DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mit gensyn med sims 2

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Man 13 Apr 2020 - 3:53

Jeg pakkede mit sims 2 ned i 2008, kan jeg se, og jeg gjorde mig selv den tjeneste, at gemme alt hvad jeg havde til spillet dengang på to Cdere...hvilket var ca. 5000 CC og 50-100 mods. I de 12 år der er gået siden, har jeg forsøgt mig en gang igen med sims 2, men det var på min gamle trætte maskine..og jeg fik det aldrig til at køre ordentligt.
Men nu følte jeg trang til at prøve igen, efter at ha læst mig til, at man kunne rette i filerne så graffiken og skærmbilledet kunne passe til udviklingen. Det gik desværre ikke med mine gamle dvdere som var købt og betalt, så jeg fandt spillet på nettet. Hele collektionen og efter 13 lange timer var det mit og det har jeg kunne bruge.

Jeg aner så ikke helt, hvad jeg skal med alle de CC ting, jeg har andet end at de er gode til, hvis jeg vil spille med temaer! Very Happy
Nogle har dog fået fat plads i downloadsmappen...såsom skins/hår/ mine mikrogrunde og en pæn portion nabolag. Bl.a. nogle Bette lavede i sin tid.

Meget spændt på hvordan det skulle gå, lavede jeg min egen sim og hans hus. Men jeg følte mig godt nok på bar bund, for hvordan var det nu lige man spillede det. Efter lidt tid opgav jeg min første simmer....gik ind i bodyshop(det lille tilhørende program) og lavede en ny sim. Nemlig Barney og han startede med det samme på universitetet. Det var min tanke, at det var en god måde, lige at komme ind i spillet igen på. For det var altså slet ikke så let. Jeg havde jo glemt det meste.
Mit gensyn med sims 2 The_si41

Jeg kunne dog huskede dog at han skulle bo i en Dorn som det hedder på engelsk...ja min spil er på engelsk, for jeg kan ikke finde ud af at få det indstillet til dansk...

Han nåede at gennemføre et helt semester inden jeg fandt ud af at han skulle vælge et speciale...ak ja..Der er så meget jeg havde glemt. Bl.a. at de ud over færdigheder, har interesser og hobbyer, som de også kan /skal udvikle. De vælger en stræben og stjernetegnet har også en del at sige for deres personlighed. Desuden har de to ting man vælger de tænder på og en ting de tænder af på.

Barney fandt en pige på biblioteket som det viste sig han tændte på..okej det måtte jeg jo så gøre noget ved.. og den der kyssen op ad armen havde jeg helt glemt...
Mit gensyn med sims 2 The_si42

Også det med at smide sig i græsset og kramme...
Mit gensyn med sims 2 The_si43

Det gik rigtig godt mellem dem og fremtiden tegnede lys, men pludselig gik noget galt...
Mit gensyn med sims 2 The_si45

Der gik noget tid før jeg fandt ud af at det drejede sig om jalousi...og at det var Sandy som måske havde flirtet med "koen" foran Barney..
Men de fik da danset lidt...og det kan godt gøres lidt frækt i sims 2....høhø
Mit gensyn med sims 2 The_si46

Men den "ko" er bare så fræk at den stikker sin næse helt op i hovedet på Barney og genere ham på det groveste...og de I ser i luften er faktisk mad, som flyver rundt, når der grovædes.. Laughing
Mit gensyn med sims 2 The_si44

Desværre kan jeg ikke sende Barny i slagsmål med ham koen, fordi han kun har 1 pind i krop...så jeg lader ham træne sig op til lidt mere...bare for en sikkerheds skyld..
Mit gensyn med sims 2 The_si49

Og jeg fandt ud af at Sandy bestemt ikke var i kridthuset hos Barney....og det havde jeg også glemt...det med fjendskab og at det aftager over tid...men jeg blev virkelig underholdt... Laughing

Der er bare så meget jeg havde glemt....men ikke koden på hvordan man lukker op for karrierebelønningerne. Så dem har jeg sat som hjælp til de studerende på grunden. En ting jeg holdt meget af var tegnebrættet..og jeg havde helt glemt hvor detallieret det var...
Mit gensyn med sims 2 The_si47

Mit gensyn med sims 2 The_si48

Og minigolfen er heller ikke helt tosset..
Mit gensyn med sims 2 The_si52

Men den måde de dansede på i sims 2 kom helt bag på mig, så jeg fik virkelig en på grineren...
Mit gensyn med sims 2 The_si51

Her har pigen i døren lige vist, at hun synes, at ham der danser bare er dejlig...ved at ligge hånden på hjertet og sige Åhhhh..og bagefter grine sødt...haha...Hun endte med at tilslutte sig hans dans.. Very Happy
Mit gensyn med sims 2 The_si50

Musikken er også helt anderledes end jeg husker det...og faktisk ret fed..med steelguitar og den slags...haha.
Og så er jeg overrasket over, hvor detallieret det spil rent faktisk er. Selv lofterne kan man se er lofter...og ikke bare plane hvide...og se lige denne spagetti ret....den har faktisk kødboller...
Mit gensyn med sims 2 The_si54

Jeg kan allerede nu langt bedre forstå, hvorfor dette spil er blevet kult...for er man til det med at stifte familier, spille generationer...altså alt hvad der kræver mere end en sim..så er det her spil nok det mest sociale af alle sims spillene overhovedet. Og de muligheder de har for at interagere med hinanden...de er virkelig gode..ud over at tale sammen kan de fx spørge; kan du li hvad du ser, eller hvor mange penge har du... Laughing De har også rigtig mange muligheder for at lege sammen...spille sten, saks, papir...kaste bold og 7-10 andre muligheder. Jeg havde også glemt den med at de bare sætter sig på jorden eller gulvet og hænger ud...(snakker om løst og fast) Det er en fed interaktion. Og så er simmerne faktisk ret gode til at være aktive selv...Det havde jeg faktisk også helt glemt...Rolling Eyes
Men en ting jeg IKKE havde glemt, men savnet var denne...
Mit gensyn med sims 2 The_si53

Hvorfor pokker den blev fjernet allerede i sims 3 er mig stadig en gåde.. Suspect

Jeg er lidt ked af at mine billeder er blevet så store.. men det er ikke altid nemt at vide..når mit spil strækkes ud over min store skærm trods det at jeg har indstillet skærmformatet til et mindre...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Rose Man 13 Apr 2020 - 16:21

Det er nemlig et mega fedt spil !
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af simsister Man 13 Apr 2020 - 17:16

Sims 2 er godt nok. Desværre blev det bare alt for nemt for mig, da jeg nok havde spillet det alt for meget. Men sjovt at se billeder fra spillet her.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Tirs 14 Apr 2020 - 17:01

Jeg blev noget forundret over at de stakler man laver og sender på Uni..ikke får mere end 500s med sig...Derfor nedsatte jeg også denne her maskine af Barneys på grunden,
Så alle der spillede på den tjente penge til ham. Det var en rigtig god ide, for den blev flittigt brugt af dem alle..
Mit gensyn med sims 2 The_si59

Og så var der de gentagne slagsmål...tiden på uni var bestemt ikke kedelig..
Mit gensyn med sims 2 The_si57

Mit gensyn med sims 2 The_si58

Barney har ikke tid på daværende tidspunkt til at overvære slagsmålet...
Mit gensyn med sims 2 The_si61

Men det har han på et andet tidspunkt...hvor det går hedt for sig..
Mit gensyn med sims 2 The_si62

Så hedt at han næsten ikke tør kikke....
Mit gensyn med sims 2 The_si60

Sims 2 har unægteligt den længste universitets periode på omkring 28 simsdage, svarende til et år, Da en årstid er lig med 7 simsdage..
Og da Barney var midt gennem 3 semester (der er 4 ialt) tog han sig tid og inviterede Sandy på date...
Mit gensyn med sims 2 The_si65

Sims 2 er også det spil som har den tætteste romatikmættede atmosfære...hvis man spørger mig. Her kan man tage hinanden på numsen fx..Jeg ved også de kan knibe hinanden bagi.. Laughing
Man kan danse tæt og langsomt på flere måder...også..
Mit gensyn med sims 2 The_si63

Barney forlover sig med Sandy her..og håber bare at spillemaskinen kan tjene nok til ham, så han har noget at tilbyde til hende bagefter..
Mit gensyn med sims 2 The_si64

Jeg mener også, at det var her, man første gang kunne spille sammen som et band...og det med alle instrumenterne...ellers havde sådan en opstilling været lidt fjollet...
Mit gensyn med sims 2 The_si68

Og selvom simmerne kun kører til udkanten af en grund før loadskærmen begynder..så er bare sådan en ting, som at stige ind i bilen holdt ret realistisk..og man skal sørme kalde på en taxi..via telefonboksen..eller kommer der ingen bil...haha
Mit gensyn med sims 2 The_si67

Jeg ved heller ikke hvem der har lagt lyd til den elektriske guitar...men det lyder ret fedt det er sikkert..Og fingerspillet på strengene var overraskende detaljeret.. Shocked
Mit gensyn med sims 2 The_si66

Mit gensyn med sims 2 The_si69

Og så havde jeg glemt de flotte buketter man kan få fra en der holder af en....se bare fra Sandy til Barney..
Mit gensyn med sims 2 The_si71

Man kan også servere maden ..som Barney gør her, da han synes de skulle ha noget andet at spise end det sædvanlige...
Mit gensyn med sims 2 The_si72

Gensynsglæde...
Mit gensyn med sims 2 The_si74

Og en jeg tilgengæld var lidt utryg ved at se igen....uha..lommetyven..
Mit gensyn med sims 2 The_si73

Man kan også tage billeder i sims 2. Noget jeg vist ikke brugte ret meget..for når der var taget,(som var lidt besværligt og i kun et format) så skulle man bestille dem over en computer til 15s stykket, men man kunne også lave et album til 45s...og så blev det leveret til døren..
Mit gensyn med sims 2 The_si77

Selve det at træne via et musikanlæg var med mange flere slags øvelser end i sims 3..hvor de åbenbart skar nogle fra....denne her havde jeg glemt..løb på stedet!
Mit gensyn med sims 2 The_si76

Og så graduerede både Sandy og Barney og her forstår jeg hvorfor Rose bruger kode, for Barney kunne kun invitere to udefra til fest... Neutral
Mit gensyn med sims 2 The_si75

Jeg havde håbet på at de fik lidt midler når de flyttede, og her havde Barney tjent 1200s hver gang et semester afsluttede..men det er jo ikke meget, når man skal stifte et hjem.Derfor var jeg også glad for at spille maskinen havde tjent ind..så han kunne flytte med 21.363s på lommen..
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Rose Tirs 14 Apr 2020 - 18:01

Hvis du skal udnytte at han har tjent mange penge på uni, så skal han købe ting for dem og gemme i sin 'taske'.
Simmerne får automatisk 20.000 at bosætte sig for når de forlader uni...

og ja... det er lort når man kun kan invitere 2 til fest, og helt vildt svært at få en 'god score' på festen.
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Tirs 14 Apr 2020 - 22:19

Åhhh nej, det skulle jeg ha vidst, så kunne han ha haft det dobbelte næsten....øv da også...men nu er det forsent, med mindre jeg bruger kode.. underligt nok havde Sandy også kun 2237s med sig da hun flyttede ind.. Sad Ang. hans studenterfest så blev den god..men om det var fordi han kyssede emd Sandy og ellers gav den på den elektriske guitar..ved jeg altså ikke... Suspect
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Lør 18 Apr 2020 - 0:38

Universitetslivet er slut for Barney og Sandys vedkommende og Barney flytter tilbage til hovednabolaget "Samsø". Jeg vælger at købe en ret stor grund til 8000s. Det er mange penge, men så er der plads til udvidelser undervejs.
Huset er ikke noget særligt og har kun et ekstra værelse...men det må være godt for nu.
Mit gensyn med sims 2 The_si78

Det første han gør er at invitere Sandy og spørge om hun ikke vil flytte ind...
Mit gensyn med sims 2 The_si80

Mens de hygger får jeg øje på at den irriterende ko er på krigsstien...åhh nej...men den nøjes med at hævne sig ved at løbe med avisen... Rolling Eyes
Mit gensyn med sims 2 The_si79

De har en romantisk middag og ender i kanen sammen..
Mit gensyn med sims 2 The_si83

Om morgenen har ingen af dem travlt...for Barney har to fridage, før han skal på job, og Sandy skal først møde op ad formiddagen...hun ligger i en væsentlig lavere lønklasse end ham.
De gir sig god tid til morgenhygge..
Mit gensyn med sims 2 The_si82

Mit gensyn med sims 2 The_si81

Den ømhed simmere kan udvise for hinanden i sims 2 og netop i sengen, har jeg virkelig savnet...især i sims 4...det var så trist, at det var ikke eksisterende... Sad
Mit gensyn med sims 2 The_si86

Men al herlighed har en ende og de må ud af fiseposen...
Mit gensyn med sims 2 The_si89

Imens opdager jeg at den åndsvage ko er tilbage....grebet på fersk gerning...
Mit gensyn med sims 2 The_si85

Den glor efter Sandy da hun tager på arbejde....
Mit gensyn med sims 2 The_si87

Og den er der stadig da hun kommer for tidligt tilbage....Hun blev fyret for at være uduelig....akke da...
Mit gensyn med sims 2 The_si88

Mens hun sunder sig finder Barney elguitaren frem...det lyder bare SÅ fedt...
Mit gensyn med sims 2 The_si91

Men det er blevet tid til at få leveret forsyninger....
Mit gensyn med sims 2 The_si90

Og Barney tager imod...
Mit gensyn med sims 2 The_si92

Det gir Sandy en chance for også at prøve...og hun er da heller ikke helt dårlig til det...
Mit gensyn med sims 2 The_si93

Men som to der holder så meget af hinanden som de gør..nåh ja...de ender i sengen..
Mit gensyn med sims 2 The_si95

Og Barney putter sig ind til sin forlovede inden de falder i sød søvn....
Mit gensyn med sims 2 The_si94
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Søn 26 Apr 2020 - 14:08

En morgen hvor Sandy vågner, lader det til at al den kærlighed har ført til noget.....
Mit gensyn med sims 2 The_si97

Hun har da en skrækkelig kvalme...så hun må ud og ofre i toilettet...
Mit gensyn med sims 2 The_si96

Barney starter med hvad han elsker, men han er også blevet super god til det...
Mit gensyn med sims 2 The_si98

Mit gensyn med sims 2 The_si99

Imens ligger Sandy inde ved siden af og slapper af med hovedet fuld at spørgsmål...
Mit gensyn med sims 2 The_s102

Pludselig får Barney besøg...
Mit gensyn med sims 2 The_s100

Hun overrækker ham et medlemskort til en klub for alle musikelskere..og opfordre ham til at besøge stedet...
Mit gensyn med sims 2 The_s101

Det vil Barney gerne, så han tager af sted, men selvom dj´n kan sit kram, så er her nu alligevel lidt kedeligt. Barney havde håbet på nogle musikinstrumenter, men dem kan han ikke finde nogen steder.....underligt faktisk..
Mit gensyn med sims 2 The_s105

Men da han undersøger alle rummene finder han dog et elektronisk apparat, som man kan mikse rytmer, sang og instrumenter sammen på...
Mit gensyn med sims 2 The_s103

Efter at ha lavet et par mix er det vist på tide at vende hjem...og her møder Sandy ham med en glædesstrålende nyhed.....Du skal være far!!!
Mit gensyn med sims 2 The_s104

Inspireret af den nyhed går Barney på et tidspunkt igen ind for at spille, men denne gang er det ikke rock..men mere en sjælfuld blues..
Mit gensyn med sims 2 The_s106

3 dage efter nyheden får Sandy pludselig veer efter morgenmad....hvilket får Barneys hjerte til at galopere derud af...uha..
Mit gensyn med sims 2 The_s108

Men Sandy klarer det fint og føder en pige...men hun er nødt til at overrække hende til Barney med det samme for...
Mit gensyn med sims 2 The_s107

Lige efter kommer en dreng...begge har deres fars øjne..
Mit gensyn med sims 2 The_s109

Så nu har parret altså fået tvillinger!!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Søn 26 Apr 2020 - 18:39

Jeg gjorde mig den tjeneste idag at ligge min gamle sims 2 spil ind. Det spil som jeg havde spillet med gennem hele sims 2 perioden..for det havde jeg gemt i en pakkefil på en DVD. Og man må sige det var en kærkommet gensyn. Vi kunne vælte os i temating den gang...og der blev spillet mange udfordringer og det hele var her i spillet... Very Happy

Lige da jeg første gang var inde på genkik i spillet, blev jeg mindet om en træls ting jeg før havde oplevet, nemlig blå blinkende objekter på en grund....suk...vinduer, døre, lys og træer var blå...hmmm. Jeg gik ud af spillet, for at rette på mine kameraet...altså den mappe i spillet som har alle de filer, for MTS havde en fil med bedre kameraføring som bare skulle overskrive nogle af filerne i den mappe. Da jeg så kom ind i mit spil igen, for at prøve den umulige opgave det ville være, at rette alle mine grunde..så der ikke var flere af de blå objekter....SÅ VAR DE VÆK!!!! Hurra... cheers Så slap jeg da for det mas! Very Happy

På et tidspunkt byggede jeg Danmark op i forskelige tidaldre, men bondestanden  var et yndet emne..og her var så gammel Ry som husede mange af de gamle bønder...
Mit gensyn med sims 2 The_si46

Her se I den eneste Mordecai som er tilbage i det hus, som var en opgave Bette lavede i sin tid. Et par skulle forvandle et usselt hus til en bedre bolig, kun ved hjælp af midler de gravede op i haven. Det blev til rigtig mange huller, kan jeg huske  Laughing . Parret fik to døtre og det her er så den eneste som er tilbage i deres barndomshus, de arvede efter forældrenes død. Jeg ved hun lever af at sy...
Mit gensyn med sims 2 The_s111

I den lille landsby bagved kan jeg huske, jeg lavede en del research i denne forbindelse...så den her fattiggård var inspireret af virkeligheden.. Og bestyret af Fru Jensen.
Mit gensyn med sims 2 The_s110

Her er nogle af de andre familier. Alle sammen har jeg spillet med og de kender hinanden på kryds og tværs...men selve historien husker jeg ikke så godt...
Mit gensyn med sims 2 The_s112

Noget af tøjet ved jeg at Bette havde lavet...hun var også vild med bondetemaet...
Mit gensyn med sims 2 The_s113

Noget jeg også havde glemt er, når man peger på en grund, så får man info om hvad årstid det er på grunden, så to naboer kan udmærket have hver sin årstid....haha...men så kan man jo gå efter hvad årstid man helst vil spille... Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af simsister Søn 26 Apr 2020 - 20:38

Det er sjovt at se, og ser hyggeligt ud sådan set ude/oppefra. Jeg har gennemspillet Sims 2 så meget, at det ikke siger mig noget mere, især ikke universitetsdelen. Synes man brugte alt for megen tid på noget, der kun betød noget, hvis man ville genoplive spøgelser. Men det er da et fint tema du har som sådan.

Så husker jeg også tydeligt introduktionen til Sims 2, som lovede at vi skulle spille - tjae sådan som man nu spiller i Sims 4, og det levede det bestemt ikke op til, men babyerne var bedre, for dem kunne man bade i håndvasken og de "sad ikke fast" til vuggen ligesom i Sims 4, og de lignede ikke larver ligesom i Sims 3.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Søn 26 Apr 2020 - 20:50

Jeg skal huske at vise et billede af sådan et bad i en håndvask Simsister...for det var også noget af det jeg satte stor pris på... Wink

Jeg kan også huske at det med at bygge kirker var noget vi på daværende tidspunkt gik meget op i, i det danske forum jeg var med i....og minsanten om jeg ikke havde både kirke, præstebolig/menighedshus, kirkegård og kloster...
Her er bagerst mit kloster..som jeg spillede meget med....alle søstrene var på min grundskole... Smile Søster Angela var vores forstanderinde.
Mit gensyn med sims 2 The_s114

Dengang gik det an at bygge en ordentlig kirke...og denne her minder meget om min barndoms katolske kirke...
Mit gensyn med sims 2 The_s117

Også indeni...godt nok har jeg undladt sideskibene og der hvor præsten normalt kom ind..
Mit gensyn med sims 2 The_s115

Og her er så koret, med noget der ligner et orgel...men ikke så godt som i sims 4 hvor det har piberne med...
Mit gensyn med sims 2 The_s116

En ganske hæderlig kirke...når jeg selv skal sige det..og grundlæggeren er naturligvis begravet i den lille have bag kirken...
Jeg ku desværre ikke tage billederne uden gitteret... Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Man 27 Apr 2020 - 10:27

Jeg er lige på lidt rundtur til nogle af mine familier/par....og her er så en med et spædbarn....faderen vil ha sat alarm i sin bil; just en case...
Mit gensyn med sims 2 The_s120

Og når man er baby kan man åbenbart kikke efter mor, sådan her...
Mit gensyn med sims 2 The_s118

Hun har en blomsterbindings station inde i babyværelset, meget praktisk...
Mit gensyn med sims 2 The_s119

Og så skal der bades...men denne håndvask er vist lige stor nok til sådan en bette en...
Mit gensyn med sims 2 The_s121

Endelig ren...og Rosa som pigen hedder får ble på...den eneste påklædning som er til dem i sims 2...
Mit gensyn med sims 2 The_s122

Far er kommet tilbage og leger borte tit tit med Rosa...
Mit gensyn med sims 2 The_s123

Skøre far.....hihi
Mit gensyn med sims 2 The_s124

Her du blir lige nødt til at tage hende for nu vil mor i bad
Mit gensyn med sims 2 The_s125

Så kommer der åbenbart gæster...og jeg studere deres ansigter. Ja vist er de ikke så perfekte som i sims 4, men jeg kan faktisk godt lide det lidt uperfekte og knap så barbiedukke agtige..
Mit gensyn med sims 2 The_s127

Så er det blevet tid for Rosa at vokse og det tager mor sig af....
Mit gensyn med sims 2 The_s128

Øj øj ...kan I se hvem Rosa ligner???
Mit gensyn med sims 2 The_s126

Ja køn er Rosa nok ikke endnu, men hun ligner sin mor som snydt ud af næsen...
Mit gensyn med sims 2 The_s129

Mor prøver at lære Rosa en vuggevise...men altså...det er godt nok svært at lære...
Mit gensyn med sims 2 The_s131

Imens står far og sveder over en kæmpe kalkun....gad vide om det er thanks giving, eller han bare vil fejre Rosas fødselsdag...
Mit gensyn med sims 2 The_s130

Far prøver at lære Rosa at gå...men hun vil hellere sætte sig på halen med det samme....
Mit gensyn med sims 2 The_s134

Rosa blir ret træt af at lære at gå....men det er i orden synes far...og nusser hende...
Mit gensyn med sims 2 The_s132

Og så blir hun lagt i seng...og sove...
Mit gensyn med sims 2 The_s133
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Man 27 Apr 2020 - 11:10

Mor har fået arbejde, så hun laver aftale med babysitteren om at komme mens hun er væk....så der blir passet på Rosa mens hun er væk...
Der er fordele med en Nanny, for hun er flink til at tømme skraldespandene...
Mit gensyn med sims 2 The_s136

Her tager far på arbejde....og han tjener rimeligt godt...
Mit gensyn med sims 2 The_s135

Da mor kommer hjem...låner hun fars bil, for nu vil hun altså ha sig noget mere tøj og i sims 2 skal man købe det, hvis man vil ha mere end et sæt at skifte med...
Hun finder en hyggelig gård, som har madgæster til landkøkken hygge og førstesalen er med genbrugstøj. en afdeling for mænd og en for damen...
Mit gensyn med sims 2 The_s137

Hun finder noget tøj som er varmere end den kjole hun havde, for det er ved at blive køligt... Den her kan godt gå an....
Mit gensyn med sims 2 The_s139

Hun vælger et sæt mere og så er det bare at betale....med rede penge..hehe
Mit gensyn med sims 2 The_s140

Hun kikker sig omkring nedenunder, og finder nogle meget opslugte gamblere...
Mit gensyn med sims 2 The_s138

Ude i køkkenet er der næsten fuld hus...det må være rigtig god gammeldaws mad der blir lavet her...
Mit gensyn med sims 2 The_s143

Hun tjekker menuen om der er noget som kan friste...men hun vil heller hjem til Rosa...
Mit gensyn med sims 2 The_s142

En af de lokale insistere dog på at hilse på hende....de ser noget anderledes ud her på landet....
Mit gensyn med sims 2 The_s141

Og så siger man at kvinder ikke kan køre bil.....mor svinger den lige op foran døren med største sikkerhed og uden en skramme....hehe
Mit gensyn med sims 2 The_s144

Jeg forlader denne familie for at besøge en anden....Her er det et par, jeg opdager har ret mange penge, intet arbejde. Børneværelser men ingen børn...haha
og noget andet jeg havde glemt...at blomster skal vandes hvis de ikke skal visne over tid...
Mit gensyn med sims 2 The_s145

Og ukrudt skal fjernes, hvis ikke det skal brede sig og trække ned på rumpointene
Mit gensyn med sims 2 The_s146

Parret ser ud til at have det godt med hinanden, og de har meget at snakke om...
Mit gensyn med sims 2 The_s148

Men jeg gider ikke spille med dem nu....så de må hygge sig uden mig. Jeg er dog i tvivl om de kan..For tiden i sims 2 er meget anderledes...
Mit gensyn med sims 2 The_s147

Jeg ved simmernes liv ikke er så lange, men når de tager ud af huset til off. grund eller rejser  og .lign...så fortsætter tiden, men når de kommer tilbage til hjemgrunden, så er tiden ikke gået alligevel. Og det må være den måde man kan forlænge en simmers liv på, nemlig ved at tage meget ud af huset, da den tid ikke tæller med i livsregnskabet... Suspect

Nå jeg besøger en anden familie...og jeg morer mig faktisk over de små informationer man kan få om de forskellige simmere...her er det en knægt som er: et ignoreret mareridt... Laughing
Jeg må fluks besøge den familie og finde ud af sammenhængen...
Mit gensyn med sims 2 The_s149

Sikke et syn der møder mig og minderne vælder frem. Det er jo min lossepladsfamilie....haha..
Mit gensyn med sims 2 The_s150

Fortsættelse følger....
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af simsister Man 27 Apr 2020 - 11:58

Det med tiden var også noget af det, der blev sagt, vi skulle "slås" med når Sims 2 kom frem. Ligeledes skulle tiden gå i alle familier, selv om man ikke spillede med dem. Men sådan som jeg husker det, slog det ikke til. Det er trods alt mere realistisk i Sims 4, selv om tiden heller ikke går rent livstidsmæssigt, når de er på ferie.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Gæst Man 27 Apr 2020 - 13:06

Herlige gensyn - det med at de smed babyerne på gulvet var noget der irriterede mig Laughing Og udstopningen af kalkunen Laughing

Jeg har dog lige afinstalleret mit sims 2 - for jeg ved jeg ikke kommer til at spille det mere Embarassed men så kan man jo følge lidt med her.
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Man 27 Apr 2020 - 13:20

Det synes jeg lyder som en god ide sim4ever...det glæder mig du ser sådan på det.Very Happy Jeg er bare glad for at gense alle de "projekter" jeg havde gang i dengang...og dele det med Jer...måske I så selv kan komme i tanke om nogle af de skønne opgaver vi boksede med, såsom fra "skrot til slot" den med alle hullerne i plænen...og Rockhuset...hvor de skulle lave et band...Jeg har forresten huset et sted i mit spil...så vi kommer nok dertil på et tidspunkt. Jeg er også glad for et genhør med musikken...
Men hva pokker...jeg er jo typen som har set matador over 50 gange..og ser den stadig ind i mellem, nu den kan streames på DR....den er blevet god at falde i søvn til....hahha Grine smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Søn 21 Feb 2021 - 18:17

Så forsøger jeg mig igen, og mens jeg gennemgår katalogerne, fordi jeg indretter et hus til min sim, så slår det mig at alting oser af romantik..der er blomster på tapetet og dugene på bordene, og stores for vinduerne...altså det er helt vidunderligt...til en forandring!! Laughing
Nå men jeg vil gerne ha en plantesim, og det eneste jeg kan huske er at hun vist skal sprøjte mod insekter rigtig meget for at blive det...så ma jeg se om det lykkedes.
Her er Lorelei som jeg måtte snyde mig til flere penge, så hun kunne få et ordentligt hus. Jeg synes næsten jeg har glemt, hvordan man spiller eller gebærder sig i sims 2, men det kommer nok igen. Jeg kan kun sige at det tager en krig af tid at bygge og indrette hendes grund/hus, fordi alt er "nyt". Og så kom jeg pludselig til at tænke på, hvordan pokker hun får fat i plantefrø??? Øhhh, så jeg har oprettet det der butiksnabolag, for mener jeg kan huske noget om en frøstander.... scratch Men altså.. så må jeg på jagt.
Jeg havde også glemt hvor dyrt alting er i sims 2...selv det at ændre farve på et møbel eller lign, koster 15s hver gang... Shocked
Mit gensyn med sims 2 Snapsh13
Mit gensyn med sims 2 Snapsh14
Som man kan se så er jeg slet ikke færdig med hendes hus..men (ja det viser billedet ikke) Hendes drivhus er bygget!
Mit gensyn med sims 2 Snapsh15
Stilen...hvis man kan kaldet det det, er en blanding af romatik og gammelt og noget lidt nyere..... Grine smiley
Og huset...har bestemt ikke nogen udfordringer eller krommelure...det skulle bare være det letteste jeg kunne lave.... Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af VinceDjansen Tirs 23 Feb 2021 - 12:59

De er godt nok sket meget siden de glade Sims 2 dage, men dengang var det jo helt outstanding i forhold til etteren.
Men du får da godt nok rusket op i nogle fornøjelige flashbacks her - og bruger da godt nok også de gamle spil flittigt.
Virker spillene ikke forældede, når du nu først har været i Sims 4 universet?

I samme forbindelse kan man da godt sidde og gøre sig nogle tanker om Sims 5.
Gad vide, hvor store landvindinger det spil vil indeholde i forhold til nr 4 - eks på det grafiske område?!


Sidst rettet af VinceDjansen Ons 24 Feb 2021 - 14:22, rettet 1 gang
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Tirs 23 Feb 2021 - 16:56

Hmmm egentlig ikke. Sims 2 er bygget op på en helt anden måde..og naturligvis er grafikken af især omgivelserne ikke de bedste. Men vi havde indendørs platforme, godt nok i en højde kun..men altså! Og simmerne er meget sociale..men ikke så meget at det er en pestilens. Og så er der bare så mange muligheder,...også i  dette spil, men de kommer først hen ad vejen som du spiller og i forhold til hvordan du spiller.
OG spillet er stabilt. Very Happy
Jeg havde faktisk glemt hvor meget Maxis havde gjort for os via små programmer, fordi de regnede med at vi hentede ting udefra. Det er det eneste spil af sin slags indtil videre, som er designet til at vise så megen hensyn til tingskabere og moddere! Det er lidt spøjst at tænke på. Musikken er et dejligt genhør...noget mere rock'ed og så mener jeg altså også de kan spille sammen i dette spil fx.

Faktisk kunne det ha været fedt, hvis maxis havde beholdt spillet og bare videreudviklet på det..så det havde passet til grafikken og simmerne måske havde fået flere former og den slags...så havde vi kunne undvære sims 3 og 4 og sims 2 kunne ha været en ener af sin slags. Men altså...sådan blev det ikke.

Det eneste jeg faktisk har det lidt svært med, efter jeg fandt ud af at flytte ting op og ned ad væggen, er at man ikke kan stille ting på skrå uden kode...man..det er godt nok træls. Men ellers er det stadig et fedt spil..og uden alle de trælse fejl. Ingen brune babyer i en hvid familie og den slags tåbeligheder!! Cool
Sims 5 har jeg ingen mening om...for hvis jeg skal ha endnu et spil af den slags...så blir det Paralives...som mere er lavet i sims 2's ånd. Her blir også tænkt ind at folk vil lave ting og mods til spillet! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af VinceDjansen Ons 24 Feb 2021 - 14:38

Nu har jeg kigget det meste af denne tråd igennem igen, og mindes da netop denne spil-sammen/band interaktion.
Jeg fik aldrig rigtigt dette til at virke i hverken to'eren eller tre'eren, selvom band-muligheden jo netop blev tilgængelig som en spiludvidelse i nr 3.
Jeg kan huske, at jeg aldrig fik dem til at øve ordentligt sammen - og på samme tid - og heller aldrig rigtigt mødte ordentligt op til de aftalte koncerter - desværre. Men måske var jeg bare ikke ihærdig nok.
Fedt, at der var trommer - noget jeg savnede en del, da jeg lavede min band-historie i Sims 4.
(Og band-temaet må som gerne være den næste udvidelsespakke til Sms 4 Very Happy - ELLER bondegårdstemaet, som du jo også har hygget dig en del med (og der ER nydeligt i Gammel Ry)).

Interessant tanke med den fortsatte udvikling af spillet istedet for nye versioner. Det kan du da godt have ret i, ville have været en god udvikling - måske i givet fald mere baseret på tre'eren, hvor vi jo for alvor kunne køre rundt.
Så kunne man blot have udviklet på netop grafikken og layoutet undervejs. Det kunne jeg godt leve med.
- og dermed kunne nr 4 blot lige så stille blive til en femmer.
Udfordringen er nok, at programmørerne hos EA efterhånden mister overblikket, når spillene indeholder ALT for mange udvidelsespakker, og dermed bliver nødt til at starte forfra engang imellem.
(Gad vide, hvornår det for alvor sker i Sims 4 - selvom vi vel allerede er lidt på vej i den retning?!)

- Og så bekræfter du jo også meget godt, at vi IKKE er blevet forkælet med flere og bedre interaktioner og valgmuligheder i de seneste par spil - måske snarere tværtimod.

Sjovt, at du har gemt dine filer fra dengang. Jeg har for længst slettet alle filer og foræret spillene væk.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Ons 24 Feb 2021 - 17:56

De gamle spil CD vi købte i tidernes morgen, kan heller ikke bruges nu. Desværre. Neutral
Jeg har hentet en utimate collection et sted som huser gamle spil. Og vedkommende som har lagt den der, har sørget for at den kan spilles idag. Han har været inde og pille ved de visuelle camera værdier, så den sorte firkant fx er væk. Du kan kommer langt ud over nabolagets tidligere grænser med kameraet og en del andre ændringer, som er bedre gearet til vores computerevner idag. Men selvfølgelig har han ikke kunnet gøre noget ved at datidens nabolags træer m.m. blev lavet med så lavt et polycount tal, at de ser forfærdeligt udtværet ud. Så det må man leve med.
Her kan du se et nabolag jeg selv har bygget op..Danmark hedder det. Laughing
Mit gensyn med sims 2 The_s155

Jeg har lige moret mig kongeligt over to katolske søster der lavede en prank med hinanden;
Den der med at slå en ordentlig hørmer..så den anden er lige ved at dåne..og så kikke sig omkring og pege på den anden: Det var hende der gjord det.....ikke mig!!
Mit gensyn med sims 2 Snapsh17
Mit gensyn med sims 2 Snapsh18
Jeg elsker bare de der skøre ting som er med. Og som sims4ever skrev; bare det at se en sim åbne bildøren og sætte sig ind og lukke døren igen, før de kører, eller give hånd, når man hilser på en anden...ak ja..tilgengæld vasker de ikke automatisk hænder efter toiletbesøg, og hvis du sætter dem til at bestille noget de ikke gider, så holder de hurtigt op. Så de skal holdes i ørene!! Laughing
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Tirs 9 Mar 2021 - 20:19

Efter t ha bygget og spillet lidt i mit gamle spil, gik det helt galt og jeg kunne ikke komme ind i det. Men for pokker det var min egen skyld. Jeg havde ikke opdateret mange ting, bare brugt de gamle og det sims 2 som jeg nu spillede i var jo en kopi af den version EA gav gratis væk for et par år siden, og ikke CD samlingen som mit gamle spil kom fra. Så ja det var noget skidt. Men jeg har nu ryddet op, lagt et nyt spil ind og er gået i gang med at modernisere fortagenet. Der er faktisk en del, som spiller sims2 og der er stadig dygtige moddere og CC Kreatører som er aktive indenfor sims 2. Og det kommer bl.a. sådan en som mig til gode. Very Happy

Jeg havde set, hvor flot simmerne og nabolaget kan komme til at se ud efter en omfattende modernisering, men alligevel blev jeg overordentligt overrasket. Det første jeg startede med var det væsentlige i nabolaget...men mangler stadig 3D himmel og jord. Så spillede jeg lidt med Bianca Monty fra Veronaville, men grafikken manglede altså noget, selvom jeg havde fikset skærmopløsningen. Så cameraerne blev opdateret. Og så gik jeg igang med at opdatere mine simmere ved at udskifte alt hvad de består af, Skin, øjne, hår, øjenbryn, ansigtsdetaljer. Og for ikke at farer vild i det fulgte jeg så nogenlunde Pleasant sims's anvisninger på youtube.

Jeg var meget spændt på resultatet da jeg gik ind i mit spil, bagefter. Og jeg blev nærmest blæst bagover... Shocked
Mit gensyn med sims 2 Snapsh19
Mit gensyn med sims 2 The_s156
Så nu blir det spændende at møde de andre "kendte" sims i spillet, for de har alle fået en default-opdatering..
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Lør 13 Mar 2021 - 11:51

Så har jeg igen fået lagt modifikationer i mit spil. Denne gang var det lyset og tiden. Det er utroligt hvor meget man faktisk kan opdatere et gammelt spil på den måde. Jeg veksler nu mellem at spille sims 2 og sims 4. og historierne kan læses her:sims4ever
Sims 2 historien hedder Veronaville og handler om kvinden Bianca Monte.. og historien i sims 4 hedder bare Kesha og handler om hendes forsøg på at gøre Evergreen Habor grønnere.

Her er mit sidste byggeri i sims 2. et H&M
Mit gensyn med sims 2 Snapsh20

Mit gensyn med sims 2 Snapsh21

Mit gensyn med sims 2 Snapsh22
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Anbodil Fre 19 Mar 2021 - 21:23

I samme nabolag, skråt overfor H&M har jeg bygget et større lejlighedskomplex. Her er 6 lejligheder og de er ikke så små at man ikke kan forøge familien. Men man må selv møblere, som sædvanen er i en del sims 2 huse. Jeg har prøvet at være lidt moderne..hmm
set forfra
Mit gensyn med sims 2 Snapsh26
Bagfra
Mit gensyn med sims 2 Snapsh27
Og fra oven på midterste etage.
Mit gensyn med sims 2 Snapsh28
Så skal jeg bare ha flyttet nogle simmere ind.  
Mit gensyn med sims 2 1f600
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Rose Fre 19 Mar 2021 - 21:43

Vær obs på at du kan risikere at der ikke flytter townies ind i de tomme lejligheder, hvis de ikke som minimum har en seng...
Rose
Rose
Admin
Første Post
Du har lavet din første post i en tråd
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 168
Join date : 31/07/18
Age : 37
Geografisk sted : Fyn

https://dksimlinger.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Mit gensyn med sims 2 Empty Sv: Mit gensyn med sims 2

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum