Jungleeventyr-pakken
5 deltagere
Side 1 af 1
Jungleeventyr-pakken
Er der nogen, som har gennemført denne pakke - alle de dele af spillet/området med spørgsmålstegn?
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Jungleeventyr-pakken
Jeg har ikke. Faktisk bruger jeg nu kun dele af pakken i andre verdener, hvor Selvadoradas mad og drikkevarer er sat på flere restauranters spisekort, mindst to andre offentlige grunde har fået Selvadoradanske madboder, nogle simmere har stræben fra pakken, og jeg vist har en enkelt simmer fra Selvadorada boende et eller andet sted.
Det medfører, at mange af mine simmere har fået et færdighedspoints i Selvadoradansk kultur uden nogensinde at besøge Selvadorada.
Det medfører, at mange af mine simmere har fået et færdighedspoints i Selvadoradansk kultur uden nogensinde at besøge Selvadorada.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1178
Geografisk sted : Randers, Denmark
Ja, endda flere gange.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg tænker blot på, om der er flere udfordringer end blot at vandre i skjulte/låste gange og undersøge og aktivere?
Hvordan kommer man videre fra den første grund til grundene med spørgsmålstegn?
- eller ER man der allerede, når man har forceret gangbroen og templerne?
Jeg mangler egentlig kun en port, som ikke er låst op endnu.
Hvordan kommer man videre fra den første grund til grundene med spørgsmålstegn?
- eller ER man der allerede, når man har forceret gangbroen og templerne?
Jeg mangler egentlig kun en port, som ikke er låst op endnu.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Hver gang man besøger selvadorada så ændre mulighederne sig, og nogle grunde som var låst op sidste gang er nu låst og andre åbnet. Desuden har templet vist 3-4 udgaver. Jeg selv har været på alle grundene, men mangler en af tempeludgaverne. Den med at svømme gennem vandkanaler....
Jeg ved så ikke om det gælder at man skal bruge de samme simmere, eller ændringerne er vilkårlige uanset hvilke simmere du besøger grundene med...
Jeg ved så ikke om det gælder at man skal bruge de samme simmere, eller ændringerne er vilkårlige uanset hvilke simmere du besøger grundene med...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Jeg har været i templet med vandkanalerne to gange, med to forskellige Simmere.
Jeg har også været på en rejse hvor der slet ikke var adgang til templet. Så du skal bare prøve igen.
Jeg har også været på en rejse hvor der slet ikke var adgang til templet. Så du skal bare prøve igen.
Så man må rejse hjem - og vende tilbage igen, for at besøge de sidste lokationer?
- og så glemte jeg da, at man naturligvis også udgraver og bruger arkæologibordet - to aktiviteter, som hurtigt bliver trivielle - nøjagtig som at undersøge og aktivere.
Jeg har 4 simmere på jungle-eventyr - 2 lokale "guider", som klarer alt det besværlige, og 2 arkæologer, som udgraver og bruger bordet.
Jeg har vel spillet i 3 timer, og finder allerede grunden pænt kedelig og ensformig - medmindre der vitterligt dukker noget nyt og spændende op i selve junglen - udover en ganske nydeligt scenarie i øvrigt.
Så man må rejse hjem - og vende tilbage igen, for at besøge de sidste lokationer?
- og så glemte jeg da, at man naturligvis også udgraver og bruger arkæologibordet - to aktiviteter, som hurtigt bliver trivielle - nøjagtig som at undersøge og aktivere.
Jeg har 4 simmere på jungle-eventyr - 2 lokale "guider", som klarer alt det besværlige, og 2 arkæologer, som udgraver og bruger bordet.
Jeg har vel spillet i 3 timer, og finder allerede grunden pænt kedelig og ensformig - medmindre der vitterligt dukker noget nyt og spændende op i selve junglen - udover en ganske nydeligt scenarie i øvrigt.
Ja til dit spørgsmål om spørgsmålstegnene. De er på grundene indtil man har besøgt dem.
Så længe du befinder dig i Selvadorada, kan man godt forlade grundene og hoppe tilbage igen... men hvis Simmerne rejser helt hjem starter man forfra igen.
Bortset fra troperegn, kryb og skeletter, møder man kun den uhygge der er i portene.
Man kan da blive ramt af giftpile og dødelige sygdomme i templerne. Så er det med at finde en kur før tiden rinder ud
Min kære José er ikke alt for frisk på dette billede
Så længe du befinder dig i Selvadorada, kan man godt forlade grundene og hoppe tilbage igen... men hvis Simmerne rejser helt hjem starter man forfra igen.
Bortset fra troperegn, kryb og skeletter, møder man kun den uhygge der er i portene.
Man kan da blive ramt af giftpile og dødelige sygdomme i templerne. Så er det med at finde en kur før tiden rinder ud
Min kære José er ikke alt for frisk på dette billede
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Lignende emner
» Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug?
» VAMPYR Pakken
» ECO system pakken m.m.
» Tropeliv pakken
» Magic pakken
» VAMPYR Pakken
» ECO system pakken m.m.
» Tropeliv pakken
» Magic pakken
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum