DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Historien om mit self....sim-self!

5 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af VinceDjansen Tirs 16 Jun 2020 - 22:32

Men en god information for os, som følger med på sidelinjen, at reglerne kan omstødes med ca 5 underskrifter.
Kan man bruge bits and pieces til noget?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sighubert Tirs 16 Jun 2020 - 22:48


Du kan bruge bits og pieces til fabrikations maskinen. Hvis du så er så heldig at finde farve kan du fremstille feks møbler i flere farver. Farve kan også købes.

Du kan også bruge en af dem (husker ikke lige hvilken) som brændstof til vandpumpe og elgenerator.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Tors 25 Jun 2020 - 21:54

Efter frokosten i kantinen på mit arbejde tager jeg elevatoren op til kontorafsnittet for at få min chef i tale....nu skal det være.
For pokker hvor har jeg ondt i ryggen af de skide stilletter og jeg er lige ved at bumpe ind i min chef da jeg kommer ud af elevatoren.
Jeg gir besked til ham om at jeg har noget at drøfte med ham, så jeg går ind på hans kontor. Han vil komme om lidt siger ham!
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_12

Jeg sætter mig ind på kontoret og venter, mens jeg mentalt forbereder mig på en ikke særlig behagelig samtale. Jeg hader at give chefer "tørt på". Det er sjældent noget man blir populær af, er min erfaring, men nogen skal jo fortælle dem hvad der foregår i deres firma..ellers sker der jo aldrig nogen forbedring eller lign.
Hvor pokker blir han forøvrigt af...???
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_11

Efter at ha glanet i 10 min. kommer han endelig ind af døren, og jeg siger syrligt; Er det meningen at man skal sidde her og glane SÅ længe....min arbejdsdag er ikke færdig endnu!!!
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_13

Da han har sat sig bag skrivebordet, går jeg lige til sagen; jeg vil gerne klage over vores arbejdstøj....især fodtøjet..for de her stiletter kan umuligt være jeres mening, at vi skal trave byen tyndt i. Men i har måske en god invalideforsikring???
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_14

Jeg rejser mig for at vise ham. hvad jeg taler om. Hmm siger han; De er da ellers meget pæne..de klær dig. siger han med et ironisk glimt i øjet, men så får han øje på mit ansigtsudtryk og sadler om. Jeg tror der må være sket en fejl..
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_15

Jeg går tilbage til min plads mens jeg forsikre ham om at det må han have ret i. Det er vores sekretærer som plejer at få sådan nogle! Er det bedre siger jeg spydigt...skal de så gå og få ondt i ryggen istedet...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_16

Han forklarer mig at sekretærene selv ha valgt, så det skal jeg ikke bryde mit hoved med. Han mener bestemt, at jeg kan få byttet de stilletter jeg har, til noget mere praktisk..han skal nok skrive en rekvisition..
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_17

Men så let skal han godt nok ikke slippe, så jeg fortæller ham at arbejdstøjet bestemt ikke er tilstrækkeligt i vores branche. Vi bør også ha et sæt beskyttelses tøj til når vi engang i mellem skal rode i skrald af en eller anden årsag...og før han kommer for godt i gang, så har jeg indgivet en skriftlig klage til hans chef samt til vores tillidsmand....
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_18

Og forøvrigt så har arbejdstilsynet også fået en skriftlig klage, så hvis jeg var dig ville jeg forgribe begivenhedernes gang og få det bragt i orden hurtigst muligt, siger jeg tørt, mens jeg rejser mig for at gå..
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_19

Jeg er sg ligeglad med om de vælger at fyre mig..jeg håber bare, at det har gjort nok indtryk til at de får ændret den beklædnings-proceduren. sekretære i stiletter...hva faen er det for et mandschauvinistisk firma.....
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_22

Hjemme igen får jeg sparket skoene af i en fart og tager mit behagelige nattøj på. Jeg har virkelig brug for at tænke på noget andet...men tankerne vil ikke helt blive ved spillet, så jeg opgiver igen..
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_20

I stedet skriver jeg mine tanker ned, så jeg kan få ro for min harme..og en bid brød hjælper også...en god nats søvn er jo svær at undvære...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 14_06_21
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sighubert Tors 25 Jun 2020 - 22:57


Uha da. Der er vist temperament på. Nå man skal nu heller ikke finde sig i alting. Så må vi jo se om du får nogle ordentlige sutter.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Anbodil Fre 26 Jun 2020 - 0:55

Næste morgen vågner jeg ved at det ringer på døren...og det er tidligt....hvem kan det dog være....
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_10

Da jeg svinger benene ud over kanten kan jeg mærke at jeg er tung i røven og øm i benene. Det blir vist arbejde hjemmefra idag, tænker jeg mens jeg går til døren, hvis jeg altså stadig har et arbejde.....hmm
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_11

Udenfor kan jeg kun få øje på en kæmpe kasse..men så siger en stemme pludselig at jeg skal skrive under på modtagelsen af kassen. Øhh.. jeg beder ham stille den ved siden af dørpartiet..så jeg kan komme til at underskrive.
Den er fra arbejdet...jamen så er jeg i det mindste ikke fyret tænker jeg, men det der kan sg da ikke være nye sko..jeg morer mig ved tanken om et par enormt store vandresko i kæmpestørrelse.
Da jeg pakker kassen lidt op for at finde ud af hvad den rummer..falder der en tyk manual ud, en blød plastikindbunden pakke og en flad kasse. Hmm. Jeg tager det med ind og lukker døren.
Jeg må hellere lige tjekke min mail og se om arbejdet har sendt mig nogle instrukser...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_13

Det har de og her står at pakken indeholder en robot + samlemanual, en beskyttelsesdragt, og et digetalt tegnebræt...javel så.
Jeg pakke det digetale tegnebræt ud...så den skal jeg altså bruge til byplanlægning...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_14

Beskyttelsdragten ser yderst anvendelig ud, og jeg er godt tilfreds, men da jeg får kikket lidt på manualen og ellers taget resten af den store kasse i øjesyn, blir jeg betænkelig.
Hvordan hulen skal jeg få plads til så stor en robot i mit lille hjem??? Jeg blir vist nødt til at udvide det. Jeg er kun glad for at jeg faktisk har råd til det..
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_12

Jeg går igang med at lege med tegnebrættet...det er ikke ret svært.. men maven er begyndt at knurre. jeg har helt glemt at spise morgenmad..men idag er det nok lige lovligt udfordrende...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_15

Mens jeg spiser tænker jeg tingene igennem. Jeg beslutter mig for at få samlet robotten men først skal mit hus lige forlænges med 2 tern..så der er plads.
Efter lang tid har jeg endelig samlet skidtet og den fylder rigtignok en hel del, men hvordan mon man betjener den. Jeg studere indgående den digitale plade....hmm.
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_18

Nå...men hvor svært kan det være. Jeg tilføjer de skrammeldele jeg har fra sidst jeg skraldede og går igang med at trykke hist og her... men pludselig stikker robotarmen ud over kanten....uhhh
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_17

Det kan da vist ikke være helt rigtigt det her. Jeg undersøger den forsigtigt...den virker livløs....underligt...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_21

Men uden forvarsel kommer der liv i den igen og jeg blir trukket med.....det går lynhurtigt...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_20

Helt omtumlet er jeg havnet i bassinet fuld af kemikalier...og mens jeg holder vejret, forsøger jeg af finde en vej ud ...men får fat i robotarmen...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_19

Heldigvis trækker den mig op over overfladen og jeg begynder at kæmpe med det uhyrlige monster....
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_22

Jeg skal vise dig hvem der bestemmer.....siger jeg højt mens jeg prøver at holde armen nede...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_23

Men pludselig har jeg ikke overtaget mere og blir slynget ud af maskinen igen.....det var satans..
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_24

Gad vide om den robot har indopereret intelligens?? Jeg forsøger mig igen....ikke gi op..jeg skal ha lavet den der biologiske reservedel...så ikke gi op.
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_26

Da jeg er næsten overbevist om det vil lykkedes.....går det galt og robotten oversprøjter mig med maling....ja det føles næsten som om den håner mig....
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_25

Nu ligner jeg en som har været med til at fejre indernes farvefest....altså...ikke gi op...jeg får en ide om hvad jeg måske gør galt..i slutningen af processen så jeg ændre lidt på programmeringen til sidst
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_27

endelig lykkedes det og jeg får fremstillet den famøse reservedel. Jeg er ikke så lidt stolt, mens tanker stadig kredser omkring robottens evt. intelligens...hmm forhåbentlig har den ikke for meget...
Historien om mit self....sim-self! - Page 2 15_06_28

Og det var så den arbejdsdag...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sighubert Fre 26 Jun 2020 - 7:46


Ja den kan være udfordrende den maskine.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af simsister Fre 26 Jun 2020 - 12:51

Jamen du godeste dog, sikke et monster!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af VinceDjansen Lør 27 Jun 2020 - 8:57

Ha ha - virkelig munter beskrivelse af et kvindeligt stilet-mareridt og brugen af den nye maskine.
Det er da godt nok et ikke helt ufarligt bekendtskab, som er flyttet ind.
Herlig billedserie - specielt billedet med håndfladerne på glasset.

Da du skrev robot, troede jeg faktisk, at det var robotten fra universitetspakken, som du ville tage i brug - og ikke fremstillingsmaskinen (eller hvad den nu hedder) fra den nye pakke.
Men det er jo også fint, at det blev den maskine, for så får vi også den at se i dit spil.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Historien om mit self....sim-self! - Page 2 Empty Sv: Historien om mit self....sim-self!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum