Tropeliv pakken
+3
simsister
Anbodil
VinceDjansen
7 deltagere
Side 5 af 5
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Tropeliv pakken
Det med bugs og fejl i en ny pakke, er desværre kommet for at blive. Jeg høre det fra andre spillere, som klager over at spil kun er lavet for investorenes skyld og ikke gamernes. Langt de fleste spil i dag er lavet til nettet, så man kun kan opdatere via det eller købe nyt indhold via nettet. Det er åbenbart mere profittabelt end at lave et spil færdigt som i gamle dage..og uden fejl..som man så købte på CD/DVD og kunne installere og spille uden netforbindelse.
Efter utallige klager over WOW og den udvikling det har taget, er udbyderne vist endelig gået med til at lave en udgave som er ligesom den oprindelige tænkte...til stor glæde for WOW tilhængerne. Om de så også får deres ønske indfriet, vil kun tiden vise.
Man kan godt nok undre sig over hvorfor der laves spil og til hvem...når man tilgodeser investorer, tidsfrister og budgetter mere end dem der rent faktisk skal få lyst til at købe dem.
Og alle de fejl vi får at slås med, som for nogens vedkommende heldigvis blir rettet undervejs...er simpelthen tidsmangel...p.g.a. de overnævnte problemstillinger. Som gamer kan man klage i en uendelighed..men til hvem og hvor...næhh rettigheder har vi ikke mere. Og vil man ikke finde sig i det...er der vist kun en ting at gøre...lade være med at spille...suk...
Så for mit vedkommende sluger jeg kameler...indtil jeg ikke gider mere...
Efter utallige klager over WOW og den udvikling det har taget, er udbyderne vist endelig gået med til at lave en udgave som er ligesom den oprindelige tænkte...til stor glæde for WOW tilhængerne. Om de så også får deres ønske indfriet, vil kun tiden vise.
Man kan godt nok undre sig over hvorfor der laves spil og til hvem...når man tilgodeser investorer, tidsfrister og budgetter mere end dem der rent faktisk skal få lyst til at købe dem.
Og alle de fejl vi får at slås med, som for nogens vedkommende heldigvis blir rettet undervejs...er simpelthen tidsmangel...p.g.a. de overnævnte problemstillinger. Som gamer kan man klage i en uendelighed..men til hvem og hvor...næhh rettigheder har vi ikke mere. Og vil man ikke finde sig i det...er der vist kun en ting at gøre...lade være med at spille...suk...
Så for mit vedkommende sluger jeg kameler...indtil jeg ikke gider mere...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Det der "first person view", som vi tidligere har talt om, synes at fungere, når man kun snorkler - men IKKE scuba-dykker.
Jeg undrer mig stadig over, hvorfor hovedet/synet skal hælde på skrå, når man kigger til siden. Det er da virkeligt irriterende for en ellers smart lille feature.
Jeg undrer mig stadig over, hvorfor hovedet/synet skal hælde på skrå, når man kigger til siden. Det er da virkeligt irriterende for en ellers smart lille feature.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3058
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Her er jeg enig. Hvis man begynder at dreje kameraet i Fist person wiew, så kan man slet ikke styre kameraet...det nærmest ruller rundt...det er til at blive helt kuldret af...haha. Men aner ikke hvorfor det ikke kan fikses...
Og til det jeg skrev tidligere vil jeg bare tilføje at jeg ikke har taget højde for dårlige CC. Kan man kvitte dem, er spillet ikke så fyldt med fejl som først antaget...
Og til det jeg skrev tidligere vil jeg bare tilføje at jeg ikke har taget højde for dårlige CC. Kan man kvitte dem, er spillet ikke så fyldt med fejl som først antaget...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
World of warcraft!! Det er et netspil
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Anbodil skrev:Her er jeg enig. Hvis man begynder at dreje kameraet i Fist person wiew, så kan man slet ikke styre kameraet...det nærmest ruller rundt...det er til at blive helt kuldret af...haha. Men aner ikke hvorfor det ikke kan fikses...
Ja, Simmeren kan på forunderlig vis se ned ad ryggen på sig selv.
Wowww, det er det, man kalder at have øjne i nakken.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Ja det ser godt nok grotesk ud.... Man ku også kalde det; at dreje nakken ad led!!!
Ja, der er mange små underfundigheder i Tropeliv. Jeg har en miljøforkæmper i øjeblikket, og han er kommet ret langt. Men jeg kan ikke finde ud af, hvordan han skal "inventere havets dyreliv". Er det noget der foregår på bestemte steder?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Jeg kan huske det foregår i vandet. Vist nok langs kysterne.
Du skal til vulkanøen, og så finder du de der gullige plamager i vandet..som du kan tage prøver af...Når vandet er rent forsvinder det og der opstår krill forekomster andre steder.. som lysende blåhvide plamager...meget flot!
Ok, det er nu ikke vandprøverne, der som sådan giver mig problemer, det er det der hedder inventering af havets dyreliv. Men måske kommer det frem, når han bliver bedre til logik?
Det var inventering af dyreliv jeg svarede på, men jeg kan huske at det også voldte mig lidt vanskeligheder fordi det hverken skule værre for tæt på/ langt fra kysten
Tak for jeres input. Jeg fandt ud af, at muligheden hører til mindst ét bestemt sted, og at han helst skal ud, hvor skildpadderne svømmer omkring. Vandprøver har aldrig været noget problem her. De kan også tages i vandfaldet.
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Side 5 af 5
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum