Tropeliv pakken
+3
simsister
Anbodil
VinceDjansen
7 deltagere
Side 1 af 5
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Tropeliv pakken
Lad os samle vores kommentarer vedr den kommende tropelivs-pakke i denne tråd - som vi også har gjort i en selvstændig tråd med de foregående udvidelsespakker.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3057
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
Sv: Tropeliv pakken
- og lad mig da bare starte med at henvise til Deligracy på Youtube, som har en meget fyldig introduktion til den kommende pakke - både hvad angår spilmuligheder og nye genstande.
Tilsyneladende var hun med ved den begivenhed, hvor EA præsenterede pakken.
Se eks her vedr byg- og købe-mulighederne:
Deligracy på Youtube
Tilsyneladende var hun med ved den begivenhed, hvor EA præsenterede pakken.
Se eks her vedr byg- og købe-mulighederne:
Deligracy på Youtube
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Der er godt nok noget at glæde sig til. En ret fed pakke faktisk Så kan jeg måske skille mig af med mine lignede CC ting...
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Så er det nok tid til Vaiana:
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/3657BEEADCF311E68F1C7F06F4DCE2C8?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=downloads&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Og Lilo
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/691F73FC394311E68A1C2352DA1BBAF9?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=downloads&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/3657BEEADCF311E68F1C7F06F4DCE2C8?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=downloads&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
Og Lilo
https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery/691F73FC394311E68A1C2352DA1BBAF9?category=households&searchtype=ea_origin_id&sortby=downloads&time=all&searchquery=simsister&max=50&maxis=false
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2671
Geografisk sted : Nordsjælland
Så mangler vi kun Stitch og andre væsener
Jeg har ikke fulgt med. Vides det, om den nye verden er en feriedestination eller et område, hvor simmere kan bo?
For mig ligner det umiddelbart en pakke, der kun er spændende i kort tid.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 1175
Geografisk sted : Randers, Denmark
BoergeOf61 skrev:Jeg har ikke fulgt med. Vides det, om den nye verden er en feriedestination eller et område, hvor simmere kan bo?
Ligesom med alt andet til Sims er meget af det nok kun noget man bruger i kort tid - nogen bruger det mere end andre selvfølgelig alt efter hvilken smag man har. Den nye pakke her kommer nok mest til sin ret hvis man har vejrpakken i sit spil - for uden den kan det ikke regne tropisk regn.
Pakken er et nabolag som man kan bo i ligesom de andre i spillet og dermed ikke en pakke a la granite falls
Gæst- Gæst
sims4ever skrev:Pakken er et nabolag som man kan bo i ligesom de andre i spillet og dermed ikke en pakke a la granite falls
Mange tak for svar.
De to feriepakker var kun sjove i en kort periode, hvorefter simmerne sjældent sendes på ferie.
BoergeOf61- For evigt medlemDu har været medlem af forummet fra starten1000 PostsDu har lavet 1000 postsMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Nu har jeg forudbestilt Tropeliv.
I går hentede jeg den seneste opdatering og med min sløve internetforbindelse tog det over to timer
Hvis jeg skal tage varsler af det betyder det nok at det tager et par dage før jeg bliver færdig med at installerer Tropeliv, så det er vel ca søndag aften et par timer før min sengetid.
Jeg krydser fingre for det går lidt hurtigere.
I går hentede jeg den seneste opdatering og med min sløve internetforbindelse tog det over to timer
Hvis jeg skal tage varsler af det betyder det nok at det tager et par dage før jeg bliver færdig med at installerer Tropeliv, så det er vel ca søndag aften et par timer før min sengetid.
Ok. Jeg har ikke forudbestilt Tropeliv, og har endnu ikke besluttet, om jeg køber den. Det må vise sig, om jeg får udvidelsen, før du gør.
Installation af seneste opdatering tog mig under fem minutter. Det skader nok ikke at have 300 Mbit til download.
Håber ikke at jeg ødelægger det for nogen, men pakken kan købes for 212,48 kr på
Instant gaming.
Instant gaming.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 515
Geografisk sted : Slagelse
Uhh og jeg må pænt vente....vente...vente på mit kort....øv
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3372
Geografisk sted : Glamsbjerg
Det er rigtig fint du minder os om det Sighubert
Jeg ved ikke hvorfor jeg glemmer det gang, på gang
Jeg ved ikke hvorfor jeg glemmer det gang, på gang
Instant gaming.
Tak for den information. Pakken er nu forudbestilt dér.
Ja, det er da unægtelig noget af en besparelse i forhold til EA's egne priser.
Utroligt, at det kan lade sig gøre.
- og det ødelægger bestemt ingenting, tværtimod.
Det har måske lige sparet BoergeOf61 ca 120 kr, at være en del af dette forum?!
Jeg holder dog fast i at købet hos "hoved-udbyderen" selv.
Utroligt, at det kan lade sig gøre.
- og det ødelægger bestemt ingenting, tværtimod.
Det har måske lige sparet BoergeOf61 ca 120 kr, at være en del af dette forum?!
Jeg holder dog fast i at købet hos "hoved-udbyderen" selv.
- og så er der jo i øvrigt kun 1 dag tilbage, inden der er en eksotisk rejse indenfor rækkevidde.
Vince. Du købet det faktisk hos "hovedudbyderen".
Hos instant gaming får man tilsendt en bonuskode, som man lægger ind i Origin. Derefter downloader man så spillet på sammen måde gennem Origin som når man køber direkte.
Sighubert- Første PostDu har lavet din første post i en trådFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
Nu må jeg huske det næste gang!
Jeg har arbejdet på en ny "helt".
Det ville være alt for nemt at skabe en vidunderlig havmand m/k
Det bliver i sig selv lidt af en udfordring at få Finn her i form
Han er enspænder, friluftselsker og samler... og måske en af de nye egenskaber vi stadig venter på
Han har for resten også ansvaret for en lillesøster
Hun er både udadvendt og romantisk... og teenager
Han skal nok få det sjovt
Nu mangler vi bare et oplæg fra Anbodil
Jeg har arbejdet på en ny "helt".
Det ville være alt for nemt at skabe en vidunderlig havmand m/k
Det bliver i sig selv lidt af en udfordring at få Finn her i form
Han er enspænder, friluftselsker og samler... og måske en af de nye egenskaber vi stadig venter på
Han har for resten også ansvaret for en lillesøster
Hun er både udadvendt og romantisk... og teenager
Han skal nok få det sjovt
Nu mangler vi bare et oplæg fra Anbodil
Hos instant gaming får man tilsendt en bonuskode, som man lægger ind i Origin. Derefter downloader man så spillet på sammen måde gennem Origin som når man køber direkte.
Jo, men stadigt imponerende, at "nogen" kan gøre det billigere end spiludbyderen selv.
Jeg tænkte lige på, at det da i øvrigt ville have været fornøjeligt, hvis mandskabet fra den gamle Martha skude havde haft mulighed for at lægge skibet til ved en af disse smukke øer!!
Så er spillet hentet.
Lidt stemnings billeder.
De to testpersoner er Herrold, en excentrisk kunstmaler. Han har ansat Sussi til alt det praktiske og til at underholde han. De lider begge af paranoia, så er det jo rart med venner man kender.
Her på øerne får man ikke frugtkage men kava som velkomst. Bowlen kan man så beholde og selv lave mere hvis man synes.
Herrold er glad da gæsterne er væk. Han kaster sig over den vegetarvenlige ret og selv kavaen kan han lide.
Efter maden kaster han sig igen over maleriet.
Her lidt aftenstemning over lagunen.
Jeg synes da også at Herrold fanger stemningen meget godt.
Det var så lige kort.
I morgen vil jeg teste noget mere.
Lidt stemnings billeder.
De to testpersoner er Herrold, en excentrisk kunstmaler. Han har ansat Sussi til alt det praktiske og til at underholde han. De lider begge af paranoia, så er det jo rart med venner man kender.
Her på øerne får man ikke frugtkage men kava som velkomst. Bowlen kan man så beholde og selv lave mere hvis man synes.
Herrold er glad da gæsterne er væk. Han kaster sig over den vegetarvenlige ret og selv kavaen kan han lide.
Efter maden kaster han sig igen over maleriet.
Her lidt aftenstemning over lagunen.
Jeg synes da også at Herrold fanger stemningen meget godt.
Det var så lige kort.
I morgen vil jeg teste noget mere.
Ja! Jeg stemmer for Martha
Nu er spillet hentet. Det tog kun 10 - 15 min.
Nu skal jeg på arbejde og så er det weekend og Tropeliv
Nu er spillet hentet. Det tog kun 10 - 15 min.
Nu skal jeg på arbejde og så er det weekend og Tropeliv
Nu er Diego Lobo på besøg i baren i den nye verden fra Tropeliv. Der ser ikke ud til at være nye madretter eller nye drikke.
---
Nu er en anden simmer fra en anden husholdning taget til stranden, hvor det er muligt at svømme.
Det viste sig også, der faktisk var kommet en ny madbod med nye fiskeretter.
Forresten havde jeg min egen udfordring med at prøve Tropeliv. De fleste beboere i Sulani var ikke hjemme, og i to husholdninger var kun børnene hjemme. Derfor måtte andre simmere besøge Sulani.
Nu er Diego Lobo på besøg i baren i den nye verden fra Tropeliv. Der ser ikke ud til at være nye madretter eller nye drikke.
---
Nu er en anden simmer fra en anden husholdning taget til stranden, hvor det er muligt at svømme.
Det viste sig også, der faktisk var kommet en ny madbod med nye fiskeretter.
Forresten havde jeg min egen udfordring med at prøve Tropeliv. De fleste beboere i Sulani var ikke hjemme, og i to husholdninger var kun børnene hjemme. Derfor måtte andre simmere besøge Sulani.
Jeg har også købt pakken - var jo nysgerrig nok
Som jeg frygtede er der ikke ret mange byggegrunde og dem der er er ret store - men man kan jo rive nogle ned for at få lidt mindre plads. Jeg har flyttet et test simmer til øen, som jeg nu vil gå på opdagelse med. Allerede nu kan jeg se at visse ting ikke fungere blandt andet PC'erne og brusekabiner - men den der følger med pakken virker da heldigvis. Så man skal være fremme i skoen med hensyn til det sociale hvis man kun spiller en simmer, da de hurtigt løber tør på det sociale felt. Telefonerne virker dog. Og så er jordgrillen da skide smart. Deres både mv. skal med i inventar kassen og er der plads kan de så sejle rundt i/med dem. De rejser på samme måde som altid.
Det jeg er mest imponeret over til nu er deres svømmeevner - det er noget helt andet end vi kender fra Sims 3
Som jeg frygtede er der ikke ret mange byggegrunde og dem der er er ret store - men man kan jo rive nogle ned for at få lidt mindre plads. Jeg har flyttet et test simmer til øen, som jeg nu vil gå på opdagelse med. Allerede nu kan jeg se at visse ting ikke fungere blandt andet PC'erne og brusekabiner - men den der følger med pakken virker da heldigvis. Så man skal være fremme i skoen med hensyn til det sociale hvis man kun spiller en simmer, da de hurtigt løber tør på det sociale felt. Telefonerne virker dog. Og så er jordgrillen da skide smart. Deres både mv. skal med i inventar kassen og er der plads kan de så sejle rundt i/med dem. De rejser på samme måde som altid.
Det jeg er mest imponeret over til nu er deres svømmeevner - det er noget helt andet end vi kender fra Sims 3
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Side 1 af 5
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum