DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 10:41

Martin Beck er ikke kriminalkommisær, han er på sin en vis alvorlig ung mand...uflirtende, bogorm og dyster, men han vil gerne gøre noget for alle de mange hjemløse dyr som har det så skrækkeligt. Om det vil lykkedes ham, kan man kun gisne om. Alle hans egenskaber er i al fald nogen, jeg sjældent bruger til mine simmere.

Han flytter ind i Mit ombyggede bådhus i Brindleton Bay og ankommer en aften, hvor det tordner og brager og regnen styrter ned. Det er trods alt sommer, men det har vejret åbenbart glemt.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_14

Martin hader tordenvejr og blir frygteligt anspændt af det, men under dynen glemmer han alt om det...

Næste dag får han besøg af Naboerne..som har trodset det stride vejr
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_15

Men hans tanker er ikke helt tilstede, Han har så meget han gerne vil efter han lige er flyttet ind..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_16

Han sludre lidt med en og her går samtalen okej...men altså jeg tror nok man mener, at den anden af hans naboer er en overfladisk mær
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_19

Endelig alene...eller...han får besøg igen og hilser, men han får også travlt med at hilse på alle de hjemløse kræ, som pludselig indfinder sig, da helvede igen bryder løs over alles hoveder..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_18

De er alle vegne...han vidste slet ikke at der var SÅ MANGE herreløse hunde og katte...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_17

Nu er Martin Beck så blevet teenager...noget jeg ved et uheld kom til, men jeg tænker..okej pyt...dem har jeg næsten ikke spillet med, så jeg gir det et shot...men 100 dage som det varer i mit spil, før han blir ung voksen...det har jeg ikke tålmodighed til....lad os nu se hvor længe jeg holder.. Laughing

Jeg køber lektiebogen til ham fra bogreolen, og så sidder han ellers der, anspændt mellem hunde og katte og laver lektier, mens himlen raser over ham..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_20

Hans hus kommer hurtigt til at bære præg af at han ikke jager dyrene væk...det trænger da også til at komme i ly fra det slemme vejr..
Men det er en prøvelse for ham såvel som mig..med al den uorden..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_21

Imens kan jeg slet ikke fatte at vejret ikke ændre sig...i 3-4 dage har det bare været sådan..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_22

Matin går tidligt i seng, og vågner derfor også tidligt, men det kan snart være et fedt, for det er ikke specielt lysere udenfor og vejret er uændret...han forsøger at få ryddet lidt op....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_25

, ved at lukke sin hoveddør for hundene. Jeg prøvede med alle kæledyr, men tror ikke strejfere blir betragtet som kæledyr..så af to onder... Rolling Eyes
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_24

Da han skal afsted første da på gymnasiet, skvatter han i en mudderpøl to gange og må tage møj beskidt af sted...den stakkel...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_23
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 11:18

Mens Matin er i skole, får jeg rigget grunden til at dyrene er velkomne her...og det lader da også til at de muntre sig i hans fraværd..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_30

Da Han kommer hjem har han kun energi til at få det længe tiltrængte bad, før han dejser om på gulvet..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_28

Jeg får den stakkels fyr i seng..han er helt til rotterne...men da det kun er midt på dagen, får han ikke lov at sove igennem... Pludselig får jeg øje på døden....a hva.. Shocked
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_29

Han har retning mod Martins terasse og lader til at være ligeglad med det trælse vejr. Han står lidt og kikker på sin notepad..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_31

Men det må han vist lige nærlæse igen...kan det virkelig ha sin rigtighet ???
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_33

Kan det altså passe...har sankt Peter nu ikke kludret i det igen...så ung en sjæl??? hmmm Han mumler for sig selv..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_32

Og så gør han kort process på en af kattene..i mellemtiden er Matin kommet ud i al hast fordi han har glemt at betale husleje og det er op over..så han møder døden og hilser på ham...hva fanden det kan alligevel ikke blive værre i hans liv, så hvorfor så ikke også hilse på døden...engang blir det vel også hans tur... Og hvviissshh ødelagt paraply...suk
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_36

Døden roser ham for at gi et hjem til de stakkels kræ hvilket er helt uventet for Martin...midt i al elendigheden. Men så må han også videre..vejret kræver sine ofre..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_35

På det tidspunkt er jeg simpelthen nødt til at hjælpe Martin, hvis ikke han skal gå i hundene tongue , så jeg sætter en tv op til ham på første sal...Her har der hidtil været dyre fri...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_34

Nåh...okej det er der så ikke mere..og det er ikke engang en strejfer... Martin går i seng.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_37

Igen har jeg forsøgt at sætte ting på grunden for at hjælpe Martin i hans forehavende...for han ejer jo faktisk ikke andet end det hus han bor i og som teenager har han ingen indtægt, med mindre han fik et deltidsjob...men det behøver man altså ikke være sagsbehandler for at se, at det er en umulighed i Martins liv. På det tidspunkt har jeg fået nok af torden og lynild, mørke og regn. Så jeg ændre vejret til klar solskin, men køligt..

Døden efterlod den unge kats urne på terasssen, så nu vil han frigive dens sjæl til efterlivet
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_39

Martin synes det er synd for den stakkels kat, men har han det selv bedre måske...nej vel...sikke et hundeliv...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_38

Vejret er i det mindste bedre..men Martin er blevet så trist...desværre er han ikke blevet færdig med sine lektier, og han skal snart i skole...godt han vågnede tidligt..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_40

Han når også lige at få et par bidder af den elendige ostetoast han lavede, før han måtte haste afsted...selvfølgelig kom han for sent...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_42

Imens han er væk holder dyrene til , og jeg får ændret på placeringen af køkken og badeværelse...så det er mere praktisk..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 24_08_43

Men da Martin kommer hjem for at lave noget mad, må jeg ha glemt en eller anden elektrisk anordning...og jeg som ellers er så god til det elektriske.. scratch
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_11

Så det blev kun til kold mad fra køleskabet denne gang... Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af MonaSolstraale Søn 25 Aug 2019 - 12:07

Sikke en historie Shocked
Der er vist mere end rigeligt at se til... Laughing

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 12:29

Ja mon ikke.!!! Godt nok er jeg ikke en kontrolfreak, men der må gerne være bare lidt styr på tingene...men øhh jeg kom til kort...hvilket altså uløste latterkramper hos mig..over min magtesløshed... Suspect lol!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af simsister Søn 25 Aug 2019 - 13:05

Wowwww, her mangler vi så gode gamle Erpes evindelige: "Sims 4 er ALT for let et spil, og der sker aldrig noget negativt eller alvorligt. Evig og altid udelukkende glade og ubekymrede simmere, der lever i sus og dus". Citat slut eller sådan cirka. Men ellers fint at se, du har taget en af dine egne gamle idéer op med at redde dyrene. Bare nu den gode Martin ikke "går helt i hundene". affraid
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 13:22

Ja eller jeg... tongue Erpe havde nok bare ikke opdaget at der er noget som hedder mods.
Og jeg har ovenikøbet ikke fortalt alt...men har også fået WW ind igen, og det mod har vosket sig grandvoksent...mand for en masse indstillinger. Men jeg savnede noget nymodens sex til simmerne...ikke at min stakkels Martin gør brug af det, men det gør andre...som hans naboer der besatte hans toilet til den slags...her var jeg glad for han lige havde tømt blæren inden. Wink Eller den lurer som følger med moddet, men som jeg ikke kan fordrage...og som er umulig at komme af med på naturligvis...men jeg fandt gudskelov en udvej...og det sammen med det andet..udløste så den ovenover beskrevne latterkrampe...
Altså man skal ikke være helt ueffen for at spille det her!!! blinkende smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af simsister Søn 25 Aug 2019 - 13:42

Så skal det lige ud mellem sidebenene: Jeg har heller ikke mods, og jeg har altså udfordringer nok helt uden. Så spørgsmålet med selve Sims 4 er nok simpelthen, hvordan man spiller det.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 15:33

Jooo bestemt..men så er det godt vi udvikler os gennem hele livet.(de fleste af os på nær Trump i al fald) så det påvirker vel også spillestilen..efterhånden.. Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 18:32

Det værste ved branden var nu at Martin mistede både sit komfur og sit køleskab...av for den, så han måtte sælge undersøgelseborden igen, for at få råd til noget nyt..Han kunne nu heller ikke bruge det endnu...så det var en fejlinvestering..
Jeg har også sponsoreret et brugt minilaboratorie til ham, men hvornår pokker skal han få tid til at øve sig  confused

Da det endelig er fredag, er det på tide at komme lidt ud af huset, så Martin søger mod vandet med to af hundene i hælene..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_12

Fiskene er dog for kloge for ham der, så han gir op. Da han kommer tilbage møder der ham dette syn...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_14

Altså...det ville virkelig være lettere hvis I ikke grissede sådan på min veranda tænker Martin, mens en hund har kastet sig ud i at "synge" for ham. Det er af yderste vigtighed at han får skrabet nogle penge sammen, for man kommer ikke langt med kun 42 kr. på lommen..Men det må så blive i morgen lørdag. Han går igang med rengøringen..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_13

Jeg spekulere som en vanvittig på hvordan han hurtigst kan få samlet penge ind, og det eneste jeg kan komme på er en "samlerjagt". Derfor tager Martin til Oasis Springs dagen efter. Her farter han rundt efter plukbare planter, nedgravede ting og frøer.. På sin vej møder han en kæk pige ved navn Nani og de beslutter sig for at fiske sammen....Men prøv lige at se hvad den lille pige kan hale op af åen...hun er virkelig skrap...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_17

Da solen er ved at gå ned, beslutter Martin at indstille sin jagt, for han skal tisse...så han besøger RumZonen...her viser sig en af de kendte og der opstår den sædvanlige ståhej...men det interesserer ikke Martin, han vil hellere sludre lidt..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_15

Senere tager han hjem og sove. Om søndagen må han afsætte tid til sit skoleprojekt...men når ku halvejs den dag...lektierne skal også laves ...og humøret daler...til faretruende lavt hele tiden...men SULTEN holder han fra døren med en hjelm han købte, fordi han fandt krystaller som kan bruges til den.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_16

Så går der et par dage, hvor jeg åbenbart ikke får taget nogle billeder, men jeg ved at Nani har haft spurgt om han ikke ville komme forbi. Ja der er faktisk mange som ringer efter ham hele tiden, men sådan noget har Martin ikke tid til. Måske ville det ha set anderledes ud, hvis han havde forældre til at forsørge sig mens han studerede, men nu er han alene om det hele, og så kan man jo ikke fistre og fare..
Nani vælger så om tirsdagen at besøge Martin i stedet..og de hygger indendøre og ser tveen Tv. Men pludselig rejser Martin sig bare op, går op ad trappen og i seng..og lader Nani sidde alene tilbage...
Det er nok på tide at vende hjem blir hun enig med sig selv om..Uden for hersker der den sædvanlige stemning..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_20

Men Nani har noget på hjertet, så da en kat stiller op foran hende..så...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_22

I er rigtig dumme er i!!! Nu gik Martin i seng fordi i gør ham trætte....sådan nogle møjdyr..og så trasker hun afsted., mens katten hvæser af hende
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_21

Nå ja Nani,... det er måske ikke kun dyrende der trætter Martin...gymnasiet trækker også tænder ud.. Ea har gjort det til et helvede at være teenager....bare vendt... din tid kommer også!!! Twisted Evil
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 19:17

Tidligt om morgenen går Martin forbi sit projekt, mens han spekulere på, hvornår han mon får tid til at gøre det færdigt..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_24

Efter jeg flyttede tvet nedenunder kan Martin kombinere det med at se Tv og spise samtidig...det kan være en hjælp, når man nu ikke synes ret meget ved livet er sjovt...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_23

Jeg kommer i tanke om at han er bogorm, og bøger gir faktisk ham et boost..men kan man mon spise samtidig med at man læser... confused Bagved står det apparat han kun har haft tid til en gang indtil videre...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_26

Martin har haft en af de bedre dage i skolen. Han har fået af vide at han er den bedste i klassen, men samtidig klarer han sig ikke så godt...hmm Jeg kan kun udlede af de informationer, at klassens standard må være ret lav...
Martin hilser på en mis, da han kommer hjem....nåhh har du det godt..?
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_28

Han får noget i skrutten og imens ligger kattene under bordet...deres favoritsted...Martins tanker hænger ved studierne og projektet..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_27

Så bagefter helliger han sig sit projekt helt og holdent..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_31

Imens er mine tanker andetsteds, for hvor skal den næste påfyldning komme fra...Martin har 23 kr. tilbage... pale
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_30

Han blir endelig færdig og det er en lettelse..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_29

Vi tester apparatet sammen, og jo det virker...og så i rygsækken med det.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_32
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 19:34

Jeg har støvsuget Martins rygsæk for ting han kunne sælge, bl.a. hans krystaller...det blev ikke til mange penge, men han kan nu fylde nogle af foderautomaterne op..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_33

Han hilser på en af hans trofaste besøgere, en ældre fredelig hund som trænger til lidt opmuntring...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_35

Men det får en anden til at henvende sig til Martin også..Han kan godt se at det er galt med poterne, men han er magtesløs på nu værende tidspunkt..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_34

Det her er noget han KAN klare, så han leger med en af sine ynglingskatte. Han har faktisk tænkt sig at adoptere den på et tidspunkt..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_38

I mellemtiden har han fået besøg af en ung pige fra gymnasiet. Han bad hende bare gå lige ind...så må hun venter til han er færdig med dyrene...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_37

Nå men han må vel hellere gå ind og høre hvad hun har på hjertet, og finder hende på toilettet...

Hva Martin vi vil gerne have dig med i  klubben idolerne???
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_39

Jooo tak for tilbuddet, Martin blir vred! Sig mig engang, har du ikke øjne i hovedet...tror du virkelig at jeg har tid til at være med i jeres åndsvage klub. Du ved sg da jeg er alene om det hele...men det har sådan en rigmandsdatter vel ikke forstand på. Du får bare en sportsvogn, når du spørger din far om det...men sådan er det ikke her...Jeg må selv skrabe penge sammen. Godt nok har jeg en sponsor, som sørger for at hjælpe mig økonomisk med min fremtidsdrøm, og måske nok også forhindre mig i at springe ud af vinduet, men ellers må jeg selv...næhh jeg skal sg ikke være med i jeres snoppeklub..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_40

Med de ord skrider tøsen ud af døren..og Martin falder sammen og går i seng...det er blevet alt for sent for ham!!!
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af MonaSolstraale Søn 25 Aug 2019 - 21:53

Han er nu ikke videre høflig ham Martin Shocked

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 25 Aug 2019 - 23:45

Helt ærlig Mona...høflighed er en ting, som er meget svær at hente frem når man er presset og alene, og med alt for meget ansvar... Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Man 26 Aug 2019 - 0:40

Martin falder om på sengen af udmattelse og dårlig samvittighed. Han ved godt han reagerede for kraftigt, men hun trykkede bare på den røde knap. Hun er ellers pæn, men hende og hendes venner har så vidt han ved alle forældre og mangler ikke penge...de hænger sammen....sandheden er at Martin gerne ville kunne sige ja til fester, tage i biografen eller teateret, eller til festivaller, men det går bare ikke. Desuden koster det penge han ikke har...Han er bare nødt til at bide tænderne sammen, og glemme den episode..endelig falder han i en urolig søvn.
Imens holder jeg øje med verandaen. en ny hund er kommet til en af det store..og den kaster sig over maden med glubende appetit..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_43

bare for kort efter at falde i søvn over madskålen... Laughing
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_42

Martin sover over sig, og har det elendigt efter den urolige nat. Han er faktisk på vej direkte i skole i nattøj....og så sulten at han kan æde en hel ko..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_41

Men jeg stopper ham. Det er fint du er så pligtopfyldende Martin, men sådan får du altså ikke lov til at tage afsted...Du ved godt; uden mad og drikke duer helten ikke.. Så Martin skifter retning mod køleskabet...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_44

Han har det bestemt ikke godt. Og nu skal han så se hende pigen igen i skolen....bare der ikke bliver ballade..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_45

Han har aller mest lyst til at pjække, men han manner sig op gør rent på verandaen, og så må han hellere komme i skole...2 timer forsinket..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_46

Martin ser slet ikke hvor meget glæde dyrene har af hans beslutning, og det han gør for dem..en hund sidder og vogter ved sit ynglingstrug og venter på at maden falder ud...og andre leger eller hilser på hinanden..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_47

Martin har fået et dårligt resultat i en prøve, så han tager den om i håb om at forbedre resultatet. Imens stifter dyr relationer også nogle af de gode...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_48

Da han kommer hjem efter den værste dag i klassen overhovedet.....Idolerne gav ham virkelig den kolde skulder, og prøven blev kun værre af at han tog den om....,ser han endnu en ting han skal tage sig af...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_49

Det hjælper ham ikke en døjt, at han har fået af vide, han er den dygtigste elev i klassen...Han er helt i kulkælderen og gør alt det han skal med slæbende skridt...ja han har mest lyst til at dø...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_52

Altså hvis du er der oppe gud...tror du så ikke du har overset mig??? Martin synes hans liv er totalt meningsløst...al hans slid fungere ikke...ja han ku ligeså godt hoppe ud af vinduet...ingen ville ikke engang savne ham!!!
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_50

Han hører tumult på verandaen og det trækker ham ud af hans dystre og sorte tanker..... øhh hva er der los her?? Kan I ikke please holde fred....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_51

Han tager den sorte hund og gir den kommadoen; på plads...og imens er der en kat der har brug for hans opmærksomhed..
Jeg opdager til min gru, at en af de ældre hunde er så afkræftet at den skvatter om flere gange i forsøget på at rejse sig...og ber en stille bøn-..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_55

Heldigvis kommer den til sidst på benene. Det sidste Martin har brug for i dag er et besøg af døden. affraid Men det kan I jo selv se..han er helt til rotterne...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_54

Han har dog 4 feriedage til gode og i morgen er det fredag. Jeg tror han skal ha en forlænget weekend..så Martin ringer til skolen..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_53

Bagefter får den store hund som overholdt kommandoen, sin belønning..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_58

Da det er klaret går han direkte i seng og gemmer sig for omverdenen...det lindre lidt...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_56

Sådan et dårligt prøveresultat, martre ham. Jeg må da kunne gøre det bedre...er hans tanker..så han går ned og hiver lektierne frem...
Søde lille kat, kan du ikke se at jeg ikke har tid til at snakke nu...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_57

Katten lader til at forstå Martin og hopper ned af bordet..så han kan lave lektier i fred...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_61

Da de er klaret, er det ligesom skyen letter og han får det meget bedre...igen kan han være kærlig ved dyrene...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_59

Han går i seng og sover godt og det lige til han vågner af sig selv...han har jo fri i dag...Efter maden har han det faktisk så godt, at han går igang ved laborant bordet...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_60

Jeg har givet ham en gulerod. Når han når til 3. trin ved det bord, så sponsorere jeg et undersøgelses bord til ham igen...
Martin blir ved til langt over 3. trin.. Han har ovenikøbet så meget overskud at han irettesætter 2 katte, som ikke opfører sig ordentligt..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_63

Da dagen er ved at være omme er han meget tilfreds med sig selv! jamen Martin.....du smiler jo... Very Happy
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 25_08_62
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af MonaSolstraale Man 26 Aug 2019 - 16:00

Tommel op glad smiley

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af simsister Tirs 27 Aug 2019 - 1:06

Ja, der er da rigtig mange udfordringer med det rend af hunde og katte. SMILER? Very Happy
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Fre 30 Aug 2019 - 17:02

Det er bestemt ikke nemt at være Martin, heller ikke selvom det er blevet fri fredag. Mens han står og laver mad beslutter han sig for at adoptere den ældre hunkat Dakota.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_10

Og da hun kommer i det samme, skarpt forfulgt af en anden kat, gør det jo sagen nemmere..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_12

Hermed opfylder han første del af sin stræben...og Dakota kan få lov at føle hun hører til et sted...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_11

Hvor er det dejligt når der er madro tænker han ....og også jeg.. Very Happy
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_14

Men man kan ikke bare sådan lave om på en gammel kats vaner. Så Dakota tager snart på strejftur...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_13

Og det tolker Martin som at hun er gået hjemmefra...altså....så der blir ren krise...og han er ulykkelig..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_15

Så han prøver at løfte sit humør ved at være lidt for de andre dyr...Her er det wopper som får et kram..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_16

Og så må han ha fat i tristhedslinien...men de kan jo ikke gøre så meget ved Dakotas forsvinden..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_17

Han hilser så på en ny hund på terassen, men den er meget syg og Martin kan kun trøste den og gi den noget at spise...og det er jo ikke meget. Faktisk har jeg opdaget at af de Dyr Martin har stiftet bekendtskab med er 6 afgået ved døden....det må være hårdt at være strejfer..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_18

Næhh der skal nok noget andet til for at få Martins tanker væk fra Dakotas bortløben...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Fre 30 Aug 2019 - 17:21

Martin tager til Sulani, Måske en dukkert kan hjælpe på humøret...Martin svømmer lidt rundt omkring, men han ligger nu lidt gumpetungt i vandet..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_20

Så får han øje på en fiske ruse. Han er også nødt til at tænke på at få samlet penge sammen til regningerne....men den er desværre tom
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_19

Hør Martin tror du det er en god ide...sådan med mobilen i vandet???
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_21

Men  simmernes mobil må i al fald være vandtæt...det er hermed bevist...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_24

Martin vil gerne fiske men lige vedsiden af hvor det er nemt..er der så mange i forvejen, og altså ingen plads..så han tager tættere på vulkanen...her er da plads...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_23

Som Mona også har været inde på så er solnedgangende så flotte, men jeg synes godt nok det er tidligt den gir sig til at synke...eller også går tiden hurtigere på Sulani...det kommer i al fald bag på mig at dagen allerede går på hæld...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_22

Han står længe men fanger kun 2 fisk......
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_26

Da mørket overtager spotter han makoa i vandet og svømmer ud for at be om et godt råd....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_27

Umiddelbart lader det til at det er lykkedes Makoa at glæde Martin...og det er jo godt...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_25

Så stiler han mod vandfaldet...hvor han åbenbart more sig med vandpjaskeri..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_29

Men to fisk dækker ikke de kommende udgifter, så han må lede i sandet....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_28

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_30

Ingen kan være i tvivl om at Martin synes det her er helt håbløst...så han tager hjem igen...Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_33

Og går direkte op under dynen og græmmer sig....men måske det alligevel hjælper....for
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_32

Hej folkens...Martin her...nu vil jeg efterlyse min kat ved navn Dakota...Måske det kan hjælpe....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_31
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af MonaSolstraale Fre 30 Aug 2019 - 18:38

Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3483
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af simsister Fre 30 Aug 2019 - 19:07

Ja, jeg har altså aldrig set der kom nogen fisk i de der ruser, lige meget hvad jeg gjorde. Måske er det endnu en fejl? Fed historie.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Fre 30 Aug 2019 - 21:04

Mange tak Simsister. Det kan godt være du har ret, for jeg har kun oplevet det en gang...og så var det slut...med fangst i ruserne..desværre. Neutral
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Fre 30 Aug 2019 - 21:24

Efter morgenritualet næste dag, går Martin ud for at se efter Dakota, men hun er der ikke, men mange andre...Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_35

Han hilser på hunden Fuiful...Nåhhh er du sådan en god hund..o.s.v.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_34

Efter at ha omsat værdierne i hans rygsæk blev der alligevel penge til lidt mad til dyrene...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_36

Der blir også tid til lige at hilse på en gammel kending...Magnus....men så...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_38

Halløjsa..og hvem har vi så her???
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_37

Endelig er Dakota tilbage og Martin er lykkelig...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_39

Men for søren hvor er hun beskidt...det var da helt ufatteligt, så Martin børster.....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_40

Og han børster....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_42

Og han børster stadig...sig mig engang kan du slet ikke blive ren kat!!!
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_41

Endelig lader det til at lykkedes, og Martin må se sig om efter nogle værdier, for den smule han fandt i går dækkede kun lige regningerne, så nu har han kun 9 kr. på lommen....uha..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_44

Han undersøger lokalområdet..og møder en anden kending..Nemlig Peanut...og han har vist fundet noget Martin kan bruge..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_43

Faktisk er der temmelig mange af disse pakker alle steder...så det blir temmelig indbringende...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_45

Jooo og de ligger i lag ikke tosset...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_47

Se bare jeg er ikke til at skyde igennem...hehe
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_46

Da han er hjemme igen får Rosa en ordenlig krammer...det elsker hun..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_48

Men hov...hva er nu det Dakota laver.??? Hun er igang med at kradse i en stol, så Martin afleder hendes opmærksomhed..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_50

Hun får en ordenlig kæletur på sofaen inde han går i seng...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_49
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Fre 30 Aug 2019 - 22:03

Næste morgen er det søndag, og Martin når kun lige ned af trapperne, før.......Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_51

Han blir til en ung voksen!!! Jeg har planlagt det et stk tid, for det var alt for deprimerende at spille med det tunge sind...ja det var nærmest en fatal flaw....Desuden havde han ikke tid til at tjene penge..men nu er det ændret...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_52

Alt det han fandt i området i går indbragte over 2000 kr, og det selvom han fik genfyldt legetøjskassen til dyrene også. Så nu er der råd til en smart bærbar....ohh hvilken fryd.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_53

Martin søger ind for forretningsverden og skal starte dagen efter. Så kan han endelig tjene lidt penge. Det viser sig nemlig at han ikke kan bruge undersøgelsesbordet, med mindre grunden er lavet om til dyreklinik...og det blir svært uden yderligere udgifter...
Han har desuden brug for at lære lidt mere logik..så det er oplagt at besøge en park...og en villig spiller..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_54

Og det fandt han mindsanten....jamen goddag....Martin glæder sig over det går fint i kampen mod Mojoe...men..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_56

Man skal ikke lade sig narre...for Mojoe er meget skrappere end Martin...og der har vi mindsanten skipper...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_55

Og Mojoe er i spille humør, så de fortsætter bare...og næhh nu er Simon også kommet i billedet...ej hvor hyggeligt..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_57

Men hov...simon du er vist ikke venner med dyrene..hehe...Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_59

Martin hilser på Simon; nu kom du vel ikke til skade??? Jeg er sikker på den kat ikke mente det så slemt...!!
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_58

Efter det sidste parti holder Mojoe pause og de snakker lidt, men...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_62

Martin har jo et formål med al den træning, så han finder et andet bord hvor han kan være alene...Han ville godt ha spillet mod knægten bag ham, men en eller anden snuppede pladsen før ham..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_61

Der går nu ikke så længe, så får han en modstander...lidt mere ligeværdig, eller....men hov Martin du snyder jo... Evil or Very Mad
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_60

Skipper sidder kun kort ved Martins bord...jeg tror han synes det er for indviklet..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_65

Bagved sidder knægten stadig og spiller.. og kl. er 21.30 mon ikke han snart skal i seng??? Martin er gået over for at fiske...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_63

Men så er det vist også på tide han vender hjem...men hjemme venter en overraskelse...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_64

Jamen hvordan er det muligt...Dakota kan da kun være 9 år eller deromkring???
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_66

Martin var nødt til at hente noget at spise,men står nu og følger med i hvad døden laver...han er i chock...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_67

Men da dødens dom er afsagt...bryder han sammen...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_68

Det er ikke til at fatte...og han havde hende kun så kort tid...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_70

Så sker det....og Martin kan kun stirre afmægtigt...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_71

Bagefter fortæller han om den korte tid han havde hende...og døden er naturligvis forfærdet, men kan intet ændre ved det...og kun forsikre Martin om at Dakotas sidste dage var bedre end resten, Hun døde tryg af dage...kan man sige.....
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_69

Men nu må jeg forlade dig Martin..der er meget at gøre, men husk det du gør trods alt gør en forskel, selvom du ikke kan se det, så kan jeg...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 29_08_72

Og med de ord i ørene går Martin modløs og trist i seng...... ak den stakkel...
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af simsister Lør 31 Aug 2019 - 23:58

Ja, det er aldrig så godt at miste, heller ikke for de kære simmere. SNØFT
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2532
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Anbodil Søn 1 Sep 2019 - 9:57

Martin får ikke ret megen ordentlig søvn den nat...han er totalt deprimeret og tankerne er sorte...men ud på morgenen er det tid at stå op, Han skal trods alt starte på nyt job...tanken er næsten ikke til at bære og i brusekabinen gir han da også afløb for hans store sorg. Jeg kan blive helt i tvivl om der kommer mest vand fra brusehovedet eller Martin..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_12

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_13

Det er med tungt hjerte, han begiver sig på arbejde...men måske er det godt med noget andet at tænke på...for en stund.
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_14

Da han kommer hjem er der ting der skal gøres han har forsømt. Magnus kan lugte citronerne, men
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_16

måske kan hundene også mærke at Martin er tung om hjertet..for de holder sig i nærheden...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_15

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_17

Det er blevet tid til at sige et sidste farvel til Dakota og lade hende gå over på den anden side..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_21

Bagefter er det tid til at hilse på den nyankomne...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_20

Og det nytter ikke at være sart..... (jeg har lidt svært ved at forstå at Martin er blevet sart, for han har slet ikke nogen af de egenskaber  confused )
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_22

Det er blevet tid at spise og lade sig underholde..bare for adspredelse af tankerne, men selv det er svært for Martin...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_23

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_24

Imens er der nærmest hundeparade på verandaen..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_25

Martin går udenfor og hilser på Reiko som er ny ankommen. Han kan slet ikke forstå at nogen kan forlade så dejlige hunde, eller hvad der nu er sket siden de er blevet strejfere..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_26

Jamen her har vi jo Peanut og hun ser træt ud...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_28

Han får øje på at Bjørn er ved at indfinde sig...og han ligner en som trænger til opmærksomhed..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_27

Nåhh er du der...er du sådan en god hund...
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_30

Skal vi være venner...?
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_31

Martin går i seng og overlader verandaen til dyrene...og de bruger den flittigt...det er dejligt..
Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder 30_08_29
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3169
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder Empty Sv: Min fortælling om Martin Beck i ord og billeder

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum