af. Men jeg var nysgerrig og spillede derfor også de første udvidelser. Det åbne nabolag havde imidlertid for mig lige så mange ulemper som fordele.

Sims 4 brød jeg mig ikke om. Dels fordi jeg ønsket selv at styre mine simmere og dels, fordi man fik opgaver, hvor man skulle sende en simmer et sted hen, hvor simmeren så skulle vente på, at en eller anden busk blev moden, og det blev den aldrig, hvis simmeren ikke var der. Så jeg skiftede til Sims Freeplay.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2020 - 11:50

Erpe skrev:
simsister skrev:
Erpe skrev:
Sims 4 fangede mig bare aldrig rigtigt, og jeg fandt pakkerne alt for dyre i forhold til deres indhold, som jeg ikke syntes forbedrede spillet nok til, at jeg ville blive ved med at købe dem. Men smag og behag. Smile

Undskyld hvis det her er ude af kontekst. Men du antyder at du har købt og spillet Sims 4, ligesom du har antydet før, at du har spillet Sims 2 og 3. Men er sandheden ikke bare, at du aldrig har spillet andet end det gratis Sims Freeplay? scratch
Nej, jeg købte Sims 4 og også den første udvidelse.

Tidligere købte jeg Sims 2 grundspillet og de fem første udvidelsespakker.
Jeg købte også Sims 3 grundspillet og de første udvidelser.

Sims 2 var jeg meget bidt af og spillede det ustandseligt i over to år. Men dels gik det op for mig, at det især var grundspillet, som jeg kunne lide. Og dels syntes jeg udvidelsespakkerne gav for lidt nyt for pengene. Da EA så begyndte at forsyne udvidelserne med Securom, holdt jeg op med at købe dem.

Sims 3 blev jeg aldrig helt så bidt af. Men jeg var nysgerrig og spillede derfor også de første udvidelser. Det åbne nabolag havde imidlertid for mig lige så mange ulemper som fordele.

Sims 4 brød jeg mig ikke om. Dels fordi jeg ønsket selv at styre mine simmere og dels, fordi man fik opgaver, hvor man skulle sende en simmer et sted hen, hvor simmeren så skulle vente på, at en eller anden busk blev moden, og det blev den aldrig, hvis simmeren ikke var der. Så jeg skiftede til Sims Freeplay.


Hvor er det dog godt der findes spil for enhver smag og man frit kan vælge hvad der passer til en.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af simsister Lør 22 Aug 2020 - 13:21

Ja, sims4ever, det kan du jo have så evigt ret i. Undskyld igen for at hive noget ud af det ovenstående, men det her forstår jeg simpelthen ikke: "Sims 4 brød jeg mig ikke om. Dels fordi jeg ønsket selv at styre mine simmere og dels, fordi man fik opgaver, hvor man skulle sende en simmer et sted hen, hvor simmeren så skulle vente på, at en eller anden busk blev moden, og det blev den aldrig, hvis simmeren ikke var der. Så jeg skiftede til Sims Freeplay."

Sende dem hen et sted for at vente på at en busk skulle blive moden? Jamen det viser også bare, hvor forskelligt man spiller, for I Sims 4 har man hele tiden kunnet styre sine simmer, mere eller mindre som man selv har lyst/behov for. Alle den slags tilbud kan slettes eller vælges som man selv synes. Jeg tror bare, problemet er, at nogen spillere ikke helt forstår de frie muligheder i Sims og derfor ikke får indstillet deres spil som de gerne vil spille det.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Erpe Lør 22 Aug 2020 - 15:52

simsister skrev:Sende dem hen et sted for at vente på at en busk skulle blive moden? Jamen det viser også bare, hvor forskelligt man spiller, for I Sims 4 har man hele tiden kunnet styre sine simmer, mere eller mindre som man selv har lyst/behov for. Alle den slags tilbud kan slettes eller vælges som man selv synes. Jeg tror bare, problemet er, at nogen spillere ikke helt forstår de frie muligheder i Sims og derfor ikke får indstillet deres spil som de gerne vil spille det.
Jeg ved jo ikke, om dette er ændret senere? Men dengang var det korrekt, at en busk aldrig blev moden, hvis man ikke anbragte en simmer i det samme lille delnabolag, hvor busken befandt sig?

Det var meningen, at vi skulle blive imponere af, at simmerne i Sims 4 havde deres egne meninger og autonomi, så de bare kunne ignorere os og give sig til at gøre noget helt andet end det, som vi bad dem om. Altså at vi bare skulle læne os tilbage og more os ved at kigge på dem. Men for mig svarede det til bare at kigge på en animeret film med voksfigurer i stedet for at spille et spil, og den slags interesserer mig ikke. Så jeg stoppede dem altid lidt småirriteret og gentog den ordre, som de pludselig bare havde ignoreret for at lave noget andet.

Hele den ide, at simmerne skal finde på ting på egen hånd, har jeg aldrig været tilhænger af. I Sims 3 skete det ved, at simmerne i de andre huse bare flyttede tilfældigt rundt i nabolaget, indtil jeg fandt en metode til at forhindre det. I Sims 2 kunne jeg styre samtlige simmere i nabolaget ved at spille de forskellige huse på skift. Men den gik ikke i Sims 3, hvor simmerne i de øvrige huse bare blev ældre og ældre, selvom man ikke spillede dem. Derfor var det store åbne nabolag ikke noget fremskridt for mig, men derimod noget, der begrænsede mine muligheder for at styre simmerne og planlægge mine historier. Sims 4 blev lavet som et halvåbent nabolag. Men efter at have afprøvet det, måtte jeg desværre konstatere, at måden, det var lavet på, gav mig flere ulemper end fordele.
avatar
Erpe
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 177
Join date : 01/08/18

Tilbage til toppen Go down

Et andet Sims 4 forum Empty Sv: Et andet Sims 4 forum

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum