Robinson Crusoe udfordring.
4 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 1 af 1
Robinson Crusoe udfordring.
Jeg er selv lige begyndt på at spille Robinson Crusoe, og tænkte, at hvis jeg kommer med et oplæg, om der så er interesse for at nogen vil være med? Jeg får et "måske", og da der ikke er nogen tidsbegrænsning, håber jeg, at flere vil være med. De meget "magelige" kan dog godt droppe det asap, for det ligger ligesom i navnet, at det handler om overlevelse. Man må også MEGET gerne gøre det til en spændende historie. så her er reglerne:
Du henter denne hytte og lægger den oppe ved vulkanen:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/548E3E199A8211E98BDCD5D7447C5F1D?category=all&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Robinson skaber du selv så godt du kan, eller henter et lignende eksemplar på Galleriet.
Det hele handler som sagt om overlevelse, altså en slags øde ø, så især i starten må man ikke se andre simmere.
Ud over den smule hytten er indrettet med, må du i starten kun tilføje en køkkendisk og en kavaskål.
Det er meningen, at Robinson skal klare sig ved selv at fremstille sine ting ved arbejdsbænken. Han må dog tage et job, hvis du ikke synes, han har penge nok.
Hvordan og hvornår han møder Fredag er helt op til dig, og om det er en simmer eller et kæledyr.
Historien skal selvfølgelig ende med, at han og Fredag bliver reddet.
Så come on, gang i de kreative safter.
Du henter denne hytte og lægger den oppe ved vulkanen:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/548E3E199A8211E98BDCD5D7447C5F1D?category=all&searchtype=ea_origin_id&sortby=newest&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Robinson skaber du selv så godt du kan, eller henter et lignende eksemplar på Galleriet.
Det hele handler som sagt om overlevelse, altså en slags øde ø, så især i starten må man ikke se andre simmere.
Ud over den smule hytten er indrettet med, må du i starten kun tilføje en køkkendisk og en kavaskål.
Det er meningen, at Robinson skal klare sig ved selv at fremstille sine ting ved arbejdsbænken. Han må dog tage et job, hvis du ikke synes, han har penge nok.
Hvordan og hvornår han møder Fredag er helt op til dig, og om det er en simmer eller et kæledyr.
Historien skal selvfølgelig ende med, at han og Fredag bliver reddet.
Så come on, gang i de kreative safter.
Sidst rettet af simsister Søn 30 Jun 2019 - 12:25, rettet 1 gang
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Sv: Robinson Crusoe udfordring.
Jeg har vist fuldt optaget, men jeg syntes det kunne være interessant at få at vide hvad reglerne går ud på
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Det bliver vist ikke til noget, kan jeg se, så jeg starter min historie i stedet for. Men det er en god udfordring rent spillemæssigt.
Uha Simsister. Jeg har både et fuldtidsarbejde der skal passes og jeg rejser på ferie på lørdag.
Desuden er spillet med Finn og Naja noget nær en Robinson udfordring
Jeg glæder mig til at følge dit eventyr.
Desuden er spillet med Finn og Naja noget nær en Robinson udfordring
Jeg glæder mig til at følge dit eventyr.
Sidst rettet af MonaSolstraale Tirs 2 Jul 2019 - 21:39, rettet 1 gang
Ok, der skal ikke undskyldes. Jeg er godt klar over, at jeg har ret meget mere tid til spillet end de fleste. Derudover nyder jeg også jeres historier. Det var nok bare en flyvsk idé fra min side, sådan en af de sædvanlige.
- og en helt oplagt flyvsk ide med den nye verden.
Mon ikke forummet generelt bliver lidt ferie-ramt de kommende uger.
Mon ikke forummet generelt bliver lidt ferie-ramt de kommende uger.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Det tænker jeg også det gør...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Lignende emner
» Robinson Crusoe på simsk.
» Ny udfordring til mig selv.
» Bodils udfordring: Red hundene.
» En lille december udfordring
» En virkelig udfordring: Humøret
» Ny udfordring til mig selv.
» Bodils udfordring: Red hundene.
» En lille december udfordring
» En virkelig udfordring: Humøret