DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Som mit spil udvikler sig 2

2 deltagere

Go down

Som mit spil udvikler sig 2 Empty Som mit spil udvikler sig 2

Indlæg af simsister Ons 20 Jul 2022 - 13:09

En ny tråd må være på sin plads, eftersom jeg har startet et nyt spil op. Der er sandelig stadig overraskelser. F.eks. har jeg jo "ansat" Dracula som fast parabol bygger. Men han overrasker mig ved at dukke op - næsten hver gang, Aziraphale er på job som paranormal efterforsker. Nogen gange tager han begivenhederne i strakt arm. Som her, hvor han hygger sig med at lave drinks ved baren.
MEN som regel er han - sit image til trods - totalt skræmt, så jeg næste gang jeg skal spille med ham for at bygge paraboler, må han køles ned, enten med hellige lys eller en tur under dynen.  Som mit spil udvikler sig 2 1f605
Som mit spil udvikler sig 2 SNmBafS

At starte spillet op helt fra nyt byder også på en anden overraskelse. Michael som før var NPC dyrepasser i Hønseherred, er flyttet ind i et beskedent hus i et helt andet nabolag. Han skulle også have paranormalt besøg, og Aziraphale kommer lige fra en omgang massage. Smile
Som mit spil udvikler sig 2 QhMsfFE
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig 2 Empty Sv: Som mit spil udvikler sig 2

Indlæg af VinceDjansen Fre 22 Jul 2022 - 15:02

Ja, nu bliver du jo naturligvis mødt af "gamle kendinge" - NPC'ere, som jeg jo ofte støder på, når jeg næsten altid starter et nyt spil helt forfra.

Så man hænger vingerne i garderoben, når man skal til massage? Shocked Laughing Rolling Eyes
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig 2 Empty Sv: Som mit spil udvikler sig 2

Indlæg af simsister Lør 23 Jul 2022 - 13:22

Nemlig vinger og glorie er "tilbehør", som ryger af, når de tager håndklædet på. Grine smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig 2 Empty Sv: Som mit spil udvikler sig 2

Indlæg af simsister Lør 3 Sep 2022 - 12:25

Så er jeg klar med endnu en - måske chokerende - opfølgning af det at starte et nyt spil op. Jeg skal da lige love for, at der er/var mange af de gamle bugs, der pludselig dukkede op igen igen.

De her er et barns bekendtskaber. Det er ret mystisk med de to bjælker under Mana. aner ikke hvad det skal betyde.
Som mit spil udvikler sig 2 Dpb6h0L

Grimme stereotype simmere (Bliv berømt pakken) med de underligste ansigter, især ører, og hvor kommer de der øjenbryn fra?
Som mit spil udvikler sig 2 27tI7UA

Besynderligt klædte simmere i bybilledet i San Myshuno. EFTER det for snart længe siden blev lovet os, at det ikke ville forekomme mere.
Som mit spil udvikler sig 2 IqbrHHn

Så til det lidt mere hyggelige. Mens jeg ventede/venter - sikkert for evigt - på en patch/opdatering, der skal få simmerne til at forblive deres nuværende alder selv om jeg spiller med lang levetid. Så må magikerne i gang med at lave trylledrikke, der kan gøre dem yngre. Aziraphale allierer sig med Morgyn: Vi er kongerne!
Som mit spil udvikler sig 2 Ld2WsIf

Der er gang i sagerne, når de to arbejder sammen.
Som mit spil udvikler sig 2 V5lwG7L

Og Dracula er på overarbejde med at lave paraboler til alle spillede grunde, så vi ikke får en masse rumvæsener. En  af opgaverne på arbejdet er, at han skal klone sig selv.
Som mit spil udvikler sig 2 F5cpDSm

Fin klon med et andet fornavn, men hudfarven er da vist lidt misforstået.
Som mit spil udvikler sig 2 IZ3zBGA

Så besøger jeg Knox Greenburg, som render rundt og prøver at undersøge indholdet af skraldespandene i Evergreen Harbour.
Som mit spil udvikler sig 2 CW1mLxp

Hen ad vejen får han sig også en søn, som han kærligt tager sig af. Moderen blev jo pludselig så gammel, at hun skulle på alderdomshjem.
Som mit spil udvikler sig 2 1GvPPa7

Henne på affaldspladsen foregår der sære ting. Nogen prøver at udrydde kakelakkerne temmelig voldsomt.
Som mit spil udvikler sig 2 4tnRa6w

Så henter jeg de sidste varulve, som jeg flytter til et nyt nabolag. anede ikke at de kunne grave "tunneler" inde i huset.
Som mit spil udvikler sig 2 TbuWAjk

Og børnene elsker at blive medlem af diverse klubber og holde møder f.eks. i parken, hvor de laver lektier sammen.
Som mit spil udvikler sig 2 AFt0Hfd

En enkelt rumvæsen simmer flytter med sin rumvæsen kæreste til Strangerville, hvor huset straks bliver gennem undersøgt af disse investigators.
Som mit spil udvikler sig 2 KlVzxlB
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig 2 Empty Sv: Som mit spil udvikler sig 2

Indlæg af simsister Ons 21 Sep 2022 - 14:56

Så er der flere chok: Det var jo noget, der aldrig skulle forekomme mere, så man er slet ikke forberedt,
Som mit spil udvikler sig 2 RGOO4ex

Alle de smukke planter i Aziraphales have er - efter han har været en tur i byen sådan lige blevet til jordbunker. SUK!
Som mit spil udvikler sig 2 Jq0Pwr3

Spøgelsesjæger jotak, mest tilfredsstillende er det at genoplive spøgelserne. Man er da pænt stolt.
Som mit spil udvikler sig 2 3N6Snjs

Han har efterhånden fået et nært forhold til Morgyn. så de beslutter sig for at blive gift. sjovt at prøve den nye bryllupsdag pakke. Og jeg kludrede kun lidt i det. kede sig smiley  
Som mit spil udvikler sig 2 2R6Zul0

Og så en helt utrolig brudevals.
Som mit spil udvikler sig 2 YYWEd28

Og så vil jeg lige tilføje, at mange af mine simmer stadig ældes, når jeg sætter dem tilbage i spillet. Jo, man kan ændre det med en snydekode, men den "ked af det" humørstump tager alligevel en rum tid.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig 2 Empty Sv: Som mit spil udvikler sig 2

Indlæg af VinceDjansen Ons 28 Dec 2022 - 22:26

Jeg skal da godt nok love for, at du bringer nogle meget personlige ting frem i din skildring af din egen familie Simsister - både på godt og ondt for dig.
Det må have medfødt mange tanker forud for delingen med vi andre.
Stærk og meget personlig læsning - og tak for den vinkel på Sims-spillet også.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig 2 Empty Sv: Som mit spil udvikler sig 2

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum