DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ECO system pakken m.m.

+3
Sighubert
MonaSolstraale
Anbodil
7 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

ECO system pakken m.m. Empty ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Fre 22 Maj 2020 - 14:56

Idag da jeg sad og streamede en af Pixelades videoer var jeg ikke lige på min plads da den var slut, så you tube afspillede bare den næste på listen, og det viste sig at være en grundig gennemgang af ECO pakken fra EAs side..okej så... 2 timer lang var den og seer tallet steg fra 65.000 til 74.000 mens jeg sad og fulgte med. Jeg ved ikke hvorfor EAs videoer altid skal være så lange , men altså; her er hvad jeg fik fat i:

Hvis man IKKE køber pakken vil der ske visse ændringer alligevel. Vi får en stige..så nu kan der laves bunkers. Men derudover vil der ske ændringer med simmernes regninger. De blir delt op i vand og elektricitet...og vil blive påvirket af hvordan din simmer bruger disse...fx har du svimmingpool, bader meget og i den dur...vil dine vandregninger være af en vis størrelse. Ser du meget fjernsyn og bruger elektriske apparater...så vil elregningerne stige...og så fremdeles.

Skraldespanden KAN blive overfyldt da dem kun blir tømt en gang om ugen..

Og så får vi en længe ventet opdeling og nemmere tilgang til simmernes rygsæk...så vi kan sortere i den, vælge kategorier og sælge flere ting ad gangen ..men et klik...Det var virkelig en stor glædelig nyhed.

Det var hvad jeg fik fat i af væsenlige opdateringer til spillet generelt.

HVIS du derimod køber ECO pakken...vil dine regninger være mere speciferede og du får muligheden for at nedbringe dem via de forskellige muligheder i pakken. Desuden har de lavet det sådan at alle nabolag, på nær ferienabolagene, vil være inddelt i forurenede, neutrale og smukke. Så her vil man over tid kunne se om man skal ændre på sin indretning af simmernes hjem og levevis. Desuden vil der i nabolags fremvisning være tilføjet en knap foroven, som ved aktivering viser De forskellige nabolags Zoners tilstand.

De byggeting som følger med pakken er også tilføjet en adfærd som kan påvirke et nabolag i god eller dårlig retning. Trægulve kan faktisk brænde...men du kan slå muligheden fra i indstillinger.

Pakken indeholder også nogle lejligheder som ikke har fx støjende naboer og så har de kategoriseret de ting/møbler som kan bruges : off the grid...altså hvor der ikke er en energikilde.
Desuden er der en mængde ting som følger med, som jeg opgiver at beskrive her...

Men mit indtryk er at de har forsøgt at lave det sådan at Pakken faktisk griber dybt ind i de forrige pakker via den måde du spiller på...så ECO pakken får faktisk væsentlig indflydelse på dine fremadrettede spil...men også dine hidtidige...hvis du ikke vil lade dine tidligere spil gro til i skidt.

Er man glad for at spille med afgrøder, så er det bestemt en pakke man skal investere i for afgrøder får en del at sige..og du kan lave juice af dem...der er nye opskrifter..og vist nok også en med frøer..så vidt jeg forstod.
De stearinlys man laver brænder ned over tid, hvis man ikke slår det fra...o.s.v.. Du kan samle dug/regn i noget som ligner en blanding af regnsamleren fra Castaway og noget fra erhvervspakken.
Der er to nye arbejds-muligheder, hvor du faktisk arbejder hjemmefra og laver bestillinger...og så er der nogle off. grunde som har stemmeopslags posten. Disse nabolag kan man stemme om hvordan de skal fremstå og hvad de skal huse...og så klikker man og grunden ændre sig i forholdtil, hvad man har stemt...

Det var en ret omfattende pakke, så det var måske på tide den blev gennemgået ordentligt, og jeg har ikke læst andet end at folk virkelig har brokket sig over prisen, og synes det var for dyrt, men det tænker jeg ikke nu. Måske kun lige i overkanten...men så kan man jo vente lidt og så kan den findes lidt billigere.

Pakken vil i al fald gi modderne en masse arbejde..så jeg kan ikke anbefale at man bruger sine mods såsom MCCC og den slags store mod, da de vil konflikte med alt det nye...ja selv efter EA bare har opdateret vores spil, bør de fjernes indtil modderne har tilrettet dem!

Er der andre, som så den 2 timer lange præsentation...for så kunne det da være rart at vide, hvad I fik fat i, eller mener???
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 22 Maj 2020 - 15:17

Jeg tænker også det er en større udvidelsespakke. Jeg har læst et der følger tre bydele og 16 nye byggegrunde med og så er det vel ved at nærme sig Windenburg

Jeg har desværre ikke set videoen, men vil straks lede efter den...

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Fre 22 Maj 2020 - 15:24

Der følger ikke 16 men 13 grunde med...så vidt jeg forstod, men så er der jo også de off. som kan ændres til mange forskellige fremtoninger..og man kan selv tilføje noget.
Jeg husker også at grundene (ved ikke om det kun var de off.) men de har fået endnu flere egenskaber...eller lign. at vælge mellem.
Har man vejrpakken, så kan man også komme ud for syreregn hvis zonen er forurenet......
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Gæst Fre 22 Maj 2020 - 16:37

Har ikke set videoen - men mange af de nye tiltag som at dele regningerne op i kategorier og funktionerne med forurenet, neutral og smuk bydel - samt gulve der kan bryde i brand, får bestemt ikke en pil opad hos mig - jeg syntes ikke det skal være videnskabeligt at spille Sims.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 22 Maj 2020 - 16:50

ECO system pakken m.m. Eyn7so11
@Anbodil Nu fandt jeg dette kort og du har helt ret i 13 grunde. Heraf to grunde med lejligheder

Lige nu bliver der uploadet et hav af video fra alle de spillere der har fået tidlig adgang

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Fre 22 Maj 2020 - 17:44


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Fre 22 Maj 2020 - 18:36

Hmmm jeg tænker bare det er ret tidligt, for jeg forstod på videoen at ECO pakken først er til salg d. 5 Juni...Grundlovsdag og det er der 14 dage til...
mærkeligt at der skal gå så lang tid, når EA i forvejen er meget forsinket med deres udgivelser.... Suspect
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sighubert Fre 22 Maj 2020 - 21:50


Efter at have set de seneste videoer er jeg så småt begyndt at blive lidt smålun på den nye pakke.

Med hensyn til opdateringen vil jeg kunne spare et par mods. Det eneste jeg ikke har nu er stigen og affaldstømning.
Det med delte regninger har jeg i et bank mod. Ligeledes det med at sælge/flytte flere ting fra rygsækken.

Det virker virkelig som om at EA er begyndt at kigge på hvad modderne laver og så selv lave det til spillet.

Men alligevel er der mange ting som gør spillet bredere.
Jeg elsker når spillet bliver mere komplisseret. Det giver nogle bedre og mere overraskende historier.
Jeg må indrømme at jeg efterhånden mere er iagttageren end den guddommelige hersker.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af BoergeOf61 Lør 23 Maj 2020 - 14:15

Jeg har kun set anden video, som mest handlede om genstande.

Desuden har forstået, der kommer nogle rettelser samt brandmænd og pantefoged til grundspillet kort før udvidelsen.
https://simscommunity.info/2020/05/21/the-sims-4-is-getting-firefighters-and-repomen-in-a-free-update/
BoergeOf61
BoergeOf61
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 1086
Join date : 23/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Randers, Denmark

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sighubert Lør 23 Maj 2020 - 15:55

Så er James startet op på en serie med den nye pakke.

Eco life
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 23 Maj 2020 - 16:03

Jeg har netop set den og jeg får rigtig meget lyst til at købe den. Jeg kan lide de nye egenskaber man kan vælge. Smile

Jeg tænker også den må passe perfekt til din sømand Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sighubert Lør 23 Maj 2020 - 20:58

Sjovt jeg tænkte det samme. Very Happy
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Lør 23 Maj 2020 - 22:17

MonaSolstraale skrev:ECO system pakken m.m. Eyn7so11
@Anbodil Nu fandt jeg dette kort og du har helt ret i 13 grunde. Heraf to grunde med lejligheder

ØV . . . IGEN må vi nøjes med de små grunde - og alt for få af dem, som det også var tilfældet i eks universitetspakken.
Jeg fatter det simpelthen ikke - kan ikke forstå, hvad skade det ville gøre, hvis der ALTID var 1 eller 2 store grunde i pakkerne, så kreativiteten virkeligt kunne blomstre - eller man kunne bygge en stor fabrik i havneområdet i den nye verden.
James Turner nævner også et sted i en af sine videoer, at der er flere områder i spillet, hvor man sagtens kunne have flere tilgængelige grunde - endda lige op og ned af hinanden.
ØV, ØV og atter ØV.

Jeg synes også, at stilen IGEN er amerikaniseret, og det bryder jeg mig ikke om.
Og så ærgrer det mig da også ganske voldsomt, hvis dette øko-tema også smitter af i de andre verdener. Heldigvis kan man vist slå det fra i indstillinger, for det ville VIRKELIG irritere mig, hvis jeg skulle til at holde Windenburg ren for affald.
James nævner iøvrigt også, at det IGEN er et af de mindre områder, men det kan jo naturligvis være antallet af tilgængelige grunde, som han tænker på i den forbindelse.

- og så er der naturligvis de positive ting, som stiger, ændringen af muligheder med inventarlisten/rygsækken, den nye maskin-fremstillings-maskine, det nye afregningssystem, hvor man betaler for forbrug og lign.
En skrotningsmaskine, et insektbo og stearinlysfremstilling, lidt brandmænd og lignende smådetaljer ænder dog ikke ved indtrykket af endnu en FOR dyr pakke, som man nok alligevel ender med at købe Rolling Eyes
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Lør 23 Maj 2020 - 22:24

Ja, jeg synes også, det er ØV på den måde, at det egentlig er en gentagelse af både Stranger ville, som dog var lidt mere fantasifuld OG af Sulani, hvor man også til stadighed kan blive ved at rydde op og rense i forvejen. Synes, det var bedre, hvis man kunne rydde op én gang for alle og så ellers få noget frisk grønt miljø med heste, køer og får o.s.v. Det ville heller ikke skade med noget mere aktivitet og mulighed for at bygge bedre fartøjer ude på vandet, vel?

Sidstnævnte irriterer mig faktisk også. Synes ikke, det vil klæde mine simmere at rende rundt og klappe larver! For mit vedkommende skal pakken måske slet ikke købes og i hvert fald ikke, før den så kommer på tilbud.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Lør 23 Maj 2020 - 22:53

Så snart dette Corona-halløj er overstået, VENDER vi naturligvis tilbage til al den snak om bæredygtighed, verdensmål, miljø og økologi.
Set i dette lys, var denne pakke måske nok uundgåelig, så vi ligesom kunne forholde os til dette emne.
Men lad os da så håbe, at vi hurtigt kommer videre derfra - ikke at emnet på nogen måde er uinteressant for vores klode og kommende generationer - slet ikke, jeg kunne dog godt se, at der kunne have været udviklet andre mere salgsbare udvidelsespakker, hvis man tænker på den faldende interesse for Sims-spillet.

Jeg lurede NETOP på havneområdet, og havde da lige håbet, at det var sejlbart, men det må vi så vente på til en anden gang.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 24 Maj 2020 - 0:10

Jeg tænker at brandmændene blir nødvendige...for den nye pakke tilføjer at trægulve er meget brandbare...og det vi har oplevet hidtil, med div forsøg med mange simmere og madlavning...så tja...
Jeg tror ikke EA tænker på store grunde, fordi en grund med mange ting og sager kan være en prøvelse for en light computer...og jeg er da stødt på en hel del på min vej rundt omkring, som ikke ville komme godt fra at ha dine grunde på computeren Vince...haha...
Pantefogeden har da været der lige siden man kunne optage studielån Boerge...men han trængte til at blive opdateret...så det kan være det er det som sker!!
Og det med at kunne gøre rent i en Zone med et snuptag...kan man faktisk godt...hvis man kender koden. Der går ikke længe efter at pakken er udkommet, før man kan hente mods, så man kan spille som man vil.... Wink

Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Søn 24 Maj 2020 - 12:33

Sims community har her en Video gennemgang af alle basegame opdateringerne vi kan se frem til!! Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Søn 24 Maj 2020 - 13:27

Tænker på, om de brandmænd også kommer ned i det gamle tempel i regnskoven, for sidst jeg havde en simmer på opdagelse i templet, fik han fat i en udløser, der brændte ham ihjel. Da jeg ikke ville miste min simmer, måtte jeg gå ud uden at gemme og genindlæse spil.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2533
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sighubert Søn 24 Maj 2020 - 13:28

Ja vi er jo så forskellige.
Hvor nogen tænker byggeri mm. tænker jeg på historie og indlevelse.

Denne pakke må give store muligheder for at lave et fattigt udseende ghetto område med hvad der af følger.

Må også være det rette til en fattig til rig historie om den fattige idemand der ender som stor producent af læskedrik, for nu bare at kaste noget ud.

Så jeg regner med at jeg hopper på vognen. Desuden som Bodil nævner kommer der hurtigt ny mods med nye muligheder.

Og man kan stadig spare en hundrede krone seddel på Instant gaming.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Søn 24 Maj 2020 - 13:32

Det er nogle gode gratis opdateringer... Især muligheden for at sortere i "rygsækken" cheers
Stigerne er også kærkomne


_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Anbodil Man 25 Maj 2020 - 10:22

Jeg tænker bare, at der nu er nogle kreative sjæle som nu får travlt! Dem som har lavet ting til spillet og som gerne vil have de kan påvirke omgivelserne i henhold til den nye pakke! Wink

Jeg synes klart I skal se denne VIDEO fra James Turner, hvor han bl.a. flipper helt ud over debug tingene fra ECO pakken!!! Laughing Vince...den pakke har mange ting du kan gøre brug af....!!!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 26 Maj 2020 - 10:47

James er altid meget underholdende og han glæder sig til at lave en kaotisk verden. Hans Wax to Riches er virkelig sjov og typisk James.... han udnytter simmerne på det groveste  Laughing

Jeg har lige set denne Gameplay af Deligracy og den bliver man bestemt også klogere af.
Jeg er vild med containerdøren Wink


Sidst rettet af MonaSolstraale Tirs 26 Maj 2020 - 15:52, rettet 1 gang

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Tirs 26 Maj 2020 - 15:16

Ha ha - ja lige præcist: James flipper ALTID ud over et eller andet (-og er dermed pænt underholdende at lytte til. Og tillige med er han jo en superdygtig gamer).

Dine kommentarer er jeg også HELT enig i, Sighubert.
Nye tider - nye historier og scenarier.
Den kommentar med læskedrik kunne jeg VIRKELIG godt bruge lige nu, hvis væsken må indeholde diverse druer - lidt ligesom den franske verden i "rejsepakken" fra Sims3. Den del af pakken spillede jeg MEGET længe - og blev en habil vinbonde/saftbrygger til sidst.

- og jeg hoppe da også på, naturligvis gør jeg da det - men dog via den officielle side.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Søn 31 Maj 2020 - 23:09

Så er den nye pakke bestilt - og så glæder jeg mig til en "juicefizzer" eller noget i den stil.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sighubert Man 1 Jun 2020 - 12:06


Så er det også ved at være sidste chance for at spille med mods. Med den opdatering der kommer i morgen vil der helt sikkert være mods der skal opdateres og det vil sikkert vare et par dage.

Husk at hvis i sletter MCCC at gemme de filer der hedder CFG fil. Det er dem der indeholder jeres opsætninger i moddet. På den måde behøver i ikke starte op fra bunden igen. Bare sæt dem ind i MCCC mappen når I har installeret den nye MCCC mod.

Da det er en stor opdatering er der ingen der ved hvor meget den vil ændre på mods og derfor kan det tage lidt tid før de forskellige mods er klar.

Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum