Er Origin nede - hvor længe?
+3
simsister
MonaSolstraale
Anbodil
7 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Er Origin nede - hvor længe?
Kan I andre heller ikke spille i aften? Jeg ærgrer mig, for jeg er i gang med en større omlægning af mit spil: Ting der skal slettes og nye mods der skal afprøves. Troede man havde al mulig tid i øjeblikket, og så kan jeg ikke starte spillet op Øv altså!
Er der nogen der ved, hvordan man starter spillet op uden Origin?
Er der nogen der ved, hvordan man starter spillet op uden Origin?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Er Origin nede - hvor længe?
Jeg er bange for at du er ude i det som også skete for mig for en lille måned siden. Origen er ikke nede, men du må installere den igen. og evt. lave et nyt logon, bare du stadig beholder dit brugernavn! Det kan være en sikkerhedsforanstaltning at det sker, men jeg ved det ærlig talt ikke!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Ja ok. Serverne var nede overalt. Jeg søgte på det på Twitter og fik besked om, at det kunne vare hele natten, fordi de sparer på dem der skal vedligeholde det p.g.a. Corona. Den virker heldigvis igen nu.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
ha ha okej sikke et sted at spare....ja undskyld mig... Men godt det igen virker!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Nåh nu er det min tur til ikke at kunne komme på Origen. Får fejl 404. nogen som kender noget til det????
Jeg har ingen problemer.
Jeg håber det har løst sig
Jeg håber det har løst sig
Har du prøvet at afinstallere og geninstallere?
Øhhh jeg havde skrevet svar, men det er åbenbart forsvundet????
Jeg kunne sagtens spille selvom teksten manglede på alle menuerne på forsiden af Origen. Heldigvis virkede fanebladene øverst, så her kunne jeg gå ind på siden og finde mine spil. Her til aften var teksten så tilbage...så nu er alt normalt, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om det var et hackerangreb...dem er der garanteret mange af i disse tider!!!
Jeg kunne sagtens spille selvom teksten manglede på alle menuerne på forsiden af Origen. Heldigvis virkede fanebladene øverst, så her kunne jeg gå ind på siden og finde mine spil. Her til aften var teksten så tilbage...så nu er alt normalt, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om det var et hackerangreb...dem er der garanteret mange af i disse tider!!!
Jeg er måske lidt sent ude, men jeg har heller ingen problemer med Origin.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sjovt nok lader det til at vi får disse problemer på skift over tid, men jeg tror det er en sikkerhedsforanstaltning. Jeg kan kun anbefale dig at fjerne Origen og installere den igen..og så ændre dit kodeord...hvis du ikke allerede har gjort det. Jeg tænker også at denne covid19 tid er en, hvor hackerne ikke har andet at lave end at eksperimenter...så det er godt at være på vagt...
jeg kan heller ikke åbne Origin.
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
opdate: 11:00 - jeg er kommet ind på min konto nu - så må vi se om den holder.
Gæst- Gæst
Hos mig ser det sådan her ud i tide og utide - mest utide!!
Så tænker jeg, om det er derfor nogen af jer andre har skiftet til Sims 2 og Sims 3, som skulle formodes at kunne spilles uden Origin?
Så tænker jeg, om det er derfor nogen af jer andre har skiftet til Sims 2 og Sims 3, som skulle formodes at kunne spilles uden Origin?
jeg kan se på nedbrudskortet at der er en forværring igen. Jeg er dog inde på origin lige nu - har lige haft sims 3 åbnet - det ligger jo også der.
Gæst- Gæst
Hej simsister
Jeg har lige genstartet Origin og det hjalp - Jeg er online
I går var Origin også nede men da jeg genaktiverede min kode kunne jeg åbne mit Sims4 spil i offline tilstand.
Der er åbenbart problemer over hele verden lige nu, så der er ingen grund til at afinstallere Origin
Jeg fandt for resten dette link: Downdetector
Jeg har lige genstartet Origin og det hjalp - Jeg er online
I går var Origin også nede men da jeg genaktiverede min kode kunne jeg åbne mit Sims4 spil i offline tilstand.
Der er åbenbart problemer over hele verden lige nu, så der er ingen grund til at afinstallere Origin
Jeg fandt for resten dette link: Downdetector
Nyt fra Simscommunity
EA’s Servers are under a DDOS Attack
EA’s Servers are under a DDOS Attack
lene klausman- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 204
Geografisk sted : Svendborg
Er der nogen herinde som ved, hvorfor EA har udgivet flere af deres spil på steam?? Det forekommer mig underligt, at det ikke er på origen, men det er måske deres tanke at forlade Origen???
Anbodil skrev:Er der nogen herinde som ved, hvorfor EA har udgivet flere af deres spil på steam?? Det forekommer mig underligt, at det ikke er på origen, men det er måske deres tanke at forlade Origen???
EA er trængt på pengepungen - det skyldes større og større konkurrence og flere og spil udbydere, som på visse plan er mere end gode til at lave spil. Konkurrence og lavere indtjening på verdenplan er derfor den største grund til at flere af deres spil nu er tilbage på Steam - de bruger hver en krog for at tjene flere penge.
Udover det så er origin ikke den bedste spilplatform - og igen at mange ikke gider EA's spil, grundet kvalitet og fejl.
Gæst- Gæst
Ok, kvalitet kan jeg ikke skrive under på, men at der kommer flere og flere fejl, mens der bliver kylet mere og mere på f.eks. Sims, det er jo ikke noget nyt. Hvorvidt det har noget at gøre med Origin har også været diskuteret, men det er åbenbart ret dyrt i forhold til den der Steam. Problemet er - efter min mening - ikke at der opstår fejl/bugs, men at de ikke kan følge med til at få dem rettet. Derfor kniber lysten til nye pakker - især de større - meget her hos mig.
Nu sker der altså noget meget underligt. Jeg skal til at starte spillet op i dag, og så får jeg denne her besked.
Så vidt jeg ved, har jeg ikke bedt om eller købt omtalte spil, Rocket Arena, så jeg er meget i vildrede med, hvad det er der sker. Har nogen af jer andre været udsat for noget lignende?
Så vidt jeg ved, har jeg ikke bedt om eller købt omtalte spil, Rocket Arena, så jeg er meget i vildrede med, hvad det er der sker. Har nogen af jer andre været udsat for noget lignende?
Næhh jeg har ikke fået "tilbudet".
Er du kommet til at give origin tilladelse til at sende nyheder?
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Problemer med origin?
» Origin slutter - Hjælp til installation af EA app
» Hvorfor hulen virker Origin ikke?
» Origin slutter - Hjælp til installation af EA app
» Hvorfor hulen virker Origin ikke?
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum