DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Som mit spil udvikler sig.

5 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Søn 19 Apr 2020 - 0:10

Som de fleste af jer jo ved, har jeg alle de simmere, jeg har spillet med og lavet historier med - og som altså ikke er døde hen ad vejen - stadig i mit spil, og elsker at tage en ordentligt gensyn med dem ind imellem. synes det kunne være sjovt at dele med jer andre, hvad jeg har oplevet de seneste 14 dage ud over de lange historier, jeg kører.

Tilbage til vores julestafet, hvor jeg har bygget huset på grunden om et par gange, flyttet Frk. Lundemann og lille søn hen i et helt andet hus for sig selv. Ligeledes med min egen simsister og Rasmus, da de jo var faldet for hinanden. Så skete der det, at (alle damerne er så vilde med Svend Arne). Jeg har fået et par svære mods ind og ryddet andre ud. Også teenageren Karoline faldt for den gamle, for selv om han er skidesur ind imellem og "hader børn", så elsker han åbenbart at undervise. Og det gør han glad og gerne, så han falder om af træthed og falder i søvn i aftenbadet.
Som mit spil udvikler sig. HmW6Rm7

Et af mine mods gør, at voksne kan forelske sig i teenagerne og omvendt, og Karoline var efterhånden MEGET glad for Svend Arne. De er ikke gift, men han har da fået et par tvillingepiger med teenageren. ÅH- åhhh. Ja, hvem skulle nu have troet, at han nogensinde skulle blive far.
Som mit spil udvikler sig. SDc7vAn
Som mit spil udvikler sig. AIisM6Z

På en af de små sydhavsøer, tuller der en herlig lille havmand/Triton tumling rundt. Det er helt fantastisk. Far og mor er prins Erik af Danmark og havfruen Ariel.
Som mit spil udvikler sig. CoRXUOg

Hvis I husker min historie om de gamle venner, der fandt sammen igen - Aziraphale og Crowley, kan jeg fortælle, at deres fælles søn, Mercur er blevet en af mine supersimmere, allerede som teenager, og køn er han jo.
Som mit spil udvikler sig. 1GqCIp7

Det er ikke så nemt at være far og far til en teenager, der er meget klogere end de to fædre tilsammen, og allerede har alle fem stærke værdier helt oppe i det grønne felt.
Som mit spil udvikler sig. LdiDuYx

Og så nåede jeg en af spillets milepæle i dag. Det er den der hedder Færdigtrænet. Men jeg ved ikke, om der følger en slags præmie med i form af noget der bliver låst op.
Som mit spil udvikler sig. U8voBTr
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Anbodil Søn 19 Apr 2020 - 9:59

Så vidt jeg forstod på Carls video for hans supersim. Så er "præmien" alt alt blir lettere for ham fremover...og at det går ret stærkt med at lære noget nyt...men man kan vist kun sige til dine spil; Hu hej hvor det går..... Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Søn 19 Apr 2020 - 12:22

Jo, men jeg tror nu, at "Færdigtrænet" hentyder til mig, for det er vist fordelt på alle de simmere jeg spiller med. Ingen af de viste her har alle færdigheder, selv om Aziraphale har mange, og det var Crowley der hittede med beskeden, da han nåede level 10 i skrivning. Han er forfatter.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af VinceDjansen Ons 22 Apr 2020 - 17:23

Ja ja. selv en gammel gnaven gubbe som Svend Arne finder åbenbart kærligheden i dette spil, hvis man lader ham være lidt alene Rolling Eyes

Og så er jeg da lidt imponeret af, at du lader alle dine familier leve i samme spil.
Det mindes jeg ikke, at jeg nogensinde har gjort, men det giver jo naturligvis nogle genkendelige fordele, når gamle familier mødes med nye. (og så passer det jo iøvrigt ikke helt, for den gamle landmands-familie med Maren og Alfred dukkede da op hos sømændene på et tidspunkt, kommer jeg lige i tanker om).

På samme måde er det jo fornøjeligt, når I har spillet videre og fortalt en historie med en af de pre-definerede karakterer fra spillet. Hver gang Don Lothario dukker op i mine spil, tænker jeg da på den fine historie om ham her fra forummet - og synes næsten, at jeg kender hans historie og baggrund.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Ons 22 Apr 2020 - 23:58

Mange tak, men selv synes jeg nu, det ville være betydeligt sværere at holde styr på det hele, hvis jeg skulle jonglere mellem flere forskellige spil, men sådan er vi jo så forskellige.
Og os imellem så er Svend Arne en pudsig størrelse. blinkende smiley
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Lør 25 Apr 2020 - 1:23

Her er så lidt mere fra dagens spil. Jeg har altså aldrig før været ude for, at der er en der springer i svømmebassinet og taber badebukserne, da han rammer vandet. Grine smiley
Som mit spil udvikler sig. Ho0vsHH

Så ville jeg lige kigge til Dracula og hans familie for at finde ud af, hvorfor deres lille Djengis altid er så trist. Det er hjerteskærende at høre ham ligge og hulke i søvne. Han er jo en ret pæn dreng med sin forklædning på.
Som mit spil udvikler sig. TkfEEHg

Men lader man ham tage forklædningen af, ligner han en lilla Pinocchio.
Som mit spil udvikler sig. N9VFxFt

simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Anbodil Lør 25 Apr 2020 - 10:08

Uha..han ser da uhyggelig ud??!! Fandt du så ud af hvorfor han var så ulykkelig???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 25 Apr 2020 - 11:43

Jeg har kun set Simmeren miste badebukserne en gang og det fik simmeren til at skamme sig i lang tid Grine smiley

Da jeg så billedet af Djengis på min Ipad i går kunne jeg ikke finde hoved og hale i det nederste billede, men nu går det op for mig at han holder deres kæledyr på en meget akavet måde alien head

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Lør 25 Apr 2020 - 12:05

Anbodil skrev:Uha..han ser da uhyggelig ud??!! Fandt du så ud af hvorfor han var så ulykkelig???

Ikke rigtig, for han skulle jo netop være meget selvsikker, men føler at han er "Palle alene i verden", hvad nok kan være meget rigtigt. Så jeg købte en dagbog til ham og håber han får styr på sine negative følelser på den måde. Det kan være rigeligt at Dracula er yderst modbydelig ind imellem.

Jeg skal prøve at tage et foto af ham i selve spillet og uden hund. (Ved heller ikke, hvorfor det absolut er ham, der skal holde den, når hunden er Latoyas.)
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Lør 25 Apr 2020 - 13:02

Jaaa, jeg skulle hilse fra Dracula og sige, at det her ansigtsudtryk nok meget godt fortæller, hvad han synes om situationen.
Som mit spil udvikler sig. Ko5tWkP

Djengis skriver i sin dagbog her til morgen, inden han skal i skole. Der er også besvær med tøjet. Spillet roder rundt i det hele tiden, så jeg må ind og ændre det. Han skal i hvert fald ikke have kjole på, altså!
Som mit spil udvikler sig. KruwO5j

Og roderiet sker, hver gang jeg har ladet ham tage "forklædningen" af. som det fremgår af billederne er hans plumbob alien, men han er også vampyr, så det basker. Så den del er ok, men hele fadæsen kommer nok af, at han ligesom skulle have hele fire "udtryk" i LES, men den kan jo kun vise to. Jeg vil dog ikke af med ham, han er alt for speciel. Og ikke nok med at han bliver tumling uden sin forklædning, han bliver også skaldet igen O M G. Det er bare rigtig svært at tage billeder til historien, kan I nok forstå. Rundtosset kede sig smiley
Som mit spil udvikler sig. Mrmm8AJ


Sidst rettet af simsister Lør 25 Apr 2020 - 19:38, rettet 1 gang
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Anbodil Lør 25 Apr 2020 - 14:48

Ja det ser sådan ud. Han blir jo helt deform, den stakkel. og hvis det er næsen som stikker sådan ud, så forstår jeg godt du mener han ligner pinoccio.... Sad Spillet har åbenbart ikke taget højde for at en vampyr og en alien får en unge sammen...akke da!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Tors 7 Maj 2020 - 13:53

Så er der igen gået nogen fede spilledage. Bag kulisserne af min kongelige legacy sker der hele tiden noget. Lille Ingrid er blevet født i familien Bernadotte, og en anden lille pige/prinsesse - senere Knuds kone, hans halvkusine Caroline er også født. De to render rundt som tumlinger i øjeblikket. Ingrids forældre er ganske unge, store teenagere. Og hendes far sidder her og praler til svogeren med, at han "fjoller rundt". Har ikke lige set den der boble før.
Som mit spil udvikler sig. QZptbXd

Der er da visse frynsegoder, når man arbejder i køkkenet hos de kongelige. Her tager kokken lige en portion mad med hjem.
Som mit spil udvikler sig. HLszFgS

Og så har jeg jo altså installeret WW for fulde drøn, mest for at gøre spillet mere autentisk, da det jo lader til, at de kongelige gifter sig ind i hinandens familier, og ofte som ganske unge. Med WW følger der et par finurlige NPC'ere, som kommer på uanmeldt besøg og opfører sig - nåja, ret utérligt. Så blev der i en gruppe spurgt om, hvorfor man ikke ser de to, Tom og Tina sammen og/eller være sammen. Det er jo fordi, man kun kan have dem en ad gangen. Men med lusk og lempe fik jeg hele dagen i går til at gå med at bringe dem sammen. Nemt var det ikke. Jeg havde Tom i spillet og hentede Tina på Galleriet. Hun er led og elsker at overfuse andre simmere, især dem hun ikke rigtig kender. Tom er en hidsigprop, men som vi nok alle ved, er der jo en vis charme ved at "undskylde i sengen", så det lykkedes da til sidst.
Som mit spil udvikler sig. Qs89UjG
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Anbodil Tors 7 Maj 2020 - 20:33

Ja det var da en sjov måde at løse det "problem" på. De kan nemlig ikke slettes, de to..og eg gad ikke havde dem rendende som vindueskikkere...jeg løste problemet med MCCC og lavede dem til børn....så kom de ikke mere... Udspekuleret

WW er måske nok med til at gøre spillet mere autentisk som du skriver, men kun på det sexuelle område...alt efter hvilke filer du henter. Der er andre mods som gør spildelen mere autentisk, men dem har Sighubert og jeg også nævnt andre steder! Smile
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Tors 7 Maj 2020 - 22:28

Det er jeg så ikke helt enig i. f.eks har jeg ikke længere problemet med, at simmere vokser op med den forkerte krop. Kigger man nærmere efter, er der mange forskellige måder at indstille WW på, så det er i hvert fald helt fint for mig og skønt med et mod, der selv kommer op med besked om at det skal opdateres.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Sighubert Tors 7 Maj 2020 - 23:59


Jeg kan lige tilføje at man kan slå vindueskiggerene fra i nøgenhedsmenuen. Så opfører de sig som almindelige simmere.
Vidste i for øvrigt at ens egen simmer også kan vindueskigge? Embarassed
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Fre 8 Maj 2020 - 0:11

Ja, det har jeg prøvet. De kan også tage billeder, men det er ikke så godt, hvis det bliver opdaget. Shocked
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Fre 15 Maj 2020 - 13:18

Og så fik jeg en spilledag i går, hvor der bare skete adskillige uventede ting, så jeg ikke nåede så meget, som jeg gerne ville. Bag kulisserne på mine historier foregår der rigtig meget. Der vokser nye simsbørn op, som skal flettes ind o.s.v. Men når der så opstår pludselig brand og uventede graviditeter, så skal tænkeren lige i gang med at klare skærene.

Der var også opløb nede på stranden i Sulani, da de små skildpadder skulle en tur ud i havet. Nogen ser vist bedst over skulderen på hinanden. LOL.
Som mit spil udvikler sig. 9az6f8X

Og bagefter gik de så allesammen hjemad i gåsegang. Grine smiley
Som mit spil udvikler sig. 0frdfNx

Triton, der var tumling "for lidt siden" er blevet teenager, og jeg leder som forrykt efter den krone, han skal have på senere.
Som mit spil udvikler sig. M2PBI97

Og så er lille Olga (af Grækenland) blevet født. Hører til min kongelige legacy, og det gav diverse problemer som nogen af dem beskrevet ovenover. Men jeg klarede det.
Som mit spil udvikler sig. JNQNATQ
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Sighubert Fre 15 Maj 2020 - 17:07


Kandet ikke blive lidt uoverskueligt med alle simmerne i et spil?
Jeg kan dog se at der ligger planer for fremtiden. Smile
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Anbodil Fre 15 Maj 2020 - 19:43

Du store kineser Shocked Der er noget at se til simsister....men sådan kan du sikkert li det.... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af VinceDjansen Ons 20 Maj 2020 - 16:47

Det er jo naturligt, at der VIL ske en masse inde bag dine fortalte og fortsatte historier, som vi har fået indsigt i, når du spiller på den måde, som du gør.
Som jeg også er imponeret af Boergeof61 og alle hans sammenflettede og spillede familier, bliver jeg også imponeret af din tilgang Simsister. Hatten af for den måde.
Men det MÅ da give nogle udfordringer engang imellem, når simmerene givetvis finder sammen i nye familiekonstellationer af sig selv. Det KAN naturligvis også betragtes som en ekstra charme ved spillet - og måske give inspiration til andre kommende historier.
Fordelen er naturligvis, at man jo til gengæld kender sit persongalleri, når man spiller på den måde - og dermed også undgår de fleste ukendte npc'ere.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Lør 6 Jun 2020 - 18:41

Ja, nogen kender jeg og har kendt, siden jeg startede spillet op. Andre er kommet til, og nogen har jeg valgt at beholde efter diverse spiludfordringer og historie fortællinger. Men i mit spil laver de ikke selv nogen konstellationer. I dag løb det helt løbsk. Det startede med, at der kommer nogen finurligt udseende simmere med WW. Dem der har moddet, kender dem nok, det er Tom og Tina Peeping. De er også så specielle, at jeg er faldet for dem. Jeg fik jo endelig gang i WW igen i går og kom ind i spillet for bla.a at besøge Tom og Tina, der er gift og bor i samme hus, mens Tom stadig er på farten ind imellem. Kun for at finde Tina gravid, selv om hun er på p-piller. OMG, og så tænker jeg, at det tager længere tid, hvis jeg sender dem på ferie, og de ville gerne til Granite Falls. Men akkenej. Efter kun en enkelt nat fik Tina så veer. Jeg måtte sende dem hjem i hast, for man kan åbenbart ikke tage direkte til hospitalet fra Granite Falls. Derfra tog jeg så Tom og Tina til hospitalet (Tom i badebukser). Der møder ikke nogen receptionist op, og Tina bliver hængende udenfor og farer direkte i flæsket på lægen, der bestemt ikke er uimodtagelig.
Som mit spil udvikler sig. Bc5v97G

Nåmen alle tre iler til fødestuen (trods alt og uden receptionist). Tina får besked på at gispe, men veerne er ikke så stærke, og hun er lige ved at give op og tænker: Jeg kan lige så godt tage hjem så.
Som mit spil udvikler sig. 6in8qG1

Men ude i forhallen indhenter lægen hende så og forhindrer hende i at tage hjem. Han har en metode, siger han - til at få gang i fødslen. Juhuu
Grine smiley
Som mit spil udvikler sig. QEQAhSz

Det var da godt nok smart, jubler Tom. Skal vi ikke gå ind på fødestuen igen, så jeg også kan prøve?
Som mit spil udvikler sig. TdG8IEh

Som sagt så gjort. Tina håber selvfølgelig det bedste. Nu må der da snart ske noget - - -
Som mit spil udvikler sig. JJUiZVc

Jeg tror, vi har gjort, hvad vi kunne, siger lægen. Det bliver desværre nødvendigt med et kejsersnit alligevel.
Som mit spil udvikler sig. GUKQIX3

Nåmen så gik den mest "dramatiske" fødsel, jeg har haft til dato ret godt alligevel, og babydrengen er sund og rask.
Som mit spil udvikler sig. Nzgj60q


Sidst rettet af simsister Søn 7 Jun 2020 - 1:56, rettet i alt 2 gange
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 6 Jun 2020 - 18:49

What a Face!!!!
Grine smiley Juhuu

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Anbodil Lør 6 Jun 2020 - 19:39

Jamen sikke da en historie..hahaha lol!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af simsister Søn 7 Jun 2020 - 1:54

Ja, det må du nok sige. Aner faktisk ikke, hvordan det gik til, men det var underholdende og afvekslende fra sædvanlig procedure. Vel hjemme fik jeg så denne søde overraskelse oveni. Storebror Timothy glæder sig til at lege med sin nye lillebror. Sådan en sød besked, når jeg ellers har set den der med, at den lille ikke er ønsket, også hos bl.a. Christian d. 10.
Som mit spil udvikler sig. G93s0GQ
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Sighubert Søn 7 Jun 2020 - 7:28


Den metode har jeg aldrig hørt om. Rolling Eyes
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Som mit spil udvikler sig. Empty Sv: Som mit spil udvikler sig.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum