Forslag til frie mindre spil.
4 deltagere
Side 1 af 1
Forslag til frie mindre spil.
Jeg har lavet denne tråd m.h.p. at man kan indsætte ideer til spil...altså mål med sit spil fx eller hvad man kan/skal bruge i sit spil...og meget andet.
I dag kan det vel være en fordel at have flere The sims 3 mapper med spil, men designet forskelligt alt efter udvalgte spilpakker, udvidelser/ekstrapakker og The store ting/nabolag.
Og nogle sammensætninger er mere egnet til histories spil og andre til anderledes spil...o.s.v.
Og her tænker jeg også det kan være en udfordring at sammensætte sit spil, men henblik på opgavespillet.
I dag kan det vel være en fordel at have flere The sims 3 mapper med spil, men designet forskelligt alt efter udvalgte spilpakker, udvidelser/ekstrapakker og The store ting/nabolag.
Og nogle sammensætninger er mere egnet til histories spil og andre til anderledes spil...o.s.v.
Og her tænker jeg også det kan være en udfordring at sammensætte sit spil, men henblik på opgavespillet.
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: Forslag til frie mindre spil.
En ide kunne fx være at finde alt det man har fra The store, som har med planter at gøre...Drivhuset/grostationen/ solskinsblomsten/ kopatteplanten/krystaltræet...o.s.v.
Tilsætte syltestationen og Grøntsagsboden. Jeg ved godt at det kan være svært at sælge fra den. Men mens man dygtig gør sig...skal man også blive god til at bage.. Og ende op med en bagerforretning fx...
Men man kunne også spille en mere fortællende opgave...ala "Stranger tings" (en spændende filmserie fra netflix)hvor man bruger overnaturligpakken/ og måske Dragon Valley og så noget fra fremtidspakken....og Krystaltræet...fx.
Eller man skal bruge det der "adgansforhindrings system" og så få gang i en større butik eller musiksted..
Nåh det er også bare ideer...men kom endelig med dine egne ideer også..jo flere jo bedre...
Tilsætte syltestationen og Grøntsagsboden. Jeg ved godt at det kan være svært at sælge fra den. Men mens man dygtig gør sig...skal man også blive god til at bage.. Og ende op med en bagerforretning fx...
Men man kunne også spille en mere fortællende opgave...ala "Stranger tings" (en spændende filmserie fra netflix)hvor man bruger overnaturligpakken/ og måske Dragon Valley og så noget fra fremtidspakken....og Krystaltræet...fx.
Eller man skal bruge det der "adgansforhindrings system" og så få gang i en større butik eller musiksted..
Nåh det er også bare ideer...men kom endelig med dine egne ideer også..jo flere jo bedre...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Ok så. Hvor mange her i forummet spiller egentlig Sims 3?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
simsister skrev:Ok så. Hvor mange her i forummet spiller egentlig Sims 3?
Det gør jeg
Gæst- Gæst
Jeg har kun basis spillet eller hvad det nu hedder. Der går ofte halve år mellem jeg prøver.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Jeg ved at Bette og Fru Trold ikke spiller andet, og nu spiller jeg også...
Sighubert Jeg kan anbefale Universitetspakken og verdenseventyr....hvis du skulle få lyst, men køb dem andre steder end hos EA...så får du dem væsentligt billigere..
Med de to pakker alene har du pokkers mange underholdende spiltimer og udfordringer...
Sighubert Jeg kan anbefale Universitetspakken og verdenseventyr....hvis du skulle få lyst, men køb dem andre steder end hos EA...så får du dem væsentligt billigere..
Med de to pakker alene har du pokkers mange underholdende spiltimer og udfordringer...
Fremtidspakken kunne også bruges som en slags "tilbage til fremtiden"
Man kunne også spille Dragon Valley med Overnaturligt - her er jo både feer, drager og hekse som inspiration og har man Dødens grumme gods kan den kædes med ind i det.
Man kunne også spille Dragon Valley med Overnaturligt - her er jo både feer, drager og hekse som inspiration og har man Dødens grumme gods kan den kædes med ind i det.
Gæst- Gæst
Sjovt du nævner det Sims4ever. Lige de tanker har jeg også haft om overnaturligt, nemlig at kæde det sammen med Dragon Vally...Desværre har jeg ikke dødens grumme gods..
dødens grumme gods koster 1900 sims point på Store - man kan også købe døren for 465 point - men selve huset (godset) ser temmelig uhyggeligt ud
Gæst- Gæst
Et lille spørgsmål.
Hvad er Sims point og hvordan får man dem?
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Simpoint er noget man køber, så man kan købe verdener og ting i The store. Hvis du klikker på simpoint, virker det som et link og du kan nu vælge mellem flere forskellige muligheder!
Link til: Den officielle sims 3 side
Link til: Den officielle sims 3 side
Tak for svaret.
Jeg har nu købt verdenspakken. Fik den til 27 kr. på instant game. De har alle pakkerne til mellem 20 og 35 kr.
Desværre var unipakken udsolgt.
Jeg har dog et spørgsmål. Har haft den fra starten af med basispakken. Når der går ild i komfuret slukker min simmer selv branden og samtidig dukker brandmanden op. Så bliver han bare stående og griner mærkeligt. Han forsvinder ikke igen og bliver bare stående på samme sted. Kan man ikke slippe af med ham på en nem måde.?
Ha ha ... jamen sikke noget.
En ting der er værd at vide er koderne til sims 3. Du kan evt. gennemgå Carls sims 3 side, og ellers har mona lagt dem Her næsten nederst på siden.
Kodevinduet får du frem ved at klikke shift+Ctrl og C.
en af det mest brugte koder er: testingtreadsenabled true. Nå du har tastet den inde og holder shift nede kan du klikke på brandmanden og vælge reset...det skulle hjælpe på problemet...ellers skriv igen
Ohhh og lige endnu en ting der er god at vide (tror faktisk ikke den står nogen steder) men når du spiller med den overstående kode tastet ind, så kan du regulere den aktive simmers grønne behovsbjælke med musen....ret nyttigt i en snæver vending!!!
En ting der er værd at vide er koderne til sims 3. Du kan evt. gennemgå Carls sims 3 side, og ellers har mona lagt dem Her næsten nederst på siden.
Kodevinduet får du frem ved at klikke shift+Ctrl og C.
en af det mest brugte koder er: testingtreadsenabled true. Nå du har tastet den inde og holder shift nede kan du klikke på brandmanden og vælge reset...det skulle hjælpe på problemet...ellers skriv igen
Ohhh og lige endnu en ting der er god at vide (tror faktisk ikke den står nogen steder) men når du spiller med den overstående kode tastet ind, så kan du regulere den aktive simmers grønne behovsbjælke med musen....ret nyttigt i en snæver vending!!!
Sidst rettet af Anbodil Lør 10 Aug 2019 - 12:14, rettet 1 gang
Når vi nu alligevel er en håndfuld som stadig spiller sims ind i mellem, hvorfor er der så ikke nogen der føler trang til lige at vise lidt fra deres spil, eller hvad de har bygget???
Jeg ville da gerne se noget fra andres spil. Hvis man skal blive inspireret, så sker det ikke af et blank stk papir...desværre!
Jeg ville da gerne se noget fra andres spil. Hvis man skal blive inspireret, så sker det ikke af et blank stk papir...desværre!
Lignende emner
» Sims spil kontra andre spil
» slå spil pakker fra?
» Som mit spil udvikler sig.
» Som mit spil udvikler sig 2
» Spil Korsbæk.
» slå spil pakker fra?
» Som mit spil udvikler sig.
» Som mit spil udvikler sig 2
» Spil Korsbæk.