DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber

3 deltagere

Go down

Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber Empty Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber

Indlæg af BrokenBones Fre 22 Mar 2019 - 2:05

Jeg har to simmere som har været gift i 30 simmerår - På tråds af det, kender de ikke alle hinandens egenskaber, og det går mig på efterhånden.

Simmer 1:
Ambitiøs
Geni
Ordentlig
Skarpsindig
Uimodståelig
Vundet:
Diva
Fedterøv

Simmer 2:
Barnlig
Geni
Pæn
Skarpsindig
Bot fan
Vundet:
Enspænder
Spekulerende

Simmer 1 kan ikke gennemskue at simmer 2 er spekulerende, og bot fan på tråds af han har set den anden spekulere og set ham rende rundt i robot kostume (Sågar juhuuet med ham i det) - Fået uploadet følelser, og talt om følelser <- To unikke ting til de to egenskaber.
Simmer 2 kan ikke gennemskue at simmer 1 er ordentlig, selv om han er blevet lagt an på og charmeret på måder kun folk med ordentlig egenskaben kan.
Ud over det, har de også årvågen bonussen fra point shoppen.
Vil bare høre om andre har haft held med at få disse egenskaber gennemskuet, og om de evt ved hvad der udløste det blev gennemskuet.
BrokenBones
BrokenBones
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 17
Join date : 20/01/19

Tilbage til toppen Go down

Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber Empty Sv: Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber

Indlæg af Anbodil Fre 22 Mar 2019 - 8:26

Ja det lyder jo også helt vanvittigt at de ikke kender hinanden til bunds efter 30 simsår. Men kan det ikke være en fejl i spillet?? Der er jo så mange i forvejen.
Jeg spiller ikke sims 3 så jeg kan ikke så godt hjælpe dig der!! Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber Empty Sv: Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2019 - 11:31

Jeg havde på et tidspunkt en enlig simmer som via ønskebrønden fik et barn. Barnet viste sig at være rigtig ondskabsfuld - Jeg husker ikke alle egenskaberne - men mor var det modsatte. Og hun havde virkelig sit hyr med at omgås det her barn hun havde ønsket sig. Knægten lagde alle mulige fælder og var temmelig ond i sin væremåde. Han byggede sorte snemænd om vinteren rundt omkring i nabolaget Laughing

Hun kunne jo af gode grunde ikke smide ham ud - men da han blev teenager blev han sendt på militær skole - det var jo selvfølgelig noget jeg spillede mig frem til - men ønskerne kom fra hans mor - at hun virkelig ville af med ham. Da han havde udstået sin "straf" vendte han tilbage - men nu som ung voksen kunne mor bede ham om at forsvinde. Jeg kan huske jeg sendte ham væk og at hun (mor) ofte rendte på ham et eller andet sted i byen, hvor han forsatte sine ondskabsfuldheder over for hende.

Jeg har haft flere simmere i tidens løb med vidt forskellige egenskaber og ofte fundet at de bare ikke kunne sammen.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber Empty Sv: Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber

Indlæg af BrokenBones Fre 22 Mar 2019 - 12:32

Har ikke oplevet bugs med egenskaber før - Men næste plan er jeg lader simmer 1 se simmer 2 i bot arenaen i en kamp, og så se om han gennemskuer den bunke papkasser som deltager i kampen, haha!

Rolig, sims4ever, det er ikke fordi de ikke kan sammen! - De er skam ganske glade for hinanden selv om de ikke kender hinandens egenskaber! - Men rigtigt, gode og onde simmere er ikke en god cocktail.
BrokenBones
BrokenBones
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 17
Join date : 20/01/19

Tilbage til toppen Go down

Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber Empty Sv: Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber

Indlæg af simsister Fre 22 Mar 2019 - 15:08

Det synes jeg, de er. I hvert fald i Sims 4. Mine to: Aziraphale og Crowley har det helt perfekt sammen. Smile
https://dksimlinger.danskforum.net/t47-genforening-af-gamle-venner
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber Empty Sv: Sims 3 - Gennemskuelse af egenskaber

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum