DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sindssygehospitalet

5 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af simsister Lør 27 Nov 2021 - 13:10

Mange tak, Vince. Det er/var en rigtig god historie at følge med i.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Lør 27 Nov 2021 - 21:12

Tusind tak MonaSolstraale - det var pænt af dig. Very Happy
- og lad mig da bare indrømme, at jeg har haft stor glæde af alle de andre tidligere løsninger.

Jeg nåede også at tænke, at dette Sims-spil har så UTROLIGT mange facetter i det hele taget - så ufatteligt mange måder at tilgå de samme ting på.
På den måde kaster vi os jo garanteret også over nye pakker på hver vores måde.
Denne gang var det dog rimeligt lineært, for der var jo en decideret opgave at løse - den eneste af sin slags, hvis vi lige ser bort fra stræbener.
Udover det endelige opgør til sidst, som nok skal løses på samme vid, har vi jo nok givet os i kast med opgaven på hver vores måde - og med vidt forskelligt simmer-/person-galleri og bagtanke.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Lør 27 Nov 2021 - 21:54

Har I prøvet dette:
Jeg vil indrømme, at det sidste billede, som jeg jo skulle bruge fra Sulani, gjorde, at jeg kom i tanker om svømmemuligheden i denne pakke - en ting, som jeg bestemt ikke fik gjort meget ved, da pakken var udkommet.
Det blev vist kun til lidt snorkling, som jeg lige husker min brug af pakken.

Når nu Willenskov alligevel skulle ende sine dage i en liggestol (eller tage en lur, som det jo retmæssigt er!), benyttede jeg lige lejligheden til at lade ham blive lidt i den verdensdel, selvom historien jo egentligt var slut (og manden faret til himmels!).
Det blev endda til en herretur i baren, hvor Hammerich, Øjvind, Federspiel og andre medarbejdere fra sindssygehospitalet blev inviteret med.
Dermed fik Willenskov så at sige et herligt liv efter døden - ha ha!!

Sindssygehospitalet - Page 3 27_11_16

Måske skulle man kigge til den del af Sims-verdenen på et andet tidspunkt?!
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Lør 27 Nov 2021 - 22:05

Det ser endda ud til, at en af de kvindelige øboere har fået et godt øje til refugiets unge førstelæge I love you

Sindssygehospitalet - Page 3 27_11_17
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Søn 28 Nov 2021 - 0:13

Og det blev tilsyneladende gengældt i løbet af aftenen!
I hvert tilfælde var det de sidste to, som forlod baren tidligt næste morgen.

Sindssygehospitalet - Page 3 27_11_18

Hjemme på refugiet krævede den nye status som kursted en lille ombygning, så der også blev plads til et svalende japansk bad og en bygning med alskens vandmassage.

Sindssygehospitalet - Page 3 28_11_10
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Søn 28 Nov 2021 - 0:14

- og tak Simsister - altid en fornøjelse, når nogen gider at følge med. Smile
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af MonaSolstraale Søn 28 Nov 2021 - 9:14

Ja jeg har virkelig prøver at dykke ned i Sulani da jeg skrev Finn og Najas historie.   Der er så mange smukke steder og lyset og spejlingerne i vandet er så fantastiske.
Det er en af mine ynglingspakker og sjovt nok en af de pakker som Pixilade nævner som det største flop.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Søn 28 Nov 2021 - 15:42

Jeg husker godt historien MonaSolstraale.
Du har nok ret mht spejlingerne i vandet. Det har jeg slet ikke tænkt på (men vil kigge efter næste gang turen går til tropeøerne).
Men det slog mig, at der da er påfaldende mange fugle tilstede i den verdensdel.
Eller er det bare mig?
Jeg husker kun Bindleton Bay som et andet sted med fugleliv. Det er faktisk lidt en skam i mine øjne, at der ikke er mere fugleliv i spillet - fugle, som flyver forbi på grunden - fugle, som sætter sig på taget - fugle, som bader i fuglebadet osv osv.

Sindssygehospitalet - Page 3 27_11_20

Sindssygehospitalet - Page 3 27_11_19

Ærgerligt, at simmerne ikke kan dykke rigtigt i Sulani, som man jo kunne i Sims3 (selvom det virkede herredårligt!)
Ærgerligt, at der ikke kan sidde to simmere i den store kano.
Ærgerligt, at der ikke er store grunde.

Når jeg nu er så rasende lang tid om at få kigget på disse ny-udgivelser, når de bliver udgivet, giver det jo heldigvis masser af stof til senere, når jeg endelig vender tilbage til disse pakker.
- og jeg skal nok komme tilbage til Sulani en dag, det er jeg sikker på.

Jeg er eksempelvis også bagud med jungle-eventyr-pakken, som jeg også kun har spillet overfladisk, da sømændene fra det gode skib Martha lagde vejen indenom. Men der er næsten helt sikkert masser af uprøvede ting gemt i den pakke stadigvæk.

Ja, faktisk har jeg heller ikke brugt mange spilminutter på professor-, læge- og politi-karrieren, kan jeg da godt se, når jeg nu lige tænker mine tidligere pakke-køb igennem.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Søn 28 Nov 2021 - 15:45

Nåh, hjemme på refugiet er det nu den unge Federspiel, som råder og regerer.
Hr og fru Keller har også forladt stedet og er skiftet ud med et yngre personale - og Willenskov er jo flyttet til Jomfruøerne et sted.

Federspiel har iværksat en større ombygning af stedet (heldigvis for mig, for så skal der bygges!), så mange rum og genstande fra sindssygehospitalets tid er forsvundet eller udskiftet - og nye indretninger er kommet til.

Refugiets oh kurstedets fokus er nu i langt højere grad på wellness og fitness - og ikke så meget sygdom.
Eksempelvis er der nu indrettet et fint rum til yoga, som jeg vil eksperimentere lidt med, for jeg har set et sted, at tilpas meget yoga-træning kan ende med muligheden for at simmeren kan teleportere!! (en tåbelig mulighed i mit ALT for realistiske verdensbillede, men det skal da lige prøves af - ha ha!)
I første omgang har Federspiel iøvrigt nøjedes med at låse døren til kælderen, hvor Keller foretog sine eksperimeter.
Så slap jeg for at fjerne 4-5 suspekte rum i kælderplan Smile

- og så har hele komplekset fået sig en overhaling. Det BURDE være gult, men jeg kan jo have min tvivl, om det vitterligt ER det, når jeg nu ikke kan skelne farverne fra hinanden.
Men her er lige et billede af grunden fra refugiets bagside.

Sindssygehospitalet - Page 3 28_11_11

Vel hjemme igen fra Willenskovs herretur til Sulani, har det lille sværmeri i baren sat nogle tanker igang hos refugiets leder, der stadig er ungkarl. Federspiel har brugt al sin energi i livet på at dygtiggøre sig som læge (en pokkers svær karriere med alle disse diagnoser hver dag!), men måske er han alligevel kommet til en erkendelse af, at voksenlivet måske også har andre perspektiver.

Og så er det da godt nok som om, at denne historie alligevel ikke rigtigt vil slippe mig - ha ha!! Rolling Eyes Laughing
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale, Sighubert og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af MonaSolstraale Søn 28 Nov 2021 - 18:35

Dine bygninger er ganske rigtig svagt lysegule, så det har du ramt helt fint.
Dine store gitterlåger er baby lyserøde og der er måske knap så tilsigtet Smile
(Jeg vil gerne hjælpe dig med at pege den hvide farve ud, når jeg kommer ind i spillet....hvis du ønsker det)  

Nogen gange hjælper det at lade skuffelsen rase ud før man for alvor er klar til at fordybe sig i pakkernes muligheder. Wink
Jeg rasede i de første to-tre år efter sims4 udkom og nægtede at røre det. Nu elsker jeg bare spillets muligheder.

Jeg ser frem til hvad der kommer til at ske med refugiet fremover.
NB: Så vidt jeg husker har Jose i sin tid, lært at teleportere på meditationsskamlen. Jeg bruger det aldrig, så måske husker jeg forkert.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af simsister Man 29 Nov 2021 - 13:40

Angående det at teleportere (undskyld, hører nok ikke til her). Det er fedt, når de skjulte/hemmelige steder er åbnet, så sparer det meget tid, for så kan simmerne teleportere til Skovlysningen og lignende.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af Anbodil Man 29 Nov 2021 - 14:59

Altså....skøn historie Vince. Og så fik jeg lige genopfrisket da jeg selv spillede opgaven. Jeg husker især den spændte stemning som blev bygget op i opgaven især p.g.a. den sky og himlen som jeg bare synes var helt fantastisk.
Du nævner et sted at det er den eneste liniære opgave i sims 4 men hvad med Batuu..her er der jo også opgaver som skal udføres og et forløb som skal spilles.
Ku det ikke tænkes du kunne lave en historie omkring det nabolag???? For den kunne jeg da godt tænke mig at læse så!!!! Glad i smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Man 29 Nov 2021 - 15:26

MonaSolstraale skrev:Dine bygninger er ganske rigtig svagt lysegule, så det har du ramt helt fint.
Dine store gitterlåger er baby lyserøde og der er måske knap så tilsigtet Smile
(Jeg vil gerne hjælpe dig med at pege den hvide farve ud, når jeg kommer ind i spillet....hvis du ønsker det)  

Nogen gange hjælper det at lade skuffelsen rase ud før man for alvor er klar til at fordybe sig i pakkernes muligheder. Wink
Jeg rasede i de første to-tre år efter sims4 udkom og nægtede at røre det. Nu elsker jeg bare spillets muligheder.

Jeg ser frem til hvad der kommer til at ske med refugiet fremover.
NB: Så vidt jeg husker har Jose i sin tid, lært at teleportere på meditationsskamlen. Jeg bruger det aldrig, så måske husker jeg forkert.

Ha ha - sjovt, at du ikke var tilfreds med spillet i starten, men dengang i grundspillets tid var mulighederne dælme også begrænsede.
Men så er det da heldigt for os andre og dette lille fælles forum, at du skiftede mening.

Og endnu mere ha ha til de babyrøde gitterporte, det ER da grinagtigt.
Gad vide, hvad jeg ellers har bygget gennem tiden med den kulør.  Rolling Eyes
Det må du meget gerne hjælpe med MonaSolstraale, hvis lågerne findes i en mere hvid version.
Så passer de nok bare ikke til resten - eks hegnet, hvis jeg kender de der farvebegrænsninger ordentligt.
For en farveblind Sims-spiller som mig, VILLE det være fint, hvis farvekombinationerne var de samme på tværs af alle genstande - og iøvrigt var placeret samme sted på farveoversigten. Det ved jeg godt, ikke er praktisk muligt, når der er SÅ mange farver i spil.
Så burde de være nummereret eller noget lignende (og det er jo nok heller ikke muligt!).

- Og mine simmere kommer heller aldrig til at teleportere - skal blot se, om det vitterligt KAN lade sig gøre i spillet.

Jeg havde iøvrigt en fornøjelig oplevelse igår, da der opstod ildebrand på grunden.
Jeg ved ikke, om gutten her VAR afgået ved døden forud for branden - det tror jeg nok, at han var, men pludselig kom et genfærd svævende med et skærebrædt.
Det har jeg alligevel aldrig set før. Shocked

Sindssygehospitalet - Page 3 29_11_20
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Man 29 Nov 2021 - 15:29

simsister skrev:Angående det at teleportere (undskyld, hører nok ikke til her). Det er fedt, når de skjulte/hemmelige steder er åbnet, så sparer det meget tid, for så kan simmerne teleportere til Skovlysningen og lignende.

Aha - interessant, Simsister - tak for det hint.
Jeg ved faktisk ikke engang, hvad Skovlysningen er.

- og ALTING er velkommen i min tråd - jeg er ikke så kræsen med "skæve" indlæg, men blot herre-glad for jeres kommentarer.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Man 29 Nov 2021 - 15:46

Anbodil skrev:Altså....skøn historie Vince. Og så fik jeg lige genopfrisket da jeg selv spillede opgaven. Jeg husker især den spændte stemning som blev bygget op i opgaven især p.g.a. den sky og himlen som jeg bare synes var helt fantastisk.
Du nævner et sted at det er den eneste liniære opgave i sims 4 men hvad med Batuu..her er der jo også opgaver som skal udføres og et forløb som skal spilles.
Ku det ikke tænkes du kunne lave en historie omkring det nabolag???? For den kunne jeg da godt tænke mig at læse så!!!! Glad i smiley

Tak for kommentaren Anbodil - og tak for hjælpen undervejs.
Som jeg skrev, havde jeg da god gavn af de forudgående historier om Strangerville-mysteriet - din historie og seneste indlæg inklusive.

Du har helt ret - man bliver nemt grebet af udviklingen i historien, når man som spiller ikke er vant til lidt uhygge og opgave-løsning i Sims.
Virkelig sjov animation af de virusramte byboere.
Det morede jeg mig meget over.
- og netop den tunge sky over byen - de små fnug i luften - de voksende planter osv osv. Superfint scenarie.

Du har nok fuldstændig ret mht Bauu og en ny opgave Anbodil, men jeg har overhovedet ikke benyttet denne pakke/været på rumrejse til den galakse - slet ikke.
- og kommer det nok heller ikke - med et lille nysgerrigt forbehold - tøhø!
Jeg kan huske, at jeg kun købte pakken, fordi en stor del af genstandene på "The Flying Dutchman", som jeg downloadede for meget lang tid siden, var at finde i denne pakke.
Da jeg ombyggede skibet, fjernede jeg faktisk det meste af tingene fra Batuu-pakken - lige på nær noget tovværk vistnok.

Men jeg tror som sagt ikke, at mine simmere kommer på de inter-galaktiske kanter nogensinde - ligesom jeg heller ikke spiller med blå aliens og vampyrer.
Igen er jeg alt for pokkers jordnær til den slags ting.
(FØR Corona ville jeg måske også have forsvoret, at der kunne opstå en verdensomspændende epidemi - og dermed heller IKKKE have spillet den pakke?! Dermed også sagt, at det da er en dybt tragisk baggrund for mit valg af historie, nu jeg tænker efter!!)
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Man 29 Nov 2021 - 15:58

Nogle gange er simmerne også klogere end spilleren!
Pt er der lukket for vandet på refugiet.
En simmer, som havde lavt niveau i hygiejne, valgte da bare at benytte "vandfald i en flaske", som jeg tilfældigt havde placeret på grunden.
Det have jeg bare selv glemt alt om.
Dygtig fyr!

Sindssygehospitalet - Page 3 29_11_21
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Man 29 Nov 2021 - 16:38

Ham gutten her var jeg også noget spændt på den dybere mening med - specielt da han begyndte at tage billeder på grunden.

Sindssygehospitalet - Page 3 29_11_23

Det viste sig, at denne militærperson, som pludseligt dukkede op på grunden af sig selv, blot ville minde husholdningen om, at holde godt øje med skraldespandene!
Mon ikke han dukkede op i spillet med øko-pakken så?

Sindssygehospitalet - Page 3 29_11_24

Han vist sig nu at være en gemytlig fyr.

Sindssygehospitalet - Page 3 29_11_22
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale, simsister og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Tors 9 Dec 2021 - 20:08

Nåh, jeg spandt lige en lille romantisk sidehistorie på denne fortælling - endte det med at blive.
Historien vil fortælle om manglen på en ny lægesekretær, som Federspiel får brug for på et tidspunkt, hvor han har overtaget driften efter Keller og Willenskov.
Efter flere forgæves samtaler slutter han med at ansætte denne nydelige dame i konsultationen.

Sindssygehospitalet - Page 3 03_12_10

På en forretningsrejse til Japan, hvor Federspiel skal kigge på nye behandlingsmetoder og en automat med lindrende produkter, bliver det til et par fridage på et kendt skisportssted. Som hjælp med mødenotater er sekretæren med på turen - og en spirende romance indledes.

Sindssygehospitalet - Page 3 04_12_11

ja, det bliver ligefrem svært at lade modparten være i fred, da de to turtelduer kommer hjem til kurtstedet igen. I love you

Sindssygehospitalet - Page 3 04_12_10
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Tors 9 Dec 2021 - 21:51

Findes der iøvrigt nogen som helst metode eller mod, hvor man kan benytte hospitalsudstyret på en hjemmegrund - eks lave sin egen lille lægeklinik i hjemmet?
Det er da for tåbeligt, hvis alt det fine udstyr kun kan benyttes ordentligt på en speciel grund i hele spillet.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af MonaSolstraale Tors 9 Dec 2021 - 21:57

En af mine kontakter laver en del mods. Jeg vil prøve at hører om hun kender til nogen.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Tors 9 Dec 2021 - 22:44

En vinter-eftermiddag får Federspiel og den nye sekretær hilst på de tidligere beboere og ejere af kurstedet - eller sindssygehospital, som det jo vitterligt var førhen.
Sekretæren undrer sig da noget over rygtet om den gamle forstanderinde, for hun kan slet ikke forestille sig, at fru Keller var frygtet af alle - både patienter og medarbejdere - i hospitalets tid.

Sindssygehospitalet - Page 3 09_12_11

"Hun virker da vældig rar - og slet ikke som den rabenskralde, som nogle af de gamle medarbejdere havde advaret mig om" siger sekretæren til Federspiel, da de kører hjemover.
"Nej, det er virkelig utroligt, hvad den epidemi har gjort ved psyken på visse af de smittede" svarer overlægen, mens han holder et godt øje med det glatte føre.
"- og dermed er der jo også en lille snert af sandhed i den gamle overlæge Kellers vurdering af en psykisk vinkel på virus-angrebet" konkluderer Federspiel ved sig selv, mens han tænker tilbage på opgøret med den store moderplante.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Tors 9 Dec 2021 - 22:46

MonaSolstraale skrev:En af mine kontakter laver en del mods. Jeg vil prøve at hører om hun kender til nogen.

Fantastisk - tak MonaSolstraale.
Intet er så godt som et godt netværk Very Happy
Og jeg kan da næsten ikke forestille mig andet, end at andre har haft de samme tanker med lægeklinik i hjemmet.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af MonaSolstraale Fre 10 Dec 2021 - 8:10

Hej Vincedjansen. Jeg har fået en henvisning til følgende Modder. Spændende hvad du kan få ud af det Smile

Private Practise

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af simsister Fre 10 Dec 2021 - 13:21

VinceDjansen skrev:Findes der iøvrigt nogen som helst metode eller mod, hvor man kan benytte hospitalsudstyret på en hjemmegrund - eks lave sin egen lille lægeklinik i hjemmet?
Det er da for tåbeligt, hvis alt det fine udstyr kun kan benyttes ordentligt på en speciel grund i hele spillet.

Ved brug af snydekoderne, kan du finde det i byg. bb.showhiddenobjects.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af VinceDjansen Lør 11 Dec 2021 - 15:16

Super - tak MonaSolstraale - dit netværk har slået til igen.
Den mod må jeg have nærstuderet lidt mere.

Yes, jeg kender godt genvejen til udstyret - ellers mange tak Simsister, men udfordringen er jo netop, at simmeren - selv dem, som har 10 i karriere som læge, ikke kan bruge udstyret udenfor hospitalsgrunden.
Det ærgerer mig - og giver i mine øjne ingen mening, når genstandene nu ER til rådighed via hiddenobjects-snydekoden.
Så BURDE en velkvalificeret læge da kunne praktisere lidt hjemmefra.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale og Anbodil synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sindssygehospitalet - Page 3 Empty Sv: Sindssygehospitalet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum