Mit engelsksprogede eventyr
4 deltagere
Side 6 af 6
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Mit engelsksprogede eventyr
Fint, så er der også en lille ny på vej i din historie. Formentlig noget mere "normal" end min Gyrith.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2701
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
Jeg bliver nødt til at gemme denne besked til en dag hvor jeg synes livet kun er til besvær. Tusneldas historie er i dag blevet nævnt i Friday Highlights i Sims4Forum. Jeg har det næsten som jeg har vundet en Oscar. Om det giver nogen nye læsere må tiden vise.
Hvor ER det fedt og velfortjent! Godt gået.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ja, så har du gang i bliv berømt. Det er også rigtig spændende og ligger nok rimeligt tæt op ad virkeligheden.
Endelig tilbage
Kapitel 90
NB: Desværre har jeg holdt en længere ufrivillig pause da jeg er ramt af nogle slemme iskiassmerter. Jeg kan faktisk næsten ikke sidde og gå. Jeg venter på en indkaldelse til en skanning da lægen mistænker i diskusprolaps. Jeg siger bare AV! til det hele.
Mange tak Simsister 🥰
Det er noget sf det mest smertefulde jeg har oplevet. Jeg håber det løser sig så jeg kan koncentrere mig om skriveriet igen.
Jeg har efterhånden mange tråde at forholde mig til i den historie
Jeg spille sims i min test familie (lydløst) mens jeg hører en del musik.
Musik er godt til at distrahere mig.
Det er noget sf det mest smertefulde jeg har oplevet. Jeg håber det løser sig så jeg kan koncentrere mig om skriveriet igen.
Jeg har efterhånden mange tråde at forholde mig til i den historie
Jeg spille sims i min test familie (lydløst) mens jeg hører en del musik.
Musik er godt til at distrahere mig.
MonaSolstraale skrev: Jeg bliver nødt til at gemme denne besked til en dag hvor jeg synes livet kun er til besvær. Tusneldas historie er i dag blevet nævnt i Friday Highlights i Sims4Forum. Jeg har det næsten som jeg har vundet en Oscar. Om det giver nogen nye læsere må tiden vise.
Hold da op MonaSolstraale - det er da helt vildt sejt og samtidig yderst velfortjent, at din efterhånden lange historie får lidt opmærksomhed og anerkendelse.
Stort tillykke - og det bør da give lidt ekstra følgere.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3097
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Tak Vince 🥰
Det gav da lidt ekstra opmærksomhed lige efter, men siden blev jeg overhalet af Forum lukningen. Simlit forummet er mere eller mindre i opløsning. Det tager energien ud af skribenter og læsere
Vi har jo ligesom prøvet turen her. Jeg prøver at holde fast i at der kom noget positivt ud af alt skidtet for mit eget vedkommende. Det er også det budskab jeg deler når folk får lyst til at smække med dørerne. Jeg er ikke med i det EA loyale jubelkor men jeg forholder mig afventende og prøver at bevarer roen
Det gav da lidt ekstra opmærksomhed lige efter, men siden blev jeg overhalet af Forum lukningen. Simlit forummet er mere eller mindre i opløsning. Det tager energien ud af skribenter og læsere
Vi har jo ligesom prøvet turen her. Jeg prøver at holde fast i at der kom noget positivt ud af alt skidtet for mit eget vedkommende. Det er også det budskab jeg deler når folk får lyst til at smække med dørerne. Jeg er ikke med i det EA loyale jubelkor men jeg forholder mig afventende og prøver at bevarer roen
Det er "gået min næse forbi" - ikke at min opmærksomhed var stor på det forum - slet ikke.
Jeg synes nu godt, at vi alligevel kan/bør anerkende og lykønske, at der er en af dette forums brugere, der fik lidt "international tid i rampelyset" - ment positivt naturligvis.
Skulle det være nogen af dette forums brugere, kan det jo naturligvis kun være dig MonaSolstraale, for du har jo nok som den eneste herinde et Sims/historiefortæller-liv udenfor vores lille snævre kreds.
Så vi kipper lidt med flaget alligevel
- og mon ikke dette spil giver os alle sammen et eller andet positivt på hver vores måde?!
Ellers havde vi jo nok ikke hængt ved så længe.
Det er "gået min næse forbi" - ikke at min opmærksomhed var stor på det forum - slet ikke.
Jeg synes nu godt, at vi alligevel kan/bør anerkende og lykønske, at der er en af dette forums brugere, der fik lidt "international tid i rampelyset" - ment positivt naturligvis.
Skulle det være nogen af dette forums brugere, kan det jo naturligvis kun være dig MonaSolstraale, for du har jo nok som den eneste herinde et Sims/historiefortæller-liv udenfor vores lille snævre kreds.
Så vi kipper lidt med flaget alligevel
- og mon ikke dette spil giver os alle sammen et eller andet positivt på hver vores måde?!
Ellers havde vi jo nok ikke hængt ved så længe.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Hej Vince
Sims Forummet lukker endeligt ned i juli, men allerede nu er brugerne på vej væk.
Forummet bliver erstattet af et ny Forum på EA,s egen portal, men alt hvad der er oprettet efter 12. Marts i år vil ikke blive overført.
Der er oprettet en midlertidigt "Forum" i Answers HQ, men de der kender til Answers HQ ved at formatet er håbløst.
Jeg er alligevel så glad for at jeg nåede at få den anerkendelse inden Forum lukning blev annonceret. Det var på hængende hår
Sims Forummet lukker endeligt ned i juli, men allerede nu er brugerne på vej væk.
Forummet bliver erstattet af et ny Forum på EA,s egen portal, men alt hvad der er oprettet efter 12. Marts i år vil ikke blive overført.
Der er oprettet en midlertidigt "Forum" i Answers HQ, men de der kender til Answers HQ ved at formatet er håbløst.
Jeg er alligevel så glad for at jeg nåede at få den anerkendelse inden Forum lukning blev annonceret. Det var på hængende hår
Dette kapitel har været meget længe undervejs. Jeg har især været udfordret af mit helbred, men det går heldigvis bedre. Meget bedre.
Tusnelda har det også meget bedre, men i visse situationer dukke traumets grimme spøgelse op. For de andre karakterer ser livet mere let ud.
God læselys
Mest for sjov og fordi man aldrig skal afvise en udfordring når den lægge sig foran ens fødder
Alluring singing
Dette kommer måske som en overraskelse, ikke mindst for mig selv. Jeg er endelig klar med et nyt kapitel.
Kapitel 94
Hold da op, det blev da godt nok en lang og spændende nat - og samtidig en indgang til Strangerville har jeg på fornemmelsen.
Helt fantastisk, som du kan få de rette vinkler og handlinger til at passe - både til det flot beskrevne bryllup og ikke mindst fødslen af tvillingerne, hvor jeg da godt nok blev lidt overrasket over fremgangsmåden.
Der var ikke meget underlig maskinkraft involveret i de fødsler.
Du må have nogle mods, som jeg ikke har, men det er jo netop med til at gøre det hele meget mere realistisk.
Spændt på, hvad der sker i Strangerville i din videre historie.
Helt fantastisk, som du kan få de rette vinkler og handlinger til at passe - både til det flot beskrevne bryllup og ikke mindst fødslen af tvillingerne, hvor jeg da godt nok blev lidt overrasket over fremgangsmåden.
Der var ikke meget underlig maskinkraft involveret i de fødsler.
Du må have nogle mods, som jeg ikke har, men det er jo netop med til at gøre det hele meget mere realistisk.
Spændt på, hvad der sker i Strangerville i din videre historie.
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Lignende emner
» Trang til eventyr.
» "Eventyr i Simmerville"...
» Joshua Mole's eventyr.
» Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.
» GRATIS - Jungle eventyr, Luxury Party Stuff og Fashion Street Kit 11 maj
» "Eventyr i Simmerville"...
» Joshua Mole's eventyr.
» Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.