Stranger Ville
+3
VinceDjansen
lene klausman
Anbodil
7 deltagere
Side 4 af 4
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Stranger Ville
Jamen det hospital ser da også noget skummelt ud...må man sige..
Anbodil- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3373
Geografisk sted : Glamsbjerg
Tillad mig at tage denne gamle tråd op igen (Det er næsten på dato to år siden, at Anbodil lavede den sidste kommentar!), for jeg vil bare nævne, at jeg faktisk er pænt imponeret over denne pakke, der virkelig har nogle seje features og opgaver, som skal løses (ikke de mest komplicerede, når jeg har alle jeres forudgående løsninger at forholde mig til, men alligevel god underholdning).
Endelig fik jeg taget mig sammen til at besøge Strangerville - og kaste mig over opgaven.
- og hospitalet fik jo alligevel sit liv i min historie - ganske vist til- og ombygget ganske betragteligt, men det ER der.
Endelig fik jeg taget mig sammen til at besøge Strangerville - og kaste mig over opgaven.
- og hospitalet fik jo alligevel sit liv i min historie - ganske vist til- og ombygget ganske betragteligt, men det ER der.
Sidst rettet af VinceDjansen Søn 21 Nov 2021 - 7:47, rettet 1 gang
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale, simsister og Anbodil synes godt om
Ja, og det er en rigtig fed historie. Jeg glæder mig, til du kaster dig over vampyrerne. Eller er det omvendt?
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
MonaSolstraale synes godt om
VAMPYRER!
Åh nej, er der også vampyrer?
Så langt er jeg ikke nået endnu - heller ikke i mine "forstudier", hvor Carls hjemmeside igen er en stor hjælp.
Åh nej, er der også vampyrer?
Så langt er jeg ikke nået endnu - heller ikke i mine "forstudier", hvor Carls hjemmeside igen er en stor hjælp.
VinceDjansen- 1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 3059
Geografisk sted : Jammerbugt, Nordjylland
MonaSolstraale og simsister synes godt om
I modsætning til EA's engelske forum mener jeg nu, at "gamle" tråde kan være yderst relevante med et spil, der strækker udfordringer og opgaver over mange år. Så lad os bare tage gamle tråde op igen, når vi føler de har relevans for os. vampyrer og risikabel juhuu.
simsister- Tråd StarterDu har oprettet 50 tråde1000 PostsDu har lavet 1000 postsFor evigt medlemDu har været medlem af forummet fra startenMedlem 6 årDu har været medlem af forummet i 6 år
- Antal indlæg : 2672
Geografisk sted : Nordsjælland
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Side 4 af 4
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum