DK Simlinger
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En lille fortælling om Ringo Star

4 deltagere

Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Anbodil Fre 2 Aug 2019 - 12:39

Ringo er flyttet ind i et af de billigste huse i Roaring Heights, sammen med sin lille hund Tiny Star.
En lille fortælling om Ringo Star Screen83

Han aner ikke hvad han skal lave, men har dog et kreativt gen han kan bruge. Og han blir tvingende nødt til at få tjent nogle penge, så pungen er slunken.
Han vælger at tjekke avisen ud, og tænker at prøve sig som lærer på den lokale skole.
En lille fortælling om Ringo Star Screen84

Han er i midlertidig ikke glad for sit job, det siger ham ikke noget. Så efter 3 dage siger han op. Så vil han hellere forsøge sig på et friere grundlag. Men at øve sig og øve sig er tidskrævende og imellemtiden kan han kun tjene klatskillinger..
En lille fortælling om Ringo Star Screen86

Han skal ha sparet sammen til et trommesæt. Det er hans højeste ønske.

Tiny prøver også at finde sig til rette i det lille hus, men pladsen er trang og det gir ind i mellem problemer. Men han får en bold at lege med på det lille have stykke bag huset og det er et hit. Tiny undersøger også nabolaget og får sit ønske opfyldt om en svømmetur..
En lille fortælling om Ringo Star Screen87

Og ellers kan man altid muntre sig med at avisen. De prøver begge at finde sig til rette på den lille plads..men det er svært.
En lille fortælling om Ringo Star Screen85

Endelig lykkedes det Ringo at få skrabet nok sammen til et trommesæt, så han begynder at øve sig...hvilket Tiny bestemt ikke bryder sig om...magen til larm. så er det godt med bolden i haven.
En lille fortælling om Ringo Star Screen88


( Jeg blir hurtigt træt at det mørke som verjpakken alt for ofte indhylder nabolaget i, så jeg indstiller den til evig sommer, altså ala Florida. Desuden får jeg købt uni pakken)

Det går fremad med talenterne for Ringo, som også tjener lidt på at udføre småjobs. Det bringer ham rundt i nabolaget, hvor han holder øje med div. værdisamler objekter. Han vil gerne længere ud af byen..ud til lys og luft og ud af de trange forhold i boligen...og da han lige akkurat har sparet nok sammen. Pakker han staffeli, trommesæt, sit forbedrede toilet og Tinys seng og legetøj.
Resten sælger han , og så flytter de..
En lille fortælling om Ringo Star Screen89

En lille fortælling om Ringo Star Screen91

Ja det er ikke meget han har og da slet ikke en seng. Nu kunne det være rart hvis man kunne sove med hunden. Ringo må bare slide i det. Han har været på rådhuset og udfyldt de aktuelle papirer på at han er selvstændig kunstner nu. Det skæpper lidt i kassen...så han kan få indkøbt det mest nødvendige..
En lille fortælling om Ringo Star Screen92

Nu kan han igen få lavet sig et måltid mad. Han har også plantet, majs og agurker. Frø han har fundet rundt omkring.

Det viser sig hurtigt at det er et fantastisk område han har bosat sig i. Fantastisk på flere måder faktisk. Ud over lys og luft, er her fred og ro...nåh ja.. ikke når han øver på trommerne, men ellers...og
En lille fortælling om Ringo Star Screen95

En lille fortælling om Ringo Star Screen94

En lille fortælling om Ringo Star Screen93
Et meget smukt område med masser at byde på....

(jeg selv glæder mig over at der er kommet gang i vandet rundt om "Floridas" kyster)
En lille fortælling om Ringo Star Screen96

En lille fortælling om Ringo Star Screen97

Efterhånden har Ringo fået oparbejdet rimelige kundskaber på sit trommesæt. ( og underholder mig) Men måske det også kunne give lidt i kassen. Så efter en udstilling på rådhuset, stiller han tromme sættet op og på den nærved liggende plads, og kaster sig ud i det.
I begyndelsen sker der ikke en disse, men som tiden går kommer der stille og roligt flere til pladsen, måske de endelig har fået fri fra arbejde ??
En lille fortælling om Ringo Star Scree100

Ringo er virkelig oplagt, så han kaster sig ud i trommehvirvler, og fede rytmer, og de første skillinger lander i hans glas..
En lille fortælling om Ringo Star Screen99

Hans i hærdighed gir pote og han avancere. Det er næsten umuligt at stoppe når han først er varm..og et par danser til hans rytmer. Sikke en oplevelse. Men efterhånden begynder maven at knurre..så han må indstille sine soloer..Han pakker sammen for at vende næsen mod den nærliggende restaurant. Han fortjener det bedste oven på den præstation. Han tjene 186§...slet ikke ringe..
Han ser slet ikke det trekantdrama som er igang med at udvikle sig bag hans ryg...
En lille fortælling om Ringo Star Screen98

Han har kun tanker på at få noget at spise, og så er det hjem til Tiny og sove.
En lille fortælling om Ringo Star Scree101
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Anbodil Lør 3 Aug 2019 - 5:55

Næste morgen er der lagt i kakkelovnen til en hed dag, og Ringo står og maler udenfor. Farvene begynder at drille og han sveder som et svin. Så han må flytte staffeliet ind under taget, men ak...skaden er sket. Han er blevet solskoldet...
En lille fortælling om Ringo Star Scree102

Fuglen sidder fornøjet og fløjter i sit bur, og er åbenbart ligeglad med at det er 34 grader...
En lille fortælling om Ringo Star Scree118

Men Ringo kan ikke køle ned...(gid han kunne ha taget et glas vand, eller et koldt styrtebad, men det har EA ikke tænkt på), så pludselig bryder han i brand..og så hjælper kun een ting..
En lille fortælling om Ringo Star Scree103

Heldigvis er det ikke hver dag det blir så varmt, men den nat sover Tiny sammen med Ringo. Gad vide om hunden er bekymret for ham..
En lille fortælling om Ringo Star Scree105

Ringo har i al fald grund til at bekymre sig om sine planter, for han opdager næste dag, at de ikke har det ret godt..
En lille fortælling om Ringo Star Scree106

En meget tidlig morgen står der pludselig en "Lama" ude for indgangen. Han har åbenbart en kurv med med ting fra universitetet. Men da ingen reagere, fordi de naturligvis sover kl. 05 om morgenen..går han endelig igen. Men det er underligt han kom for Ringo har fået en kurv en gang...så nu har han to...????
En lille fortælling om Ringo Star Scree107

Ringo har fået en bestilling på malerier til et spisested, men det han lige har lavet, synes han alligevel ikke de skal ha...det vil han selv nyde en stund først..Så må han finde på noget andet.
En lille fortælling om Ringo Star Scree108

Det næste han maler, skal de heller ikke ha. Så han tager de 3 små malerier, der hænger på væggen, ned. Dem kan de få i stedet for. De er også lidt forskellige, så er der mere at kikke på...
En lille fortælling om Ringo Star Scree109

Han går ind på spisesteder for at aflevere bestillingen, og få en okej betaling..
En lille fortælling om Ringo Star Scree119

Da der er rigtig god plads på broen, er det værd at prøve at tjene lidt håndører, så Ringo sætter trommesættet op og gir den gas... Det samme som sidst sker. Først er der næsten ikke nogen, men snart blir han et tilløbsstykke...
En lille fortælling om Ringo Star Scree112

Han har ofte undret sig over hvad storbyboerne gør når varmen er slem, men da han vender næsen hjemad, får han svaret!! Men der er også rigtig god plads på broen og så lufter det dejligt...Ja det er også en ideel måde at sove brandert ud på...
En lille fortælling om Ringo Star Scree111

Ved siden af restauranten sidder en kvinde og brokker sig højlydt, måske hun forventer udendørs servering...men så komme hun til at vente til hun dør af sult...det ved alle sg da....og er hun træt kan hun jo gøre som de andre Laughing
En lille fortælling om Ringo Star Scree113

Et par dage senere får han lyst til at teste sig selv, men ak det blev ikke til stipendie denne gang. Han får kun 1200 point ud af de 2400 han skal ha...men han har nu heller ikke tænkt sig at studere på UNI.
En lille fortælling om Ringo Star Scree115

Jeg ved ikke lige hvad han sludre med fuglen om, men det ser interessant ud...
En lille fortælling om Ringo Star Scree116

Og så er uheldet ude igen...stakkels Ringo er blevet solskoldet for 2. gang...men nu har han da fået en solparasol. (Det er da også for galt, at jeg ikke kan få ind i mit hoved, at åbne huse ikke tæller som skygge..)
En lille fortælling om Ringo Star Scree114

Så for nogle af de penge han møjsommeligt har skrabet sammen må jeg få lukket hans hus.
Jeg skylder lige at sige at Tiny har gjort et flot stykke arbejde, når det gælder om at tjene penge. Den finder alle de gode fund i naturen. Bl.a. fandt hunden et kæmpe meteorit...værdig 4387. Hvordan den så fik den slæbt hjem, skal man vist ikke spekulere på.. Rolling Eyes
En lille fortælling om Ringo Star Scree117
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af MonaSolstraale Lør 3 Aug 2019 - 11:40

Sjovt gensyn med Simmernes udfordringer i Sims3 Tommel op

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Anbodil Søn 4 Aug 2019 - 20:50

Glæder mig at du hygger dig Mona...

Der sker ikke så meget i Ringos liv andet end det samme og samme (sikkert min egen fortjeneste Neutral ) Men en sen aften han er meget træt, står han alligevel og laver mad til Tiny, fordi Tiny har fødselsdag dagen efter.
En lille fortælling om Ringo Star Scree120

Da Tiny får sine lækkerier udløser det slikken og kys til Ringo...
En lille fortælling om Ringo Star Scree121

Men andet skal også passes, så Ringo finder trommerne frem. Hvilket får Tiny til at stikke snuden i jorden og søge efter spændende genstande UDEN for grunden.
En lille fortælling om Ringo Star Scree122

Senere på dagen kommer hunden springene i Ringos favn, for at fortælle ham at; det er nu...
En lille fortælling om Ringo Star Scree124

De fejrer fødselsdag og Tiny er nu blevet mere grå om øjnene...ellers er alt ved det gamle...heldigvis.
En lille fortælling om Ringo Star Scree125

Da dagen idag er Tinys..går de en sen aftentur. Ringo vil være sikker på at han ikke blir solskoldet...( det er i sær i denne situation at man kan se den "knæskade" som simmerne i sims 3 måtte leve med hele deres liv.)
En lille fortælling om Ringo Star Scree126

Ringos planter gror godt,...også de nye han fik, selvom han ikke aner hvad han skal bruge midnatsbønner og konabønner til??
En lille fortælling om Ringo Star Scree128

Da dagen er ved at blive varm kommer Ringo i tanke om at han har is i fryseren. Måske han kan køle ned på den måde... Meen han kunne også bare tage noget mindre tøj på...høhø
En lille fortælling om Ringo Star Scree127

Så han klæder om og tager til byen med sine trommer. Her er næsten altid noget at få øje på.....se nu bare hvor vanvittig ham her ser ud...
En lille fortælling om Ringo Star Scree130

Og det her...vidste jeg slet ikke man kunne i sims 3.. Shocked
En lille fortælling om Ringo Star Scree129

Det er dejligt når folk begynder at indfinde sig for at nyde hans rytmer...
En lille fortælling om Ringo Star Scree131

Især når det kan gøre dem løse i hofterne....
En lille fortælling om Ringo Star Scree132

Ja og så gik jeg lidt i stå med historien. Jeg synes ikke Ringo egner sit til UNi..desuden er han ved at blive voksen. Jeg ku jo udstyre ham med en kæreste, men øhh det gider jeg ikke. Men hvis jeg nu forlader ham for at finde en anden at spille med, så kunne det jo være han selv sørgede for en kæreste eller samlever... Smile  SÅ det vil jeg gøre!!! Wink
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Anbodil Søn 4 Aug 2019 - 21:09

Lige et spørgsmål!

Er der nogen der ved om der er mulighed for at drive en hjemme forretning i sims 3? Jeg kan simpelthen ikke huske det. Jeg ved det med bageren..og at man kan nedsætte sig som selvstændig og så bare sælge sine varer, men kan man lave en rigtig forretning på sin grund..eller lign. Question

Og endnu et?

Når man er meldt ind i en af de tre mulige grupper(Rebellerne, nørder og sportstosser), hvordan kan man så melde sig ud igen????
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af simsister Søn 4 Aug 2019 - 22:01

Jeg kan huske, at jeg havde hjemmeforretning, men jeg kan ikke huske, om man ikke skulle bruge en kode til det. Det med grupperne kan jeg ikke huske noget om.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af MonaSolstraale Man 5 Aug 2019 - 5:51

Har du prøvet at se her: Carls sims 3 guide

_________________
sol Mona Solstraale
MonaSolstraale
MonaSolstraale
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3486
Join date : 31/07/18
Age : 67
Geografisk sted : København

https://solstraalesims.dk/

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Anbodil Man 5 Aug 2019 - 19:51

Mange tak...ja tanken om Carls guide har faktisk strejfet mig.. Wink

Og nu spiller jeg så UNI...og jeg er blevet overrasket flere gange....især da min simmer møder op til et foredrag og simmerne faktisk sidder som i et klasseværelse...det har jeg ikke set før...og sikke mange muligheder de har...Bordtennis bordet m.m....fantastisk..
Og så kan de lave noget med at gensplejse frø eller lignende...det glæder jeg mig til at finde ud af hvordan man gør.... Twisted Evil
Det er faktisk en fantastisk pakke.....gad hvide hvorfor jeg havde glemt alt om den... Rolling Eyes  

Og nu lader det til at sims 4 også skal på UNI...bare den ikke blir alt for let....trods alt.. I love you
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af simsister Man 5 Aug 2019 - 19:57

Ja, jeg har det sådan, at nu er jeg træt af de problemer,der altid opstår i kølvandet på en ny - især stor - pakke, så jeg lukker for tilgang nu! Skal man vente over en måned på at sådan en dum "bug" som det med restauranterne bliver rettet. Det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til. Den er ikke rettet endnu!
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Anbodil Man 5 Aug 2019 - 20:06

Hmmm hvad sker der da i restauranterne??? Det kan godt være du har skrevet det et andet sted, men det kan jeg ikke huske.. Embarassed
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af VinceDjansen Man 5 Aug 2019 - 22:02

Lad da ham Ringo møde de 3 andre, pleeease. Cool Rolling Eyes
Man kan jo øve og spille som et band i Sims3.
Hvor ville jeg ønske, at næste pakke var en band-pakke til Sims4 - savner virkeligt mange ting fra treeren.
- og det er da lidt sjovt, at du er vendt tilbage til Sims3, Anbodil.

Som jeg husker det, KAN man have en forretning på hjemmegrunden - husker bare heller ikke hvordan.
- eller kunne man overnatte på forretningsgrunden istedet?!
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Anbodil Man 5 Aug 2019 - 22:19

Enig Vince...det er ret sjovt jeg er vendt tilbage, men for pokker hvor er der også meget jeg ikke har prøvet....jeg var slet ikke klar over HVOR meget... Shocked
Nu har jeg lige opdaget at man også kan spille med plantesimmere... alien og dem har jeg altid elsket i sims 2...men øhhh nu skal jeg bare finde ud at hvordan man bliver til sådan en grøn sag...hehe.
Jamen der er bare SÅ MEGET jeg slet ikke har prøvet. Og nej jeg har heller ikke spillet i trio...skønt jeg kan huske en opgave Bette lavede i sims 2 ....noget med et rockband...men de fik også lov at øve sammen... Very Happy

Så ja....jeg har meget til gode....

Jeg er fx helt vild med denne hersens store dims...
En lille fortælling om Ringo Star Scree134

Og dette hersens apparat...glæder jeg mig også til at lære bedre at kende...
En lille fortælling om Ringo Star Scree133

blinkende smiley
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af simsister Man 5 Aug 2019 - 23:29

Anbodil skrev:Hmmm hvad sker der da i restauranterne??? Det kan godt være du har skrevet det et andet sted, men det kan jeg ikke huske.. Embarassed

Jeg bruger restauranterne meget, både til dating og når nogen inviterer mine simmere. Det der sker er, at de andre gæster stjæler deres mad, og så kan mine gå sultne hjem. Jeg ved at der også er problemer når simmerne ejer en restaurant. Synes det er surt, at mine stakkels simmere skal betale for noget andre har spist.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Anbodil Man 5 Aug 2019 - 23:34

Enig! Det er da ikke rimeligt.. No
Anbodil
Anbodil
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 3171
Join date : 02/08/18
Age : 60
Geografisk sted : Glamsbjerg

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af VinceDjansen Tirs 6 Aug 2019 - 22:15

Kan de have mad med i inventarlisten hjemmefra, så de ikke skal gå sultne hjem fra restauranten - eller bliver det også stjålet?
Det ER en hård verden, som vi lever i efterhånden - åbenbart også i Sims.
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af simsister Tirs 6 Aug 2019 - 22:42

Hmmm måske, men det er jo ikke det, der er meningen, vel? Sidst det var galt med restauranterne måtte jeg ty til at geninstallere og ombygge dem. Jeg synes bare, at når så mange har det problem er det ikke mere end rimeligt at det bliver rettet. Man har da i hvert fald betalt for pakken: Ud at spise.
simsister
simsister
Tråd Starter
Du har oprettet 50 tråde
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2536
Join date : 31/07/18
Age : 75
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af VinceDjansen Fre 9 Aug 2019 - 21:13

Helt enig. Her tænkte jeg på alternativer, der kunne hjælpe dine sultne simmere, når de nu VAR kommet afsted.
Skal det forstås sådan, at problemet kan afhjælpes ved at installere restauranten igen?

Og så må vi for øvrigt hellere tilbage til historien om Ringo.
Sorry
VinceDjansen
VinceDjansen
1000 Posts
Du har lavet 1000 posts
For evigt medlem
Du har været medlem af forummet fra starten
Medlem 5 år
Du har været medlem af forummet i 5 år

Antal indlæg : 2884
Join date : 22/08/18
Age : 63
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

En lille fortælling om Ringo Star Empty Sv: En lille fortælling om Ringo Star

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum