DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den franske vingård

5 deltagere

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Den franske vingård - Page 8 Empty Sv: Den franske vingård

Indlæg af VinceDjansen Lør 19 Dec 2020 - 18:01

Jo jo - og så fik jeg slået et lille slag for robotternes civile brug i fremtiden - tøhø. Very Happy
- og selv tak da.

Jeg kan ikke tage den fulde ære for det, for en stor del af grundhuset skyldes et byggeri af Ehaught58 - "the keep", som ligger på galleriet.
Men jeg har ombygget og indrettet en hel del, for at skabe den rette form på disse tidstypiske towerhouses - en bygningstype, som jeg blev inspireret af på Internettet - og fandt brugbare tegninger over.
Blandt andet er muren gjort tykkere i hele byggeriet - og "udhænget" over indgangen, hvor man hældte kogende vand på indtrængende fjender, og de indvendige trappe i bygningens ene ende er tilføjet efterfølgende.
osv osv.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Den franske vingård - Page 8 Empty Sv: Den franske vingård

Indlæg af MonaSolstraale Lør 19 Dec 2020 - 18:48

Devon Bumpkin har en hel serie hvor han ombygger huse. Den seneste her vil nok lige være i din stil  Smile
Selv om jeg egentlig syntes det er synd når han piller de små kunstværker fra hinanden bliver resultatet ofte godt.

Château De Timothée

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Den franske vingård - Page 8 Empty Sv: Den franske vingård

Indlæg af VinceDjansen Man 21 Dec 2020 - 14:36

Tak MonaSolstraale.
- og pudsigt: Jeg har netop igår lyn-set et par stykker af disse ombygninger, og fulgt hans evner til at forbedre noget allerede nydeligt.
Han gør det med stor respekt for ophavsmanden/-damen, og husker at rose det oprindelige byggeri.
Optimalt burde han da have fået lov, men det ved jeg ikke, om han har gjort forud.

Den lille kro, som han også har renoveret, var jo som skabt til en ombygning, for kroen stod som forfaldent.
Nogle gange kan man også sagtens lade sig inspirere af disse følgehistorier, som gamerne ligger ved deres grunde.
I historien om kroens tilfælde var det noget med et rådighedsbeløb, som de nye ejere havde at renovere for.
Det lyder da som en sjov udfordring, som Devon vistnok holdt sig til i sin ombygning.

- og så er han jo også en af disse hamrende dygtige byggefolk, som jeg gerne holder lidt øje med engang imellem - en af de sjældne eksterne gamere, som jeg sporadisk følger.
Specielt serien om de hjemsøgte huse var helt fantastisk - og godt researchet forud.

- og så er det altså også en fornøjelse, når de dygtige bygge-gamere går igang - og formår at fastholde en stil.
Her er Devon også en af de absolut bedste. Se eks ombygningen af Strangerville, hvor han har givet sig i kast med lidt nye grunde.
Jeg har da også et par grunde, som han hjertens gerne måtte kigge nærmere på, og give en "DevonBumpkinifisation".

Det lille chateau har jeg downloadet for et stykke tid siden, da galleriet blev gransket for fransk islæt.
Senest var det egentligt tænkt som hjemsted for Anna og Jacques, da de forlod borgen i denne historie.
Jeg fik bare ikke rigtigt brug for et billede derfra.
I min ikke offentliggjorte historie BOR de der dog!
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

MonaSolstraale synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Den franske vingård - Page 8 Empty Sv: Den franske vingård

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum