Nyt indhold til sims4
+9
Anbodil
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
13 deltagere
Side 15 af 34
Side 15 af 34 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34
Sv: Nyt indhold til sims4
Og ellers er der jo udsalg på tidligere pakker i øjeblikket.
Ca 40 kr for en stuffpakke er da ikke alverden.
Jeg har dog kigget de manglende pakker igennem, og finder stadigvæk ingen interessante nok for mit eget vedkommende.
Ca 40 kr for en stuffpakke er da ikke alverden.
Jeg har dog kigget de manglende pakker igennem, og finder stadigvæk ingen interessante nok for mit eget vedkommende.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Nej, heller ikke her, men strikkeriet skal være så velkomment. Det er ikke for tidligt at tænke på julegaverne jo.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Hvad er det for nogle stuff pakker I mangler?
Hvad tænker I?
Se ikonet på Sims Community
Gætterierne er startet... er det et vinterresort?
Hvad tænker I?
Se ikonet på Sims Community
Gætterierne er startet... er det et vinterresort?
Men hvilken type af pakke kan vi mon forvente - endnu en stuffpakke eller . . . ?
- og nej, det var jo nok ikke helt tilfældigt, at sløret blev løftet en lille smule.
Hundeslædekørsel, igloo'er, ishoteller, snescootere?
Men hvilken type af pakke kan vi mon forvente - endnu en stuffpakke eller . . . ?
- og nej, det var jo nok ikke helt tilfældigt, at sløret blev løftet en lille smule.
Hundeslædekørsel, igloo'er, ishoteller, snescootere?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
MonaSolstraale skrev:Hvad er det for nogle stuff pakker I mangler?
Hmm, hvis det bliver relevant at få opdateret overblikket, har jeg stadig den gamle oversigt fra vores fælles julehistorie liggende.
Den trænger jo i givet fald til en større opdatering, da der er nye pakker på markedet idag.
Det er en Game-pakke.
Hundeslæder kunne være fedt men dem ser vi næppe
Men en kælk er jo ikke usandsynlig. Vi så allerede en kælk i en af tankeboblerne i præsentationsvideoen af strikke-pakken..... hvilket sikkert heller ikke er tilfældigt
Hundeslæder kunne være fedt men dem ser vi næppe
Men en kælk er jo ikke usandsynlig. Vi så allerede en kælk i en af tankeboblerne i præsentationsvideoen af strikke-pakken..... hvilket sikkert heller ikke er tilfældigt
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
drGluon har sin egen fortolkning af den nye game-pakkes indhold
Twitter
Det ene gæt kan vel være lige så godt som det andet... det her vil vel glæde Simsister og VinceDjansen
Fundet på Twitter
Vi venter i spænding
Jeg tvivler nu på et vinterresort, jeg er mere med på ideen om starwars. Vi har jo allerede ting fra filmen i spillet og baby yoda kan godt tænkes at være et hint. Er man til sci-fi så vil sådan en pakke kunne mixes med hvad vi ellers allerede har af den slags..og kunne blive til en ret fed historie.
Pixelade spekulerer HER
Men når det er sagt, så er der også fortvivlelse blandt folket, fordi de helst vil have flere skintoner og rettet fejl før noget som helst nyt blir tilføjet til spillet. Og i dag faldt jeg over en hint, som fortæller om en kommende større opdatering...så måske kan spillet igen blive værd at spille i den nærmeste fremtid!!!
Pixelade spekulerer HER
Men når det er sagt, så er der også fortvivlelse blandt folket, fordi de helst vil have flere skintoner og rettet fejl før noget som helst nyt blir tilføjet til spillet. Og i dag faldt jeg over en hint, som fortæller om en kommende større opdatering...så måske kan spillet igen blive værd at spille i den nærmeste fremtid!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale synes godt om
Meget interessant og når man ser billederne fra Star Wares universet er det meget sandsynligt.
Hvis der er tale om et samarbejde så har EA Game stukket sugerøret ind hos en enorm succesfuld pengemaskine.
Jeg har aldrig set filmene, selv om de er meget berømte. Det er nok ikke det univers der taler allermest til min fantasi.
Som en af kommentarer siger.... Hvorfor skal Sims teamet blive ved med opfinde pakker ingen efterspørger. Måske er det en vinder satsning? Jeg ved det ikke
Angående en ny stor opdatering... den skal vær så velkommen
Hvis der er tale om et samarbejde så har EA Game stukket sugerøret ind hos en enorm succesfuld pengemaskine.
Jeg har aldrig set filmene, selv om de er meget berømte. Det er nok ikke det univers der taler allermest til min fantasi.
Som en af kommentarer siger.... Hvorfor skal Sims teamet blive ved med opfinde pakker ingen efterspørger. Måske er det en vinder satsning? Jeg ved det ikke
Angående en ny stor opdatering... den skal vær så velkommen
Koloniseringen af en af vore andre planeter KUNNE da være et tema, som de for en gang skyld IKKE har prøvet tidligere.
Skriften på klippen KUNNE indikere noget i den retning.
- og der ville være masser af genbrug at komme efter fra de foregående pakker - inkl Star Wars tøjet og nogle lidt fesne raketter.
Vi mangler faktisk bare en iltgenerator - så er vi på vej.
Men da Star Wars trilogien jo grundlæggende er det onde mod det gode, tror jeg ikke, at det som sådan er et tema til den nye pakke. Så hellere denne kolonisering, som jeg også sagtens kunne se noget underholdende i - HVIS de vel at mærke tager sig sammen, og programmerer det ordentligt denne gang - GENNEMGRIBENDE mener jeg.
Måske kunne den amerikanske farm tyde på noget med at dyrke sine ressourcer selv?!
(OBS: Jeg har IKKE set de andre indslag endnu).
Men jeg ser da bestemt også hellere, at vore nuværende spil igen bliver spilbare, og ikke drukner i fejl.
Så også velkommen herfra - tør man satse på det denne gang?!
Skriften på klippen KUNNE indikere noget i den retning.
- og der ville være masser af genbrug at komme efter fra de foregående pakker - inkl Star Wars tøjet og nogle lidt fesne raketter.
Vi mangler faktisk bare en iltgenerator - så er vi på vej.
Men da Star Wars trilogien jo grundlæggende er det onde mod det gode, tror jeg ikke, at det som sådan er et tema til den nye pakke. Så hellere denne kolonisering, som jeg også sagtens kunne se noget underholdende i - HVIS de vel at mærke tager sig sammen, og programmerer det ordentligt denne gang - GENNEMGRIBENDE mener jeg.
Måske kunne den amerikanske farm tyde på noget med at dyrke sine ressourcer selv?!
(OBS: Jeg har IKKE set de andre indslag endnu).
Men jeg ser da bestemt også hellere, at vore nuværende spil igen bliver spilbare, og ikke drukner i fejl.
Så også velkommen herfra - tør man satse på det denne gang?!
Anbodil synes godt om
Så tæller vi ned til afsløringen af næste Game pack.
https://simscommunity.info/2020/08/27/live-watch-the-reveal-of-the-sims-4s-upcoming-game-pack/
https://simscommunity.info/2020/08/27/live-watch-the-reveal-of-the-sims-4s-upcoming-game-pack/
"Derudover har vi forpligtet os til at fortsætte med at udvide repræsentationen i The Sims 4. Dette er ikke et enestående skridt, men et blandt flere på en længere rejse".
Dette er at læse i det seneste nyhedsindlæg fra SimGuruLyndsay.
Men hvad mener de egentlig med det?
Hvad består denne repræsentation mon af?
Desværre kan man jo også læse længere nede i indlægget, at biler, babyer (har vi ikke dem allerede?!), køjesenge og gårde heller ikke er på tapetet denne gang. Så igen ingen heste, Simsister
Jeg håber også, at de gemmer både/skibe/havne til den næste gamepack, så vi får en ordentlig spil-basker til den tid - med masser af maritimt grej, interaktioner til havs og karrierer indenfor skibsfart.
Dybest set kunne man vel godt bygge enorme skibe, som blot ankrede op udenfor Bindleton Bay, Sulani og Glimmerbrook - og kun lagde til kaj i den nye skibs-verden, hvor der både skulle være fiskeri- og industrihavne og passagertrafik-knudepunkter. Når nu tusindvis af mennesker over hele verden lever deres liv på havet på skibe, synes jeg da, at den pakke er nærliggende.
Dette er at læse i det seneste nyhedsindlæg fra SimGuruLyndsay.
Men hvad mener de egentlig med det?
Hvad består denne repræsentation mon af?
Desværre kan man jo også læse længere nede i indlægget, at biler, babyer (har vi ikke dem allerede?!), køjesenge og gårde heller ikke er på tapetet denne gang. Så igen ingen heste, Simsister
Jeg håber også, at de gemmer både/skibe/havne til den næste gamepack, så vi får en ordentlig spil-basker til den tid - med masser af maritimt grej, interaktioner til havs og karrierer indenfor skibsfart.
Dybest set kunne man vel godt bygge enorme skibe, som blot ankrede op udenfor Bindleton Bay, Sulani og Glimmerbrook - og kun lagde til kaj i den nye skibs-verden, hvor der både skulle være fiskeri- og industrihavne og passagertrafik-knudepunkter. Når nu tusindvis af mennesker over hele verden lever deres liv på havet på skibe, synes jeg da, at den pakke er nærliggende.
simsister synes godt om
Ja, der er da i hvert fald ikke nogen, der lever i en Starwars verden. Ikke at der er noget galt med fantasi, men som skrevet andetsteds virker det altså ret bagvendt for mig.
Jeg synes da, at jeg læste et sted, at der kommer information om nyt til spillet den 20.10.
Så må der være en pakke på vej - forhåbentlig med indlagte bølgeskvulp
Så må der være en pakke på vej - forhåbentlig med indlagte bølgeskvulp
Det kan være svært at hitte rede i. Der blev også skrevet om, at simmernes hud skulle "forbedres". Ikke at jeg kan se nogen forskel. Og nu skriver de om den ny udvidelsespakke. Ja, vi må se, hvad der er på vej.
Det er fordi hudfarverne ikke er opdateret endnu.
Der kommer en form for farve palette til december, hvor man selv kan indstille hudtonerne.
Jeg kan forstille mig at det er noget ala den man kan lave dyrepels med.
Der kommer en form for farve palette til december, hvor man selv kan indstille hudtonerne.
Jeg kan forstille mig at det er noget ala den man kan lave dyrepels med.
Den næste pakke handler om sne og vinter https://www.polygon.com/2020/10/19/21523145/the-sims-4-snowy-escape-expansion?fbclid=IwAR2pAhwduoPjJsmRVU0DLss8a9IfguBE50ZZq7PqiKdOzM2mc9Kg6rh_bb8
for dem der savner skibe og sejlads samt heste kan jeg anbefale Sims 3 - her er det hele
for dem der savner skibe og sejlads samt heste kan jeg anbefale Sims 3 - her er det hele
Gæst- Gæst
Side 15 af 34 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34
Lignende emner
» Sims4 Fællesskabsundersøgelse
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events
» Væghøjder i Sims4
» Har du ønsker til Sims4? - OBS slutter kl 14:30 20.08.2021
» MCCC - MC Command Center til Sims4
» Udgivelsesundersøgelse af Sims4 Events