DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Historien om Theresa (sims 3)

2 deltagere

Go down

Historien om Theresa (sims 3) Empty Historien om Theresa (sims 3)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Okt 2019 - 16:15

Jeg har ikke spillet så meget med supernaturel pakken - udover at jeg har brugt effekter fra pakken.
Det er første gang jeg prøver kræfter med hekse magien - og historien er opstået som følge af, at det er Halloween - egentlig ikke noget jeg går op i og aldrig har gjort - men fordi jeg har mange der læser med på min side.

Jeg kan ikke ligge billeder op herinde - da billederne ligger i mappen under sims 3 - men de der har lyst kan læse historien på sims4ever.dk - har lige lagt 4. del på i dag.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Historien om Theresa (sims 3) Empty Sv: Historien om Theresa (sims 3)

Indlæg af VinceDjansen Tors 26 Dec 2019 - 1:15

Hej Sims4ever.
Tak for din henvisning til Sims4ever.dk.
Jeg kiggede lige på din private side, og undrede mig over, at du skriver, at man ikke kan bygge i den nye universitetspakke.
Det kan man altså sagtens - ligesom grunde fra galleriet kan downloades og installeres.
På visse grunde er det dog nødvendigt at benytte snydekoden Enablefreebuild, men ellers kan man da justere og ombygge på det meste.
Udover selve undervisningsbygningerne, som desværre ikke er tilgængelige i spil OG ombygning, har jeg da selv skiftet alle grundene ud med nye/andre/bedre.

Men ellers er det da en fin hjemmeside du har dig - og har passet godt på i over 10 år nu, kan jeg også læse.
Så du lever jo helt op til titlen på siden Cool
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Historien om Theresa (sims 3) Empty Sv: Historien om Theresa (sims 3)

Indlæg af Gæst Tors 2 Jan 2020 - 13:52

VinceDjansen skrev:Hej Sims4ever.
Tak for din henvisning til Sims4ever.dk.
Jeg kiggede lige på din private side, og undrede mig over, at du skriver, at man ikke kan bygge i den nye universitetspakke.
Det kan man altså sagtens - ligesom grunde fra galleriet kan downloades og installeres.
På visse grunde er det dog nødvendigt at benytte snydekoden Enablefreebuild, men ellers kan man da justere og ombygge på det meste.
Udover selve undervisningsbygningerne, som desværre ikke er tilgængelige i spil OG ombygning, har jeg da selv skiftet alle grundene ud med nye/andre/bedre.

Men ellers er det da en fin hjemmeside du har dig - og har passet godt på i over 10 år nu, kan jeg også læse.
Så du lever jo helt op til titlen på siden Cool

Tak for rosen  Very Happy  - ja jeg har holdt på længe - Men nu handlede mit indlæg her, jo om historien om Theresa, såå.

Jeg har dog rettet i det pågældende indlæg - du henviser til - på min side så det nu står mere neutralt.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Historien om Theresa (sims 3) Empty Sv: Historien om Theresa (sims 3)

Indlæg af Anbodil Søn 5 Apr 2020 - 10:38

Så fik jeg endelig læst historien om din Theresa. En skøn og skør historie!Grine smiley

Men når det er sagt, så vil jeg bare sig at det var ret forvirrende og besværligt at læse den. Først kunne jeg ikke finde en overordnet kategori over dine historier, så jeg måtte scrolle...og pløje gennem din forside...før jeg endelig fandt starten på historien...derefter endt læsning af afsnit, måtte jeg scrolle op til det forrige..læse ned scrolle op...læse ned...scrolle op...og hov scrolle helt ned så jeg kunne gå til næste side for at kunne fortsætte...på samme måde....suk. Jeg prøvede at klikke på link som "Historie" men kom så bare til dit nyeste indslag....
Jeg må sige at det er meget besværligt at være nytilkommen og læse dine indslag. Intet sted kunne jeg finde en oversigt, hvor jeg så kunne komme ind og læse dine historier i kronologisk orden..så hvis man støder på nogle fif i din historie, man måske kunne gøre brug af selv på et tidspunkt...er det meget vanskeligt at finde dem igen.
Dette her er ikke ment som en negativ kritik...bare en oplysning...for jeg tror ikke man altid lige tænker over hvordan ens læsere oplever sin side eller blog. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om Theresa (sims 3) Empty Sv: Historien om Theresa (sims 3)

Indlæg af Gæst Søn 5 Apr 2020 - 12:55

Ahh - ja det er dumt det jeg har lavet Laughing Her er jo noget at bruge påskedagene til - Havde ikke lige tænkt i den retning - men du har ret - jeg må få styr på det på en anden måde. Har ellers mange der læser mine historier og derfor har jeg aldrig tænkt over at man skal frem og tilbage i det hele.
Theresa historien har jeg heller ikke kunnet lave uden snyd - så der har været snyd på med at fremme hendes heksekunster - det var også første gang jeg egentlig spillede med en overnaturlig - Ja historien tog også nogle andre drejninger end jeg lige havde planlagt Laughing man lærer altså hele tiden af Sims 3
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Historien om Theresa (sims 3) Empty Sv: Historien om Theresa (sims 3)

Indlæg af Gæst Søn 5 Apr 2020 - 16:01

Jeg har nu rettet lidt på min side og lagt historien ind under en selvstændig side

her følger hele historien i den rigtige rækkefølge

http://www.sims4ever.dk/historien-om-theresa/
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Historien om Theresa (sims 3) Empty Sv: Historien om Theresa (sims 3)

Indlæg af Anbodil Søn 5 Apr 2020 - 17:35

Som jeg sagde i det andet indslag; super god ide...nu kan man overskue alle afsnittene og få dem kronologisk.
Så håber jeg da bare for dine læsere, at de også kan finde historierne på din forside i side-menuerne! Very Happy Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Historien om Theresa (sims 3) Empty Sv: Historien om Theresa (sims 3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum