DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nyt indhold til sims4

+8
Rose
lene klausman
Sighubert
Timian2
BoergeOf61
simsister
MonaSolstraale
VinceDjansen
12 deltagere

Side 8 af 32 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Næste

Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af MonaSolstraale Man 27 Maj 2019 - 14:38

Jeg har læst eller hørt et sted at det kun gælder genstande i grund pakken. Fri opdatering til alle. Men det vil da være skønt hvis døre og vinduer kunne komme til at passe sammen

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3496
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Anbodil Tirs 28 Maj 2019 - 1:06

Helt enig i det med døre og vinduer....det ville være et plus, men hvis det kun er grundpakken der er tale om, så blir det vist alligevel begrænset med "den tilpasning". Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af MonaSolstraale Lør 1 Jun 2019 - 23:43

Så er det sikkert at vi ikke får flere nyheder før på EA Play event den 8. Juni.


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3496
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Anbodil Man 3 Jun 2019 - 9:38

Ea Play??? Hedder EA det nu??
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af VinceDjansen Man 3 Jun 2019 - 15:37

Njah, jeg tror mere, at det er et event for inviterede gamere - i Hollywood ser det ud til.
Som jeg lige husker det, var der noget lignende i London sidste eller forrige år.

Hvis vi så skal holde fat i et tidligere indlæg vedr EA's forventninger til kommende udgivelser i 2019, tegner det da til at blive et heftigt efterår med yderligere 2-3 udvidelser.
Lad os håbe på noget godt.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2889
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Anbodil Tirs 4 Jun 2019 - 1:12

Tommel op
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af MonaSolstraale Lør 8 Jun 2019 - 6:17


Så er der godt nyt til de maritime Smile
Desværre ser jeg ikke noget der kan tyde på husbåde VinceDjansen

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3496
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Anbodil Lør 8 Jun 2019 - 10:00

Det er sjovt at høre hans begejstring Very Happy ... Så har jeg kun et håb for pakken...at den fungere 100 gange bedre end den lignende pakke til sims 3... Wink
Jeg glæder mig til de udendørs liggestole...dem har jeg manglet..og alle de nye byggeting...det blir rart...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af simsister Lør 8 Jun 2019 - 12:36

Å-åhhhh, ja, det håber jeg da så sandelig også. Har ikke lyst til den nedtur igen. Svømme i havet har længe været på min ønskeliste.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af MonaSolstraale Søn 9 Jun 2019 - 1:36



En flot ø. Vandet ser virkelig fortryllende godt ud Very Happy
Jeg glæder mig til at simmerne kan svømme og det ser også ud til at man kan bygge husene ud i vandet på pæle måske en illusion?
Så er der kommet et job der handler om strandsvineri.... meget aktuelt til problematikken omkring vores klima. Her tænker jeg helt klart at man kan se at målgruppen er den opvoksende generation. Der er meget "opdragelse" imellem linjerne i det eventyrunivers Sims spillet også er.

Personligt savner jeg ikke havfruer og ser jeg heller ikke frem til den kommende Magi-pakke til efteråret....
Men måske giver det en mulighed for at genoptage spillet med Tusnelda? Hun har jo altid færdes, med stor selvsikkerhed, i de lidt mindre jordnære verdner Wink  
Det skal jo nok blive sjovt alligevel.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3496
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Anbodil Søn 9 Jun 2019 - 11:14

Jeg glæder mig godt nok til den pakke. cheers
Jeg kom pludselig til at tænke på en historie i sims 3, måske I kan huske den?? Jeg havde bygget sørøverøen om så jeg kunne få glæde af paradisøs pakken. Desværre kan jeg ikke huske hvad historien hed, eller den kvinde jeg spillede med, men hun havde jobbet som spion.. og fik en husbåd...mødte en havmand..som blev hendes mand senere hen. Hun sejlede hele vejen rundt om øen i husbåden..og oplevede alt muligt...og en tid efter de var blevet gift..fandt de et hus på landjorden..og fik en datter...
Nok den længste historie jeg har spillet til dags dato.. Very Happy

Godt nok får vi ikke husbåde igen, men at kunne bygge et hus på vandet er også godt. Men der er jo nok ikke så mange grunde hvor det kan lade sig gøre. Og her er det møj ærgeligt at vi ikke selv kan bestemme hvor vi vil placere vores grunde. for så havde man muligheden for at ændre lidt mere på udseende for de tidligere byer/pakkers udseende...
Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af VinceDjansen Søn 9 Jun 2019 - 12:04

Tillad mig igen at være noget skuffet, for det virker da som en noget skrabet udgave af Isla Paradiso-pakken til Sims3, hvor vi fik BÅDE hoteller OG husbåde med i samme pakke - foruden de fleste af de ting, som vi også finder i denne pakke - blot på en lidt anderledes facon og tilpasset den langt bedre grafik i Sims4.
Nåh ja, så er der selvfølgelig delfinen, men det forandrer ikke noget for mig.
I det åbne spilmiljø i Sims3 kunne vi jo besøge flere øer - ja, endda finde nye øer undervejs i spillet.
Her er vi umiddelbart låst til en enkelt spilbar ø = igen en forringelse i forhold til Sims3.
Aller mest vil jeg savne bådene, men det har jeg vist nævnt så tit.
- og hvor skulle man også sejle hen, når der kun er en ø på kortet?!

Jeg erkender dog også, at der da ER et par nye interaktioner og genstande i denne nye ø-pakke, som nok betyder, at man bliver NØDT til at have den i samlingen.
Alene muligheden for at bygge ud i havet og dykke (som jeg selv gør) lyder da som nogle underholdende timer i selskab med den nye ekspansion-pakke.
- og så er der jo også de nye karriere-muligheder, selvom at samle skrald op vist hurtigt bliver ensformigt.

Jeg tror nu nok, at øen fortrinsvist vil blive brugt som et udflugtsmål til ferier "under sydens sol" - og IKKE som en spilverden. Men man KAN jo heldigvis skifte standpunkt undervejs, når først vi kommer i gang med ø-pakken.

Havfruer lever jeg fint uden, selvom introduktionen indikerer, at der er et eller andet specielt ved dem.

De kommende pakker med nyt tøj og "spooky spooky" er jeg ikke umiddelbart interesseret i, medmindre der følger gode genstande med.
- og modefotograf er vist endnu et tiltag for den yngre del af Sims-universet.

Opsummeret på gårsdagens intro er det lidt fedt og en del skuffelse i mine personlige øjne.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2889
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af VinceDjansen Søn 9 Jun 2019 - 12:08

Anbodil skrev:Jeg glæder mig godt nok til den pakke.  cheers
Godt nok får vi ikke husbåde igen, men at kunne bygge et hus på vandet er også godt. Men der er jo nok ikke så mange grunde hvor det kan lade sig gøre. Og her er det møj ærgeligt at vi ikke selv kan bestemme hvor vi vil placere vores grunde. for så havde man muligheden for at ændre lidt mere på udseende for de tidligere byer/pakkers udseende...
Neutral

Ja, det kunne da have været fornøjeligt at springe i vandet i Bindelton Bay - eller lægge til kaj i den jolle eller jetski, som trods alt følger med i ø-pakken, men det tror jeg ikke, at vi skal sætte næsen op efter - slet ikke.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2889
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af MonaSolstraale Søn 9 Jun 2019 - 12:47

Jeg er på mange måder enig VinceDjansen…. Sims3 er på mange måder helt uovertruffen og det er svært at holde forventningerne i ave....
Jeg kunne også godt tænke mig at vi selv kunne placere vores grunde.
Sims4 er på alle måder et helt anderledes spil....

Hvorfor er det mon så at jeg ikke vender tilbage til Sims3 spillet?
Jeg må bare konstatere at jeg alligevel er blevet hocked på interaktioner med og mellem Sims4 figurerne. Jeg syntes det er sjovt at følge deres blik. Jeg er virkelig fascineret af spillets indbyggede "intelligens". Hvordan Simmerne agere "på egen hånd"... hvis man giver slip på styringen... og jeg morer mig virkelig når Simmerne ser direkte på mig, som de siger: "Hvad vil du gøre ved det!?"

Jeg så for nylig en gennemgang af udviklingen i Sims4 fra starten af og jeg har også set en "film" hvor The Sim Supply spiller grundpakken (uden opdateringer).
Jeg kan virkelig godt forstå hvorfor jeg hadede Sims4 i starten.
Men der er også noget jeg savner hvis jeg prøver Sims3 spillet i dag.
Se The Sim Supplys film her: What was it like to play The Sims 4 in 2014?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3496
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af simsister Søn 9 Jun 2019 - 13:34

Jeg har bestemt aldrig "hadet" at spille Sims 4. Måske mest fordi jeg var så mega træt af, at ingenting fungerede i Sims 3. Synes også, det er for tidligt at kritisere Island Living, fordi den måske ikke ligner Paradisøen i Sims 3. Det skal vi måske bare være glade for, for det var med den alle problemerne gik i hårdknude.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2019 - 14:23

Det jeg har hæftet mig ved med den nye pakke er at EA har lagt detaljen ind med plastik forurening - og så er det jeg tænker om det er noget der indfinder sig tit - at simmerne skal agere opryddere før de kan benytte stranden? Det er jo oppe i tiden med alt det plastik og jeg syntes det er en dum detalje de har taget med, hvis det er som jeg tror??.
Udover det er jeg ikke videre imponeret, men der er jo heller ikke så mange detaljer endnu. Jeg er ret vild med sims 3 paradisøen og den åbne verden hvor de kan sejle hvorhen de vil.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2019 - 14:24

Anbodil skrev:Jeg glæder mig godt nok til den pakke.  cheers
Jeg kom pludselig til at tænke på en historie i sims 3, måske I kan huske den?? Jeg havde bygget sørøverøen om så jeg kunne få glæde af paradisøs pakken. Desværre kan jeg ikke huske hvad historien hed, eller den kvinde jeg spillede med, men hun havde jobbet som spion.. og fik en husbåd...mødte en havmand..som blev hendes mand senere hen. Hun sejlede hele vejen rundt om øen i husbåden..og oplevede alt muligt...og en tid efter de var blevet gift..fandt de et hus på landjorden..og fik en datter...
Nok den længste historie jeg har spillet til dags dato.. Very Happy

Godt nok får vi ikke husbåde igen, men at kunne bygge et hus på vandet er også godt. Men der er jo nok ikke så mange grunde hvor det kan lade sig gøre. Og her er det møj ærgeligt at vi ikke selv kan bestemme hvor vi vil placere vores grunde. for så havde man muligheden for at ændre lidt mere på udseende for de tidligere byer/pakkers udseende...
Neutral

Den historie kan jeg godt huske - du lagde den ind på mit forum dengang - en rigtig god historie i øvrigt Very Happy
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Anbodil Søn 9 Jun 2019 - 18:56

Åhhh var det der jeg lagde den.....ja det havde jeg glemt, men jeg har ikke glemt de mange billeder af det flotte landskab set fra søsiden, og hvordan farverne ændrede sig når det blev regnvejr....hehe.. Forresten; Ligger den der stadig????
Ang. plastikforureningen, så synes jeg personligt at det er godt at EA forsøger at slå et slag for den, blandt amerikanerne. De er nemlig ikke med i miljøpolitikken i Europa og andre kontinenter...så de har god brug for nogle "opdragere"....nemlig.
Desuden vælger du selv om du vil fjerne strandaffald på øen zulani...faktisk har EA indbygget den mulighed at spillet forandre sig alt efter hvor flittig simmerne er til oprydning. Det blev også nævnt i præsentationen. Fx bliver der et rigere dyreliv på øen, hvis der er en vis renligholdelse...så det er ganske som i virkeligheden... Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af VinceDjansen Man 10 Jun 2019 - 10:14

MonaSolstraale (og I andre!): Du har givetvis ret: det er ikke helt korrekt, hele tiden at blive ved med at sammenligne Sims3 og 4 - og dvæle ved de ting, som var med i Sims3.
Vi SKAL kigge på Sims4 som et selvstændigt spil - med de features, interaktioner, CAS og byggeting det nu medfører.
Kigger man isoleret på Sims4, er det jo et helt igennem fantastisk spil, som vi trods alt bliver ved med at spille og tilkøbe pakker til. (den kommende pakke sikkert også).
Så helt tosset kan det jo ikke være.

På med ja-hatten - så glæder vi os til lidt ferie og afslapning på en tropeø fra den 21. juni - væk fra skov og jungle.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2889
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2019 - 10:43

Anbodil skrev:Åhhh var det der jeg lagde den.....ja det havde jeg glemt, men jeg har ikke glemt de mange billeder af det flotte landskab set fra søsiden, og hvordan farverne ændrede sig når det blev regnvejr....hehe.. Forresten; Ligger den der stadig????
Ang. plastikforureningen, så synes jeg personligt at det er godt at EA forsøger at slå et slag for den, blandt amerikanerne. De er nemlig ikke med i miljøpolitikken i Europa og andre kontinenter...så de har god brug for nogle "opdragere"....nemlig.
Desuden vælger du selv om du vil fjerne strandaffald på øen zulani...faktisk har EA indbygget den mulighed at spillet forandre sig alt efter hvor flittig simmerne er til oprydning. Det blev også nævnt i præsentationen. Fx bliver der et rigere dyreliv på øen, hvis der er en vis renligholdelse...så det er ganske som i virkeligheden... Very Happy

Nej det er desværre blevet slettet, jeg beklager Embarassed - da vi lukkede forummet dengang - men så ville jeg alligevel prøve igen da også Vibeke gerne ville være med - men hun sprang fra igen efter en periode - tror slet ikke hun spiller mere - så nu er det der bare der - men skal have det reduceret (serverplads) da jeg jo betaler for noget som ikke bruges.

ang. plastik forurening - så er det sikkert en meget god ting til amerikanerne - de er jo om nogen et plastik land. Ok jeg vidste ikke noget om den der indbyggede spil forandring - så må vi bare hænge i med at rydde op "derinde" Laughing
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af MonaSolstraale Man 10 Jun 2019 - 11:05

På med ja-hatten Smile
Kunne man mon håbe på en opretstående stige? ….. eller er den kun anvendelig fra vandet op til husene på pæle?

@Anbodil. Jeg elsker din entusiasme! Den er meget smittende Smile
Jeg har desværre aldrig læst din historie.... Jeg var ikke så optaget af historier den gang og var vist aldrig en del af jeres forum.
Jeg kan godt huske at Bette startede flere udfordringer på sit forum. Jeg kan især huske en opgave med nogle skibsbrudne der landede på en øde ø. Det par optog mig i lang tid og jeg forsøgte mig også med en historie.

@Simssister. Hade er måske også et noget stærkt ord, men jeg følte virkelig at vi blev bombet tilbage til stenalderen i starten af Sims4. Jeg havde meget svært ved at finde min begejstring frem.
Jeg måtte dog indse at efterhånden som sims3 forummerne døde et efter et, så mistede jeg interessen Sims3 spillet.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3496
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Anbodil Man 10 Jun 2019 - 12:14

Jooo men er det ikke sådan hver gang vi skal starte et nyt spil op??? Jeg kan da huske at springet fra sims 2 til sims 3 var ligeså fustrerende. Nu havde vi lige haft alle de mange ting og muligheder, og så.....jojo vist kunne vi rende rundt fra herodes til pilatus i det store nabolag og vi kunne også ændre beklædningen af møbler m.m. men der var ikke ret mange spilmuligheder i starten...og vi skulle vænne os til en anden grafik. Husker kritik af de flade blomster, som drejede med kameraet..fx.

Mange tak Mona...Jeg glædede mig bl.a. over at der i introvideoen blev nævnt at simspillet havde hjulpet mennesker med problemer, til at løse dem....noget jeg selv har hævdet at spillet kan gøre...fordi jeg selv oplevede det under min store depression...hæhæ...(ja ja det har ikke noget med penge at gøre).. Laughing

Så jeg glæder mig til sol og strand i sims...nu vejret her på Fyn ikke er som sidste år...
Men en magipakke kan da også give stof til historier. Jeg elskser at læse bøger i fantasiuniverset og her er magi altid repræsenteret...Kan stadig huske de sorte og hvide hekse fra sims 2 og som kunne flyve og du var med med kameraet...det var fedt... cheers
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3172
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af simsister Man 10 Jun 2019 - 13:15

MonaSolstraale skrev:På med ja-hatten Smile
@Simssister. Hade er måske også et noget stærkt ord, men jeg følte virkelig at vi blev bombet tilbage til stenalderen i starten af Sims4. Jeg havde meget svært ved at finde min begejstring frem.
Jeg måtte dog indse at efterhånden som sims3 forummerne døde et efter et, så mistede jeg interessen Sims3 spillet.

Så må jeg jo bryde sammen og tilstå, at jeg i samarbejde med en norsk sims fanside, der havde fokus på udvikling af Sims 4 har været med til at "bombe spillet tilbage til stenalderen". Jeg syntes simpelthen, at det var for dårligt, at simmerne ikke kunne gå og løbe derhen, hvor de gerne ville, men skulle bruge "fly", flyve selv via meditation eller bruge taxa og derefter biler og cykler i Sims 3. Jeg følte virkelig, at selve bevægelserne var mere realistiske, når man spillede The Sims 2 Universitet, hvor de kunne gå hen på studiet og deres nøgenløb fascinerede mig.

Jeg havde jo endda været "helt nede" og foreslået, at man skulle lave en "kravlegård" for folk, der ikke havde spillet The Sims før. Noget jeg stadig ønsker mig men ikke tror på bliver muligt. En slags Sims på en øde ø aka Castaway, der skal lære at overleve og blive gode til selve spillet, før man får lov at spille som man gør senere. Men sådan har vi vel allesammen nogen idéer. Nogen bliver til noget og andre gør ikke. For mig har Sims 4 været næsten perfekt fra starten. Og jeg synes også, at dem der laver spillet er blevet bedre til at rette diverse fejl hen ad vejen.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2541
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af MonaSolstraale Man 10 Jun 2019 - 16:37

Jeg tror vi har fokus to forskellige steder SimSister. Jeg syntes virkelig det er en forbedring at simmerne kan multitaske og tale og spise på en gang, men jeg havde meget svært ved at undvære tumlinge og kæledyr, samt alle de mange dele til indretning jeg havde i Sims3.
Du har bestemt ikke noget at undskylde.



_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3496
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af VinceDjansen Tirs 11 Jun 2019 - 16:58

Jeg kom til at tænke på, at grundene i Sims4 jo er placeret forud.
Derfor er jeg spændt på, hvor mange grunde, som "ligger i vandkanten" i den kommende pakke.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2889
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Nyt indhold til sims4 - Page 8 Empty Sv: Nyt indhold til sims4

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 32 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum