DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug?

3 deltagere

Go down

Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug? Empty Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug?

Indlæg af BrokenBones Søn 23 Jun 2019 - 18:02

Gik først op for mig i dag, Jungleeventyr krævet ens simmere tog på ferie for at opleve de nye steder.
Mine to simmere lejet et hus i Selvadorada, og tog hen til en bar, hvor de fik en Espuma Agria hver.
De har ikke været i nærheden af nogen insekter eller rodet rundt i naturen generelt, ikke engang været inde i huset de lejet.
Men, som de sætter sig ved baren, skifter deres ansigtsform. Begge relativt feminine mænd, for noget af en herrer hage. Hvilket til dem, er langt fra godt.
De ser kun sådan ud på deres ikon (Der hvor den viser humør osv) - Deres figur sig selv, er som den plejer.

Jeg ved ikke hvilken en af delene af alt dette der kan besvare deres fysiske ændring, men syntes det var så grimt, jeg hoppet ud af spillet og ikke gemte. Ville bare høre om det kan være en reaktion på at være på ferien, kan det være drinken, eller, hvad er det? (Hvis ikke bare en bug)

.... Minder mig tilbage om sims 3 hvor samme to simmere fik hævet ansigter af at svømme i havet....
BrokenBones
BrokenBones
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 17
Join date : 20/01/19

Tilbage til toppen Go down

Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug? Empty Sv: Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug?

Indlæg af BoergeOf61 Søn 23 Jun 2019 - 18:11

I hvert fald har jeg ikke oplevet særlige problemer med Espuma Agria. Det kan selvfølgelig skyldes, mine simmere oftest drikker den på almindelige restauranter i andre verdener sammen med mad.
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1087
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug? Empty Sv: Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug?

Indlæg af MonaSolstraale Søn 23 Jun 2019 - 18:18

Hej BrokenBones. Jeg kan desværre ikke se dit billede.
Jeg kan ikke mindes at mine simmere har prøvet nogen drik i Selvadorada, der ændrede deres ansigtsform Shocked

Jeg er ikke sikker på at de har drukket Espuma Agria, da jeg for det meste lader simmerne vælge selv.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug? Empty Sv: Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug?

Indlæg af BrokenBones Søn 23 Jun 2019 - 18:44

Jeg fik ikke taget nogen billeder, det er derfor du ikke kan se dem.
Søgte også nettet, og fandt intet på problemet dér heller. Eneste jeg kan se det ellers kan være, er når man "påvirker" en simmer for meget i ansigtet, så de bliver "for fine", det fik i hvert fald ansigter til at "eksploderer" i Sims 2 - Men de har altid set sådan her ud, så nægter at tro det er det.
Prøver nok at sende dem på ferie igen senere, da kan jeg tage billeder af dem hvis det sker igen.
BrokenBones
BrokenBones
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 17
Join date : 20/01/19

Tilbage til toppen Go down

Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug? Empty Sv: Espuma Agria og Jungleeventyr ... Bug?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum