Sims 3 verden: Sunore
3 deltagere
Side 1 af 1
Sims 3 verden: Sunore
Lige i tide inden lillebror kommer, er jeg nu blevet færdig med Sunore.
Jeg håber I har lyst til at spille den, selvom det er til Sims 3.
Verdenen er befolket og der lurer et par overraskelser hist og pist.
Alle udvidelsespakker er inkluderet, det betyder at der også er skjulte øer, til dem der elsker paradise Island udfordringerne.
Download fra Exchange her:
https://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9292591
Og lidt billede for stemningens skyld:
Jeg håber I har lyst til at spille den, selvom det er til Sims 3.
Verdenen er befolket og der lurer et par overraskelser hist og pist.
Alle udvidelsespakker er inkluderet, det betyder at der også er skjulte øer, til dem der elsker paradise Island udfordringerne.
Download fra Exchange her:
https://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9292591
Og lidt billede for stemningens skyld:
Sidst rettet af Rose Tirs 5 Mar 2019 - 12:08, rettet 1 gang
Sv: Sims 3 verden: Sunore
Fantastisk, ja det må være som at være færdig med et livsværk. For det har taget dig rigtig lang tid...ved jeg. Men så ved du vel også hvad du skal spille, når du har en lille pause imellem børneskrål og oprydning...hahah.
Fantastisk du kunne lave skjulte øer. Det lærte jeg aldrig..
Jamen tillykke med Sunoe....
Fantastisk du kunne lave skjulte øer. Det lærte jeg aldrig..
Jamen tillykke med Sunoe....
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Det ser flot ud, Rose og ja, sikke et kæmpe arbejde. Men nej herfra. Da jeg stoppede med at spille Sims 3 var det fordi jeg var så uendeligt træt af alle de mange og åbenbart uoprettelige fejl i spillet. Jeg håber ikke det samme sker med Sims 4. Hav det sjovt med dit spil.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Øj det lyder spændende Rose - så jeg har hentet dit nabolag. Jeg spiller mest Sims 3 - så det er en dejlig udfordring med et nyt nabolag.
Jeg spiller helst mine egne nabolag da EA's er lidt kedelige.
Jeg skal være græsenke hele næste uge - så jeg glæder mig til at se hvordan der ser ud i Sunore
Jeg spiller helst mine egne nabolag da EA's er lidt kedelige.
Jeg skal være græsenke hele næste uge - så jeg glæder mig til at se hvordan der ser ud i Sunore
Gæst- Gæst
Fine billeder... og meget flot nabolag. Desværre kan jeg også se at du må ha nogle pakker jeg ikke har..så jeg kan ikke ligge nabolaget uden det går galt,...desværre!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Lignende emner
» Sims 3 verden på vej
» Mia's verden
» En ny verden. (Ekstern historie)
» Play knappen vises ikke i verden.
» er der en sims 5 på vej?
» Mia's verden
» En ny verden. (Ekstern historie)
» Play knappen vises ikke i verden.
» er der en sims 5 på vej?