Sims 3 verden på vej
+5
MonaSolstraale
Timian2
Anbodil
simsister
Rose
9 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Sims 3 verden på vej
Jeg har i lang tid arbejdet på denne verden - den er ikke færdig, og bliver det nok heller ikke foreløbigt, men jeg vil gerne vise jer hvordan den kommer til at se ud. Jeg regner med den kommer til at dække ALLE udvidelsespakker.
Offentlige grunde der mangler: (jeg spiller på engelsk, derfor nogle engelske navne)
- Diner
- 3 dykkergrunde
- Katte jungle
- Hunde park
- Vampyr lounge
- Fusions lounge
- sports bar
- dive bar
- disco club
- Dance club
- Live show venue
- Private venue
Derudover mangler en del huse + husbåde.
Oversigt over det 'midterste' område. til højre ligger havneområdet og til venstre det mere eksklusive moderne område.
Seks små gamle fiskerhytter. meget forskellige i indretning.
To traditionelle 70'er villaer - det med blå er inspireret af mit eget hus.
En næsten øde ø...
Et lille magisk sted fra gamle dage...
Resort, hus til de kendte til højre, moderne hus til venstre
Moderne hus for de rige og berømte.
Moderne hus med to børneværelse, soveværelse et badeværelse og lille køkken-alrum.
Overblik over havneområdet.
To grunde med en lejlighed i hver.
Losseplads og to lejligheder bagved. butikkerne til venstre er blevet flyttet...
Hus på havnen... dyrt og moderne.
Offentlige grunde der mangler: (jeg spiller på engelsk, derfor nogle engelske navne)
- 3 dykkergrunde
- Fusions lounge
- dive bar
- disco club
- Dance club
Derudover mangler en del huse + husbåde.
Oversigt over det 'midterste' område. til højre ligger havneområdet og til venstre det mere eksklusive moderne område.
Seks små gamle fiskerhytter. meget forskellige i indretning.
To traditionelle 70'er villaer - det med blå er inspireret af mit eget hus.
En næsten øde ø...
Et lille magisk sted fra gamle dage...
Resort, hus til de kendte til højre, moderne hus til venstre
Moderne hus for de rige og berømte.
Moderne hus med to børneværelse, soveværelse et badeværelse og lille køkken-alrum.
Overblik over havneområdet.
To grunde med en lejlighed i hver.
Losseplads og to lejligheder bagved. butikkerne til venstre er blevet flyttet...
Hus på havnen... dyrt og moderne.
Sidst rettet af Rose Lør 8 Dec 2018 - 12:42, rettet i alt 3 gange
Sv: Sims 3 verden på vej
Det ser rigtig flot og kreativt ud. Sikke et stort arbejde, jeg er målløs! Wowwww!
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Ja det ser rigtig godt ud, og jeg formoder du også selv har lavet selve nabolaget?!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Superflot Rose Det bliver fantastisk at komme til at spille der en dag Elsker det lille glemte sted, Og sigøjnervognen nede på den lille strandgrund
Men alt er jo utroligt gennemført må jeg sige.
Men alt er jo utroligt gennemført må jeg sige.
Timian2- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Kalundborg
Jep - har lavet alt selv indtil videre - startede med en stor firkantet stykke jordAnbodil skrev:Ja det ser rigtig godt ud, og jeg formoder du også selv har lavet selve nabolaget?!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Du er virkelig flittig til at bygge verdener og de er altid meget gennemførte og detaljerede
Hvordan er det nu det er med at downloade til Sims 3 ?
Det har jeg seriøst glemt...
Hvordan er det nu det er med at downloade til Sims 3 ?
Det har jeg seriøst glemt...
Fredsdue- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 20
Det foregår gennem launcheren jeg bruger ikke cc i mine sims spil (ud over makeup i sims 2... ), så jeg henter stort set kun fra den originale the Store eller fra Exchange til sims 3.
eneste store-items i denne verden bliver dyrehandlen, og så måske nogle hjemmelavede mønstre...
eneste store-items i denne verden bliver dyrehandlen, og så måske nogle hjemmelavede mønstre...
Lidt flere billeder:
Festival park:
Bibliotek:
Strandpark med stor scene:
Den moderne halvø:
I højhusene er der en lejlighed i hver. I de to store klodsede bygninger er der hhv. stor scene og exclusive lounge.
små - lidt billigere - moderne huse:
Festival park:
Bibliotek:
Strandpark med stor scene:
Den moderne halvø:
I højhusene er der en lejlighed i hver. I de to store klodsede bygninger er der hhv. stor scene og exclusive lounge.
små - lidt billigere - moderne huse:
Ja det er enormt....det byggeri, og sjovt at gense sims 3.
Byggede jo selv et nabolag sidste år , et af de største, men det arter sig desværre ikke helt efter bogen. jeg havde lavet landoverfladen lige over vandet, hvilket over tid afstedkom at vandet trængte igennem overfladen, hvor det ikke skulle. Og selvom jeg hævede det, så skete det alligevel efter lidt spilletid, så nu har jeg opgivet og simmerne må så vade gennem vand eller gå udenom...men ret ærgeligt, når jeg nu havde brugt oceaner af tid på det....
Byggede jo selv et nabolag sidste år , et af de største, men det arter sig desværre ikke helt efter bogen. jeg havde lavet landoverfladen lige over vandet, hvilket over tid afstedkom at vandet trængte igennem overfladen, hvor det ikke skulle. Og selvom jeg hævede det, så skete det alligevel efter lidt spilletid, så nu har jeg opgivet og simmerne må så vade gennem vand eller gå udenom...men ret ærgeligt, når jeg nu havde brugt oceaner af tid på det....
Kommer helt til at savne Sims 3. Flot stykke arbejde
Nøddehaven- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 102
Tid til en opdatering.
Ridecenter:
Vaskeri i forgrunden, dyrebutik i baggrunden:
Et hus i 'det rige område':
Ekslusiv lounge:
Skole og sports-center:
Gammel hospitalsbygning, der nu er indretter som hjem:
Sammenbyggede fiskehuse til den store familie:
Offentlig pool:
Fitness center:
Ridecenter:
Vaskeri i forgrunden, dyrebutik i baggrunden:
Et hus i 'det rige område':
Ekslusiv lounge:
Skole og sports-center:
Gammel hospitalsbygning, der nu er indretter som hjem:
Sammenbyggede fiskehuse til den store familie:
Offentlig pool:
Fitness center:
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Timian2- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Kalundborg
En lille opdatering.
Der mangler nu KUN følgende offentlige grunde:
- Dykkergrunde.
- 1 resort skal bygges
- Dive bar
- Fusions lounge
- disco club.
- Private venue
Derudover mangler en del huse endnu.
Lidt billeder:
Vaskeri og dyrehandleren:
Et par huse:
En lille gård:
Tre ude-fra ens villaer - indrettet meget forskelligt (også i værelsesopdelingen)
Parkerings plads, metro og dance-club.
Der mangler nu KUN følgende offentlige grunde:
- Dykkergrunde.
- 1 resort skal bygges
- Dive bar
- Fusions lounge
- disco club.
- Private venue
Derudover mangler en del huse endnu.
Lidt billeder:
Vaskeri og dyrehandleren:
Et par huse:
En lille gård:
Tre ude-fra ens villaer - indrettet meget forskelligt (også i værelsesopdelingen)
Parkerings plads, metro og dance-club.
Jamen så har du til et par timer endnu... Det ser godt ud....
Og nu mangler der KUN de 3 dykkergrunde og et enkelt resort og så er ALLE offentlige grunde færdige :O
Der mangler måske 4-5 huse endnu, og en 5-6 husbåde, og så er jeg klar til at lægge spawnere ned !
Wuhuu måske jeg når det inden jul/nytår? :O :O :O
Der mangler måske 4-5 huse endnu, og en 5-6 husbåde, og så er jeg klar til at lægge spawnere ned !
Wuhuu måske jeg når det inden jul/nytår? :O :O :O
Ja, når jeg tænker på, hvor lang tid det tager for mig at bygge, så ville jeg ikke blive færdig før sommerferien!
simsister skrev:Ja, når jeg tænker på, hvor lang tid det tager for mig at bygge, så ville jeg ikke blive færdig før sommerferien!
Jeg nyder at bygge i Sims 3 - jeg HADER at bygge i Sims 4. Generelt er jeg ikke særlig begejstret for Sims 4, derfor har jeg heller ikke mere end en game pack og en expansion pack til det. Jeg føler mig begrænset i valg af farver, materialer og bygge-teknikker. Det jeg finder mest positivt ved Sims 4 er faktisk hele Genetik-delen, og byg-en-simmer delen.
Verdenen har vist egentlig også været i stadiet "på vej" i efterhånden 2-2½ år...
MEN, jeg er ved at kunne se enden på projektet, og så får den lige en ekstra skalle .
Jeg brød mig heller ikke om at bygge i sims 4 i starten, og det var meget svært at undvære designdelen, men efterhånden har jeg vænnet mit til sims 4 og finder sims 3 besværlig, samt at designdelen kører alt for tungt og får spillet til at hakke efterfølgende.
Men sådan er udvikling jo...man brokker sig over nyt i starten, men efterhånden mestre man det, og så kan man næsten ikke forestille sig det anderledes....
Men sådan er udvikling jo...man brokker sig over nyt i starten, men efterhånden mestre man det, og så kan man næsten ikke forestille sig det anderledes....
Fantastisk arbejde Rose.
Skolen og sportshallen er VIRKELIG imponerende - kanon flot bygget.
Som dykker selv glæder jeg mig til at se, hvad du finder ud af på dykkerfronten til din verden.
Indtil det hele gik i "udu", havde jeg absolut mest fornøjelse af Isla Paradiso-pakken i Sims3, hvor jeg byggede en gammel slæbebåd at dykke fra.
Jeg giver dog Bodil ret: Sims4 er i min personlige mening langt bedre og nemmere at bygge i - hvis man vel at mærke kan leve uden farvehjulet og muligheden for selv at placere grundene (og det ER ikke nemt!!).
Skolen og sportshallen er VIRKELIG imponerende - kanon flot bygget.
Som dykker selv glæder jeg mig til at se, hvad du finder ud af på dykkerfronten til din verden.
Indtil det hele gik i "udu", havde jeg absolut mest fornøjelse af Isla Paradiso-pakken i Sims3, hvor jeg byggede en gammel slæbebåd at dykke fra.
Jeg giver dog Bodil ret: Sims4 er i min personlige mening langt bedre og nemmere at bygge i - hvis man vel at mærke kan leve uden farvehjulet og muligheden for selv at placere grundene (og det ER ikke nemt!!).
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
VinceDjansen skrev:Skolen og sportshallen er VIRKELIG imponerende - kanon flot bygget.
Tak tak - men De er jo 'Blot' et rabbithole så hel standart fra en eller anden udvidelsespakke, jeg har kun bygget legeplads + fodboldbane på den grund selv
Sagde du 2½ år!! …… Virkelig imponerende arbejde
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum