DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mia's verden

+2
simsister
Sighubert
6 deltagere

Go down

Mia's verden Empty Mia's verden

Indlæg af Sighubert Man 2 Mar 2020 - 21:24

Så prøver jeg igen forfra med en ny historie.

Da jeg har haft et par problemer med min teenagers stræbener vil jeg lade denne historie starte med hende. Skulle noget gå galt fortsætter jeg så bare ind i voksenlivet.


Men her starter vi så Mia's verden.

Mia er en teenager der bor hjemme hos hendes forældre på en lille ørkenfarm i Sandbjerg.

Mia's forældre har haft farmen i nogle år. Men en del uheld med vejret har bevirket at de stadig lever lidt fra hånden til munden.

John og Julia Havrebom, som forældrene hedder, lever dog stadig i håbet om at der kommer bedre tider.

Mia's verden 01_03_11



Her er så familien. Til venstre mor Julia. En god og kærlig kvinde der går op i familien og ellers passer hus, mand og barn.

Til højre far John. En stræbsom mand der gerne vil kunne forsørge sin familie, desværre også er lidt doven. Så han når sjælden mere end det mest nødvendige.

Til sidst Mia. En ung teenager der har de op og nedture disse unge mennesker nu har.
Hun går i gymnasiet og har følgende stræben:
Freelance botaniker da hun gerne vil have sin egen gård når hun engang bliver ældre.
Flokkens leder.
Musikalsk geni.

Efter at Mia er blevet teenager er hun flyttet ind i den gamle lejlighed i sidebygningen, hvor gård karlene tidlige boede. Men som nu var ledigt da der ikke var råd til at have ansatte mere.

Mia's verden 01_03_12




Vi kommer ind i historien i starten af foråret. Vejret er godt og et par naboer kigger ind.
Det er Lisa Romero og en af de skæve eksistenser ved navn Ulf.
Han er altid klædt i kjole. Når han bliver spurgt om hvorfor svare han altid at sådan føler han sig mest fri. Men ellers er han harmløs så han er velkommen alle steder.

Mia's verden 01_03_14




Julia synes da også at det er hyggeligt at naboerne kigger ind. Der kan jo hurtigt blive lidt ensomt på sådan et landsted.

Mia's verden 01_03_15




I mens har John og Mia en alvorlig samtale om at Mia er begyndt at tale om at hun vil gå ud af skolen og starte på livet.
John er dog af den mening at hun først skal gøre gymnasiet færdig og så senere komme på universitetet og få sin landbrugs uddannelse der. Det er jo ikke sikkert at hun har råd til en gård sådan lige med det samme.

Mia's verden 01_03_16




Naboerne har kage med og Julia nyder det. Hun er nemlig den eneste i husholdningen der kan lide denne specielle kage.
Snakken går da også lystigt i et stykke tid.

Mia's verden 01_03_24





Lisa og Ulf slår lige tur rund om på farmen for at hilse på John før de går igen

Mia's verden 01_03_17





John er efter sin samtale med Mia gået i gang med at så de kommende afgrøder i foråret.
Han har i år valgt at satse på ærter og Julia har bedt ham plante nogle blomsterfrø da hun vil prøve at lære blomsterbinding.

Mia's verden 01_03_18




Mia har foreløbig valgt at følge sin fars råd. Så hun kaster sig over lektierne.
Hun er ligeledes begyndt at tænke på at oprette en lektie klub med nogle af vennerne i gymnasiet.
Det kunne være sjovt at mødes og hjælpe hinanden med lektierne og måske andre ”interessante” ting.

Mia's verden 01_03_19




Næste morgen er det stadig fint vejr og da der ikke er meget at lave før afgrøder er kommet op sidder John og Julia og ser morgen tv til langt op af formiddagen.


Mia's verden 01_03_20




Mia er også stået op og sidder også lige og ser tv inden det er tid til at tage af sted og få noget undervisning.

Mia's verden 01_03_21




Ærterne vokser hurtig og da de første er blevet høstet skynder John sig at så flere planter. Det er jo billigst på den måde.
I mens står han og tænker. Hvis han nu sætter et skilt ud ved vejen om at folk selv kan komme ind og selv plukke ærterne, så sparer han jo en hel del arbejde.
Det tror han lige han vil vende med Julia.

Mia's verden 01_03_22




Senere på dagen vender Mia hjem fra skole. Hun stryger straks ind til hendes mor. Hun har fået nogle mærkelige udslæt i hovedet.
Julia kigger på det og mener ikke at det er alvorligt, men hun vil tage en tur ind til det nærmeste apotek og få noget mixture. Så skal de jo nok få bugt med det.

Mia's verden 01_03_23
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af simsister Man 2 Mar 2020 - 21:42

Ja, det er rigtig godt fortalt og skal nok blive spændende at følge.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af MonaSolstraale Man 2 Mar 2020 - 22:12

Super du kom i gang med din historie.
Jeg glæder mig til at læse mere Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Anbodil Tirs 3 Mar 2020 - 1:13

Sikke en masse søde små huse du har i den landsby...og fedt du kom igang med en historie! Skæve eksistenser er altid underholdende.. Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Sighubert Tirs 10 Mar 2020 - 17:29

Mia's verden II


John har fået godt gang i den lile mark der skal bruges til pluk selv område. Som man kan se bliver hans arbejde også beundret af folk der kommer forbi.
Her er det Molly Fyres, der selv er meget haveinteresseret, der kigger på.

Mia's verden 08_03_10





John har lavet et bord til Julia. Så hun kan gå i gang med at lave blomster dekorationer. Hun kaster sig da også glad over arbejdet.
Det viser sig at hun er ganske ferm til det.

Mia's verden 08_03_11




John får også lavet et skilt så naboerne kan se at der er åben for salg.
Så nu er han klar til det store ryk ind.

Mia's verden 08_03_12




Mia har fået lov til at dyrke sin egen lille del af den store mark. På den måde kan hun også få noget praktisk erfaring.
Hun vælger at prøve med gulerødder og krydderurter.

Mia's verden 09_03_10




John har også udvidet pluk selv området. Ved et tilfælde faldt han over nogle modne jordbær, som han skyndte sig at sætte i jorden.
Nu skal det nok blive godt.

Mia's verden 09_03_11




Mia følger sin skole og får ofte hjælp af sin mor til opgaver og lektier.
Dog ikke i dag. Julia er i et meget dårligt humør.

Mia's verden 09_03_12




Hun har her til morgen fået en modbydelig sms fra en hun ikke kender. Hun har ingen ide om hvem hun dog har trådt sådan over tæerne, at vedkommende kan finde på at sende den slags meddelelser.
Hun forsøger at lægge det bag sig men det er ikke nemt.

Mia's verden 09_03_13




I mens har John åbner op for kunder i pluk selv marken. Der ser også ud til at det bliver et tilløbsstykke.
Der kommer mange i løbet af dagen og han får ros for ideen med at sælge friske grøntsager.

Mia's verden 09_03_14




Om eftermiddagen smutter Mia lige over til genboerne. Det er et ældre ægtepar ved navn Jonas og Simone Pedersen.
Mia elsker at snakke med dem og de er nærmest blevet hendes bedsteforældre.

Jonas og Simone tager livet roligt og lever af nogle få frugttræer som lige giver til dagen og vejen. Men det er et liv som passer dem godt. Det bedste de ved er at sidde og bare holde øje med hvad der sker omkring dem.

Mia's verden 09_03_15




Om aftenen bliver Mia inviteret i byen med en af hendes klassekammerater ved navn Rohan. Da det er lørdag siger Mia ja. Hun er i forvejen lidt lun på ham, selv om det ikke er blevet til noget endnu.

Mia's verden 09_03_16




Stedet for de unge i byen hedder Hvalroshulen. Den er meget populær bland ungdommen. Måske mest for sin berømte/berygtede garderobe.

Mia's verden 09_03_17




Her har mange unge fået deres første kys og mistet noget de havde før.

Mia's verden 09_03_18




Mia danser og hygger sig gennem aftenen sammen med Rohan. Han er godt nok en stille og rolig fyr  men Mia får ham efterhånden tøet lidt op.

Mia's verden 09_03_19




Da han først kommer over sin første generthed bliver han meget talende og charmerende.

Mia's verden 09_03_20




Og nå ja. Rohan og Mia  får da også prøvet garderoben.
PS. det var faktisk ikke meningen men jeg var fraværende i 1-2 min. og så laver de tumpede unger straks ballade.

Mia's verden 09_03_21




Næste morgen er Julia selvfølgelig nysgerrig efter at høre hvordan det gik.
Jo det gik da helt fint svarer Mia.
Nu var han vel ikke for nærgående spørger Julia.
Mia kigger på hende.

Mia's verden 09_03_22




Mor altså. Jeg er ikke en lille pige mere. Jeg kan godt passe på mig selv uden at blive forhørt når jeg har været i byen.
Ok godt ord igen. Jeg vil jo bare hjælpe dig hvis du er i tvivl om noget.

Mia's verden 09_03_23




Godt nok men jeg har helt styr på det, så det behøver du ikke tænke på.

Mia's verden 09_03_24




Senere på dagen kommer så lektie klubben på besøg. Det er lykkedes Mia at få samlet flere unge i en klub for at lave lektier og almen hygge.
Selvfølgelig har hun også fået Rohan med i klubben.
Meningen er så at de skal skiftes til at mødes hos hinanden hver søndag.

Mia's verden 09_03_25




Efter at de er færdige med bøgerne sidder de længe og snakker om alt muligt. Wolfgang der er den ældste og mest erfarne fortæller gerne om hans erobringer (som man kan se aftenen før) og den generte og uskyldige Kassandra følger måbende med i hans bedrifter.
Mia fortæller at hun går mere efter den eneste ene mens Rohan kigger lidt angst på hende.

Mia's verden 09_03_26




Det bliver da også sent på eftermiddagen da de unge skilles og går hver til sit.

Mia's verden 09_03_27
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 10 Mar 2020 - 18:14

Jeg elsker når Simmerne selv tager styringen og man kommer halsene efter dem med sine planer Grine smiley

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3475
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af simsister Tirs 10 Mar 2020 - 18:16

Samme her. Rigtig god start på en historie. Tommel op
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Anbodil Tirs 10 Mar 2020 - 22:08

Ja simmerne skal man være efter...ellers laver de hurtigt om på al ting...haha...skønt! Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af VinceDjansen Søn 15 Mar 2020 - 15:39

Så med andre ord er der en lille pluk selv forretning på grunden med grøntsager?!
Smart fundet på.
Plukker de virkeligt selv - og hvordan får dus at grøntsagerne til salg?
Du har valgt "live in ??"

Fint at få uddybet den mulighed lidt mere, for jeg har et gammelt spil med Maren og Alfred, som jeg aldrig fik DYRKET (ha ha) godt nok - tak
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Sighubert Søn 15 Mar 2020 - 16:30

Hej Vince.  
Ja det er med modet Live in business.
Du skal ændre grundens egenskab til bo i butik.
Så klikker du på planterne og trykker på sæt til salg.
Så trykker du på en dør eller havelåge og trykker på åben butik.
Så kommer kunderne og høster og køber fra de planter der har frugt. Men lader planten stå. Very Happy

I menuen hvor du åbner din butik kan du også gå ind og vælge din fortjeneste. Men jo større fortjeneste jo længere mellem salgene. Du vil forøvrigt også komme ud for at nogle ikke køber noget og med en tilføjelse til moddet kan du risikere at nogle "glemmer" at betale.

Og det bedste ved det hele. Du behøver ikke at betjene kunderne selv. Men kan lave andre ting.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af VinceDjansen Man 16 Mar 2020 - 15:04

Det lyder altså genialt - og et fornøjeligt mod med mange perspektiver.
Tænk, hvis vi havde haft den lille saft-/vinbrygger fra Sims3.
Så ville vindruesrankerne have stået tæt i et af mine spil.
Lige nøjagtig den franske verdensdel havde jeg nemlig rigtigt meget glæde af i det spil - og simmerne boede faktisk fast i området.

Nåh, det her skal afprøves på et tidspunkt - tak for beskrivelsen, Sighubert
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Sighubert Man 16 Mar 2020 - 18:56


Lige det du nævner der er også en af mine drømme. Egentlig kunne jeg godt have tænkt mig at denne historie have foregået i et vinområde.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Sighubert Ons 25 Mar 2020 - 22:36

Mia's verden 3


Rohan har taget sig sammen og inviteret Mia ud at spise. Han synes at han vil forkæle hende lidt.

Mia's verden 11_03_10




Mia der har haft en træls dag i skolen starter ud med at beklage sig over livet i almindelighed og i skolen i særdeleshed.
Rohan nikker og svarer ja og nej på hvad han håber er de rigtige steder mens han skimmer menukortet for at finde noget lækkert til en rimelig pris.


Mia's verden 11_03_11





Efter at have hældt en masse vand ud af ørene falder Mia også ned og sammen finder de hvad de vil have.

Mia's verden 11_03_12




Senere på aftenen da de sidder med maden bliver samtalen lidt mere intim. Mia spørger rohan om hans telefonnr. Og han sender hende en sms.

Mia's verden 11_03_13




Hun får straks lagt hans nr. ind i telefonen. Rohan sidder og smårødmer. Det her er nyt og grænseoverskridende for ham. Tænk at han er ved at få en kæreste.

Mia's verden 11_03_14




Da det er ved at blive tid til at gå hjem får han et stort knus af Mia. Hun har haft en god aften og hun er blevet så forelsket at hun svæver på en sky på vejen hjem.

Mia's verden 11_03_15




Dagen efter bliver Julia inviteret samme sted hen af hendes nabo Ulf. Ved et tilfælde sidder de ved samme bord som de unge gjorde aftenen før.
Da hende og John arbejder hård med  gården er Julia glad for lige at få et frikvarter. Så hun tager glad imod Ulf's invitation.


Mia's verden 25_03_11




Selv om Ulf stadig har en speciel tøjsmag, kan Julia godt lide at snakke med ham.

Mia's verden 25_03_12




Da Ulf et kort øjeblik er væk kommer tjeneren. Men Julia har en god ide om hvad Ulf kan lide så hun bestiller til dem begge.

Mia's verden 25_03_13




Spisestedet der hedder Red Hot Chillipepper er ret populært i området. Her kommer alle slags gæster. Både kendte og landarbejdere.

Mia's verden 25_03_15




Det professionelle personale er hurtig med maden og snart dukker tjeneren op det bestilte.

Mia's verden 25_03_16




Julia og Ulf nyder maden og deres samtale. Lidt senere kommer der dog et par og sætter sig ved bordet ved siden af.
De har tilsyneladende nogle ting de ikke er helt enige om. Hvilket de højlydt fortæller hinanden.

Mia's verden 25_03_14




På et tidspunkt bliver det så voldsomt at Julia og Ulf bliver pinligt berørte.
Det er åbent bart noget med at manden havde lovet at forlade sin kone men endnu ikke havde gjort noget ved det. Hvilket hans date er temmelig utilfreds med.
Julia og Ulf bliver enige om at nu er det vist tid at gå og overlade scenen til de to.

Mia's verden 25_03_18




Hjemme har John travlt med marken. Han har ikke noget imod at hans dejlige kone får et frikvarter ind i mellem.
Så kan han også snige sig til en halv times tid på ryggen uden at blive forstyret.

Mia's verden 25_03_19




Inde i stuen er Mia færdig med lektierne og har sat sig til at se fjernsyn. Hun følger med i en drama serie som hun lever sig helt ind i.

Mia's verden 25_03_17




Hendes far kommer ind fra marken og de sidder og snakker lidt om hvordan dagen er gået og Mia får nogle gode råd til hvordan hun skal behandle hendes planter.

Mia's verden 25_03_20




Da Julia kommer hjem går hun straks i gang  med aftensmaden. Mia og John er i gang med en mindre uenighed og Mia søger hjælp i skolebøgerne

Mia's verden 25_03_22




Lid efter går hun i gang med at dække bord. Inden hun går ud og sammen med hendes far kigger på hendes planter.

Mia's verden 25_03_21




Da maden er sat på bordet får Julia lige ordnet køkkenbordet inden de to andre kommer ind.

Mia's verden 25_03_23




Så er der dømt hjemmehygge i den lille familie.  Det er et af de bedst tidspunkter synes Mia. Her kan de snakke om alt muligt mens de nyder den gode hjemmelavede mad.
Efter maden går John med Mia over i hendes hus for lige at lave hendes vandhane der er blevet utæt.

Mia's verden 25_03_25




Julia går på toilettet og da hun kommer tilbage overrasker hun en tyv der er ved at rode køkkenet igennem for penge.
Nu er Julia ikke sådan at forskrække. Hun farer løs på fyren for at give ham en lærestreg.

Mia's verden 25_03_24




Nå min fine ven, så kan du godt aflevere de penge du har taget og så forsvinder du meget hurtigt ud af huset og så skal du ikke vise dig her i nærheden mere.
Som det ses er Julia ikke sådan at bide skeer med.
PS. Her blev jeg selv overrasket. Et af mine testmods indeholder åbenbart en tyv og da Julia så ham stjæle for hun lige på ham. Ikke noget med at snakke først.

Mia's verden 25_03_26




Da John kommer tilbage fortæller Julia ham hvad der er sket.

Mia's verden 25_03_28




Mens hun fortæller bryder hun sammen i grin. Du skulle virkelig have set ham John. Han blev så bange at jeg troede at han ville besvime.
John kan også se det morsomme i det og klukker med. Han kender hende jo. Men han vil dog gerne have at hun får fat i ham hvis fyren skulle dukke op igen.

Mia's verden 25_03_27
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Anbodil Ons 25 Mar 2020 - 23:40

Red hot Chillipepper ....kan jeg huske var navnet på en gruppe fra 70-80erne. Wink Rødmen og tyv...er du ved at tjekke A slice of life og meaningful stories??
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af VinceDjansen Tors 26 Mar 2020 - 0:43

Så lang tid er det nu vist heller ikke siden, at de var aktuelle.
Jeg mener da, at "Snow (hey oh)", som jeg husker som et af deres bedste numre, udkom efter årtusindskiftet.
Men jeg kan da tage fejl.

Indbrudstyve - sikke et mod.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2861
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Sighubert Tors 26 Mar 2020 - 7:24

Anbodil skrev: Rødmen og tyv...er du ved at tjekke A slice of life og meaningful stories??

Yep. Plus et drama mod der får ting til at ske i omgivelserne. Feks. parret der diskuterer ved bordet i restauranten. Det er forøvrigt ganske sjovt. Man trykker på en knap og så kan man vente på at der sker et eller andet blandt npc'erne. Man ved ikke hvad så man kan blive overasket.

Red Hot Chillipepper blev dannet i 1983. Optræder stadig lidt. Sidste plade jeg ved af kom i 2016. Er dog ikke lige min musikstil. Men syntes navnet passede da restauranten hed Red Hot restaurant.

Ps. Har lige været inde og høre Snow. Jeg giver dig ret Vince det er et ganske godt nummmer.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Anbodil Tors 26 Mar 2020 - 11:28

Embarassed ahh okej..jeg husker dem bedst fra 80erne.
Sådan en aktivitetsknap kunne jeg også godt tænke mig..så kunne jeg bare trykke og forvente der ville ske et eller andet hos mine naboer....haha...megasjovt.. Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af BoergeOf61 Tors 26 Mar 2020 - 12:26

Sighubert skrev:
Yep. Plus et drama mod der får ting til at ske i omgivelserne. Feks. parret der diskuterer ved bordet i restauranten. Det er forøvrigt ganske sjovt. Man trykker på en knap og så kan man vente på at der sker et eller andet blandt npc'erne. Man ved ikke hvad så man kan blive overasket.

Lige det kræver intet mod.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1084
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Sighubert Tors 26 Mar 2020 - 14:26


OK havde bare ikke set det ske før.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af simsister Fre 27 Mar 2020 - 11:13

Så må jeg spørge, hvad det er for et mod?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2519
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Sighubert Fre 27 Mar 2020 - 12:44

Her er nogle eksempler:

Life's drama mod
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Mia's verden Empty Sv: Mia's verden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum