En lille december udfordring
2 deltagere
DK Simlinger :: Forum :: Udfordringer
Side 1 af 1
En lille december udfordring
Hvem er du?....ifølge sims!
Denne opgave gå i al sin enkelhed ud på at finde 5 egenskaber i CAW, som man mener beskriver, hvem man er. Mere behøves ikke. Det kunne være sjovt at se om vi har andet tilfælles end kun det at spille sims.
Man kan også vælge at tilføje om man har haft, eller har simsstræbener og om de er gået i opfyldelse eller ej.
Har man rigtig blod på tanden, kunne det også være sjovt at se et billede af, hvordan man mener, man ville se ud som sim. Men det er altid svært at lave sig selv(synes jeg), så det er ikke et krav til opgaven.
Håber I vil være med på spøgen ....og god fornøjelse!!!
Denne opgave gå i al sin enkelhed ud på at finde 5 egenskaber i CAW, som man mener beskriver, hvem man er. Mere behøves ikke. Det kunne være sjovt at se om vi har andet tilfælles end kun det at spille sims.
Man kan også vælge at tilføje om man har haft, eller har simsstræbener og om de er gået i opfyldelse eller ej.
Har man rigtig blod på tanden, kunne det også være sjovt at se et billede af, hvordan man mener, man ville se ud som sim. Men det er altid svært at lave sig selv(synes jeg), så det er ikke et krav til opgaven.
Håber I vil være med på spøgen ....og god fornøjelse!!!
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Sv: En lille december udfordring
Jotak, den vil jeg overveje. Der skal jo også være tid til andet end lige julegave fremstilling.
Så har jeg et par spørgsmål. 1. Man kan "kun" vælge 4 egenskaber i Lav en Sim, så hvor får jeg flere fra?
2. Det er min mindste kunst at skabe mig selv som simmer, det ved nok alle,
men er det så meningen, at man skal spille med den simmer for at se, om hun kan fuldføre nogen stræbener, eller hvordan skal det forstås?
Og så har "jeg" egenskaberne:
Stor lykkelig familie (stræben fuldført)
Kreativ
Katteelsker
Hundeelsker
Geni
Musikelsker
Så har jeg et par spørgsmål. 1. Man kan "kun" vælge 4 egenskaber i Lav en Sim, så hvor får jeg flere fra?
2. Det er min mindste kunst at skabe mig selv som simmer, det ved nok alle,
men er det så meningen, at man skal spille med den simmer for at se, om hun kan fuldføre nogen stræbener, eller hvordan skal det forstås?
Og så har "jeg" egenskaberne:
Stor lykkelig familie (stræben fuldført)
Kreativ
Katteelsker
Hundeelsker
Geni
Musikelsker
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Lignende emner
» Ny udfordring til mig selv.
» En virkelig udfordring: Humøret
» Bare en lille design dyst.
» Bodils udfordring: Red hundene.
» Robinson Crusoe udfordring.
» En virkelig udfordring: Humøret
» Bare en lille design dyst.
» Bodils udfordring: Red hundene.
» Robinson Crusoe udfordring.