Mit engelsksprogede eventyr
4 deltagere
Side 5 af 6
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Mit engelsksprogede eventyr
Jeg er så småt ved at gøre mit spil klar til at fortsætte historien.
Jeg spillede helt uden Mods (bortset fra No blur) da historien startede. Det viser sig at meget har ændret sig i løbet af de tre år
Et kig i min Mods mappe siger 40 elementer!!! Wow!
Jeg spillede helt uden Mods (bortset fra No blur) da historien startede. Det viser sig at meget har ændret sig i løbet af de tre år
Et kig i min Mods mappe siger 40 elementer!!! Wow!
Ja spillet kan sg ha godt af lidt krykker, så det glider bedre!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
MonaSolstraale synes godt om
Jeg kender situationen og har også en del. Men ind imellem rydder jeg ud af dem, jeg ikke bruger mere.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Tak for et fint afsnit. Regnfuld sommer ja, man skulle tro, det var Danmark.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil synes godt om
Fint og STORT afsnit med masser af dyr inklusive heste. Det er virkelig spændende, tak.
Jeg er tilbage i Chestnut Ridge og dette kapitel har virkelig taget lang tid at sætte sammen.
Kapitel 81
Ildebrand og baby+ og meget andet. du mangler bare at slutte af med: Ingen simmere kom til skade i denne episode!
Nå, jeg kan da se, at jeg er kommet en hel del bagefter i din fortælling her.
- og det var da en super fornøjelig indledning til en ny "sæson".
Rigtig godt tænkt med at lade forfatteren besøge sin egne karakterer - og super god start, når nu simmerne åbenbart har hængepartier nok at tage fat på.
Dette var en rigtig fin teaser til at fortsætte med at følge udviklingen.
Så jeg må jo videre med næste afsnit.
Tak fordi du bliver ved - hurra for det
- og hold da op, hvor har Tusnelda virkelig fulgt dig længe. Så er et enkelt år med mine munke jo absolut ingenting at sammenligne med.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Tusinde tak Vince
Jeg er glad for din feedback
Jeg er glad for din feedback
Jeg overså et trappetrin i en mørk biograf og der lå jeg så lige foran lærredet og alle reklamerne
Jeg kom heldigvis ikke så slemt til skade udover jeg forstuvede min lillefinger på højre hånd. Man tænker ikke over hvor meget man bruger sin lillefinger i det daglige. Det har rent ud sagt gjort p.... ondt at bruge min computermus. Heldigvis er smerte gradvis ved at fortage sig hvis jeg ikke belaster fingeren for meget.
Midt i alt modgang har jeg fået en lille smule medgang, da en af min Simlit venner har gjort mig opmærksom på at et af mine screenshot er blevet valgt som billede til sidste fredags Highlight.
Så fik jeg oplevet det
(Det udvalgte billede er ikke billedet ovenover)
FRIDAY HIGHLIGHTS, NOVEMBER 17TH
Jeg overså et trappetrin i en mørk biograf og der lå jeg så lige foran lærredet og alle reklamerne
Jeg kom heldigvis ikke så slemt til skade udover jeg forstuvede min lillefinger på højre hånd. Man tænker ikke over hvor meget man bruger sin lillefinger i det daglige. Det har rent ud sagt gjort p.... ondt at bruge min computermus. Heldigvis er smerte gradvis ved at fortage sig hvis jeg ikke belaster fingeren for meget.
Midt i alt modgang har jeg fået en lille smule medgang, da en af min Simlit venner har gjort mig opmærksom på at et af mine screenshot er blevet valgt som billede til sidste fredags Highlight.
Så fik jeg oplevet det
(Det udvalgte billede er ikke billedet ovenover)
FRIDAY HIGHLIGHTS, NOVEMBER 17TH
Stort tillykke med den flotte udnævnelse, og det er virkelig også et både flot og sjovt billede af pigen og koen. Og rigtig god bedring med din finger. Jeg føler virkelig med dig, for jeg har fået noget gigtagtigt i begge mine hænder, og det tér sig, så det også gør ondt. Fingrene sover og især på højre hånd kan jeg ikke lukke hånden helt. Man bliver jo ældre, så der er ikke så meget at gøre, dog hjælper det med varme og det er god terapi at strikke.
Jamen sikke da noget skidt med Jeres fingre/hænder!
God bedring til MonaSolstråle og et godt råd til simsister; en snaps om morgenen af æbleeddike skulle afhjælpe ledgigt smerter. Og jeg har set at den kan fås med honning nu, så er det ikke så slemt at få ned. Har selv lige købt en flaske i Føtex.
God bedring til MonaSolstråle og et godt råd til simsister; en snaps om morgenen af æbleeddike skulle afhjælpe ledgigt smerter. Og jeg har set at den kan fås med honning nu, så er det ikke så slemt at få ned. Har selv lige købt en flaske i Føtex.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det er da fantastisk MonaSolstraale - sikke da en hæder at få - tillykke.
- og så god bedring til jer også. Jeg kan byde ind med 4 dages nordjysk influenza. Måske burde man overveje, om man ikke efterhånden er kommet i morgendram-alderen
- og så god bedring til jer også. Jeg kan byde ind med 4 dages nordjysk influenza. Måske burde man overveje, om man ikke efterhånden er kommet i morgendram-alderen
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og Anbodil synes godt om
Er du kun i overvejelsesalderen Vince.....
Anbodil skrev:Jamen sikke da noget skidt med Jeres fingre/hænder!
Ja, gode råd er altid godt, men det passer ikke til mig, der også nok skulle kigge forbi min læge og få en egentlig diagnose først, inden jeg begiver mig ud i "gode råd". Som sagt er det godt med varme og en god terapi at strikke eller hækle. Stærke drikkevarer som snaps og anden alkohol er bestemt ikke noget for mig. Med et næseblodsproblem skal jeg holde mig fra alt, hvad der kan skyde mit blodtryk i vejret, og jeg har det også bedst uden.
Nu har æbleeddike ikke noget med alkohol at gøre overhovedet, men en ingrediens man kan bruge i en salatdressing..og derfor ganske uskyldigt. Men det har altså en effekt på gigtagtige smerter...og spørg mig ikke hvorfor.
Men at gå til lægen er da ganske fornuftigt, selvom en udredning i hvad man fejler kan sætte en grå hår i hovedet. Detektivarbejde er bestemt ikke sundhedsvæsnets stærke side.
Men at gå til lægen er da ganske fornuftigt, selvom en udredning i hvad man fejler kan sætte en grå hår i hovedet. Detektivarbejde er bestemt ikke sundhedsvæsnets stærke side.
simsister synes godt om
Så fedt og et herligt outfit.
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Lignende emner
» Trang til eventyr.
» "Eventyr i Simmerville"...
» Joshua Mole's eventyr.
» Mit Sims 4 eventyr - Kongelig legacy.
» GRATIS - Jungle eventyr, Luxury Party Stuff og Fashion Street Kit 11 maj
» "Eventyr i Simmerville"...
» Joshua Mole's eventyr.