DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ECO system pakken m.m.

+3
Sighubert
MonaSolstraale
Anbodil
7 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Fre 12 Jun 2020 - 11:40

Ok, og uanset hvad, så er det stadig for komplekst til mig, og prisen er for høj. Så det er sat på standby.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Man 15 Jun 2020 - 22:20

Jøsses, hvis vi nu også skal til at fokusere på det miljøvenlige parameter, når vi vælger genstande.
Jeg er stadigvæk pænt utilfreds med, at eks alle vinduer og døre ikke findes i alle kulører. Skal der nu andre ting i betragtning også, når brugen af genstande allerede er begrænset EN gang?!
Lad os håbe, at der er en heftig dialog på Twitter omkring farvehjulets genkomst.

Jeg har pt hverken en Sims-Facebook- eller Twitter-konto, men lever istedet af informationerne på dette forum. Det har været nok indtil videre - selvom man da godt engang imellem kan føle sig lidt "outdated", når man ikke følger med løbende på alle disse fora.
Det rækker min tid ikke til, og derfor er det jo fantastisk, at I andre følger godt med.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 17 Jun 2020 - 21:30

TestingCheats koden er blevet helt uundværlig nu.
Jeg oplever ustandseligt at indbyggerne og mine spillere opfører sig helt sindssygt.
Umotiverede slåskampe og at de vader rundt med poser over hovedet er en ting, men pludselig oplevede at Keonis bror og far stod og råsnavede da de var på besøg Shocked
Ud og trykke på postkassen.... nu var nabolagets formål pludselig fri kærlighed!
Det bliver ikke med mig som vidne.... far og søn!  Evil or Very Mad

Nabolaget bliver hurtigt ændret med testingCheats og shift på postkassen
Så ved i det Wink

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3492
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Ons 17 Jun 2020 - 22:21

Øhhh, undskyld hvis jeg spørger dumt, men det med postkassen - er det ikke noget med et mod? Jeg tror nemlig heldigvis ikke, jeg har det.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Ons 17 Jun 2020 - 22:56

Det er da ikke dumt at spørge Smile
Det er ikke et mod, men en snydekode - Ctrl, Shift, C og skriv koden i boksen (TestingCheats on)

Simmerne kan vælge nyt nabolag formål i deres postkasse (når afstemningen er åben)
Koden virker uanset om afstemningen er åben eller ikke.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3492
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Lør 20 Jun 2020 - 21:22

Jeg må indrømme, at jeg også oplever forholdsvist mange bugs denne gang, efter den nye pakke er installeret, men om det skyldes MCCC, ved jeg ikke.
Eksempelvis døjer jeg lidt med interaktionen "Snak sammen her". Det virker umiddelbart som om, at det kun er husholdnings-simmeren, som går til det ønskede sted - og ikke den NPC, som burde følge med.
Det går bedre, når det er i samme husholdning.

- og disse nabolags-formål ER tåbelige. De burde være begrænset til den nye verden - og som option til de andre.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af lene klausman Tirs 23 Jun 2020 - 9:41

jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om spillet... jeg selv er gået helt død i det spil.. jeg synes i starten at det var lidt spændende. men den spænding forsvandt alt for hurtig.. Cool
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jun 2020 - 12:30

lene klausman skrev:jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om spillet... jeg selv er gået helt død i det spil.. jeg synes i starten at det var lidt spændende. men den spænding forsvandt alt for hurtig.. Cool

Jeg indrømmer at det har vist sig at være langt fra hvad jeg forventede. Jeg ved så ikke om det er fordi jeg har en masse fejl - for dem er der dæleme mange af må jeg sige. Intet har været som jeg troede - ingen forurening nogen steder - og affaldet i gaderne er på mystisk vis helt væk de fleste steder. Jeg har forlængst flyttet min simmer væk fra nabolaget. Jeg har også haft startet et nyt spil op - samme resultat. Venter på at EA kommer med en større oprydnings opdatering - for det er altså for mærkeligt.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af lene klausman Tirs 23 Jun 2020 - 13:04

mit spil virker fint og der er masser affald som man så ikke kan røre . Jeg bliver nok ikke underholdt så meget som de andre pakker vi har fået.. Stranger ville var den bedste.. og junglen. lidt mere action.. Smile
lene klausman
lene klausman
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 194
Join date : 23/08/18
Geografisk sted : Svendborg

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Tirs 23 Jun 2020 - 16:27

Jeg har ikke stiftet bekendtskab med den endnu, og ved ikke, om jeg får lyst til den. Synes stadig prisen er for høj og der er en gentagelse af lignende koncepter fra tidligere pakker som Øliv og Stranger ville. Underholdningen ville for mig også drukne i frustation, fordi jeg synes, det lyder som mange fejl og en alt for kompleks spille tankegang for mig.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sighubert Tirs 23 Jun 2020 - 17:55



Jeg må indrømme at jeg ikke døjer med mange af de fejl i beskriver.
Det kan selvfølgelig skyldes at jeg har hentet nogle fix fra forskellige moddere der rettet nogle af fejlene.

Jeg indrømmer at det ikke er alt jeg er lige begejstret for, men jeg synes at der trods alt er lidt dybere spil hvis man udnytter det rigtigt.

Som i vil se i min historie så spiller jeg ikke bare i en verden, men prøver at sprede mig i de andre verdener også.
Sighubert
Sighubert
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 515
Join date : 31/07/18
Age : 68
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Tirs 23 Jun 2020 - 20:53

- og jeg kan pt ikke udtale mig, da jeg igen ikke udnytter en ny pakkes spilmuligheder.
Jeg har af samme årsag heller ikke prøvet at leve i den nye verden endnu.

Af tilbagemeldingerne her i forum fornemmer jeg dog også, at gameplayet og grund-konceptet er lidt underligt - og de nye interaktioner kun giver minimal fyldest på den lange bane, medmindre man har miljøkasketten på.
(Formentlig er det jo netop meningen med denne pakke, at vi SKAL tænke økologisk og miljøbevidst)

Men der ER irritationsmomenter.
Eksempelvis de evindelige afstemninger - og resultaterne af disse, som ofte går simmerens intentioner imod, medmindre simmeren bruger meget af sin i forvejen sparsomme fritid på at drøne rundt, og overbevise andre simmere.

At alting nu også skal have en økologisk værdi synes jeg også er tåbeligt - og iøvrigt begrænsende, hvis man blot vil spille som tidligere. At jeg ikke kan vælge mine genstande og inventar ud fra egne ønsker, hvis jeg vil være miljøbevidst, giver heller ingen mening i mine øjne, når vi i forvejen er begrænset af farve-palettens mangel på visse genstande.

Selv benytter jeg nærmest kun saft-genstandene og maskinen - uden at jeg iøvrigt helt har gennemskuet brugen endnu.
Det er til gengæld en fantastisk feature med saftbrygning, som jeg længe har glædet mig til - og er langt den væsentligste årsag til, at jeg købte denne pakke. (Jeg spillede det franske rejsemål en HEL del i Sims3!)
Så kan man naturligvis synes, at ca 350 kr er mange penge for en saftbrygger - og det er nok rigtigt.
Jeg ser frem til et mod, hvor der for alvor kan komme gang i vinproduktionen Cool

Alt i alt vil jeg synes, at du skal følge Sighuberts fine historie fra netop den verdensdel, for der er ene meget fin gennemgang af mulighederne i eco style.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 23 Jun 2020 - 21:52

@VinceDjansem HUSK at du kan slå afstemninger og klimaaftryk fra i Spil indstillingerne.
Desuden gider jeg ikke besværer mig med at samle stemmer... det er lettere at bruge snydekoden testingCheats on.... det giver dig direkte adgang til at bruge snyd på husets postkasse (uden mods)
Når du har valgt fire mål er der ikke plads til ændringer og ny mål valgt af NPC'er

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3492
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Tors 25 Jun 2020 - 18:56

Igen herlig og ny viden - tak. (selvom jeg godt vidste, at det kunne slås fra i indstillinger, som vist er nævnt længere oppe i denne tråd. Men alligevel Very Happy
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Lør 27 Jun 2020 - 14:28

Jeg har undret mig noget over de brændende toiletter som nogen oplever i spillet.... indtil jeg opdagede denne besked

ECO system pakken m.m. - Page 5 Anmzir13

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3492
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Lør 27 Jun 2020 - 23:00

Også her. Og nu kommer jeg så i tvivl om, om det overhovedet kan lade sig gøre at få "normale" toiletter, når jeg ikke har købt miljøpakken.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Tors 14 Apr 2022 - 13:13

Nå, så gik også jeg i "fælden", og underholdende er det altså. Ikke mindst, når næsten alle, der defilerer forbi éns bopæl går rundt splitternøgne. Men det kunne jeg ikke finde i nogen handleplaner!! Allerførst da jeg kom ind i nabolaget, var der en grim gulllig røg over det hele. En enkelt simmer gik med en pose over hovedet, men den fjernede jeg i CAS. Så flyttede jeg en god familie ind med 2 unge mænd og en ung kvinde. Hun "dykkede" med den ene i den nærmeste container, og så blev hun søreme gravid. Der skete en masse i den familie, så det var svært at vide, hvad der hørte til økopakken og hvad der ikke gjorde. Den anden unge mand blev f.eks. forfremmet til det sjoveste punkt i hans sports karriere.
ECO system pakken m.m. - Page 5 PzaxeLc

Nåmen jeg fortsatte ufortrødent med en enlig simsmand. Han var ikke enlig så længe, totalt omsværmet af damer, der skulle vise ham til rette og forklare ham, hvad han skulle gøre, angående miljøet. Derefter flyttede jeg en af mine teenagere ind, søn af Hansi Hinterseer, Peter. Nu går det lidt mere gelinde for sig, men nogen maskiner er blevet uundværlige, og jeg ved ikke, hvad jeg mener om det.
ECO system pakken m.m. - Page 5 T396TP5

Midt i det hele blev den ene del af nabolaget pludselig helt grøn, selv om jeg ikke har nogen simmere i det område. Aner ikke hvorfor, jeg gjorde jo ingenting. Og nu er alle nabolagene og husene neutrale. Kan I se spørgsmålstegnet over mit hovede? Der bliver jævnligt ryddet op i containerne alle vegne, og jeg genbruger på livet løs, men der er ikke rigtig nogen grøn effekt.
ECO system pakken m.m. - Page 5 Eo1zvhD
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Tors 14 Apr 2022 - 16:47

Hvor er det sjovt med disse gamle tråde, som pludselig får nyt liv, når nogen af os enten vender tilbage til en gammel pakke - eller vi får købt en pakke af ældre dato.
Det sidste indlæg i denne tråd var fra sommeren 2020.

Jeg har godt nok købt denne pakke, men egentlig aldrig rigtig spillet i denne verdensdel, for jeg fandt disse dyk i containere tåbelige.
Og så passer det alligevel ikke helt, for Satisims, som er en vanvittig dygtig modder med interesse i ting fra fortiden, har pakket et par maskiner fra økopakken helt ind i andre genstande, så det ligner ting fra middelalderen.
På den måde har jeg både fremstilleren, kværnen og lysdrypper-stationen i mit nuværende spil, som netop foregår i en svunden tid - og med disse maskiner pakket godt ind, så man ikke kan se dem så godt, men stadig fungerer.

Som jeg husker den grønne svøbe over bydelene, har det noget med klima-aftrykket at gøre i de enkelte dele af byen.
Der kan en bydel vel sagtens have et negativt aftryk, selvom lige din simmer gør alt, hvad vedkommende formår, hvis alle andre simmere blot sviner løst?!

God fornøjelse med Peter Hinterseer og økopakken Simsister.
Hvor højt level har han i sang?
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Tors 14 Apr 2022 - 23:19

Peter har ikke øvet sig så meget i sang. Meget underligt er det alligevel, at da han flyttede ind, begyndte simmerne rundt omkring i bydelen at spille guitar og violin i tide og utide. Og det står ikke i nogen handleplan. I GUDER ALTSÅ!
ECO system pakken m.m. - Page 5 SJ5npsh
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Man 18 Apr 2022 - 11:36

Jamen det må da være denne overvældende Hinterseer-inspiration og -udstråling, der smitter af på hele byen. Wink Laughing
Jeg husker, at vi gav min gamle svigerfar en tur til Hinterseer-koncert for et par år siden (før Corona).
Han var da nærmest ikke til at være i nærheden af i fjorden dage bagefter.
Det bør nævnes, at han har haft mange gode år i politi-orkestret i Aalborg, men det stak da helt af med ham efter denne Hinterseer oplevelse.
Det må da være forklaringen på udviklingen i dit spil Rolling Eyes
(Alternativt KAN man da godt sidde og frygte opdateringen fra den 1.4 som årsag!)
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Man 18 Apr 2022 - 13:21

Joda, jeg fandt ud af lidt senere, at der åbenbart var vedtaget en handlingsplan for at støtte kulturlivet. Ved ikke rigtig, om jeg skal slette den, det er faktisk meget hyggeligt, for man kan altid høre, når der kommer nogen ved døren.
ECO system pakken m.m. - Page 5 XVDfrjQ

Og så er der hende her, som hedder Tina og så brændende ønsker sig en baby, at hun hele tiden ringer og spørger Peter, om han synes..... problemet er bare, at hun lever sammen med en anden kvinde, så det skal der vist arbejdes på! Hun er super til at lave ting, og er så glad for Peter, at hun giver ham ting. Bare ikke sådan at beskrivelsen af tingene og resultatet passer sammen, men whatever! Rolling Eyes Laughing
ECO system pakken m.m. - Page 5 Pj5UFx6

Har du nogensinde haft lyst til at "klappe" og kæle med en melorm? Nej vel - "wiggle, wiggle, wiggle", men det er også en del af denne pakke og yderst kvalmeskabende, i hvert fald for mit vedkommende.
ECO system pakken m.m. - Page 5 Y5qthCm
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af MonaSolstraale Man 18 Apr 2022 - 21:58

@simsister
Du kan godt slette de aktuelle handlingsplaner.
Ved at højreklikke på postkassen får man mulighed for at fjerne og redigere handleplaner. Jeg kan ikke huske om man først skal aktivere koden 'testingCheats on' da det er længe siden jeg har benyttet mig af muligheden.
Jeg har fravalgt aktivering af handleplaner permanent i indstillingerne, men før det gik jeg ofte ind og redigerede handlingsplaner vis postkassen.

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3492
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Man 18 Apr 2022 - 22:29

Jeg har også slået denne handleplan fra permanent - og af samme årsag, for det blev altså FOR tåbeligt, hvis man ikke lige spiller i den bydel eller er igang med en historie om Nashville i det glade dage.
Dyk i containeren giver heller ingen mening i mine - sikkert ALT for realistiske - øjne.

Jeg har det på samme måde: Hvilken fuldstændig tåbelig interaktion, at man kan kæle med larver og biller.
Hvor hulen sker det i det virkelige liv - måske lige på nær i Kina, hvor ALT vist kan spises. Surprised
Ærgerligt, at programmørerne ikke brugte tiden på en mere realistisk og brugbar handling.

Det er altså som om, at ALLE omkring direktionsbordet eller til planlægningsmødet engang imellem vitterligt har en virkelig off-day - som om, at spillet partout skal være rasende nytænkende og kreativt.
Det bliver desværre ofte tæt på stupidt i min personlige vurdering.
Jeg er ret sikker på, at der var bedre grundlæggende spil-løsninger på at udvise verdenssind og forståelse for, at vi i fællesskab skal passe på vores natur og klode.

Bare en kommentar
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af simsister Tirs 19 Apr 2022 - 14:29

Det er rigtig nok. Måske slår jeg også noget fra hen ad vejen, men lige nu, hvor jeg er i gang med at "opdage" alt det nye, vil jeg bare spille, som det er. Nytænkende og kreativt - hahah! Jeg tror nu nærmere, det er et stakkels/mislykket  forsøg på at være humoristiske. Og hvorfor al den animation omkring de insekter, der virker noget forstørrede, når animationerne ved maskinerne i Get-to-work stadig ikke virker? Det er nok, fordi der er nogen ansat, som har mere sjov ud af at finde på "nyt" end at reparere fejl.

Til gengæld er jeg stadig målløs over de skønne animationer i Hytteliv. Peter skulle lige blive venner med fuglene så de kan hjælpe ham i hans lille urtehave. Så fik han også sunget lidt. Grine smiley
ECO system pakken m.m. - Page 5 JoxxTCV
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2538
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af VinceDjansen Tirs 19 Apr 2022 - 17:41

Du har nærmest lige købt pakken - og er allerede foran mig, som har haft den længe.
Mine simmere har endnu ikke opnået venskab med dyrene overhovedet.
Så tillykke til Peter og dig.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2886
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

simsister synes godt om

Tilbage til toppen Go down

ECO system pakken m.m. - Page 5 Empty Sv: ECO system pakken m.m.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum