DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 1 Sep 2019 - 10:21

Næste morgen er der stadig mange hunde på verandaen, og Martin ville ønske han havde tid til dem, men nej ...han skal på arbejde, så det må vente...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_12

Henne på arbejdet ligger det et brev til ham fra Lions Club. Han blir meget forundret, men da han åbner det blir han helt paff...for brevet indeholder et flytte tilbud for ham. De har doneret en gammel hundekennel til ham og hans arbejde for dyrene, hvis han vil have den...men det indebærer at han flytter til en anden by..
Martin er vildt begejstret og tænker på hvordan Lions Club mon har fået kendskab til ham..?? Måske døden har en finger med i spillet...ja det vides ikke..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_11

Da der åbenbart for en gangs skyld ikke er nogen dyr på grunden. Pakker Martin hastig hans ting sammen....dem han vil have med... og bestiller en vogn....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_10

Et sidste tilbageblik og så er det til newcrest turen går...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_15

Martin opdager det er en fantastisk sted...han håber bare at dyrene nu kan finde ham..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_14

Indvendig er der en dejlig entre og et rummelig og hyggelig stue/alrum.. Martin går mod soveværelset..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_13

Jamen sikke da en dejlig seng....og der er et lille badeværelse tilknyttet...med bedre udstyr end hvad han kommer fra..Martin kan slet ikke fatte det, men med den indretning kan han låse døren for alle andre end ham selv.. til privatafdelingen...soveværelset..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_16

Det er i mellemtiden blevet mørkt, alligevel skal han lige ud og se løbegården...hold da helt ferie hvor den er stor!!! Han kan lige se dyrene boltre sig, for sit indre blik...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_17

Martin får stillet sine apparater på plads....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_18

Og så kan han glæde sig over sit nye køkken...hvor maden kan holde sig friskere og i længere tid...jo jo
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_20

Inden han meget sent går ind i sin nye seng..ser han til sin glæde at Wopper HAR fundet ham og hans nye bopæl....så skal de andre nok også komme.....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_19
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af MonaSolstraale Søn 1 Sep 2019 - 10:29

Det er da trist at han mister alle de dyr han har adopteret Sad

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 1 Sep 2019 - 11:26

Nu havde Martin kun adopteret Dakota..men livet for strejfere er åbenbart barsk i sims. For de fleste blir kun det halve af, hvad de kan blive som ældre, de fleste er hunner og der er faktisk kun store hunde som strejfere..slet ikke mellem og små hunde....sjovt nok scratch
Men måske simmerne er bedre til at holde mindre hunde end de store...hvem ved!! Rolling Eyes

Mona grundene er begge indstillet til at være tilholdssteder for strejfere...derfor er der så mange dyr...de kommer selv...at forsøge at styre det  er komplet vanvid...så det må dyrene selv styre. Martin har mange gange taget initerativ til at hilse eller gøre noget for et dyr, men passer det ikke dyret...kan han godt glemme det. Neutral
Men jeg kan godt blive lidt ærgelig over der ikke er en lignede egenskab, for alle dyr til grunde, så man ikke skal bruge to pladser hver gang.. Suspect
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Man 2 Sep 2019 - 22:00

Meget er sket siden Martin flyttede ind i den gamle hundekennel.
Det første han gjorde var at sige sit kontorjob op...han havde slet ikke tid eller kræfter til begge dele, så valget var klart for hans vedkommene.

Han har adopteret Wopper
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 31_08_21

Men også den kloge hund Magnus har fået et hjem hos ham...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_10

Wopper har så været prøveklud I Martins forsøg med at stille diagnoser, og jeg måtte på Carls side for at finde ud af det...
Der har været et rend af katte og hunde og Martin har øvet sig på en del strejfere...og har kureret en del af egen lomme..men efter at ha betalt husleje det nye sted en gang, var kassen mærkbar slunken...så han ser ingen anden udvej end at åbne en dag..og så se hvad der sker

Han er igang allerede om formiddagen..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_13

Og får sin aller første betaling som dyrlæge....det er stort...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_12

Og du er så min næste patient....Martin gir sig god tid til dyrene. Han er metodisk og omhyggelig...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_11

Foreløbig går det godt, selvom det ikke er nemt at arbejde i den stigene larm og efterhånden beskidte omgivelser...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_16

Og så hans første mindre hund...jo det går godt..Martin laver ikke fejl...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_14

Han opdager at nogle af de hunde som har strejfet rundt, rent faktisk har ejere...det troede han ikke, så det var overraskende. Han vælger at lade være med at dømme..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_15

Det er blevet hen ad aften og han lukker  butikken, men der er stadig en enorm venteliste..og alt ingen arbejdsro...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_17

Til sidst er han nødt til at tage en pause og få sig et bad...han synes hele hans hus virker invaderet af folk....uhhh det er ikke nemt det her..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_19

Imens lader folk vrede og frustration gå ud over hans skraldespande.. og Wopper er især glad for det affald det afsted kommer...og nu er han lige kureret.....altså..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_18

Udenfor er solen ved at gå ned, og efterårets første sne falder så smukt....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_22

Jamen hva er der med dig Wopper...skal du tisse, så er det udenfor....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_20

Martin fortsætter målrettet på at arbejde sig gennem ventelisten...men ak det er ikke nemt det her...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_21

Endelig er han færdig, med hundene på listen. Kattene må han ignorere desværre... og da folk endelig er gået er kl. 02 om natten...
Så lange arbejdsdage vil Martin ikke have flere af, men dagen har været nyttig på andre måder, for han har erfaret at han nok blir nødt til at tænke anderledes..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_23
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Man 2 Sep 2019 - 22:19

Det er hårdt at have to store hunde at passe, sammen med alt det andet, så han beslutter at bortadoptere Wopper i håb om, at han nu kan finde et rart og kærligt hjem. Det er dog lykkedes Martin at lære ham et par ting eller to siden han adopterede ham selv.
Derfor tager han en sidste tur med ham..... Hov skal det nu være sidste mode????
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_26

Martin falder i snak med Mojoe, men ikke ret længe, p.g.a. den ildelugtende bunke blade som river i næsen...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_25

Hjemme igen venter adoptionsfirmaet....ak det er med tungt hjerte, men det har aldrig været meningen at han skulle beholde ham...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_24

En anden hund prøver at trøste Martin...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_28

Men lidt tid alene er nu det bedste...indtil sulten trænger sig på...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_27

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_29

Mens han spiser har han fået en ide...mon ikke man kan....hmmm
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 02_09_10

Forleden var han ude og tjekke de gamle hundegårde..og da han ikke har planer om at bruge dem, vil det være oplagt at bruge pladsen bedre.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_30

Han/jeg går igang med at bygge en ny konsultation til dyrlægen..og et sted dyrene kan være indenfor og sove nu det snart er vinter...Det blir ikke farlig fint, men godt nok til at fungere bedre end før. Og Martin kan nu låse sine døre til privaten for alle undtagen husstandsmedlemmer....det blir rart.. Og så dækkede indtægterne for det gamle hegn og døre, fuldt ud for hans udgifter....det kan da ikke være bedre... Very Happy
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 02_09_11
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af simsister Tirs 3 Sep 2019 - 0:08

Tommel op
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af MonaSolstraale Tirs 3 Sep 2019 - 19:14

Spændende hvordan det går Smile
Spiller du stadig med en mod på dyrelægegrunden?

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Tirs 3 Sep 2019 - 21:32

Ja jeg har stadig mit overordnede MCCC mod, men også det lille mod, som gør jeg kan bo på grunden...altså uden at eje en ekstra grund... Very Happy
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af VinceDjansen Tirs 3 Sep 2019 - 22:19

Kan de manglende fisk i rusen have noget med fiskefærdigheder at gøre?

- og hold da op et rend af dyr i din historie - næsten helt uoverskueligt på den veranda.
Har du brugt et mod eller spilindstilling, for jeg synes da sjældent, at jeg møder SÅ mange strejfere - selv i Bindleton?

Sorry - det er en kommentar, som hører til et stykke tilbage i din historie - havde ikke lige opdaget, at der var en fin side 2!!


Sidst rettet af VinceDjansen Ons 4 Sep 2019 - 15:39, rettet 1 gang
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2879
Join date : 22/08/18
Age : 62
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Tirs 3 Sep 2019 - 22:26

Martin er blevet inviteret til Mojos fødselsdag og takker ja til invitationen...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_34

Han går ind og hilser på børnene som er blevet store....alle tre...og jeg kan ikke kende dem og tror de er gæster, fordi det står der over deres hoveder... confused
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_33

Pludselig får jeg øje på Petrine som ser helt elendig ud..og er på vej væk.... confused
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_35

Martin hilser på Simon..da han får øje på ham blandt de mange gæster...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_37

Men så kan han ikke dy sig længere, for køleskabet er gået i stykker, og det klør åbenbart så meget i Martins fingre at han mener han skal fikse det...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_36

Petrine har åbenbart ændre mening og danser Rumbasin imens han bakser med det køleskab...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_38

Det lykkedes ham dog ikke at lave det, så en andet tager over...Gad vide hvad Mojoe tænker..???
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_40

Der er godt nok gang i selskabet, men ingen fødselsdagskage denne gang.....ja faktisk ingen traktement overhoved
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_41

Alligevel lykkedes det ungerne at samle en hel del opvask sammen,,....hmmm...ja hvad er det vi siger; De er skøre de simmere... Very Happy
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 01_09_39

Hjemme igen har han fået besøg af en hund som tikker om helbredelse imens er hans nygerrige hund Magnus i fuld gang med at undersøge de nye lokaliteter....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 02_09_14

Martin forbarmer sig selvom han ved hunden har en ejer, og betaler af egen lomme...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 02_09_12

Bagefter finder han Magnus i venteværelset....nåhh Magnus...er det godkendt...??
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 02_09_13

Næste morgen åbner han klinikken for første gang, og sætter sig til at vente...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 02_09_15

Der går nu ikke så længe før folk finder ud af hvor de nu skal henvende sig og hans patient liste vokser ....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 02_09_16

Denne gang lukker han dog i bedre tid end sidst...alligevel går de fleste af dyreejerne skide sure med deres helbredte dyr...Martin er ligeglad.. for ham er dyret det vigtigste og ikke dets utålmodige ejer...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 02_09_17

Martin har ikke planer om at åbne klinikken hver dag, men håber bare han snart kan blive i stand til også at hjælpe kattene igen...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Tirs 3 Sep 2019 - 22:30

Ja jeg bruger stadig mod Vince, og tænker de mange dyr kan ha noget at gøre med indstillingerne af antal besøgende til en grund....det gælder vel dyr, såvel som simmere...
Og det er da en prøvelse at spille denne historie, men også sundt, for man er nødt til at ignorere kontrolgenet en hel del..og jeg tænker det er sundt....hahaha

Og det med fiskerusen kan godt ha noget at gøre med fiskefærdighed...men jeg ved det ikke med garanti...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 8 Sep 2019 - 23:03

Jeg fik hjælp af Sighubert. Det var noget med at slette en fil, og endelig....virker det som det skal.

Martin Forsøger sig en aften med to katte, som han har måtte forbigå de andre gange...og sørme om det ikke lykkedes ham at behandle dem...sådan pro bono..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_11

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_12

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_13

Da han senere er ud for at kikke til dyrenes udhus, står en hund og tigger om behandling, men nu ved Martin at den har en herre, så den må pænt vente til næste dag...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_14

Næste dag dukker Mojoe op for at hænge ud, men det har Martin for travlt til, men øhh måske sku han tænke over hva han siger til Martins kunder???
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_17

Magnus har fundet en legekammerat, som han følger ind til behandling...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_15

Denne gang glider dagen glat, og han får lukket i så god tid, at han har noget aften for sig selv. Denne gang var der vist ingen sure miner...
Martin er så tilfreds, at han vil tage sig en fridag i morgen..og undersøge lokaliteterne...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_16

At vågne en morgen med fred og ro, ingen stress og jag eller dyr alle vegne...det kan man da kun blive glad af...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_19

Ja selv Magnus har han mere tid til, så hva siger du til en tur Magnus???
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_18

De går en tur i området, og Martin plukker sig nogle æbler....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_20

Efter Magnus har både det ene og det andet, løber han hjem med ham..mens spredte snefnug varsler vinterens komme..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_23

Første sted Martin besøger er den lokale bowlingehal...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_22

En drink og så se sig lidt omkring...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_21

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_24

Han synes ikke der sker specielt meget, så da han sidder og ser tv på en storskærm, og blir ringet op af Mojoe, som vil ha ham ud og spise, slår han til...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_25

De mødes foran en burgerbar....men Mojoe er åbenbart trængende..for han forlader Martin efter et hej...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_26

Jeg får øje på at Salt og Pebber er ud at spise med datteren...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_28

Det viser sig at Mojoe ikke har interesse i at byde Martin på noget spiseligt alligevel, og desuden er han faldet i snak med nogle andre, så Martin tager ind til byen. Her falder han ret hurtigt i snak med en kvinde JEG ikke kender...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_27

Pludselig stiller en berømthed sig op....ja ja.. Martin er kun interesseret i et billede..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_29

For han er mere optaget af at snakke med kvinden...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_32

Men så er det hans tur til at blive trængene, så han finder toilettet i filmmuseet..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_30

Han kikker sig lidt omkring, men det siger ham ikke rigtig noget...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_31

Så da Simon ringer og spørger om de ikke skal besøge pyramiden..er Martin frisk...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_35

Han tjente så godt i går, at han gerne vil gi en omgang, så han finder baren...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_33

Kort efter kommer Simon og de får sig en hyggelig sludder.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_34

Martin fortæller om episoden med Mojoe, og spørger om han er i panikalderen??
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_36

Simon griner bare af det, og siger, jamen sådan er han jo...det ved du...en anden kvinde præsentere sig og de falder i snak alle tre.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_38

Bagefter går de ovenpå og sidder og taler længe om eventyr og fantastiske fortællinger om opdagelsesrejsende...inspireret af omgivelserne..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_37

Klokken er blevet mange, men sådan er det når man er i godt selskab...så løber tiden hurtigt, så Martin siger farvel og tager hjem. Magnus sover, så Martin går lige i seng..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_39
Næste morgen...

Jamen hej Magnus..sikke en velkomst har du savnet mig...??
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_40

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_41

De ser begge fjernsyn mens Martin få et tiltrængt måltid...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_42

Bagefter er det tid til at Magnus får et bad inden klinikken åbner...Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 04_09_43

Og med dette slutter sådan set historien om Martin. Han har nu level 8 i dyrlægebranchen..og har fået sin praksis til at køre glat....hva mere kan man forlange!!! king

SLUT
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af simsister Man 9 Sep 2019 - 0:13

Ja, DET er også flot. Tommel op Klart at han har fået en masse erfaring med alle de hunde og katte omkring sig.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder - Page 2 Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum