DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ECO system pakken m.m.

+3
Sighubert
MonaSolstraale
Anbodil
7 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sighubert Tors 4 Jun 2020 - 17:19

Dine problemer kan have noget med dette at gøre.

https://twitter.com/SimGuruNick/status/1268204920479473664

EA er på sagen.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Tors 4 Jun 2020 - 19:49

Jeg er glad for at jeg ikke har haft de problemer for jeg kan forstå er der er mange der ikke har kunne åbne deres spil efter opdateringen.
Jeg har et hav af backups og gemte versioner af mit spil... klog af fordums skade.

Jeg har set andre nævne din fejl med at grundene bliver ændret Simsister
Det er godt at der bliver arbejdet på en løsning.

Det eneste problem jeg har er at nogle af mine planter forsvinder eller bliver sat tilbage til nul i deres udvikling. Det skete f.eks da min simmer gødede sit pengetræ.
Det er lidt besværligt at rapportere fejl, da det skal ske i Answers HQ.... men det kan måske også ske på Twitter?
Jeg fik også problemer med tørretumbleren igen, men det hjalp efter den endnu engang kom en tur i flyttekassen.




_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3491
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Tors 4 Jun 2020 - 21:25

Jeg fatter ikke en bønne. Min nøgle til sims eco pakken er kommet, og jeg har lagt den in, men origen siger den ikke kan hente pakken p.g.a. min internetforbindelse, som ikke fejler en skid??? Så nu hænger den altså pakken bare der i intetheden...og jeg kan ikke få fat i den...endnu...i al fald...hmmm ..meget træls!!! Rolling Eyes
Nu har jeg prøvet hvad jeg kan for at få den pakke downloaded, men det nytter ikke. Så det kan godt være at instant gaming gir nøglen en dag tidligere og man blir begejstret...men det nytter ikke en prut, når EA ikke tillader downloading af pakken før tid..... Evil or Very Mad
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sighubert Tors 4 Jun 2020 - 21:43


Min nøgle blev godtaget og spillet står som købt i Origin. Men først til download d. 5/6 kl 00.00 dansk tid.

Så venter spændt.

Nøglen blev lagt ind i Origin i eftermiddags. Det kan være at der er tryk på allerede nu hvis de åbner til midnat i alle lande. Så er der jo åbnet ovre i østen.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Tors 4 Jun 2020 - 21:55

Ahhh okej...jeg havde tænkt den tanke at jeg måske først fik pakken efter midnat...jamen så venter jeg også spændt.. Very Happy
Så lige at Carl ikke er særlig begejstret for mulighederne med afstemningerne i nabolagene...men det forklarer han jo nok nærmere, om et par dage.
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Tors 4 Jun 2020 - 22:38

Sighubert skrev:Dine problemer kan have noget med dette at gøre. EA er på sagen.

Ja, det er "fint", hvis det så går hurtigere end med at klare, at skuespillerne kunne komme på arbejde. Nu sidder jeg så og undrer mig over det her med regninger i postkassen. Hvordan hulen betaler man?
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Tors 4 Jun 2020 - 22:46

Du får en besked når det er tid til at betale.
Keoni har opgraderet de fleste elektriske apparater og det giver stor rabat Smile

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3491
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Tors 4 Jun 2020 - 23:00

Det ser ud til at der er kommet en ny patch så folk igen kan åbne deres spil
https://twitter.com/SimGuruNick/status/1268645800105541632

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3491
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Lør 6 Jun 2020 - 17:56

Nej, HVOR er jeg glad for at vi endelig har fået mulighed for at bruge de der gadebikse vi har SÅ mange af. Når man bygger en fælleskabsgrund er der mulighed for bare at lave en af de 4 slags grunde, eller flere, som man kan skifte mellem...ret pladsbesparende faktisk og Markedspladsen kræver 2 af de der gadebikse....Hurra..endelig!! cheers

Øv øv..desværre har jeg lige opdaget at den nye stilling; samfundsdesigner ikke er tænkt ind i universitetet...men der må da være en faggruppe som er en fordel at ha...aner bare ikke hva.. scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Søn 7 Jun 2020 - 1:01

Desværre lukkede mit spil pludselig ned i aftes.... og ja! Jeg har købt Øko-pakken og opdateret mit spil.

Jeg forsøgte at reparere mit spil men det var umuligt at starte det igen. Heldigvis har jeg gjort mig det til en vane at gemme ofte under et nyt navn, så jeg kunne bruge en tidligere gemt fil og mistede derfor kun et par simsdage og lidt nyerhvervelser i Keonis hus No

Jeg har desværre også en del fejl med planterne der pludselig ender på "frø-stadiet" når de bliver gødet eller luget. Det er da ikke meningen   Suspect
Jeg kan se at der er flere der har meldt fejlen med planterne så jeg håber der bliver arbejdet på sagen.

Jeg har to CC installeret som jeg vil prøve at fjerne i morgen. Det ene er no-mosaik filen og det andet er den store billedramme som viser familierne. Jeg har lidt svært ved at tro at de er årsag til problemet.
Er der andre af jer der har oplevet problemer af nogen art efter den allersidste patch?

For at det ikke skal blive brok hele vejen igennem, så fandt jeg denne lille film af Simmerville der altid finder sine egne spændende vinkler at vise et nabolag på: Welcome to Evergreen Harbor

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3491
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Søn 7 Jun 2020 - 1:51

Tjae, der er som sædvanlig - og utroligt nok - forskellige bugs, selv om disse patches skulle hjælpe noget, og det gør de nok også, men så ødelægger det noget andet. Jeg har ikke købt pakken, blandt andet fordi jeg ikke tror, den er så sjov, når man ikke har Årstider, og fordi jeg har meget travlt med mine selvvalgte udfordringer, og gerne vil vente, til den kommer på tilbud. Netop fordi jeg så synes, jeg behøver BÅDE Årstider og Økoliv.

Nok om det. Mit spil har ikke været "lukket ned", og jeg har også de mods, du omtaler. Nogen af mine planter er sådan begyndt at blive mindre, når de bliver høstet, men de bliver da ikke til frø. Det er meget sjovt, at f.eks. persille bliver mindre og rimelig realistisk. Men altså ikke når de bliver gødet og luget, kun når de bliver høstet.

Så har jeg "problemet", at mine simmere - og der kan man jo kun se det hos mændene når de tisser, så tisser de ild.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Gæst Søn 7 Jun 2020 - 9:23

MonaSolstraale skrev:Er der andre af jer der har oplevet problemer af nogen art efter den allersidste patch?[/url]



Ja jeg har haft problemer med vejret - det var vinter i "mit" evergreen harbor - men ingen antydning af vintervejr overhovedet, som vi normalt har i de forskellige nabolag. Efterhånden som tiden gik, blev jeg mere og mere overbevist om at noget ikke fungerede. Blandt andet virkede det sociale barometer heller ikke, ligemeget hvad jeg gjorde.
Så jeg hoppede til et par andre nabolag hvor jeg havde gemt spil og her var de huse jeg havde bygget "ødelagt" på den måde at alle vinduerne hang oppe i luften eller sad fast i taget - flere genstande var forsvundet fra husene - som jeg måtte sætte ind igen. Vejret fungerede til gengæld.
Da jeg vendte tilbage til evergreen harbor. Gik der 2-3 sims dage - så blev det pludselig regnvejr - og så kunne jeg da se at regn opsamleren virkede. Ved ikke om det har repareret sig selv? Men har hørt at flere har problemer med vejr pakken.

Der er heller ingen luftforurening i evergreen harbor nabolaget i mit spil. Det var der i starten - men det er forsvundet til fordel for en klar blå himmel.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 7 Jun 2020 - 10:26

Shocked Jamen du godeste det lyder da helt hen i hampen alt sammen. Jeg kan ikke påstå at jeg har hæftet mig ved noget, men spiller heller ikke i green habor...dog undrede det mig at opleve sne midt i efteråret..og hos mig er alle årstider sat til det længste...men ellers har jeg ikke løftet et øjenbrun over noget....hmmm..men jeg har heller ingen planter endnu..

Jeg så den film forleden Mona og den er godt filmet. EA har virkelig forsøgt at gøre sig umage i at lave noget realistisk.. Wink

Jeg tror ikke MCCC har noget med fejlene at gøre. Den virker fint i mit spil omend, man endnu ikke kan sætte de nye færdigheder endnu. Den har allerede fundet 2 scriptfejl i spillet, men jeg kan ikke finde ud af at sende rapporterne om det til Modderen, så det håber jeg bare at andre så kan finde ud af. Jeg aner ikke om det har noget at sige, at alle de nabolag jeg spiller i, altid er mig selv, som har bygget dem op og ikke eas ting/bygninger/sims..men jeg oplever ikke så generende store bugs, som jeg andre...Det er i al fald min oplevelse. Jeg sletter jo altid alle bygninger i et nyt nabolag og starter forfra selv..men måske jeg også har min andel af fejl til gode. Neutral

Noget jeg tilgengæld slås med er CC tøj og hår...så det ryger snart ud af mit spil, men der er også meget fra EA at vælge mellem nu. Ofte ser jeg simmere, som er blevet skaldede...fordi de har mistet brugerhåret, eller simmer uden bukser fordi de har mistet bruger bukserne...altså ..det er sg træls... Laughing Rolling Eyes
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Gæst Søn 7 Jun 2020 - 12:15

Ja det er virkelig meget underligt. I følge historien går opgaven jo på at skabe grønnere omgivelser i nabolaget - men mit eco footprint viser at nabolaget er neutral grønt  og det har det været hele tiden - og jeg har intet foretaget mig til nu udover at deltage i nogle afstemninger - som man skal spille en hel sims uge for at kunne stemme med i - udover det kan min simmer heller ikke rode i containerne hvis nogen er kommet der før hende - så kan hun ikke lede efter noget - hun skal være først til mølle og kun 1 gang om dagen kan hun gå i containerne - hvilket jeg finder ret mærkeligt hmm

I starten var der forurening i nabolaget - da jeg lige startede det op - men det er som skrevet tidligere væk nu.

således ser der ud i mit spil det er fra i dag 7/6

ECO system pakken m.m. - Page 3 07_06_10
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 7 Jun 2020 - 13:02

Det område du spille i er ikke havnen. Jeg mener at havnen er det forurenede område og det der er neutralt, indtil du stemmer om noget som ændre det. Du kan enten stemme om noget som gør det grønnere, eller forskønner...d.v.s. flotte dekorationer og den slags, men det er også muligt at forurene området, selvom det er svært...og helst kræver flere grunde som forurener...Men der er altså god hjælp at hente på Youtube, hvis man bedre vil forstå hvordan Eco pakken er bygget op. James Turner spiller sine simmere sindsygt, men man kan faktisk lære noget undervejs..Carl har desværre ikke haft så meget at sige om pakken indtil nu, men han fik vist heller ikke før tid..denne gang.
Det lader også til at youtubere har fået den restriktion at de kun må ligge så og så mange videoer op om ugen..og kun en om dagen...så derfor kan man jo komme til at vente lidt tid på nyt...men altså prøv at se de 6 videoer James nåede at lave... Smile

Der er også en skør youtuber som hedder DrGluon han prøver at forurene et område i Willow Creek!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af lene klausman Søn 7 Jun 2020 - 13:07

jeg oplever også fejl i mit nye spil.. sim frosset fast og en arm der ser meget underligt ud når hun spiser. men mon ikke der kommer en opdatering.. Cool
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 7 Jun 2020 - 13:13

Denne her video fik mig til at tænke på det med de små planter! Jeg ved godt at forklaringen ikke er at I har gjort sådan, men det kan måske gi en ide om hvad der sker...
Se HER
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Gæst Søn 7 Jun 2020 - 13:14

Nej jeg spiller ikke havneområdet - men nabolaget er ens uanset hvor hun befinder sig. Hun er ofte på havnen for at lede efter ting og her ser der sådan ud

ECO system pakken m.m. - Page 3 05_06_10


En anden ting jeg har opdaget er at madboden bagved Wilmas hus nu er konstant lukket - de første dage var den åben til langt ud på aftenen og hun spiste også derovre sommetider. På det første billede jeg lagde ind kan du se madboden på torvet bagved Wilmas hus lige ud for klokketårnet
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 7 Jun 2020 - 13:39

Det kan være svært at svare på hva der sker, men NPCs stemmer og har fået mere fri vilje hvad indflydelse på nabolag gælder. Hvis du ikke har slået det fra i indstillinger. Og jeg ved ikke hvilke foreslag som p.t. er gældene i dit nabolag. I følge James sker forvanlingen gradvist. smoggen forsvinder først, så affaldet..og alt blir lidt grønnere...og så kommer blomster og pynt..og mange fugle...sådan ca...

Måske er du uforvarent kommet til at sætte processen igang...det kan sikkert også ske hvis du sletter et hus og bygger et mere miljøvenligt hus/huse...så får det indflydelse...men det skulle nu nok gå lidt mere tid tænker jeg, hvis thats the case". hmm scratch Måske der står noget om det i guiden i indstillinger??

Forreste så er der nogen som nævner vejrpakken! Har du den??
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Gæst Søn 7 Jun 2020 - 13:54

ehh - jeg har ikke ændret i indstillinger - slet ikke tænkt på det - men det vil jeg lige kigge på næste gang jeg er "derinde" - For må indrømme at jeg syntes der er en rigtig god luft - som jeg skrev viser min eco foot print at det er neutralt grønt - Wilma har modtaget stemmeseddel i sin postkasse og så har hun(jeg) stemt - men der er ikke kommet noget ud af det endnu. Hun er flyttet ind i et hus der fandtes i forvejen og her har jeg ikke lavet noget om.

Ja jeg har vejrpakken - den er den som har lavet mest ballade til nu - i de andre nabolag fungerer vejret uden problemer.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 7 Jun 2020 - 14:38

Hmmm James Turners videoer viser meget godt hvordan det der stemmesystem virker, for man kan stemme alle de gange man har stemmepoint til det...og hvis Npcerne stemmer med, så kan en stemme ikke ændre på ret meget...så her skal man være på tæerne...det vil du finde ud af..også hvordan du får samle points og prøve at påvirke andre til at stemme i din retning.!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Søn 7 Jun 2020 - 15:26

Jeg syntes egentligt vejret fungere fint hos mig.... men planterne driller  Evil or Very Mad

Jeg tog lige dette scr. print af indstillingerne....
ECO system pakken m.m. - Page 3 Anmzir10
Her kan det ses at det kun er Strangerville og ferie områderne der ikke bliver påvirket

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3491
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 7 Jun 2020 - 15:59

Endelig en som kan forklare os hvordan tingene hænger sammen Sims4ever..se her Carls video Så det er ikke så mærkeligt at du og andre undre sig..men forklaringen kommer Carl med!!!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Gæst Søn 7 Jun 2020 - 17:19

Jeg har de rigtige indstillinger slået til.

Jeg har selvfølgelig ikke spillet vildt meget - men nogle af de ting Carl kommer med har jeg fundet ud af - men generelt har jeg jo ikke gjort noget og alligevel fremstår nabolaget som rent (neutral) det gjorde det allerede fra starten og det er det jeg undrer mig over.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 7 Jun 2020 - 19:05

Carl sagde at et nabolag altid vil søge tilbage til neutralt..som en slags 0 stilling...alt efter hvilke materialer dine huse er bygget med i området og den slags. Pejse sviner fx. Det er faktisk det eneste som påvirker et nabolags luftforurening..men ja jeg forstår du føler det ligesom om de 4 første dage VAR spillet på forhånd på havnen...Men hvis du har spillet et andet sted i et andet nabolag først...efter du har lagt pakken ind..så vil forureningen nå at forsvinde inden du så vælger at spille på havnen...håber det gir mening..hmm scratch
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 3 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum