The Sims 21 års fødselsdag
3 deltagere
Side 1 af 1
The Sims 21 års fødselsdag
The Sims fejre 21 års fødselsdag og i den forbindelse bliver adskillige CC creators fremhævet.
Se her: 21 fødselsdagsgaver
Rygtet siger også at der kommer køjesenge, hvilket har været efterspurgt af rigtig mange.
Jeg kan kun finde dette link til Twitter
Se her: 21 fødselsdagsgaver
Rygtet siger også at der kommer køjesenge, hvilket har været efterspurgt af rigtig mange.
Jeg kan kun finde dette link til Twitter
Genialt træk.
- og så falder jeg da bestemt heller ikke i svime over de hidtidige gaver, det må jeg altså ærligt indrømme.
Men hurra, hvis der kommer køjesenge.
Jeg er lidt spændt på, HVORDAN der er afregnet med disse kreatører fra EA's side, for situationen er jo sådan lidt tvetydig: Får kreatørerne større opmærksom om deres andre produkter og kreationer, som de måske tager sig betalt for, eller er det EA selv, som har den største glæde af kreatørernes endnu større opbakning til spillet og måske gratis produkt.
Begge parter synes at få noget ud af dette, men lad os da håbe, at EA har honoreret disse dygtige kreatører med lidt ædel mammon.
Genialt træk.
- og så falder jeg da bestemt heller ikke i svime over de hidtidige gaver, det må jeg altså ærligt indrømme.
Men hurra, hvis der kommer køjesenge.
Jeg er lidt spændt på, HVORDAN der er afregnet med disse kreatører fra EA's side, for situationen er jo sådan lidt tvetydig: Får kreatørerne større opmærksom om deres andre produkter og kreationer, som de måske tager sig betalt for, eller er det EA selv, som har den største glæde af kreatørernes endnu større opbakning til spillet og måske gratis produkt.
Begge parter synes at få noget ud af dette, men lad os da håbe, at EA har honoreret disse dygtige kreatører med lidt ædel mammon.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: The Sims 21 års fødselsdag
Det blev ikke til køjesenge i denne omgang. Ved ikke hvem der har sat rygtet igang, men hørte det også på YouTube!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Jeg er desværre lige kommet til at købe alle 3 kit pakker
Men jeg måtte jo bare eje de støvsugere og køkkenet - og så røg tøjpakken også lige med
Men jeg måtte jo bare eje de støvsugere og køkkenet - og så røg tøjpakken også lige med
Gæst- Gæst
Uhhh din bandit...sims4ever!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil skrev:Det blev ikke til køjesenge i denne omgang. Ved ikke hvem der har sat rygtet igang, men hørte det også på YouTube!
Køjesengen blev vist til allersidst i en livestream fra EA.
Den skal komme i en ny pakke måske i slutningen af marts.
Se den her på Twitch
Du skal spole ca 57 minutter frem
Nu så jeg de trættende sidste 10 min. men kunne ikke finde informationen. Fik dog besked på at de arbejde på at fikse landrypakken..
Der er ingen information, kun et billede med et hint. Siloetten af en køjeseng og en "dato" der sige i slutningen af marts. Der står også at det er en opdatering til Basegame.
Se det sidste minut HER
Se det sidste minut HER
Anbodil synes godt om
- og køjesenge er også en stor fordel i små kahytter på skibe.
Tillader mig at skrue forventningerne godt op til den næste pakke - om ikke andet, så til udfaldet (formentlig!) er noget HELT andet - tøhø!
Tillader mig at skrue forventningerne godt op til den næste pakke - om ikke andet, så til udfaldet (formentlig!) er noget HELT andet - tøhø!
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum